هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

دفعه ی آخَرمه! قول!

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ق.ظ

استرسی که من بعد از لغوزخوندن و مَن مَن کردن و ابراز تنفر از کسی یا چیزی یا رفتاری دارم، مِن باب ِ‌اینکه بلافاصله خدا میذاره تو کاسه م، وزرای پیشنهادی موقع گرفتن رای اعتماد ندارن :|

  • ۹۲/۰۵/۲۶
  • هوالعشق

دیدگاه (۹۲)

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    جیب های دلم را می گردم؛مبادا چیزی گم کرده باشم؛
    آه خدا، خویش را؛و مهم تر از همه، "تو "را
    یازهرا کربــــ بلا انشاالله
    پاسخ:
    سلام
    دقیقن..
    پاسخ:
    یقینن

    همه مصیبت ها از آنجایی شروع شد

    که به نفسم اعتماد کردم...

    و شیطان فرمود:

    احسنت برادر!

    چه اعتماد بنفسی داری شما!

    تقبل الله...

    پاسخ:
    ...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام سیده

    عزیزم این عکسه چه قده نازه ...

    الهی به من وسعتی بده که با چیزهای کوچکی که برایم رخ میدهد

    درونم طوفان مهیبی نشود ... آخر میگویند بزرگ روح هرکس به نسبت طوفانی شدنش با بزرگ بودن مطلب است

    خدایا از بیکرانه هایت بهم ببخش

    برای تو آسان است

    ومن همیشه به کرمت امیدوار و

    من همیشه پُر رو و زیاده خواه

    ولی خوب چه کنم

    خدایا من لوس توام

     

    خداقوت عزیزم بسیار زیبا نوشتی

    یاعلی(صلوات برای فرج)

    پاسخ:
    سلام
    :)
    آمین

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • آخرین حضور
  • سلام

    خدا بخیر کنه سرنوشت این ملت و مملکت امام زمان (عج) را ان شاالله ..

     

    ــــــــــــــــــــــ

    بیزحمت و لطفا اون آخرین پست قبل رو ویرایش کنید و بنویسید ادامه دارد ...

    پاسخ:
    سلام
    انشالله
    ــــــــــــــــــــــ
    جسارتا اجازه بدین همونجور بمونه :)

    فکر کنم رای اعتماد اولین چیزیه که خدا میذاره تو کاسه شون.

     

    پاسخ:
    الله اعلم
    یه چی بگم؟
    سه بار اومدم اینجا
    هر بار سه بار خوندم تا معنای جمله رو فهمیدم
    :)


    پاسخ:
    خوبه پس چند درصد، آمار مطالعه رو بالا بردیم با این پست! :دی


    +چرا وبتون اینجوری شده؟
  • بے بازگشتــــ ...
  • دقیقا! یه جوری میذاره تو کاست که خودتم نمیفهمی چی به چی شد! :)
    پاسخ:
    اصن یه وعضی!

    سه بار خوندم جملات قصارت رو تا بفهمم !!!

    از دست تو :دی

     

    ماشالا اعتماد به نفسشون بالاست !!!!!

    پاسخ:
    چه جالب! دوتا کامنت قبل تر هم، سه بار خونده! :دی
    نتیجه گیری منطقی اینکه:
    لغز نخون خواهر من ...لغر نخون!
    پاسخ:
    چشم :|
    سلام

    ما :|

    کاسه :|

    وزرای پیشنهادی :|

    استرس :)

    انشالله همه عاقبت به خیر بشیم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ما (-B

    انشالله
    نظر قبلی اشتباهن خصوصی اومد تصحیح بفرمایید...
    پاسخ:
    تصحیح فرماییدیم
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • هـه ..
    باهاتم خواهری .. مبافق تر!
    پاسخ:
    باتشکر :)
  • حقایق را بیابید
  • به نام  خدا
    سلام
    من چند بار خواندم تا متوجه شدم
    خیلی استرس نداشته باشید از ابراز تنفر بلاخره یکی از فروع دینمون تبری است.
    پاسخ:
    سلام
    ینی اینقده گنگ نوشتم؟

