هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

3-آرزو بر جوانان عیب است؟

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۳ ب.ظ

همیشه دوست داشتم فرصتش دست میداد و این موقعیت ها رو تجربه میکردم! آیکون یکی که تحت تاثیر کتاب دا قرار گرفته!





اون بالایی ها رو که عمرا بتونم دست بگیرم و بدوم! ولی امدادگری و کمک های مردمی از کارایی که خیلی دوست داشتم بودم و انجام میدادم



این سه تا موقعیت حتی! :|

تا ببینیم با آمریکا تا کجا پیش میریم و ما به آرزومون میرسیم یا نه! نشدم، الاعمال بالنیات! من دیگه حرفی ندارم :|

  • ۹۲/۰۷/۱۸
  • هوالعشق

دیدگاه (۴۹)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام خواهر

    چه خواستن های خواستنی
    منم دوست دارم
    ولی امداد گری رو نه چون اون وقت خودم نیاز بود یه نفر جمم کنه! :)

    ها با حرف آخرت موافقم!(نیات و ...)
    ولی خداییش تفنگ خیلی سنگینه!

    خداقوتت
    یاعلی(صلوات برای فرج)

    پاسخ:
    سلام
    منم همینجورم ولی دیگه آرزوعه دیگه عملی که نمیشه!بالنیات هم هست! پس الکی نیت کن!:دی

    اینا رو دیدم یاد این شعر افتادم:

     

    از دامن زن مرد به معراج رود

    بر دامن مادر شهیدان صلوات..

     

    پاسخ:
    خودمم یاده همین شعر افتادم!

    باید که شهید رفت پابوس بهشت

    اینگونه اگر نشد جهنم بهتر..

    پاسخ:
    لایک!
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    اگر دفاع ضرورت پیدا کرد که باید اسلحه هم دست بگیرید.
    کمک های مردمی که ساده تره و بیشتر افراد مسن انجام می دهند.
    امداد گری هم نمی دانم باید تست بشید(اگر خواستید یک تست کوچیکش را خودم برایتان می گذارم)
    سه تا مورد آخر را می توانید ولی مورد دوم یعنی می خواهید بچه دست بگیرید پدر رزمنده اونو بوس کنه؟!
    آمریکا هم هیج غلطی نمی تواند بکند.
    ولی واقعا به نیات هم پاداش می دهند شک نداشته باشید در این.
    پاسخ:
    سلام
    اینجور که میگید من باید همون اسلحه رو بردارم برم خط مقدم!

    آره مگه چیه؟ باصدای پسرخاله!

    ندارم!
    آقا منم گاهی میگم , یه جنگی بشه مام یه لحظه هاییو تجربه کنیم , مامانم دمپایی پرت میکنه :)))))
    پاسخ:
    مامانت دارن نشونه گیری رو تمرین میکنن برای روز مبادا! آیکون اوج خوش بینی به پرت شدن دمپایی:دی
    منم دووووس دارم.البته امدادش..بقیه اش را دلش نیست
    پاسخ:
    امداد که دل بیشتری میخواد! همه ش خون و خون ریزی!  :)
  • ستار(خرابات)
  • سلام

    میخوای به آرزوهات برسی چرا مارو به درد سر میندازی؟پاشو برو سوریه برادرامون رو دارن قتل عام میکنن و یا عراق پاکستانم بدک نیست... خلاصه یه جا باید به آرزوهات برسی که در شعاع 200کیلومتری ما هم  نباشه.ما جون دوست تر از این حرفاییم.دی

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    بالاخره شماها باید برید زخمی بشید که من بتونم به ارزوی امدادگریم برسم دیگه! :دی
    نه من فکر همه هستم.همینجا جنگ بشه که همه به ثواب برسیم!
    اونجا دیگه خیلی جنگه! ترسناکه! :|
    man hamun aghab mistam v mosht gereh karde migam: jang jang ta piruzi 
    in dg chekawriye??




    پاسخ:
    اجرکم عندلله!
  • خارج ازچارچوب
  • این همه مالیات میدیم که ارتش بره بجنگه(ایکون اون پیرمرد بازاریه تو آژانس شیشه ای)
    پاسخ:
    ینی مالیاتامون میره برای ارتشی ها؟ آیکون یه اصفهانی که تاحالا تو باغ نبوده! :دی
  • خانم معلم
  • سلام 
    من همسن خانم حسینی بودم زمان جنگ منتها ایشون تو مرکز جنگ بودند و بنده مرکز ایران !! ... 

    ایشالا یه رزمایش بزارن برای خانمهها و یه دوره که شما بتونین فرمایشی دستتون اسلحه بگیرین تا دلتون دیگه هوس جنگ نکنه ... چیز خوبی نیس مادر ... ایشالا آقاتونم زودی زود برای رفتن به خارج به عنوان سفیر فلان کشور افریقایی پسرتونو ببوسه ...هوسایی میکنیا ...
    پاسخ:

    سلام

    خوش به حالتون!

