هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

باور مکن که زنده بمانم بدون تو

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ
گوشه ی صحن قدس، همان جایی که تکان تکان های پرچم ِگنبد پیداست، مثل مسیحی ها به وقت اعتراف، پیش کشیش اعظم، زانو بغل کرده بودم و اعتراف می کردم و از بابت همه چیز شرمنده بودم، خیلی زیاد! که صدای یک نفر از آن طرف تر، بین صدای قدم زدن ِ زائران و پر و بال زدن کبوترها بلند شد: دیدم همه جا بر در و دیوار حریمت؛ جایی ننوشته ست گنه کار نیاید ..
خودت دعا کن جانم،
دعا کن که بمانم پای همه ی قول و قرارها.


دلم برای تو…آیا دل تو هم تنگ است؟!
صدای هق هقِ… گویا دل تو هم تنگ است!
ببین! نمی‌شود این قدر دور بود از هم!
بیا… قبول… بفرما! دل تو هم تنگ است!
من از مسافت این جاده‌ها نمی‌ترسم
اگر بدانم آنجا دل تو هم تنگ است
اگر بدانم گاهی به یاد من هستی
و چند ثانیه حتی دل تو هم تنگ است-
پرنده می‌شوم اما… نمی‌پرم بی تو
پرنده می‌شوم و تا دل تو هم تنگ است-
برای تو پر پرواز می‌شوم حتی
اگر در آن سر دنیا دل تو هم تنگ است!
اگر در آن سر دنیا…اگر در آن دنیا…
اگر بدانم هرجا دل تو هم تنگ است-
بدون مکث می‌آیم که باورت بشود
دلم برای تو…حالا دل تو هم تنگ است؟!
نغمه مستشارنظامی


پ.ن:پست های امام رضایی، شاید برایتان خسته کننده و تکراری شده باشد.برای دل خودم می نویسم ..
  • ۹۲/۰۶/۰۹
  • هوالعشق

دیدگاه (۴۹)

نگویی تو که تازه آمده ای
زیاده خواه نیستم .. زیاد میخواهمت
امضا: دو چشم خیس و دلی در هوایتان
دیوانه ای که لک زده قلبش برایتان


پاسخ:
فکر میکردم کسی نظر خاصی نداره اما به احترام دوستان معترض کامنت دونی بازه :)

 

سلام

به رسم ادب مینویسیم

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی ...

السلام علیک یا غریب الغربا ...

السلام  علیک یا معین الضعفا ...

السلام علیک یا سلطان ...

اللهم الرزقنا مشهد ...

 

ممنونم عزیزم :)

پاسخ:
سلام

خواهش :)


  • زهره سعادتمند
  • برای من تکراری نمیشه هیچوقت.
    روحم تازه میشه واقعا
    همیشه از این پست ها داشته باش
  • زهره سعادتمند
  • برای من تکراری نمیشه هیچوقت.
    روحم تازه میشه واقعا
    همیشه از این پست ها داشته باش
    پاسخ:
    باوشه:)
    خیلی دلم مشهد می خواد.....
    سال قبل روبه روی گنبد ایستاده بودم و اعتراف می کردم..... کاش الان هم اونجا بودم .....
    پست های امام رضاییت خسته کننده نشده! همین پست ها به من خیلی آرامش میده! ای کاش جمعه نوشت ها رو هم دوباره بنویسی! خیلی از کارا برامون عادت شده ولی باز هم از هیچی بهتره! شاید باعث بشه یکی که گذرش به اینجا افتاد یاد حضرت مهدی بیفته!
    پاسخ:
    ایشالا روزی تون
    شاید حق باشماست ..
  • خارج ازچارچوب
  • این موضوع خودش عامل رفع خستگی و تکراره
    پاسخ:
    :)
    دلم هی هوایی میشه ،هییییی،آخخخخخخخ
    پاسخ:
    هوا هوای حرم ..
  • بے بازگشتــــ ...
  • نه تنها تکراری نیس بلکه دلمان بیشتر آب میشود ....
    پاسخ:
    :)
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    زیبا بود
    مخصوصا((یدم همه جا بر در و دیوار حریمت؛ جایی ننوشته ست گنه کار نیاید...))
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

    پاسخ:
    سلام
    زیبا خوندین
    جایی ننوشته ست گنه کار نیاید...
    واقعا همینطوره,آقا خیلی مهربونه خیلی.
    واقعا دلتنگم...

    +حتی درصدی هم تکراری نشده,هوایی تر میکنه,دیوانه تر میکنه...
    پاسخ:
    به قول یکی: یاحسین،‌ کربلا، مکه،‌ نجف، سامرا، مشهد و قم و راه به راه :دی
    تکراری نمیشه دلمون خون میشه ازین که ....
    پاسخ:
    دلتون به نگاه کریمانه شون شاد
    تکرار برای بعضی چیزا بی معنیه ....
    خو میگیره آدم بهش , تازه نباشه , میگی کوشِش ؟!
    پاسخ:
    اوهوم
  • مهمان همیشگی
  • تو تعبیر رویای نادیده ای...