    آخ گفتی سیده .. آخی گفتی ...
    شنیدی میگن اسفندیا تفاهمشون با هم زیاده ... :دی
    پاسخ:
    اسفندی ها کارشون درسته :دی
  • خارج ازچارچوب
  • سه بار خوندم تا بفهمم خبر جمله متعلق به کجاست
    پاسخ:
    سه بار خوندم بفهمم کجاش گیر داره که چهار نفر، سه بار خوندنش! بازم نفمیدم! به علائم نگارشی دقت کنین!
    آخ از ته دلم گفتی....بابا میوه چیه هروقت یه میوه ای که کمی ازش گندیده شده رو دچار تردید میشم که بذارمش تو ظرف میوه ها یا نه و بعد با گفتن کی یه کیه گذاشتمش تو ظرف سهم خودم شده اتفاقی
    پاسخ:
    من اصن یه چیایی دیدم که اگه میوه گندیده گیرم میومد خداروشکر میکردم :|
    سلام عزیزم
    شما هم اسفندی؟
    1حسی بهم میگه این سوالو قبلاهم پرسیدم!
    سرکوبش کنم؟!:دی
    درمورد پست باهات موافقم,خیلی استرس داره.آدم به غلط کردن میفته دور از جون شما.
    پاسخ:
    سلام:*
    حست درست میگه. 28م اسفند :)
    آره دقیقا تا نگی غلط کردم خدا کوتاه نمیاد:دی
    چقد جالب
    اصلا اسفندیا خاصن!گفتم چطور 1آهنربا منو جذب اینجا میکنه!
    جذاب بودن یکی از خصوصیات اسفندیاست!(B ...;)
    پاسخ:
    حالا نه به خاطر اینکه خودم اسفندی هستم اما اگه واقع بین باشیم میبینیم که واقعا زن های اسفندی بهترین زن ها هستند از همه نظر :دی
    توضیح نوشت برای اونایی که سه بار خوندن: ببینین! مثلا شما میگین من عمرا اشتباه کنم و فلان کارو انجام بدم، بعد خدا یه شرایطی رو فراهم میکنه که همون کار و رفتار رو انجام میدین یا میگین من از فلان آدم ها خوشم نمیاد بعد راه به راه همون مدل آدم به پستتون میخوره. بعد دیگه انقد این بلا سرتون اومده که تا یه لغوزی میخونین یا ابراز تنفر میکنین استرس میگیرین که خدا همین الان میذاره تو کاسه تون!

    اوهوم
     این شد!
    همون بار اول خوندم این کامنت رو فهمیدم :)
    :دیییییییییییی
    پاسخ:
    خسته نباشی:دی

    گفتید وزرا یاده کابینه ی جدید افتادم ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ..

    .

    .

    .

    چشمتون روشن ...   میدونم ک شما هم مثل رئیس مجلس حسابی خندان هستید این روزا .....     :)

    پاسخ:
    چشم و دلتون روشن :دی
    بله همه چی آرومه من چقد خوشحالم :|
    اینجا که میام کلی آرامش میگیرم
    قلمت و نثرت تا ابد مستدام
    یه عالمه دل تنگت شدم دوست جوووووونم
    ممنون بخاطر تبریکاتت و شرمنده بخاطر کم محلی هام
    روم سیاهه بخدا :((
    پاسخ:
    عزیززززززم.چطوری؟ دلم خیلی برات تنگ شده :**
    خواهش میشه. دیگه از شما کسی انتظار نداره عروس خانوم :*

    سلام

    پست بالا حرف دل بود؛

    خیلی عالی بود*

    پاسخ:
    سلام
    دیالوگ امیر تو سریال وضعیت سفید بود :)
  • بــ♥ـاران
  • LIKE!!!
    me too ;))
    پاسخ:
    :)
    وضعیت به رنگ خدا
    پاسخ:
    :)
  • آهسته عاشق می شوم

  • ... یَا مَنْ یُحِبُّ الصَّابِرِینَ ...
    ... ای آن که صابران را دوست می داری ...
    دعای جوشن کبیر- بند ۷۲
    .
    .
    .
    التماس نور[گل]

    من فهمیییدم!هوراااااااا!