    مادر شما که دستتون بالاست دارید دعا میکنید یهو یه شغل خوب برا اقامون بخواین دیگه! :دی

    آرزوعه دیگه!عیب نیس که :پی

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • :دی

    من اون 3تا حتی !! :|
    پاسخ:
    :دی
    سلام علکیم
    اجرتون با خدا.
    یا علی
    پاسخ:

    سلام

    اجر همه!

  • محمد مهدی
  • والا اگه می‌رفت ارتش که این وضع سربازای بدبخت مملکت نبود. بود؟
    پاسخ:
    بود؟
  • آخرین حضور
  •  

    سلام

    منم خیلی وقت ها از این خواستنی ها به سرم میزند و مخصوصا

    وقتی کتاب دا رو خوندم بیشتر تر تحت تاثیر قرار گرفتم :)

    اما دعا کردم ان شاالله در رکاب امام زمان (عج) بتونم به وظیفم

    عمل کنم و این تحت تاثیر قرار گرفتن به حقیقت بپیوندد ...

    پاسخ:
    سلام
    و همچنین کتاب های اینک شوکران :)
    انشالله :)
  • پشت کوهها
  • شمام یه دو سه دهه دیر تشریف آوردین وگرنه همه ی اینا عین واقعیت بود!
    پاسخ:
    مگه من گفتم اینا دروغه و واقعیت نداره؟ :|||
  • پشت کوهها
  • نچ!
    میگم ینی دیگه نیازی به فانتزی نداشتین!
    صاف میرفتین تو دل واقعیت !
    پاسخ:
    آهان! از اون نظر!
  • امیرابوالفضل علوی
  • دلم پر مى ‏زند امشب براى حضرت باقر
    که گویم شرحى از وصف و ثناى حضرت باقر
    ندیده دیده ى گیتى به علم و دانش و تقوا
    کسى را برتر و اعلم به جاى حضرت باقر
  • منتظربهار
  • تچ تچ تچ
    چقدر شماها جنگ طلبین! چقدر افراطی. آقایون اعتدال و امید اینا دنبال حذف شعارهای مرگ بر ... هستند اونوخ شماها دنبال جنگ؟!
    اوصیکم ب اعتدال در دوران اعتدال!
    پاسخ:
    واقعن برای خودم متاسف شدم! از من بعید بود! :دی
  • ترنم بانو
  • جوون امروزی دیگه ! مثل خودم:)

    ما هم همینا که شما گفتی...

    فقط چون از خون و خونریزی به شدت میترسم وبه همین دلیل وارد رشته تجربی نشدم حتــــــی مارو بفرستن توی اتاق فکراشون محاسبات جنگی میکنیم براشون، بجای اینکه دکتری کنیم.میشه ینی؟!

    پاسخ:
    آره چرا به فکر خودم نرسیده بود؟ اتاق فکر بهتره! تصمیمم عوض شد! میریم اتاق فکر:دی
  • یکی بود ، هنوزم هست

  • اصلا مگه میشه آدم کتاب دا رو بخونه و تحت تاثیر قرار نگیره !!! ...

    بعضی جاهاش هم از خودم خجالت میکشیدم :-S

    تحمل خیلی چیزاش رو نداشتم ....




    + ولی جو گیر شدم تا چند روز تو فاز جنگ و امداد رسانی تو خونه  بودم :|
    پاسخ:
    میشه؟ نه میشه؟ من اون مدتی که گیر داده بودم به مجموعه ی اینک شوکران و اینا،‌ آمادگی اینو پیدا کرده بودم که با یه شهید زندگی کنم! ینی اینقد! :|

    +اومده بودی مرخصی یعنی؟ :دی
  • یک دانه شن
  • من نمی خوام این چیزا رو تجربه کنم چون می دونم مردش نیستم و تحملشو ندارم.
    پاسخ:
    ایشالا که هیچ وقت،‌هیچ جا،‌جنگ نباشه :)

    سلام

    نظر ما اومد؟بلاگفا کم بود،بیان هم نظراتو دستکاری میکنه!