    دلم لک زده برای حرمت آقاجون...!

    هیچوقت پستهای این شکلیتون تکراری نمیشه،خدامیدونه چقدخوشحال شدم وقتی بازم همین پست رو با این عکس زیباش دیدم.ممنون سیده عزیز:)

    اجرتون باخدا که اینجوری دسته جمعی بچه ها رو به مهمونی آقا میبری

    کاروان هوالعشق به سوی سرزمین عشق:)

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(علیه السلام)

    پاسخ:
    کامنت هات رو دوست دارم :)
    اصن ناموسه عکسه هاااا !
    پاسخ:
    اتفاقا اولین باری که این عکس رو دیدم یاده شما افتادم! 
    از امام رضا گفی بغض کردم و دلم براش تنگ شد
    از قول و قرار گفتی شرمنده شدم یاده قول و قرارام افتادم فراموششون کردم
    خدایا ما که برای تو بنده خوبه نمیشیم مگه اینکه ویژه حواست به ما باشه
    پاسخ:
    :)
    سلام علیکم
    امام رضا خستگی ندارد!
    آخ که چقدر هوای یک لحظه حرم را دارم و دستم از همه جا کوتاه است.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    صددرصد
    من این پست های امام رضایی را بی نهایت عاشقم...
    قلمت در راهش پربرکت...

    اللهم الرزقنا...
    پاسخ:
    ممنون:*
    برا گریه کردن طوری که کسی نپرسه "چته؟" میشه رفت تو حموم رااحت! :| نه صدایی نه تصویری هیچی! هعی
    پاسخ:
    آره البته اگه مث من تا چندساعت بعد، چشم ها و دماغت قرمز نمونه! :دی
  • مهمان همیشگی
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • مگه خستگی شدن داره
    یا تکراری شدن
    دستت طلا 
    :)

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    یازینب(صلوات برای عمه)
    پاسخ:
    ممنون :)
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • بسیار زیبا نگاشتی 
    مگه قلم تو تکرار هم رسش میشه 
    همیشه تازه نفسه 
    سییده نفسی 
    التماس دعا شدیدا 

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    یا زینب(صلوات برای عمه)
    پاسخ:
    این هندونه ها رو کجا بذارم؟:دی
    مرسی از لطفت
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • شعر 
    خیلی دوس داشتنی بود 
    خیلی 
    پاسخ:
    نوش روح!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • هندونه چیه 
    فقط حقیقت رو گفتم
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :)
    خیلی خیلی قشنگ بود و هوایی مون کرد این چند خط...
    برای دوستی که گفته بودی حمد شفا خواندم...
    پاسخ:
    ایشالا روزی همه :)
    لطف کردین. توحید بخوانید در ادامه اش ..
    باید یه مشهدی از زیارت بنویسه که "مشهد‌دورها" مزه‌ی زیارت رو فراموش نکنن دیگه. 
    اصلا این یه رسالته برای شما. ممنون می‌شیم که پیوسته انجامش بدید.
    پاسخ:
    خب ما اصفهانیم و طبیعتا یک "مشهد دور" محسوب میشیم :)
  • مهمان همیشگی
  • امام صادق علیه السلام:
    کسی که دوست دارد بداند آیا نمازش پذیرفته شده است یا آن را نپذیرفته اند
    با تامل بنگرد که آیا نمازش او را از فحشا و منکر باز داشته؟
    پس به اندازه ای که او را بازداشته از او پذیرفته می شود . . .
    شهادت امام جعفر صادق علیه السلام تسلیت باد.
    پاسخ:
    ممنون از حدیث و عرض تسلیت 

    خیلی شعرش ناز بود!!

    پاسخ:
    :-)
    دلمون مشد میخاد..:(
    پاسخ:
    ایشالا به زودی
    دل من هم تنگ است...

    فکر نمیکنم کسی از پست های امام رضایی خسته شود...

    من هم ب روزم...

    خواستین تشریف بیارین!
    پاسخ:
    :)
    یا امام رضا...

    منم آن نیازمندی که به تو نیاز دارم....
    پاسخ:
    :)

    دلم لک زده…..


    برای رد اشکهای داغی که بی هیچ واسطه ای گونه هایت را
    نوازش می دهند……


    دلم نوشیدن زمزم از سقاخانه اش را می خواهد….

    دلم ایستادن و زل زدن به پنجره فولادوزمزمه های پر از راز و
    نیاز بیماران و نیازمندان را می خواهد…


    دلم لک زده….

    پاسخ:
    روزی تون انشالله
  • محمد باقر کمالی
  • سلام
    خسته نباشید
    وبلاگ بی نظیری دارید
    خوشحال میشوم به وبلاگ بنده سر بزنید
    یاعلی
     
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    دلم براش خیلی تنگه...
    پاسخ:
    روزی تون انشالله
    دعا کن که بمانم پای همه ی قول و قرارها.

