هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

دیروز را در جایی که میخوانیمش جنوب شهر گذراندم و ای کاش تمام ساعاتی که نشسته بودم کنار صندوق و به سوال هایشان جواب میدادم و به درددل شان گوش میکردم را یک جایی ثبت میکردم. کاش از پیرزنی که عصازنان قبل از ساعت شروع رای گیری آمده بود تا هنوز هم که هنوز است، ثابت کند پای وطنش ایستاده، از بچه های قد و نیم قدی که با وضع نه چندان خوب می آمدند و با هزار شوق و ذوق قدشان را میکشیدند و برگه رای را می انداختند در دل صندوق، از پیرزنی که غصه هایش یکی دوتا نبود، از آن پیرمردی که تا گردن در آتل بود و دوتا نوه ی شش ساله اش آورده بودندش که بالاخره یک رای هم یک رای است، از آن پیرمردی که شرمنده ی فرزندانش بود، از همه ی بابابزرگ ها و مامان بزرگ هایی که حال جسمی خوبی نداشتند و با سوادِ بی سوادی شان، سه جلد به دست آمده بودند و از تمام آنهایی که با همه ی نداری شان باز آمدند و دل به وعده های آدم اصلح شان بستند عکس گرفته بودم آقای رئیس جمهور؛ که در بزرگ ترین سایز ممکن قابش کنید و بگذارید جلوی چشمتان تا هیچ وقت یادتان نرود آدم هایی همین نزدیکی به وعده های شما دل خوش کردند.

لطفا آیه یاس نخوانید. ابراز تاسف نکنید. تسلیت نگویید. میزان رای ملت است. ملتی که از فشارهای اقتصادی خسته شده است. ملتی که از اصولگراهایی که دم از مردم داری میزنند اما هیچ کدام راضی نشدند به خاطر همین مردم ائتلاف کنند دل زده شده است... امیدوارم آقای روحانی چهارسال خوبی را مدیریت کند.

  • ۹۲/۰۳/۲۵
  • هوالعشق

دیدگاه (۶۳)

دیدن گزارش ها و تصاویر انتخاباتی با نوای سالارعقیلی که همه ی جان و تنم وطنم وطنم وطنم وطنم ش آدم را به وجد می آورد، خیلی لذت بخش بود. به خصوص گزارشی که از لندن پخش شد و آقای جوانی آخر حرف هایش گفت جانم فدای رهبر و بقیه الله اکبر گفتن :)
مردم خوبی داریم الحمدلله.کاش قدردان مردم باشند آنهایی که باید.

لطفا آیه یاس نخوانید. ابراز تاسف نکنید. تسلیت نگویید. میزان رای ملت است. ملتی که از فشارهای اقتصادی خسته شده است. ملتی که از اصلوگراهایی که دم از مردم داری میزنند اما هیچ کدام راضی نشدند به خاطر همین مردم ائتلاف کنند دل زده شده است... امیدوارم آقای روحانی چهارسال خوبی را مدیریت کند.

کپی برداری فقط و فقط درصورت ذکر منبع مجاز است. _هوالعشق_

 

 

عاااااااالیییییی گفتی !!

درووووود ! این پست ت رو ضمیمه ی پست خودم میکنم که کامل بشه ! البته با اجازه هااا :دی

پاسخ:
خواهش میشه :)
عه!مگه نبستی وبلاگت رو؟ خواهش میکنم اجازه ماهم دست شماست :*
  • خارج ازچارچوب
  • من تسلیت میگم مخصوصن به خانواده ی شهدای هسته ای تسلیت میگم
    پاسخ:
    هنوز که چیزی نشده که پیشاپیش تسلیت میگید!
  • منزل مرصاد
  • فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین ...
    پاسخ:
    فوووووووت :)

    چرا بابا بسته بودم ولی به قول یکی از دوستان سیاست همه را به میدان میکشد :دی

    پاسخ:
    اینهمه همه دوستان میگن نرو نرو به هیچی حساب نکردی اون وقت سیاست تو رو برگردوند:دی
    سلام.....
    این مردم از دست اصولگرهای تند رو خسته شدند....
    کاری که باید چهار سال پیش می کردن.....
    ولی خوب شد که فهمیدن اشتباه کرده بودن!
    اونایی که حاضر نشدن به خاطر مردم کناره گیری کنن فقط دعواشون سر قدرته!
    از خدا برای آقای روحانی قدرت و توان میخوام تا ایشالا این چهار سال کشور رو به بهترین شکل اداره کنن.....
    پاسخ:
    سلام
    دقیقا. ترس از اصولگراهای تند رو و اینکه ائتلاف نکردنشون قدرت طلبی شون رو خیلی به رخ کشید باعث شد اینقدر اختلاف بین نفر اول و مابقی باشه.اونقدری که اگه رای همه شون رو هم بریزیم روهم بازم به روحانی نمیرسن!
    انشالله :)
    امام روح الله (ره)
    "کمربندهاتان را ببندید که هیچ چیز تغییر نکرده است
    امروز خدا اینگونه خواسته است
    و دیروز خدا بود که آنطور خواسته بود
    فردا إن شاء الله روز پیروزی جنود حق خواهد بود
    خواست خدا هرچه هست ما در مقابل آن خاضعیم
    ما تابع امر خدائیم
    و به همین دلیل طالب شهادتیم"