    البته بعد چندبار خوندن!!:دی

     

    پاسخ:
    کف ِ‌مرتب :دی

    یه عکس برات فرستادم رسید؟

    عکس؟

    نه!

    بفرست من عکس دوست دارم!!

    پاسخ:
    فرستادم :)
    دوست من هم معتقد بود ک هر حرفی می زنه عکس ش اتفاق می افت ه !

    :|
    پاسخ:
    نه هر حرفی،‌ولی خب خیلی حرف ها آره! :|
  • آخرین حضور
  •  

    اختیار دارین خانومی ...

     

    اللهم عجل لولیک الفرج ...

    پاسخ:
    :)
    آمین

    بعله،متوجه شدیم!

    بعنوان یه پست عالی بود..

    :(

    پاسخ:
    :)
  • امام خوبی ها
  • رئیس جمهور آمریکا بود، می گفت:
    طرفدار صلح، دوستی، حقوق بشر و دموکراسیست.
    و چه زیبا بود حرف های کارتر.
    حرف هایی که حرف ماند...
    .
    .
    .
    http://emamekhobiha.blog.ir/post/1

    نمیدانم چرا..

    بعضی شان را که خواندم..

    همش فکر میکنم جایی دیدمت..

    میش ناسمت..

    یک تقربی که نمی دانم از کجا و کی..

    الا ای حال..جام توفیقاتت سرشار

    پاسخ:
    عه؟ اصفهانین؟

    مرسی

    چه حرف دل بود پست " یَا مَنْ یَرَى بُکَاءَ الْخَائِفِین " ... :(

    و همچنین پست پایینیش ! دوسشون داشتم :)

    پاسخ:
    خودمم دوسشون دارم! آیکون خودشیفتگی:دی
    منم نفهمیده بودم این پست رو توضیحت رو که خوندم فهمستم ! آره معمولن خدا انقد می ذاره تو کاسه آدم، تا آدم، بی خیال اون موضوعه شه !
    پاسخ:
    از خودم و نوشتن ناامید شدم :|

    آره خدا گیر بده دیگه ول نمیکنه:دی
  • پرستوی کانال کمیل
  • سلام 
    عالی بود دوستم
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام
    مرسی!

    no!

    پاسخ:
    http://bayanbox.ir/id/4246254018313128409?view

    :)
    ای جااانم.....
    پاسخ:
    :*

    ولی من همون بار اول خوندم فهمیدم ! ی همچین آدم باهوشیم من !

    البته قبلن در این باره دانشگاه باهم حرفیده بودیم 

    یادته ؟

    چخبر از پروژت؟

    پاسخ:
    آفرین دختر گلم :|

    فردا باید برم.تو رفتی؟
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    گنگ نبود اتفاقا شیرین بود...
    اما مکلف بود!
    پاسخ:
    سلام
    وات؟! :|
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام  

    دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
    باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
    سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
    در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
    از سفره های نذری مادر شروع شد
    با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
    سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
    من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
    آقا زهیر دیگری امروز آمده
    دست مرا بگیرو ببر
    عاشقت شدم
    خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
    من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
    برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
    دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

    بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
    یازهرا کربــــ بلا انشاالله

    پاسخ:
    سلام

  • رها آرزوهای نزدیک
  • بعله..

    پاسخ:
    بعله

    واسه تله فیلم تنهایی بود.

