هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

هوالعشق

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ب.ظ

حضرت بابا؛

برای ما که حاجی همیشگی رویاهای ورودی باب الجوادت هستیم

برای ما که جیره خوارِ همیشگی زمزم ِ آب های سقاخانه ات هستیم

برای ما که نمک پرورده ی آرزوی میهمانی سفره ی پربرکت مهمان خانه ات هستیم

برای ما که کبوتر ِ جلد ِ آستان پرمهر ِ صحن و سرایت هستیم

برای ما که تبرک شده ی نوازش در و دیوارهای پرعشق حریمت هستیم

برای ما که  بی آبروی آبرودار شده از جایگاه زائر شدنت هستیم

برای ما که مجنون شده ی شنیدن نام شیرین تر از عسلت هستیم

برای ما که فرزندان ِ همیشه ناخلف بهترین بابارضای دنیا هستیم

هیچ چیز به اندازه ی معطر شدن لحظه ی ثبت و ضبط عهدهای دوست داشتنمان با ثانیه هایی که مزین اند به نام شهلایی ات، زندگی دونفره مان را ضمانت امین اللهی نخواهد کرد؛ دعایمان کن جان ِ‌دلم :*

  • ۹۲/۰۸/۱۲
  • هوالعشق

دیدگاه (۸۸)

در زیر لوای حضرت حق
با مهر به اهل بیت اطهار
از لطف امام مهربانی
ما در ره عشق پا نهادیم ..
سلام
مبارک باشه
ان شاءالله بهترین یار و همراه همدیگه در راه معشوق حقیقی باشید:)

در پناه حق
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
انشالله به دعای شما
دامادی شما ایشالا! :)

عزیزم

مبارک باشه:)

خوشحال شدم بسی

پاسخ:
ممنونم:)
واااااااااای
مبااااارکه بانوجان
یه عالمه تبریک :)
ان شاءلله خوشبخت بشین و عاقبت بخیر
پاسخ:
خیلی ممنون صباجان :)
انشالله به دعای شما :*
  • سید محمدرضا فیاضی
  • دعا
    دعا
    و فقط دعا
    می سپرمت و می سپارمش و می سپارمتان به دستان همیشه مهربان حضرت رئوفی که می دانم و می دانی و می داند که چقدر دوست ترش دارید از همه ی دوست داشتنی های دنیا
    در پناه ِ دعای امن ِ امین الله، زندگی محب الرضا و خادم الرضاییتان پر برکت ...
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    اشک ..
  • استار بانو
  • :ایکس :* :* :*
    پاسخ:
    :***
    بح بح بَ بَ بح بح :)
    سلاملکوم :)
    مبارکا :*
    اول مهاجر پرید بعدشم شوما حتمنی بعدشم پلک شیشه ای :))
    انگار اصفهون دیگه داره قحطی دخدر میاد :)
    خعلییییییییی خوشحالمون نمودید. خدا روحتو شاد کنه دخدر :)
    ایشالا ب پای هم کفش و جوراب بخرین :))
    ی عالمه آرزوهای طلایی برای تو ک خیلی خوبی :)
    پاسخ:
    ملکوم سلام!
    تشکرات
    امان از رفیق ناباب :))))
    مرسی عزیزم
    عاقبت به خیر باشی انشالله :*
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • سلام.مبارک ها باشه بانو... ان شااله زیر سایه اهل بیت زندگیتون همیشه خوشی و شادی باشه... یه عالمه بووووووووووووووس
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم :)
    انشالله
    تشکر :***
  • بے بازگشتــــ ...
  • بابا خانم مبارکا باشه
    چه ییهو و بی خبر ;-)
    واقعن خوشحال شدم
    خوشبخت بشید:-)
    پاسخ:
    تشکرات : )
    ایشالا همه خوشبخت و عاقبت بخیر بشن :)

    سلام عزیز دلم...

    حدس زدم این بی خبری نشان از خبراییه!

    خییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم سیده ی دوست داشتنی ما.