    یادمه وقتی نظرمو نوشتم بالاش نوشت نظرت خصوصی ارسال شد!ولی من خصوصیش نکرده بودم!:/

    پاسخ:
    سلام :)
    آره خصوصی بود!
    منم اون موقع ها یکی از نیاتم همین بود که تو گفتی ولی قسمت نشد. و به همون الاعمال بالنیات بسنده کردیم :دی ایشالا که شما موفق باشی :*
    سلام علیکم
    شما هم ما را از دعا فراموش نسازید.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    دعاگو هستیم انشالله
  • بے بازگشتــــ ...
  • من وهابی ها و آل سعودو بیشتر از آمریکا ترجیح میدم :|
    پاسخ:
    توی چی؟ توی جنگ کردن باهاشون؟ از چه لحاظ؟ به نظره من که اونا خیلی بدترن که! ترسناک ترن!
  • مهمان همیشگی
  • سلام بر سیده عزیزم:)

    حالا صحنه های دیگه ایم وجو داره که میشه توش خودتونو نشون بدید!! مثلا وقتی یه گربه بیاد خوابگاه بیاد تو اتاقت و با کمال پررویی بره زیر تختت!!و تو هرچی جیغ بکشی گربه به تو نزدیکار بشه!اونجاست که به یه خانم شجااااااع نیاز داریم!!!

    این اتفاق دیشب برای اتاق کناریه ما افتاد!ساعت یک و نیم شب!وقتی همه خواب بودن!!!

    میتونی یه سر بیای خوابگاه ما؟؟!!!

    پاسخ:
    سلام :*
    در این زمینه از من توقع هیچ انتظاری نداشته باشید! الا جیغ و ویغ!:دی
  • نبضِ روضـہ
  • شعرت زیبا بود

    پاسخ:
    شعر من نبود البته :)
  • ترنم بانو
  • کلی به تعویض تصمیمتون مسرورانه خندیدیم.

    یه سوال :اون موقع چه جوری میشه با یه شهید زندگی کرد.

    پاسخ:
    :))
    حالا هروقت شهیدش جور شد،‌فکر اونجاشو میکنم:دی
    سیده بانوی عزیز همیشه بین دعاهای من جا داره
    هرچند امیدی به اجابت ِ دعای من نالایق نیست ...

    شماهم ما رو فراموش نکنید لطفا...دلخوشم به دعای دل ِ پاکتون.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :)
    ما هم دعاگوییم :*

    دوست خوبم!

    من به عنوان یک دوست دلسوز و رفیق شفیق بهت توصیه میکنم اگر احیانن یک زمانی تو همچین موقعیت هایی قرار گرفتی ابتدا مشکل قرص خوردن خودت رو حل کنی بعد بری تو گروه امداد!

    همچنین اول سعی کن با جوجه کنار بیای بعد به دست گرفتن آر پی جی فکر کنی!

     

    با تشکر/ روابط عمومی ستاد دفاع مقدس وبلاگ دل نوشت

    پاسخ:

    :)))

    مشکل قرص رو که گفتم با موز حل کردم:پی

    جوجه هم که فک نکنم وسط جنگ باشه! ولی خب واقعیت اینه که اردوهای جهادی رو نمیرم چون گاو و گوسفند هاشون همینجوری ولن! :|

  • مهمان همیشگی
  • امام صادق (ع)
    خداوند تبارک وتعالی میداند بنده موقع دعا چه میخواهد ،ولکن دوست دارد حوائج به او عرضه شود .پس هرگاه دعا میکنی،حاجتت را نام ببر و هیچ چیز نزد خداوند سبحان محبوب تر از آن نیست که از او درخواست شود.
    من رو هم از یاد نبرید توی عاشقانه هاتون با خدا جون سیده عزیزم و همه دوستان:)
    من و آسمان رو باهم دعا کنید لدفا؛)
    پاسخ:

    چه خوب :)

    مرسی.منم دعاگوهستم به ظرط لیاقت:*

    سلام

    در مورد پست بالا...

    گنبدت مال همه باب الجوادت مال من

    جای من پشت در میخانه باشد بهتر است...
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خوب بود شعر :)
  • امیر مهنا
  • بوی خون و گوشتِ سوخته که مشامت رو پر کنه؛ و صدای نارنجک و توپ و مسلسل گوشت رو؛ و گلوله هم که از کنار گوشت رد بشه؛ اون‌وقت آر.پی.جی که هیچی، جعبه‌ی مهمات رو هم میندازی رو دوشت و حالا ندو کی بدو!

    پاسخ:
    :/
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامــــــــ
    خداقوتــــــ
    عید قربان عید عبادت و بندگی و عید اطاعت از قادر یکتا برشما تهنیت باد . . .
    بروزمــــــ
    التماس دعا
    یازهراکربــــ بلا ان شاء الله
    پاسخ:
    سلام
    تبریک
  • سجاد عبدی
  • امروز امتحان ابراهیم...

    امتحان اسماعیل ...

    دیروز پرواز مسلم بر فراز دارالاماره ...

    و اما امروز به بعد سه نقطه ( . . .)      !


    عید قربان بر شما مبارک...
    ▌║█║Copyright ©sajjadabdi ▌║█║

    پاسخ:
    تبریک
    عیدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
    پاسخ:
    عید شمام مبارک :)

    آرزوهات نباید تو کربلا باشه

    کربلات باید آرزوت باشه...

