هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو
همه ی آدم ها باید یک کسی را داشته باشند برای روزهای بی کسی شان. یک کسی که همیشه باشد. و من خیلی خوشبختم که تو را در تک تک ثانیه هایم دارم.نمی دانم از کدام خوبی ات باید بنویسم و چه جور بنویسم [...] تو چقدر خوبی امام رضای خوب من!
حضرت دلبر؛ بودنتان را در همه ی وقت هایی که دلم گرفته بود. همه ی وقت هایی که خسته بودم. همه ی وقت هایی که چشمانم تر بود. همه ی وقت هایی که بغض هایم پشت سرهم میشکست. همه ی وقت هایی که قلبم شکسته بود. همه ی وقت هایی که طاقتم طاق میشد و تحملم هیچ. همه ی وقت هایی که تنها بودم. همه ی وقت هایی که بریده بودم. همه ی وقت هایی که خودت میدانی. و حتی همه ی وقت هایی که اشتباهاتم پشت سرِ هم ردیف میشد، دانه دانه تسبیح می اندازم و شکر میگویم. در تمام وقت ها این تو بودی که تنهایم نگذاشتی. که رهایم نکردی. که آغوش همیشه بازت را به رویم گشادی. که گره بغض هایم را باز کردی. که دانه دانه ی اشک هایم را پاک کردی. که دلم را بند زدی. که لبخندها نشاندی روی لبم و  من نمیدانم  با کدامین واژه باید شکرگزار خدایی بود که شما را به ما بخشید ...

شب است. اینجا اصفهان، ساعت به وقت دلتنگی.
حال همگی ما خوب است، ملالی نیست جز دوری شما
دلم چقدر حریمت را میخواهد
آن گوشه ی ناب دارالاجابه را
بوی مشهد می آید ..
05112003334

پ.ن1: پست همان پست پارسال است! :|
 پ.ن2: عید همه مبارک :)
پ.ن3:فکر میکنم برای هر وبلاگ نویسی، روشن شدن مخاطب های خاموش، برای یکبار حتی! خوشحال کننده باشه! خوشحالمون کنید!باتشکر

  • ۹۲/۰۶/۲۴
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۹)

اولین تابلو فقط دارد از تو من را جدا می اندازد
اصفهان نهصد و نود کیلومتر فاصله بین ما می اندازد

خط کشی های جاده یعنی این خطوط مقطع منفی
روی احساس مثبتم یک ریز خط بی انتها می اندازد

من کجا بوده ام که بی وزنم ، اینقدَرحس پَر زدن دارم
دستهای کسی است انگاری که مرا در هوا می اندازد

دل من گرچه هر کجا رفته ولی آخر به مشهد آمده است
پای در رفته ی دل من را چه کسی جز تو جا می اندازد

جاده در پیش روی من تا هیچ چشمهایم به چشم آینه است
آینه … آینه مرا یاد صحن و گنبد طلا می اندازد

پا به روی پدال شد لرزان ، چه کسی داده دست من فرمان
این همه راه دور برگردان هِی به من پشت پا می اندازد

ما از تو نداریم به غیر از تو تمنا …

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)
    پاسخ:
    :)

    برای خاک در تو سرم به دردم خورد

    در آسمان تو بال و پرم به دردم خورد

    از آن قدیم برای دل تو را بردن

    دو دست خالی و چشم ترم به دردم خورد

    اگر غلام تو و خانواده تو شدم

    دعای خیر پدر و مادرم به دردم خورد

    زیارتی شدم از دور السلام علیک

    دل شکسته و در به درم به دردم خورد

    گناه کردم و هردفعه که زمین خوردم

    همین نشستن کنج حرم به دردم خورد...

    آقا جان...

    عاشقانت را که به حال خود رها نمیکنی؟!

     

    پاسخ:
    مرسی :)
    سلام
    عید شما مبارک پیشاپیش

    الان خوشحال شدین یعنی واقعا!؟:دی
    پاسخ:
    سلام
    عیدشمام مبارک
    بله خیلی :)

    یا ثامن الحجج دل ما وا نمی‌شود

    خیلی تلاش کرده ام، اما نمی‌شود

    هر جا که رفته‌ام و به هر کس که گفته‌ام

    گفته به دست من گره ات وا نمی‌شود

    اصلاً به هر که رو زده‌ام گفته با تشر:

    هرجا که می روی برو، اینجا نمی‌شود

    نازم به شاعرت که چه زیبا سروده است:

    وقتی دل شکسته مداوا نمی‌شود

    دستت بزن به دامن سلطان که هر جواب

    از او شنیده می شود الا،‌ نمی‌شود

    حالا من شکسته دل خسته غریب

    رو کرده ام به سوی تو آقا،‌ نمی‌شود؟

    پاسخ:

    حالا من شکسته دل خسته غریب

    رو کرده ام به سوی تو آقا،‌ نمی‌شود؟

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام عزیزدِل 

    کلی صفا کردم با پستت مثل همیشه!
    دِل مان رفت !
    عیدیت خواهری هرچه چیزهای خوب است از سویشان!
    عیدت مبارک سیده عزیزم :)