    انشالله مبارک باشه...انشالله نگاه خیر حضرت علی(ع)وحضرت فاطمه(س) و همه ی امامای عزیزمون به زندگیتون باشه...انشالله خوشبخت شید:*

    هوراااا شیرینی عروسی هم به عیدیمون اضافه شد!:))

    پاسخ:
    سلام عزیزززم :)
    ممنون ممنون :*
    زودتر بیاید اصفهان تا به شیرینی ها اضافه نشده! :پی
  • زهره سعادتمند
  • خون به جیگر ما کردی!
    ولی مبارک تون باشه.

    خیلیم به هم میاید. :)
    پاسخ:
    من چی کار به جیگر شما دارم؟ ها؟ها؟ها؟

    ممنون عزیزم :)
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • زودتر بیا اطلاعات کامل بده. ما شدیدا کنجکاویم که جزئیاتو بدونیم.....
    پاسخ:
    از دادن اطلاعات کامل معذوریم.
    با تشکر.مدیریت وبلاگ!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام عزیزم
    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بالاخره میتونم بهت تبریک بگم
    اونقده خودم و نگه داشتم که به روت نیارم 
    سیده این قد ذوق زده شدم وقتی اون روز قبل نامزدیتون خبرشدم!
    نمیدونی!!!
    الانم داره کلی قند تو دلم آب میشه برات!!
    مبارک تون باشه خواهرم
    ان شاءالله که به پای هم خوشبخت باشین بنده باشین ...
    بحق همون کسی که ضامنش کردید زندگی تون و لحظه هاتون عسل!!!

    عتید جان داشتیم!! نه داشتیم!! 

    اگه بدونی چه قده خوشحالم!
    پاسخ:
    سلام :)
    عی بابا! فک کنم خبر داغ ِ‌این روزای دانشکده،‌خبر ازدواج منه! همه باخبر بودن از قبل! :||

    ممنون عزیزم:* انشالله انشالله :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • و هدرتون رو عشقِ
    پاسخ:
    :)
    سلاااااااااااااااااااااااااااام .. به به عیدی ندادی یادت باشه من یادم میمونه خخخخ ..... مباررررررررررررررررک باشه انشالله خوش بخت بشید
    پاسخ:
    سلام :)
    هروقت اومدی اصفهان، به چشم. عیدیم میدیم :)
    ممنونم
  • خانم چادری
  • سلام
    مبارک باشه
    :)
    خیلی خوشحال شدم
    ان شالله زندگیتون پر برکت
    خود خانم فاطمه زهرا دعاتون کنند ان شالله.
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون :)
    انشالله
    آمین! :)
    عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم .... وای خیلی مبارکه ...

    به سلامتی و دل  خوش ...سالیان سال در کنار هم زیر توجهات حضزت صاحب الزمان باشید ان شاء الله ...

    :* :*
     مبارک باشه بازم ... خیلی ...
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :)
    انشالله
    بازم ممنونم :*
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • عزیــــــــزم ..
    من که قبلن تبریکات رو گفتم ..

    ان شاء الله خوشششبخت شید :) .. خیلی خوشالیدم .. 
    ماچ و روبوسی ...

    پاسخ:
    ممنونم باز هم :)
    انشالله خوشبختی همه
    دست و روبوسی :*

    دیدی !به من میگن بچه زبل...

    عزیزم ...انشاالله خوشبخت باشین.

    عشقتون پایدار.

    :*

    پاسخ:
    بعله
    ممنونم :)

    مبارک باشه دوتاشدنتون.....
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام خواهری
    دلتان ِ به لبخند ِ رضایت ِ حضرتش شاد انشاالله

    عرض تبریک..
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    انشالله
    ممنون :)
    سلااااااام.....مبارکه!
    خیلی خیلیییییی خوشحال شدم! ایشالا خوشبخت بشین!:)

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم :)
  • مهمان همیشگی
  • سلام سیده عزیزم:))

    خیییییییییییلییی مبارک باشه؛))