    سلام سیده بانو :

    قابل بدونین به منم سر بزنین

    پاسخ:
    سلام :)
    خدمت میرسیم
  • مهمان همیشگی
  •  پروردگارا!
    سرنوشت مرا خوب بنویس،تقدیری مبارک،
تا هرچه را تو دیر می خواهی زودنخواهم،
و هرچه را تو زود میخواهی دیر نخواهم. (فرازی از دعای عرفه امام حسین علیه السلام)
    عکس پست هم خیلی نازه:)
    پاسخ:
    آمین
    :)
    عجیب تو ذهنم بودی مشهد :)

    اون دختره کوچولویه بالااا قیافش :))))))))))))))
    پاسخ:
    چه خوووووب :) مرسی.زیارتت قبول :*

    :))
  • منتظربهار
  • ینی من عاااااااااااشق این عکساییم ک میذاری
    انتخابات تو حلقم :دی
    پاسخ:
    مخلصم! :))
  • آخرین حضور
  •  

    سلام

    همین جوری که ما کلی باید هفت خوان رد کنیم تا نظر بزاریم اقلا راهمون رو دور تر نکنین (آیکون خجالت)

     

    بابا کسی که سایت بیان رو درست کرده که بیکار نبوده برای هر پست یه کامنت دونی بزاره حالا شما نبندینش لطفا(آیکون خجالت بیش تر)

    بریم سر اصل مطلب :)

    چقدر قشنگ ... اول بخواییم ببخشتمون بعد توبه کنیم ...

    ما اول توبه میکنیم تا ببخشتمون ... :|

    پاسخ:
    سلام
    من باید خجالت بکشم نه شما :) ما مخاطب آزاریم دیگه! چه میشه کرد؟:دی
    جفتش دوتاست :)))
    برای دخترک:
    ممنون عزیزم ..
    آدرس وبتون رو گم کردم
    آرزو بر جوانان عیب نیست...
    :)
    پاسخ:
    :)
  • مهمان همیشگی
  • Surah Al-Araf, Verse 156:
    وَاکْتُبْ لَنَا فِی هَٰذِهِ الدُّنْیَا حَسَنَةً وَفِی الْآخِرَةِ إِنَّا هُدْنَا إِلَیْکَ قَالَ عَذَابِی أُصِیبُ بِهِ مَنْ أَشَاءُ وَرَحْمَتِی وَسِعَتْ کُلَّ شَیْءٍ فَسَأَکْتُبُهَا لِلَّذِینَ یَتَّقُونَ وَیُؤْتُونَ الزَّکَاةَ وَالَّذِینَ هُم بِآیَاتِنَا یُؤْمِنُونَ

    و برای ما، در این دنیا و سرای دیگر، نیکی مقرّر فرما؛ چه اینکه ما به سوی تو بازگشت کرده‌ایم! «(خداوند در برابر این تقاضا، به موسی) گفت:» مجازاتم را به هر کس بخواهم می‌رسانم؛ و رحمتم همه چیز را فراگرفته؛ و آن را برای آنها که تقوا پیشه کنند، و زکات را بپردازند، و آنها که به آیات ما ایمان می‌آورند، مقرّر خواهم داشت!

    عزیزم عکسی که انتخاب کردی خیییلی به این مطلب میاد:)

    پاسخ:

    مرسی بابت کامنت های همیشه خوبت :*

    نظر لطفته :)

    این همه خواستن واقعن غمگینه ......
    پاسخ:
    خیلی
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • دلت پر اجابت ...

    دختر جان .. نظراتِ تو باز بزار خووو ..

    پاسخ:

    ممنون و به همچنین

     

    حرف تو گوش من نمیره :دی

    با رییس جمهور محبوبتون نیاز به این کارا نیست دیگه ...
    خودتون را آماده کنید واسه دادان گل های رز به دوستان یهود .........

    پاسخ:
    :|||||
  • پرهای زمزمه
  • سلام

     

    خیلی دوست داشتم یه سخنی رو اینجا بگم

    ولی نمیدونم چرا حس نوشتن نیس.

    خودم وقتی شنیدم خیلی برام جالب بود .

     

    پاسخ:

    سلام

    باتشکر :|

    سلام

    عیدتون سراسر رحمت و برکت باشه انشاالله.

    عیدی مارو چه جوری مجازی میخواید بدید؟

     

    پاسخ:
    سلام
    عیدشمام مبارک و پربرکت
    عیدی؟شیب؟بام؟:دی

    شیب؟بام؟جنگل؟ :دی

    اصفانیا دست و دلبازن میگن مخصوصا اگه سادات باشن.

    پاسخ:
    اشتباه به عرض تون رسوندن!‌:))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span