    البته با اینکه یکی از صحنه ها و دیالوگ های دوست داشتنیش بود ولی بازم من فک میکنم دیگه خانومه زیادی میترسید!لوسش کرده بود دیگه :|

    پاسخ:
    همون که شهاب حسینی توش بازی میکنه؟
    :|

    با سلام

    به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما 

    پاسخ:
    سلام
  • سجاد شاکریـ
  • چادری ها بخوانند!!
    هزینه های ریالی چادری بودن
    جهت استحضار مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و نیز تمامی فرهنگی کاران ایران اسلامی ..
    .
    .
    سلام و نور
    با افتخار دعوتید به بین الطلوعین[گل]
    پاسخ:
    سلام
    اگه اون کلید مشکل‌گشای بزرگ رو به شما و ما هم بدن عمرا استرس بیاد سراغ‌مون!!
    پاسخ:
    کلیدش ایمانه!
    من اینجور وقتا میگم خدایا مرسی که دوسم داری
    پاسخ:
    :)
  • مهمان همیشگی
  • سلام سیده جان عزیز
    دقیقا باهاتون موافقم!!خیییییلیییی استرس داره،بعدش میگم خدایا اشتباه کردم!
    واقعامیترسم!!دقیقا عین جملاتی که توی پست بالایی گذاشتید
    ان شاءالله خدا خودش کمکمون کنه!واقعا عاجزانه ازتو میخوایم خدای خوبمون،یاغیاث المستغیثین...
    راستی پدربزرگتونبنده حقیر و دعوت کرده بودن مشهدالرضا...!
    درپوست خودم نمیگنجیدم وقتی که وارد حرم شدم
    پاسخ:
    سلام
    انشالله :)

    خیلی خوش به حالت و زیارت قبول :)
  • مهمان همیشگی
  • باورم نمیشد که توی حرمم!!واقعا قطعه ای از بهشته،خدانصیب همه دوست داران کنه،
    اونجا به یاد همه دوستان بالاخص سیده جان بودم،
    دلم حرم میخواد...!
    پاسخ:
    واااای خوش به حالت. یه ساعت پیش زنگ زدم حرم... خیلی التماس دعا عزیزم :*

    سلام سیده ی عزیزم

    شما تو اصفهان یه مشاور مذهبی خیلی خوب سراغ دارین که بهم معرفی کنید؟

    ممنون

    پاسخ:
    سلام :)
    مشاور مذهبی یعنی میخواین مشاوره اعتقادی بگیرید یا خوده مشاوره مذهبی باشه؟! :))
    دکتر بانکی هم خودش مذهبیه هم همه جوره مشاوره میدن

    +این عکس برای شما بود ایمیل تون رو نداشتم
    http://bayanbox.ir/id/6771708936542709728?view

    ممنون عزیزم

    خیلی مهربونی گلم

    اینی که اسمشو گذاشته نفس، هوا نداره واسه نفس کشیدن

    میخواد نفس بکشه واسه موندن...

     

    +راستش واسه یکی از دوستام میخوام،من خودم اصفهان نیستم

    دکتر بانکی روان شناس هستن؟

    میخوام  مشاور، مذهبی باشن

    البته خب اگه مثلا روحانی هم بودن که مشاوره بدن خوبه که بهم معرفی کنید

     

     

    بازم ممنونم از لطفتون اولاد زهرا(سلام الله علیها)

    پاسخ:
    خواهش میشه :) نفس تون حق!

    +بله مشاوره میدن و مذهبی هم هستن

    بازم خواهش میشه:)

    اگه آدرس یا شماره ای از دکتر بانکی دارین، منت میذارید بهم بدینش

    یه دنیا تشکر

    پاسخ:
    والا من ازشون شماره ای ندارم. ولی این وبلاگ، باهاشون در ارتباطن.از ایشون شماره بگیرین :
    http://www.shaghayegh313.blogfa.com/

    از همین ایشونم سراغ مشاور بگیرین بهتر راهنمایی میکنن

    میدونید گنگی این پست برا برخی واسه چی بوده؟

    به نظرم عنوان و عکس با متن جور نیست

    :)

    پاسخ:
    اممم نمیدونم شاید حق باشماست. عکس رو با عنوان شاید بشه یکم ربطش داد!
  • ستار(خرابات)
  • سلام

    شما مطمئن باش این وزرای ما هیچ چیزی باعث نمیشه استرس بگیرن  بس که از خود راضی هستن(البته بعضیاشون)

    ولی انصافا اینکه خدا سریع میذاره تو کاسه ی آدم رو شدیدا موافقم

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    شاید!
    :)
    http://s1.picofile.com/file/7904908488/haj_hoseyn_tavabin_ir.jpg
    پاسخ:
    :)

    سلام

    به رسم جمعه ن :

     

    بی تو بدم " هوای دلم بدترین شده

    آه فراق در جگرم ته نشین شده

    من دردسر برای تو ایجاد میکنم

    این شیعگی برای تو درد آفرین شده ....