    سلام ..
    کاسه داغ تر از آش همین است دیگر ..
    آقا پیغام تبریک می دهید .. می گوید باید پیروزیمان را جشن بگیریم .. اینها تسلیت می گویند ..
    آقا می گویند باید همه امان جبهه بر خاک بگذاریم شاکر باشیم .. اینها هی دم به دم چرت و پرت می گویند ..
    اعصابم به هم ریخت امروز .. نه از رأی و نتیجه انتخابات ..
    از تمام همین ادم های مدعی حزب اللهی .. که حتی یک لحظه حرف را در دهانشان مزمزه نمی کنند ..

    پاسخ:
    سلام
    یک دبل لایک به کامنتتان :)

    آغاز 8سال دفاع مقدس گرامی باد

    وعده ما خط مقدم جبهه فرهنگی...

    پاسخ:
    :)
    احسنت به شما
    جدا

    این جان من می می رم برای این عکسه ! خدایا روبانشو :))
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :)

    قابل نداره مال شما :)
    ما انسانها به امید زنده ایم
    پاسخ:
    خدا امید هیچ کسو نا امید نکنه انشالله :)
    قبول باشه ؛
    پاسخ:
    حماسه آفرینی شمام قبول باشه
  • خارج ازچارچوب
  • اونا دارن تو خیابونا به ریش شما میخندن! دارن شعارای سال 88 رو میدن...شمام خوشحال باشید...تبریک بگید!
    پاسخ:
    بله منم تبریک میگم. مثل آقا. جلوتر از ولی فقیه که نیستیم. وقتی خوده آقای جلیلی هم تبریک گفتن و آرزوی موفقیت کردند دیگه ما نباید کاسه ی داغ تر از آش بشیم!
     18میلیون به آقای روحانی رای دادند. سال 88 چندنفر در جریان تظاهرات و آشوب ها بودند؟ عمل یه عده ای رو به پای همه ننویسید.
  • زهره سعادتمند
  • چیزی نشده هنوز، اما انتخاب روحانی یک پیام هسته ای مشخص برای دنیا داشت.
    پاسخ:
    به نظره من که اینطور نیست. انرژی هسته ای یکی از سیاست های کلان نظامه که مشی اصلی رو خوده آقا میدند. چیزی نیست که فکر کنیم با روی کار اومدن آقای روحانی خیلی راحت تعطیل میشه!
  • استار بانو
  • امیدوارم چهار سال خوبی داشته باشیم :)
    پاسخ:
    انشالله
  • استار بانو
  • امیدوارم چهار سال خوبی داشته باشیم :)
    پاسخ:
    امیدوارم :)
    به آقای روحانی تبریک میگیم اما این دلیلی نمیشود که انتقادات و مطالبات جدی خودمون و مردم و رهبری رو فراموش کنیم و بگوییم شما منتخب هستید هر چه می خواهید بکنید!
    شادی ما بابت حماسه سیاسی، ناراحتی ما بابت مبانی فکری و عملی غلط شما، تبریک ما بابت منتخب بودن شما و تسلیت ما بابت مسئولیت سنگین شما در دنیا و پاسخ گویی تان در اخرت است!
    همه این ها با هم قابل جمع هست..
    پاسخ:
    بله و این تبریک و تسلیت برای 5نفر کاندید دیگه هم میتونه صدق کنه.

    تبریک جانانه به اصولگرایان فهیم و فکور که معنای حقیقی تعادل را

    به هر فرد نامتعادلی چشاندند و اخلاق انتخاباتی را به همه نشان دادند.