    ان شاءالله به پای هم جوون بمونید و نگاه پاک اهل بیت به زندگیتون باشه و بهترین روزهای باهم بودن در انتظارتون باشه؛))

    حالا به افتخار عروس دوماد:

    دست و جیغ و هوووووووووررررااااا؛))

    ماشالاماشلا بش بگید ماشالا؛)))

    هوووووووووووووررررررررررااااا

    پاسخ:
    سلام عزیزدلم :*
    ممنونم
    انشالله انشالله :)
    مرسی مرسی :))
    برای هم بمانید در پناه ش .. 
    پاسخ:
    انشالله
    ممنون
    سلام

    بح بح

    خب ما هم تبریک میگیم.

    ان شاالله زیر سایه امام زمون باشین همیشه(این یعنی خوشبختی)

    نگاه مهربون امام رئوف پشت و پناه و سرمایه زندگیتون.

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    بازم ممنون و مچکر
    سلام

    بح بح

    خب ما هم تبریک میگیم.

    ان شاالله زیر سایه امام زمون باشین همیشه(این یعنی خوشبختی)

    نگاه مهربون امام رئوف پشت و پناه و سرمایه زندگیتون.

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ما هم تشکر میکنیم!‌:)
    انشالله
    ممنونم
  • نبضِ روضـہ
  • عالی بود ...
    پاسخ:
    ازدواج مون؟ :دی

    خاااانومی مبارکااااا باشه الهی

    پاسخ:
    ممنونم :)
    چقدر منتظر این پست بودم
    خوشحال شدم دوباره
    عاقبتتون بخیر و خوشی و خوشبختی
    :)
    سخت دعامون کنید
    پاسخ:
    ممنون
    عاقبت بخیر و خوشی و خوشبختی برای همه انشالله
    اصن پستتو خوندم باورم نمشد !
    واقعن از تهه دل تبریـــک :)
    باباااا ما شیرینیییی میخوایم :D
    همینه کم پیدا شدیییییییی .
    سرت شلووووغه ;)
    :بغل های تبریکانه
    ان شالله ب حق خدای عشق , عشقتون هر لحظه عمیق تر و آسمونی تر وآرامش دار تر و  هیجان مند تر :D
    پاسخ:
    چرا؟به من نمیاد ازدواج کنم؟ :دی
    ممنون عزیزم :)
    به اولین شیرینی فروشی ِ نزدیکتون مراجعه بفرمایید! :پی
    :)
    انشالله.ممنونم خیلی
  • منتظربهار
  • مبارکت باشه عزیزم :* :)
    همسفر باشین تا بهشت، زوج خدایی باشین تا به ابد :)
    خیلی خوشحال شدم :)

    پاسخ:
    ممنون :*
    انشالله :)
    چه همه خوشحال شدن:دی اگه میدونستم باعث خوشحالیه اینهمه ادم میشم زودتر ازدواج میکردم :)))

    چه داماد خوشبختی!

    بی اغراق عرض کردم

    پاسخ:
    و چه عروس خوشبختی! :)
    ممنونم :)
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    تبریک می گویم ان شاء الله در سایه توجهات امام زمان(عج) زندگی خوبی داشته باشید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون.انشالله
  • بــ♥ـاران
  • مبارکه عزیزم...
    خیلی مبارکه......
    پاسخ:
    ممنونم خیلی 
  • آخرین حضور
  •  

    سلام

    ماشاالله ...

    مبارک است بانو جان ...

    ان شاالله سالهای سال در پناه خدا و زیر سایه ی ائمه اطهار علیه السلام زندگی شیرین و معنوی و پربرکتی رو همراه با سلامتی و خوشبختی داشته باشین ...

    آیکون گل و قلب ....