    اللهم عجل لولیک الفرج ...

    پاسخ:
    سلام

    آقای ما، مولای ما،‌ دعا کن برای ما ...

    جمعه نوشت فینیشد !؟ :(

    پاسخ:
    یِس!
    عع ! خو من خعلیییی دوست داشتم اون جمعه نوشتات رو ... :(
    پاسخ:
    دیگه شرمنده اخلاق ورزشی ت ! :*
    این مریضی ادم و به مرگ راضی می کنه:(
    پاسخ:
    حالا دیگه نه اینقد ! :/
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • سلآم خانم ه بی حوصله !
    احوالات ِ شریف ؟
    پاسخ:
    سلام
    سرماخوردیم قوزبالاقوز! :|
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • سلآم خانم ه بی حوصله !
    احوالات ِ شریف ؟
    پاسخ:
    بیان چه حوصله ای داره دوباردوبار کامنت ثبت میکنه! :دی
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • عَ ..
    چه بد .. فین فینی شدی ؟ :دی
    اما دل بد نکن .. خوب میشی بِ زودی ..

    نه بابا .. دوبار ارسال رو پشت ِ هم زدم .. برا همینه انگار !

    پاسخ:
    هوم :(

    :)

    امام محمد باقر : از تبلی و بی حوصلگی بپرهیز که کلید هر بدی است

     اما راهکارشو نمیدونم:(

    حال این روزهای منم همین شکلیه ...ب نتیجه رسیدی منم خبر کن

    من چطوری 16 بیام دانشگاه ؟ چطوری صبح زود از خاب پاشم ؟ هنوز ی عالمه کار دارم

    عاقا میشه تا اول مهر نیام ؟

    پاسخ:
    اتفاقا من خوشحالم که میخوایم بیایم دانشگاه! بلکم بیایم سر حوصله!

    خستگی و بی حوصلگی !؟ مرض شایع !؟

    پس من مدت ها ست مریض م ! فکر کنم ناعلاج است ! جواب م کرده اند ... :(

     

    چقدر عکس به پست نمیخورد !!!

    پاسخ:
    جدی نمیخورد؟ این بچه هه هم که خواب و خسته س خب!
    سلام علیکم
    ان شاء الله هر چه صلاح خودش و خانوادش هست براش اتفاث بیفته.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    روحشون شاد
    سلام علیکم
    ممنون از دعای خیرتان.
    ان شاء الله عاقبت به خیر باشید.
    خدا بیامرزتشون. حتما صلاحش در همین بوده است. خداوند متعال به خانواده شان صبر عطا فرماید ان شاء الله
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    خواهش و ممنون :)
    انشالله
    مطهره جان :(

    http://www.tasnimnews.com/Home/Single/124391

    خدایش بیامرزد...
    پاسخ:
    :(
    خدا رحمتشون کنه ..

    عاشق ترین گداى فاطمه آخر پرید و رفت

    «شکر خدا که فاطمه(س) او را خرید و رفت»


    الان پست تربت رو خوندم....
    خیلی دلم گرفت:(
    حرف دیگه ای نمیشه زد جز اینکه خدا بیامرزدشون و روحشون رو با رحمت خودش به آرامش برسونه...
    خدا به بازماندگان صبر بده,داغ جوون خیلی سخته.
    قربان دل حضرت زینب(س)
    پاسخ:
    اوهوم.داغ فرزند برای مادر پدری که یه عمر زحمت بچه رو کشیدن خیلی سخته.خدا صبرشون رو زیاد کنه
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خدا قوتــــــــــــ
    بروزم !
    "اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلکــــــ "  *شهادتت مبارک *
    یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
    پاسخ:
    سلام
  • بــــ♥ـــاران
  • آهان...