    خداقوتت آبجی خوش نویس
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنونم هچنین برای شما
    عیدت بابرکت


    +زنگ زده بودین گوشی رو سایلنت بود!شماره هم که نمیوفته که زنگ بزنم خودم!
    عیدت مبارک عزیزم :-*

    3> 3> 3> این قلب ها اما واسه شما نیست :دی.
    پاسخ:
    عید شمام مبارک :*
    بعله! ملتفطم!
  • بے بازگشتــــ ...
  • تو چقدر خوبی امام رضای ِ خوب من ....
    چقد دوس داشتم این جمله رو :)
    پاسخ:
    :)
    عیدت مبااااااااااااارک
    پاسخ:
    عید شمام مبارک
    سلاااااام...... عیدت مبارک! :)
    پاسخ:
    سلاااااام...... عید شمام مبارک! :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خخخخخ
    آره هزارتا زنگ زدم
    برای سه شنبه صبح فرصت داری بیای!؟؟
    روز ثبت نام رو اشتباهی بهمون گفته بودن!
    از صب تا 12!
    پاسخ:
    سه شنبه تا یازده و نیم کلاسم!
  • مهمان همیشگی
  • میشه کنج حرمت گوشه قلب من باشه...

    عیدتون مبارک سیده جان:) بازم اجرتون با صاحب این روز بخاطر این زیارت از راه دور:)) ان شاءالله به زودی قسمت هممون بشه از راه نزدیکش:)

    امام رضاجونم تولدتون مبااااررک:)))

    پاسخ:
    عید شمام مبارک:* انشالله
    قسمتت بشه به زودی ایشااالا سیده بانو ...
    پاسخ:
    قسمت همه انشالله :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • باوشه
    پاسخ:
    :)
    چقدر اینجا خوبه
    کلی چشمام نم شد وقتی اومدم هدر این وب رو دیدم
    مرسی همشهری
    پاسخ:
    نظرلطف شماست :)
    عیدتون مبارک
    تا به دست ریسه ها گنبد نمایان میشود
    از خجالت ماه پشت ابر پنهان میشود
    مثل آدم که دلش در گوشه چپ می تپد
    قلب ایران پهنه خاک خراسان میشود
    بعد چندین قرن راز ماندن این خانه چیست؟
    طاق کسری هم که باشد درب و داغان میشود
    با حیاطش کهکشان ها هم حسودی میکنند
    شب که این خانه به شدت نور باران میشود
    یک نفر پیدا شد ابراهیم بالا دست تو
    خاک لم یزرع به دستورش گلستان میشود
    بی گمان زیباست آوای اذان انا غروب 
    لذتش در صحن آزادی دوچندان میشود
    جای بیرون و درون تغییر کرده در قفس
    خارج از این خانه کل شهر زندان میشود
    باور یک چیزهایی توی دنیا مشکل است
    سخت میگیری ولی با عشق آسان میشود...

    عید مبارک :) 
    پاسخ:
    سایه ات را از مدار روسیاهان برمدار
    ماه از شب برنمیگیرد نگاه خویش را ..

    خیلی قشنگ بود ممنونم
    عید شمام مبارک :)
    چه خوب که داریمش...
    چه خوب که هست که شب های قدر وقتی به نام مبارکش می رسیم
    سر کج کنیم و لبخند بزنیم به سویش و بگویمم:"آقا!دلت می آید دست خالی برگردم؟"
    که وقت های دلتنگی زل بزنی به عکس ِ قاب شده اش روی دیوار اتاقت ...

    کاش سمت حرمت باز شود پنجره ها
    باز از دوریت افتاده به کارم گره ها ...

    عید مبارک دل همیشه عاشقتان باشد بانو :)
    یک دنیا عیدانه های ناب از دستان پربرکتشان برایتان آرزومندم...
    پاسخ:
    خیلی خوب :)

    عید شمام مبارک عزیزم.ممنونم به همچنین :)
    کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد
    بدون واسطه دم از احد نخواهد زد
    گدای کوی رضا شو که آن امام رئوف
    به سینه ی احدی دست رد نخواهد زد...
     
    *عیدتان مبارک*
    پاسخ:
    گر بنا هست کسی واسطه ی ما بشود
    ضـامـنـم شـاه خـراسـان بـشـود خـوبـتـرسـت

    عید شمام مبارک

    ساقی امشب راحت جان می دهد
    هر چه خواهی از کرم آن میدهد
    گردش چرخ فلک بر کام ماست
    حاجتت شاه خراسان می دهد



    سلام سیده...
    عیدت مبارک....
    پاسخ:
    تمام حاجتم این است بال و پر بدهی
    شبی کنار تو تا اوج آسمان بپرم ..
    سلام
    عید شمام مبارک:)
    بعضی حرف آ تو کلمه جا نمیشه ...
    ...

    عیدت مبارک :*
    پاسخ:
    کلمات یاری نمی کنند!