    سلام. زیبا بود رفیق.
    پاسخ:
    سلام
    زیبا خوندین

    سلام عزیزم

    پ ن  خیلی نادرسته و احتمال اشتباهیه

     

    نمیدونیدچقدر به حالتون غبطه میخورم

    دعام کنید

    یا حق

    پاسخ:
    سلام
    اگه حالمو میدونستین غبطه نمیخوردین!
    محتاج دعاییم
    (توجیه کردن)
    مهم دل شماست که مشهد است. پس مشهدی هستید!!
    پاسخ:
    ها یره! مو مشِدیوم! :جوگیری!
  • پرستو مهاجر
  • سلام
    دوباره شروع کردم و بروزم:)
    پاسخ:
    سلام
    به سلامتی انشالله!
    سلام رفیقم چیطوری شوما دادا؟
    دیدی قسمدمون نشدس بیایم اصفونه شوما زیارت سیداش! :)
    ایشالا بیای همدان در خدمتیمان(لجهه همدانی)
    التماس دعا سید جان
    یاعلی
    آ خدا نوکرتیم
    پاسخ:
    بح بح سلام ملکم.احوالدون؟
    دیدی؟ سعادت میخواد عاقا! سعادت:دی
    ولی خیلی خوشحال شدم قبول شدی.یه سر بیا اصفهان شیرینیش رو بده:دی
    محتاجیم
    مخلصم

    می دونم حالتونو!

     

    آدمی که امام حسینی و امام رضایی و امام زمانی باشه

    غبطه خوردن هم داره...

     

    این جور حال هارو خوب میخرن ها...

    قدر بدونید

    یا حق

    پاسخ:
    من برم تو افق محو شم :|
    اشتباه گرفتین! زنگ بالا رو بزنین :دی
    همش 3 روز است که برگشتم......
    دارم فکر می کنم چرا نشد که بشود
    چرا خوب درک نمی کردم کجا آمدم
    چرا همش حس عجیب و غریبی داشتم
    چرا گنگ بودم آنجا
    چرا؟ آخر؟؟؟
    آمدم مشهد، کنارت، تا که آرامم کنی
    ای بسا داغی فزون شد بر تمامِ درد ها........
    پاسخ:
    هرگز نمیرد آنکه دلش جلد مشهد است
    حتی اگر بال و پرش را جدا کنند
    هرکس به مشهد آمد و حاجت گرفت و رفت
    او را به درد کرب و بلا مبتلا کنند ..
    سلام

    صرفا برای گریه!

    هر وقت دلتون هوس روضه کرد:

    بسم الله

    http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://firouzja.persiangig.com/audio/Ya%20Ali%20Asghar%20Dakhilak.mp3

    یاعلی
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • نگو تکراری ، نگوووو ..

    لا ب لای همه ی دل خستگی ها، یادِ امام رضا /ع/ آرامش ه دل ه ..
    پاسخ:
    رضا دل و دل و دل و دلبر من ..
  • دفتر مشق من ایرانیه
  • شما به «قرار وبلاگی» دفتر مشق ایرانی دعوت شده اید
    پاسخ:
    آدرس؟ :/
    دلم برای زیارت بهانه می خواهد ...نه شاید اجازه میخواهد
    .
    .
    .
    یاد دهه کرامت که از شنبه آینده شروع میشه ، افتادم
    این خواهر وبرادر با بند بند دل آدم بازی میکنند
    دلم تنگ هوالشق شده بود..همین
    به همین بهانه تنها صفحه ای که بازش کردم بعد این همه مدت هوالعشق بود
    التماس دعا رفیق جان

    پاسخ:
    عزیزم :*
    یاده مشهدهایی که باهم رفتیم به خیر ..
    مشهد دعاگوی همه هستیم..
    پاسخ:
    بح بح خوش به سعادتتان

    سلام..
    به فال نیک می گیرم عنوان پست جدیدتون رو...

    ملتمس دعای خیرتون هستم فرزندِ بزرگوارِ سادات...
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم :)
    چند وقت پیش یه پسره کرمانی پیشم بود می‌خواست آبادانی حرف بزنه لهجه‌ش شد شبیه مشهدی حرف زدن شما!
    پاسخ:
    یعنی الان غیرمستقیم خواستید بگید لهجه م افتضاح بود؟ :دی
    هیچ وقت تکراری نیست...همیشه دل آدمو می لرزونه...
    پاسخ:
    :)

    *هیچی سخت تر از انتخاب عنوان نیست

      فقط این را یک وبلاگنویس می فهمد، موفق باشید
      یا علی
      پاسخ:
      ممنون

      ارسال نظر

      ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
      شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
      <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
      تجدید کد امنیتی
      head:script/span