    پاسخ:
    سلام
    انشالله به دعای شما
    ممنونم خیلی :*
    baz ham tabrik :)
    پاسخ:
    بازم ممنون :)
    الهی آمین به دعای خودت
    تبریک می گم ان شاء الله زندگی رضا پسندی داشته باشید بانو :)
    پاسخ:
    بازم الهی آمین :)
    ممنون انشالله :)
     سلام مطهر ترین ام
    ما که حضورا و شفاها تبریک گفتیم
    اومدیم مکتوبش کنیم ....
    به آقاتونم بگید یه نون بخوره صد تا شکر کنه که بانویی به این خوبی و عزیزی گیرشون اومده !!!
    حتما یه چیزی پیش خدا یا احتمالا حضرت رئوف داشتن که دوست ما نصیبشون شده...
    بهشون از طرف ما دوچندان تبریک بگید!
    امیدوارم شما هم مثل ما بعد از این دوتا شدن هاو....سایه تون تو وب سنگین نشه !
    از صمیم قلب براتون آرزوی خوشبختی میکنیم
    شادباشید :)))
    پاسخ:
    سلام عزیزدلم
    حضورا و شفاها و کتبا تشکر میکنم :)
    لطف داری عزیزم.ممنون از محبتت. من بابت ایشون باید خدا رو شکر کنم :)
    نه من همچنان سنگر رو حفظ میکنم :))
    بازم ممنون و مرسی
    ...
    أَلسَّلامُ عَلى مَنْ جَعَلَ اللهُ الشّـِفآءَ  فی تُرْبَتِهِ،
    سلام بر آن کسى که خداوند شفا را در خاکِ قبرِ او قرار داد ،
    بیمار تو را،
    درمانی جز دیدار نیست...
    ح س ی ن عشق منی...
  • یک دانه شن
  • وای خیلی خوشحال شدم:) خیلی مبارک و پر از خیر باشه براتون. همیشه زیر سایه خدا و امام رضا خوشبخت بمونید.
    پاسخ:
    خیلی ممنون و مچکر
    آمین :)
    سلام دوست  عزیز اتبریک میگم. خیییلی خوشبخت شید 
    چه دوماد خوش سلیقه ای  ایشالا زندگیتون پر از معنویت باشه
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم
    بعله بعله :))
    انشالله :)
    دعا کنید در حرم ؛ که بین الحرمین قسمتمون بشه ...
    پاسخ:
    دعا کنید بریم حرم، شما رو هم دعا کنیم!
    پست آخرتون فوق العاده بود + هدر وبلاگتون!
    کلاً همیشه انتخابتون برای هدر عالیه... هدر قبلی رو هم خیلی دوست داشتم.
    اون "من ِ او" که انتهای اون پست نوشتین، منظورتون به کتاب آقای امیرخانی ِ؟! یا اصطلاح بود؟!
    پاسخ:
    ممنون.نظر لطفتونه :)
    بله.کتاب من ِاو
  • خانوم آسمون
  • سلام
    باز هم هدرهای شما ما رو هوایی کرد ...

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    روزی تون انشالله
    محتاج دعا
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • و پست بالا را میدوستم!
    مثل همه از ته دِل نوشت هات!
    و دوست تر میدارم فضای اینجا را!
    فدات آبجی مضطرم التماس دعا زیاد زیاد!
    قلب زلالت دعاش قبول ترِ!

    خداپناهتون
    پاسخ:
    لطف داری عزیزم
    محتاج دعا
  • ماه بلورین
  • به به میبینم که ورودی های 89 بد جور در معرض ازدواج قرار گرفتن
    مبارک باشه عروس خانوم .انشاالله چهارده معصوم هوای همه مون را داشته باشن
    پاسخ:
    خیلی ممنون. انشالله که برای شما هم مبارک باشه
    کمی هم مرا دعا لطفا...
    پاسخ:
    و مرا هم

    رفتیم امام زاده علی اکبر

    محمود کریمی

    و بسیاااااااار یاد شوما افتادیم بانو!