    عید شمام مبارک :)
    ئه اگه این پست تکراری نبود و نمیگفتم «چه آشناست برام»، حواسم نبود تقریبا یه سالی میشه که میخونمت. چه خوب! 
    + تبریک :)
    پاسخ:
    :)
    عیدت مبارک:*
    امشب دارم میرم مسجد محلمون جشنه
    قراره قرعه کشی کنند
    کاشکی اسمم در بیاد
    آخه می برن مشهد الرضا
    دعا کنید
    پاسخ:
    مثل همیشه چشم به راه نگاه توست
    این زائر نشسته در ایوان روبرو

    انشالله که روزی تون باشه
  • اندر خم پس کوچه
  • یکی از خاموشا منم
    گاهی خیلی بد دنبالتون می کنم
    پستای امام رضاییتون رو خیلی خیلی دوست دارم عیدتوتن مبارک
    پاسخ:
    :)
    ممنون از همراهی تون و اینکه روشن شدین
    نظر لطفتونه.عید شمام مبارک :)
    یکی از همون مخاطبای خاموش...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون که روشن شدین.عیدتون مبارک
    سلام عزیزم
    عیدت مبارک:)
    میگما چقدر همزاد پنداری بود همه اش:( یعنی دلم رفت در حد مرگ
    +
    آها اومدم اصلا این رو بگم به قول حاج آقا معمار:
     امام رضا جوووووون ما:)
    یا علی
    پاسخ:
    سلام :)
    عید شمام مبارک باشه
    +
    ای جان! یاد آوری خوبی بود مرسی:*
    سلام علیکم
    عید شما هم مبارک
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم

    عیدت مبارک سادات :-*

    ان شالله زودی دوباره بری :قلب
    پاسخ:
    عید شمام مبارک :*
    انشالله روزی همه :)
    من ندیدم که کریمی ، به کَرَم فکر کند . ! 
    به چه مقدار به زائر بدهم ؟ فکر کند ... 

    از شما خواستن ؛ عشق است ؛ ضرر خواهد کرد ...
    هرکه در وقت گدایی ؛ به رقم فکر کند ...

    بهتر آن است که زائر ؛ اگر آمد به حرم ...
    سه قدم عشق بورزد ، دو قدم فکر کند
    .


    میلآد مبآرک :)
    پاسخ:
    پیش کریم ها کمری خم نمی شود

    یعنی: گدات اهل جهنم نمی شود

     

    حاتم نماد بخشش بی منت است اگر؛

    هرگز کسی به قدر تو حاتم نمی شود

     

    صحن تو سفره ای است که در موج سائلان

    دست کریم هرچه دهد کم نمی شود


    عیدتون مبارک

  • امیرابوالفضل علوی
  • و من گریخته ام و در پی من صیاد ها و فرا رویم دام ها..
    من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست..
    یا ضامن آهو..
    پاسخ:
    الا غریب خراسان؛ رضا مشو که بمیرد
    اگر که مرغک زاری ز آشیانه بیفتد

    حرم نگو بهشتمه...تموم سرنوشته...

    سلام

    عیدتون مبارک ...

    انشالله که همیشه دلتون رضایی باشه ...

    گر بنا هست کسی واسطه ی ما بشود
    ضـامـنـم شـاه خـراسـان بـشـود خـوبـتـرسـت

    عالی بود این بیت ...

    پاسخ:
    سلام
    عید شمام مبارک
    دست شاعرش درد نکنه :)
    پیرو پی‌نوشت سومت این کامنتو می‌ذارم! :)
    عیدتون مبارک! :)
    پاسخ:
    :)
    سلام.خیلی ممنون.عید شماهم مبارک
  • ستار(خرابات)
  • سلام
    با تاخیر
    مبارک
    همیشه رضایی و رضا باشید انشالله
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون عید شمام مبارک
    انشالله
    شعر کامنتتون خیلی قشنگ بود
    الان روشن شدم دیگه؟!!
    پاسخ:
    :)
    بله ممنون
    سلام
     وبلاگتون دوست داشتنی است...
    حس خبی میدهد.
    ممنون
     یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون نظر لطفتونه
    دلت به لطف نگاه ِ مهربان ِ حضرت ِ دوست
    همیشه شاد ، ساداتم
    پاسخ:
    ممنون عزیزم به همچنین دل ِ‌مهربون شما :)
  • زینب حزباویان
  • سلام
    منم از خاموشای جدیدم!
    اتفاقی آشنا شدم
    وبلاگت به دلم نشست و سیده بودنت هم باعث شد دنبال کنم

    با تاخیر عیدت مبارک
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از همراهی و لطفتون :)
    عید شمام مبارک
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • و تمام لحظه ای هایی کِ فکر میکردم نیستم .. و تو بِ من نفس دادی .. بودن آموختی .. یا انیس ِ نفس های خسته ام ..
    یا ثامنِ ضامن ..
    پاسخ:
    ...
    سلااااااااااااااااااام اجی خوبی عزیزم.. چرا برای پست های جدید نمیشه نظر دادموفق باشییییییییییییییییییییییییییی گلم
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    هویجوری!
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span