     

    ممنونم...

    پاسخ:
    خواهش :)
    انا لله و انا الیه راجعون..
    خدایش بیامرزد.
    و به خانواده اش صبر عطا کند.
    پاسخ:
    آمین
    سلام ..
    وقتی آمدم .. دیگر دیر بود ..
    درست مثل ِ باری که رفتم و دیگر دیر بود ..

    همه آرزویم صبر است برای شما .. خانواده و تک تک عزیزانش ..

    پاسخ:
    سلام
    خدا به خانواده شون صبر بده ..
    :(
    روحشون شاد...
    پاسخ:
    :(
  • مهمان همیشگی
  • Surah Al-Baqara, Verse 155: وَلَنَبْلُوَنَّکُم بِشَیْءٍ مِّنَ
    الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنفُسِ
    وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ قطعاً همه شما را با چیزی
    از ترس، گرسنگی، و کاهش در مالها و جانها و میوه‌ها، آزمایش

    می‌کنیم؛ و بشارت ده به استقامت‌کنندگان!

    Surah Al-Baqara, Verse 156: الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم
    مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
    آنها که هر گاه مصیبتی به ایشان می‌رسد، می‌گویند: «ما از آنِ
    خدائیم؛ و به سوی او بازمی‌گردیم!»

    Surah Al-Baqara, Verse 157: أُولَٰئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ
    مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ
    اینها، همانها هستند که الطاف و رحمت خدا شامل حالشان شده؛ و آنها
    هستند هدایت‌یافتگان!

    ان شاءالله خدا به خانواده و عزیزانشون صبربده که بشارت و رحمت و هدایت خدا شامل حالشون بشه،

    روحشون شاد.

    پاسخ:
    :)
    انشالله
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    این دوتا بچه های بالایی قابل خوردند!!!
    اون کلاه به سر نیست کلاه به لپ
    پاسخ:
    سلام
    نوش جون!
    چی؟
  • مهمان همیشگی
  • Surah Al-Baqara, Verse 155: وَلَنَبْلُوَنَّکُم بِشَیْءٍ مِّنَ
    الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنفُسِ
    وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ قطعاً همه شما را با چیزی
    از ترس، گرسنگی، و کاهش در مالها و جانها و میوه‌ها، آزمایش

    می‌کنیم؛ و بشارت ده به استقامت‌کنندگان!

    Surah Al-Baqara, Verse 156: الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم
    مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
    آنها که هر گاه مصیبتی به ایشان می‌رسد، می‌گویند: «ما از آنِ
    خدائیم؛ و به سوی او بازمی‌گردیم!»

    Surah Al-Baqara, Verse 157: أُولَٰئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ
    مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ
    اینها، همانها هستند که الطاف و رحمت خدا شامل حالشان شده؛ و آنها
    هستند هدایت‌یافتگان!

    ان شاءالله خدا به خانواده و عزیزانشون صبربده که بشارت و رحمت و هدایت خدا شامل حالشون بشه،

    روحشون شاد.

     

    انا لله و انا الیه راجعون..

    خدا به خانوادشون صبر عطا کنه ان شاالله ...

    پاسخ:
    انشالله
    سلام
    خدا روح‌شان را غریق رحمت کند.

    مرگ چه‌قدر به ما نزدیک است
    پاسخ:
    سلام

    خیلی!
  • بے بازگشتــــ ...
  • سلام
    لطفا یک پست جدید و باانرژی:-)
    وقتی پست بالا رو میبینم دلم بدجور ریش میشه:-(
    خدایش بیامرزد ...
    پاسخ:
    سلام
    نوشتنم نمیاد! :(
    سلام

    روحشون شاد

    راهشون آباد...

    امیدوارم تو جبهه حق جای دوستان خالی نمونه

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    انشالله

    ....