    پاسخ:
    قبول باشه
    مررررسی :)
    هــــی رفیق جان!!.. :* :*
    پاسخ:
    جان :**
    بح بح
    به سلامتی :)
    پاسخ:
    سلامت باشین :)

    سلام

    زیبا بود ...
    بروزم با پادکست افکت و صدا
    تبادل لینک ؟

    از اونجایی که من یذره دیر به این پست رسیدم والان وسط محرمه مجبورم بجای تبریک بهت تسلیت بگم :D
    پاسخ:
    :)))

    سلام
    ان شاالله خوشبخت بشید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    دلمون برای روضه هاتون تنگ شده ...
    پاسخ:
    امسال توفیق نداشتم :(

    من امسال بنا به دلایلی نتونستم برم عزاداری

    ولی دقیقا چند روزه سقای دشت کربلا ابولفضل ناخود آگاه تو سرم خونده میشه و منم هم خونی میکنم...

    پاسخ:
    :)
    تسلیت...

    پاسخ:
    و همچنین
    سلام ...
    خدارو شکر چشممون به جمال نوشته ی جدید روشن شد ... :)
    داشتم دیگه عقده ای می شدم ...

    قبول باشه بانو
    التماس دعا بحد فراوان ...
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    :))

    قبول حق
    محتاجیم به دعا

    خیلی خوب.. هم عکس و هم دلنوشته..

     

    و " فوقف عباس متحیرا.." هم واقعا..

    پاسخ:
    :)
    جای پستایه حال و هوای جدیده زندگیت خاالیه هااا 
    :سوووت
    پاسخ:
    in ja khanevade rad mishe baba:D
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام خواهری

    یاابوالفضل العباس علیه السلام

    یاعلی مددت
    التماس دعا سیده
    پاسخ:
    salam
    mohtaje 2a
    سلام ...

    خدایا!
    تو که باشی
    گریه،خنده ترین اتفاق زندگی من است.

    +منبع جمله را ذهنم یاری نمیدهد متاسفانه.

    پاسخ:
    سلام

    ممنون :)
  • ارحم الرحماء
  • همدل شدن تون به سلامتی ر:
    خوشحال شدم از این خبر مسرت بخش ...
    خدا حفظتون کنه
    پاسخ:
    ممنونم :)
  • یک دانه شن
  • برای پست اخیر:
    خدا از رگ گردن به ما نزدیکتره فقط گاهی نمی بینیمش.
    پاسخ:
    صدالبته
    ازت خوشم نمیاد :D
    پاسخ:
    nazare lotfete :p
    درس این هفتمون غنی سازی بالاتر از 5 درصد بود!!!!!!!
    پاسخ:
    be salamati!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • پست بالا
    دلم ر ی ش شد
    ;|
    دلم هواتو کرده
    پاسخ:
    :*
    سلام...

    دعوتید به *صدای صحیفه سجادیه....دعا در حق پدر ومادر*

    http://zareh.blog.ir/post/235
    پاسخ:
    salam
  • مهمان همیشگی
  • Surah Al-Baqara, Verse 186:
    وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی وَلْیُؤْمِنُوا بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

    و هنگامی که بندگان من، از تو در باره من سؤال کنند، (بگو:) من نزدیکم! دعای دعا کننده را، به هنگامی که مرا می‌خواند، پاسخ می‌گویم! پس باید دعوت مرا بپذیرند، و به من ایمان بیاورند، تا راه یابند (و به مقصد برسند!

    :)

    پاسخ:
    :)
  • محمد جواد حیدری پرچکوهی
  • با این که امیر وحید کوچولویم ولی این جا اسم واقعی‌م  را نوشته‌ست.
    به پیشنهاد مهدی قرار شد که نظر بگذارم شاید کسی یادی کند.
    پاسخ:
    :)

    متاهلی شما خوش میگذره ؟

    مجردی ما که خوش میگذره !!!!

    پاسخ:
    بله.خیلی!‌:))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • از دست شوما!!
    به به ان شاءالله کاش خوشگل تون به زودی مستجاب بشه!
    زود زود!!!
    خوشبختی همتون رو آرزوست
    دیگه دارم نگران میشم چرا اینجا رو ترک کردی آیا؟!
    پاسخ:
    مرسی.انشالله
    نگران چی؟ ترک کردم؟الان ینی این پست محسوب نمیشد آیا؟ درگیر امتحانات میان ترم بودم
  • زهره سعادتمند
  • آخ آخ.. گفتی
    پاسخ:
    هوا هوای حرم ..
    چه عجب !
    بیشتر بنویس که بعدن ها حسرت میخوری ....
    نه برای ما , کلن ...
    پاسخ:
    مینوسم.یه جای دیگه! آیکون سوت بلبلی:دی
  • ترنم بانو
  • عزیـــــــــــــــــــــــزم.