    پاسخ:
    تبریک
  • آخرین حضور
  • سلام

    من و دخترم برای تقویت روحمون دیروز هی این سرود رو ریپیت میکردیم و گوش میکردیم ... :)

    توکل بر خدا

    خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما خامنه ای رهبر به لطف خود نگهدار

    پاسخ:
    سلام
    :)
    آمین
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • سلام سیده
    حماسه ساز شدنت مبارک 
    تبریک برای حضور پر شور
    همه حرف های شما درست
    هرچه میکشیم از عدم اتحاد میباشد

    ...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • عارف‌حسین
  • خب من عادت ندارم پای این جور مطلبا کامنت بذارم! ولی فکر کنم اونایی هم که آیه یاس می‌خونن همچین هم بیراه نگفته باشن... مثلا دی‌شب!
    پاسخ:
    هم دیشب بیرون بودم هم 4سال پیش که طرفدارهای آقای احمدی نژاد جشن گرفته بودند.فرق چندانی نداشت جشن امسال و 4سال پیش. اگر از بعضی شعارهای چندنفر بگذریم.
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • سلام مطهره عزیزم
    به روزم
    :)
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام :)
    حرفت در راستای حرف آقا بود که میگن هر رای، رایی ست به کل نظام :)
    پاسخ:
    :)
  • مهمان همیشگی
  • به همه مردم ایران تبریـــــــــــــک که مثل همیشه دهن اون وری ها رو سرویـــــــــــــــــس کردنا!!
    سرویــــــــــــــســــــــــــــاااا!!!:)))[آیکون جیغ و دست و هووووررراااا]
    به رییس جمهور منتخب مردم " آقای روحانی" هم تبریک میگم:)
    ان شاءالله موفق باشید
    آمین:)
    پاسخ:
    دم ملت همیشه در صحنه گرم :)
    انشالله

    با توجه به گذشته شان باید تسلیت گفت فقط خدا از اینده خبر دارد شاید معجزه ای شد!

    یا علی مددی

    پاسخ:
    درمورد الان صحبت میکنیم نه درمورد گذشته. هرچند که گذشته هم آنقدری تلخ نبوده که تسلیت نیاز داشته باشه.
    انشالله که آینده هم روزهای خوبی باشه.

    اگرچه حصور هفتاد و دو درصدی رزا تبریک میگویم و دم ملت و امت گرم که رای دادند-

    یا علی مددی

    راستی مطهره جان  کاخ سفد هم به ما تبریک گفت و اگر اشتباه نکنم امام جمله ای دارند قریب به این مضمون که  روزی که امریکا از ما تعریف بکنه باید عزا بگیریم!

    فقط دلم به این خوش است که  این مملکت صاحب دارد خم میشود اما نمیشکند

    یا علی مدد

    پاسخ:
    هماجان صرف تبریکشون نمیتونیم بگیم آقای روحانی آدم بدیه! که اگه اینطور بود اول از همه ولی فقیه عکس العمل نشون میداد!
    خدا صاحب این مملکت را برایمان حفظ کند انشالله
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    درجواب خارج از چارچوب:** ** ********** ** ****** *** ***** **** *****  ******* ****************** ** **** ** ** *** *** *************** **** ** ** ** ******* **** *** ****** *** ***** *** ** ****** ** **** ** ** ** **** ***** ** ***** ******* ********** ***** ** *** **** *** ****** ****** ***** **** ** ****** **** ***** *** *************** *** ******* *** ** **** **** **** *************
    پاسخ:
    حق بی احترامی به هیچ کس رو ندارید. این اراجیفی که نوشتید در شان خودتون بود.
    سلام
    عشق این فکر روشنتم رفیق
    :)
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    فدای شما:*
  • زهره سعادتمند
  • بله، اما اگر دولت ها و مسئولین مربوطه موثر نبودند روند پرونده ی هسته ای نباید این همه نواسانات می داشت.
    پاسخ:
    اصلا مقایسه ی درستی نیست که بگیم زمان روحانی اونجوری و زمانی که آقای جلیلی بودند اینجوری! نتیجتا با روی کار اومدن دوباره روحانی همه ی زحماتی که برای انرژی هسته ای کشیده شده دود میشه میره هوا! قبلا هم گفتم اون موقع شرایط اقتضا میکرد که بخش هایی از انرژی هسته تعلیق بشه و قلبا امیدوارم دیگه به اون زمان برنگردیم.
    سلام خانم هوالعشق .شما مذهبی نویس هستین.اعیادو مصیبت ها و جمعه نوشت و غیره.اولین باره دارم حرفای سیاسی می خونم اینجا.باریکلا حرفای جالبی می زنین.یک باز از یکی از هوادارای قالیباف شنیدم که شما به ایشون رای بدین،سیاست خارجی رو آقا تعیین می کنن.پس بگو کلا این شعار هوادارای قالیباف بوده.حرفای دیگه هم هست که اکثرا گفتن و شما هم جوابای جالبی دادین پس بهتره خودم رو خسته نکنم.
    پاسخ:
    سلام
    اینکه سیاست خارجی رو آقا تعیین میکنن البته به این منظور نیست که کلا آقای جلیلی در این مدت یا آقای روحانی در آن مدت رسما هیچ کاره بودند! نه! ولی سیاست کلی رو خوده آقا میدند.
    این جالب بودن کنایه ست؟!