    برای پست آخرت

    صبر و که خدا میده ..میده که این زندگی بدون آقای معین برای تربت الحسن ورفقایش ...برای مادرش بشه ی عادت ..و رد بشه این روزها

    اما زندگی میشه بی کیفیت ....

    زندگی میشه ی داغ برزگ با هیچ تفریحی ه م دیگه از ته دل شاد نیسی  ... ..لعنتی بدجور عادتی ست

     

    پاسخ:
    بی کیفیت؟ نباید بشه! 
    نیستید بانو...
    دلتنگ شده ایم.
    پاسخ:
    چیزی برای نوشتن ندارم !
    :*
    تا کی میخواید با بستن کامنتها صدای ما رو در گلو خفه بنمایید؟
    آیا این صحیح است؟!
    پاسخ:
    مرگ بر آمریکا اصن! :|
    کاش بود یک همچین روزی!
    غروب جمعه ها اصلا...
    پاسخ:
    کاش ..
  • مهمان همیشگی
  • ما دعای او را به اجابت رساندیم؛ و از آن اندوه نجاتش بخشیدیم؛ و این گونه مؤمنان را نجات می‌دهیم!انبیاء-۸۸

    ان شاءالله یه روزی از همین روزا که دورم نیست،صاحبمون میاد و اون روز دیگه روز گریه از تقویم همه ی مسلمونا و جهانیان پاک میشه،و اگرم گریه ای باشه ،

    چیزی نیست جز گریه شوق!

    اللهم عجل لولیک الفرج...

    پاسخ:
    ممنون عزیزم از کامنت قشنگت :)
    آخه این چه وضعه پست گذاشتنه !
    کامنت دونی ها بسته !
    شکلک غُـرهای فراوان
    پاسخ:
    شکلک دیکتارتور بازی! :|
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب " حجاب اختیاری (قسمت دوّم) " بروز هستم . خوشحال میشم نظرتون رو بگید . این مقاله حاوی نظر و دیدگاهی نوین درباره حجاب است . نظریه ای بر نوین بر اساس شریعت قرآنی .

    پاسخ:
    سلام

    حالا نگا! همه برا ما کامنتدونی میبندن!

    ولی من بیشتر از روز گریه به مکان گریه معتقدم

    باید توی شهرها مثل پارک و فضای سبز و توالت عمومی یک جاهایی درست کنن مخصوص گریه.

    توی یک روز مشخص خوب شاید همه حس و حال گریه نداشته باشن. شاید یکی تولدش باشه اون روز. شاید یکی بخواد عروسی کنه. شاید یکی اصن الکی خوشال باشه. نمیشه که! چه وعض مملکته؟ این بود اون آرمان ها ما؟ آقای روحانی؟؟! :|

    پاسخ:
    خب روز گریه اگه باشه دیگه مکان نمیخواد دیگه! همه جا میشه ولی خب یه جورایی قبول دارم

    دیگه خب بعضیا از بچگی بدشانسن به من چه؟ من که نباید جوابگوی همه باشم؟
  • *** رک و راست ***
  • منم دفعه ی آخرمه.
    قول
    قول
    قول
    پاسخ:
    باشه باشه من با خدا صحبت میکنم :دی

     

    اینم تازه مد شده دیگه :|

    یه کامنت خودتون بزارین و بقیه هم که نظراشون ... :(

    ما  هم که هوایی شدیم با این پستتون گناهمون چیه !؟

    باید کجا بگیم آقا :

    زائری بارانی ام ، آقا به دادم می رسی؟

    بی پناهم ، خسته ام ، تنها ، به دادم می رسی ؟

    گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگیم

    ضامن چشمان آهوها به دادم می رسی ؟

    پاسخ:
    به احترام شما کامنت دونی رو باز گذاشتم :)
  • شاعرشنیدنی ست
  • راستش نفهمیدم چی شد!!
    پاسخ:
    به اون کامنتی که چندتا بالاتر توضیح دادم توجه بنمویید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span