    انشاالله به زودی قسمتتون بشه.

    :*

    پاسخ:
    انشالله روزی همه :*
    ای ناااامردددددد:))))))))
    پاسخ:
    b )
    ان شاءلله یه زیارت دونفره به زودی زود قسمتتون بشه ... ما رو هم اونجا دعاکنید ...

    +عاقا ما آدرس اونجایی که می نویسید رو میخواییم! :)
    پاسخ:
    انشالله روزی همه :)
    عاقا ادرس اونو هیشکی نداره :/
  • مهمان همیشگی
  • عزییییزدلم:)

    چه ای کاش قشنگی:)

    ان شاءالله به زودی زود به خاطره تبدیل شه براتون؛یه خاطره رویایی:)

    اتفاقا منو دوستم امشب داشتیم میگفتیم دلمون مشهد میخواد،ان شاءالله به زودی زود نصیب همه عاشقاش بشه:)

    عکسشم خییلی قشنگه:)

    ان شاءالله عکس خودتون؛))

    پاسخ:
    فدات :*
    انشالله :)
    انشالله روزی همه
    مرسی مرسی :))

    عزیزم

    آرزوهای خیلی قشنگ دونفری!

    اصن امام رضا امام دونفریاس بیشتر!

    دیدم که میگماااا

    چشمک

    پاسخ:
    امام دونفریا :)))))

    حالو هوای وبلاگ اصن دونفری شده خفن!!!!!!!!!

    آخی...

    پاسخ:
    نه بابا! پست آخر در راستای ترویج حجاب برتره :پی
  • ترنم بانو
  • میبینم که تم نوشته هاتون یه جورای دیگه س.

    تم قلب دار :)

    پاسخ:
    صورت شطرنجی:دی
    خیلی مشکوک میزنی ها .هی کامنت دانی رو میبندی هی من  هیچی نمیگم...بوی ایم میاد که باز دهه 70 ای های بیش فعال قصد دونفره شدن دارن
    پاسخ:
    صبح بخیر ایران :))))) یعنی تازه بعده این چندتا پست مشکوک شدی فقط؟

    خب دونفره شدم دیگه! همین پستی که پاش کامنت گذاشتی هم شاهد! من دیگه حرفی ندارم! :/

    آره خب

    پست قبلیشم در راستای ترویج زیارت بود

    اینم که ترویج بازیای فکری از جمله پازله!


    پاسخ:
    بعله! چی فکر کرده بودی پس؟:دی

    میگماااا!

    خودمم همین فکرو میکردم!

    سادات جان میشه پستهایی که جنبه امر به معروف و ترویج اعمال نیکو داره بیشتر کنین؟

    به سلاااااااااااااااااامتی.انشاالله به پای هم پیر بشد ولی از هم سیر نشید
    پاسخ:
    سلاااااااااااااااااامت باشی :)
    ممنون عزیزم:*
  • محمد مهدی
  • بابا عاشق! قاشق قاشق بخور ازین قاتق، می‌زنه زیر دل‌تا! از من گفتن..
    پاسخ:
    شما نگران نباش!
    عکسا تزئینیه بابا!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • برای پست آخر
    :)
    پاسخ:
    :)
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • عشق 
    زیر بارون
    قشنگ تره ..
    پاسخ:
    اوهوم:)
  • ردِّ مداد
  • ینی همه ی متاهلا باید کامنت دونیه پستاشونو ببندن آیا؟ :دی
    پاسخ:
    کسی که تو امتحانای میان ترم نامزد کنه و تو امتحانا پایان ترم عقد کنه اصن نباس پست بذاره! :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span