    حالا یه چار تا عکس میگرفتین از این ملت همیشه در صحنه.
    مخصوصا اون زنه که گفت هم روحانی رو بنویس هم جلیلی !
    پاسخ:
    منو با دلتنگ اشتباه گرفتید! من یه شعبه دیگه بودم.
    البته ما چندتا رای داشتیم که اول به جلیلی رای داده بود طرف، بعد خطش زده بود کرده بودش روحانی یا به روحانی داده بود خط زده بود کرده بود رضایی[شاید هم العکس.یادم نیست دقیق] آخرشم رایشون جز باطله ها حساب شد!
    عه ؟
    اصن حواس نمونده که !
    پاسخ:
    :)
    عزیزم ما جلوتر از ولی فقیه نیستیم
    وظیفه ی یک رهبر و پیشرویی حمایت از آراء ملتش هست  آقا هم همین وظیفه رو انجام می ده و ما هم به خاطر تبعیت از ایشون خوشحالیم و تبریک گوی ملت که این حماسه رو آفریدند اما آیا قادریم به تبعیت از ایشون خون دل بخوریم؟ آیا یک رهبر می تونه عمق مشکلات و نواقصات حکومتش رو به ملتش شرح بده؟ نه اصلا نمی تونه و نباید هم چنین کاری رو انجام بده اما این خواص هستند که باید این مصائب رو تشخیص بدند پس اگر تشخیص دادند این جلوتر از رهبری حرکت کردن نیست
    قطعا باز هم خون دل خوردن های آقا نمی گم شروع خواهد شد چون بوده اما بیشتر خواهد شد
    پاسخ:
    امیدوارم بیشتر نشه. در پاراگراف اول هم که شکی نیست.
  • زهره سعادتمند
  • اون موقع شرایط اقتضا نمیکرد عزیزدلم. تدبیر مسئولین باعثش شد.
    قبول کن.

    اینکه چه روحانی چه جلیلی چه کسی بعد از این در این جایگاه رو در نقش هویج بدونیم خیلی بده. بی احترامی به ایشان و کسی که ایشان را انتخاب کرده ست.
    پاسخ:
    چرا حرف میذاری تو دهن من؟من کی گفتم نقش هویج دارن؟ :) در جواب کامنت جریان هم گفتم.سیاست کلی رو آقا میدن و آقای جلیلی نماینده ی ایشون هستند در مذاکرات.
    اوهوم.مردم خسته شده اند.اصولگرا ها نتوانسته اند خواسته هایشان را برآورده کنند.هرچند من احمدی نژاد را اصولگرا نمیدانم(بماند که اصولگرا ها آن اوایل از او حمایت میکردند)
    +تبریک برای مردم.به خاطر خماسه شان:)
    پاسخ:
    اوهوم
    + منم تبریک :)
    ان شاالله چهار سالی سرشار از تدبیر و امید داشته باشیـــم....
    ان شالله رئیس جمهور منتخب همان گونه که وعده دادند میانه رو باقی بمانند چون ما نه اصلاحات تندرو میخواهیم و نه اصولگرای افراطی...
    پاسخ:
    انشالله :)
  • باران فیروزه ای
  • بیشتر حسّه خوشبینیه , تا خوشحالی !

    و من خوشحالم برای خوشحالی .

    منم تبریک میگم :)

    انشاالله خدا یاریش کنه فقط فکره مردم باشه .

    من خیلی از وبلاگه شما خوشم اومده , جالب , کوتاه و مفید :)

    میتونم وبلاگه شمارو تو پیوندام داشته باشم ؟
    پاسخ:
    :)
    من هم مجدد تبریک میگم :)
    انشالله. من از ته دل دعا میکنم یادشون از مردم طبقات پایین نره. واقعا زندگی سخته دارن بعضی از مردم :(
    شما خیلی لطف دارید. باعث افتخاره :)
    یادم نرفته که آقا قبل انتخابات گفتند : به کسی رای بدهید که دشمن از روی کار آمدنش خوشحال نشود !!!
    خوشحال نیستم و قتی این روزها حتی غربی ها و همه شبکه های تحت پوشش شان از کاخ سفی گرفته تا غیره و غیره به ملت همیشه در صحنه ایران تبریک میگویند ....
    این ضد و نقیض ها در فکر کوچکم نمی گنجد ...دلیل بر خوبی و بدی آقای رئیس جمهور هم نیست...اما این جا یک چیزهایی با هم نمی خواند.
    توجیهی هم برایش نیست
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    منم یادم نرفته که آقا فرمودند به هر کدوم از کاندیدا رای دادید به نظام جمهوری اسلامی رای دادید. و یادم نرفته که آقای روحانی سالیان درازی هست که نماینده ی رهبری هستند. پس لطفا از آقای روحانی یه غول نسازید که موجب دلخوشی آمریکاست! ضمن اینکه کاخ سفید تبریک مستقیمی به آقای روحانی نگفته. فکر میکنم دیگه این حرفا درست نیست. ایشون رئیس جمهور کشورمون هستند و بهتره به جای تخریب و زیرسوال بردنشون، حمایتشون کنیم.
    البته تبریک میگم این همدلی و حضور میلیونی نزدیک به هفتاد و سه درصدی ملت را در صحنه انتخابات ...وخوشحالم که هیجده میلیون خوشحالند
    شما خوشحال باشید انگار ما خوشحالیم...
    به آقای رئیس جمهور هم تبریک میگم
    پاسخ:
    منم تبریک میگم. ولی به نظرم اصلا کاره جالبی نیست که اول کلی گله و اعتراض کنیم و بعد دست آخر بگیم به خاطر رهبری ما هم تبریک میگیم. البته این خط آخر رو خطاب به یسری دیگه گفتم نه به شما عزیزم :)
    با متن زیر عکس موافق م .
    پاسخ:
    :)
    به امید پیشرفت ایران!
    پاسخ:
    :)
    کدوم طرفا بودی مگه ؟
    کدوم خیابون؟
    پاسخ:
    افتاده بودم خیابون امام خمینی

    سلام

    سیده بانو این عکسه کنار وبلاگ چه خوشگله :)

    کجاست؟

    پاسخ:
    سلام
    البته خودم نیستم! پیداش کردم. فکر میکنم سی و سه پلس! :)
  • صبحِ تابناک
  • انقدر ها هم بد نیست به ظاهر
    بهر حال وقتی کشور دو قطبیست و هر بار دست یکی از دوجناح بهتر از این نمیشود
    باید امیدوار باشیم بد تر از این چیز هاییکه پیش بینی میکنیم نشود
    پاسخ:
    بله موافقم :)
    خوشحالم ک این رییس جمهور هنوز نیامده اینقدر برای ملت عزیز است وباید برای کوری چشم دشمنان هم ک شده بهشان روی خوش نشان دادو نخریبشان نکرد ...اما خوشحال ترمیشوم اگر ببینم کسی بخواهد از ریس جمهور فعلی هم تشکر کند ب خاطر زحمات این چندساله اش و باو هم روی خوش نشان دهند
    پاسخ:
    خوشحالیت مستدام! :)
    خو خیابون امام خمینی ک شماله شهره نه جنوب
    آخه شهر ما برعکس تهرانه :دی

    پاسخ:
    از نظر وضعیت اقتصادی گفتم جنوب:دی
    سلام .
    بله به نظر من هم باید به دولت تا وقتی که پایبند قانون و ولایت فقیهه کم کرد . اولین کنفرانس خبری ایشون هم به نظرم در کل خوب بود : )
    تنها اصولگرایی که در این انتخابات روسفید شد الحق "قالیباف" بود . محبوب تر هم شد .
    پاسخ:
    سلام
    بله خیلی خوب پاسخ گو بودند :]
    حق!
    و له الحمد
    سلام
    امیدوارم در مسیر زندگی نا متناهی خود سری رو به بالا داشته باشید و دیده ای به افق.
    بنده کمین خواستار تبادل لینک با وبلاگ شما هستم. من به اقتضای شخصیتم پر رویی کرده و شما را لینک کردم.
    شما نیز اگر افتخار دادید و وبلاگ این کمین در شان وبلاگتان بود ما را اضافه بفرمایید.
    در سایه سار محبت الهی

    پینوشت: التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    لطف کردین
    ضمن عرض تبریک! ، بنده چقد از این دو دسته بودن آدما بدم میاد. ما و شما. اینا و اونا! کاش یه چیزی باعث با هم بودنمون بشه.
    پاسخ:
    ضمن عرض تشکر؛ بنده هم.
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • سلام 
    به روزم
    خوشحالم میکنی بیای
    :|)
    پاسخ:
    سلام
    مسخره کردن شماهم مارا خوشحال میکند و خوشحالیمان را مستدام تر
    پاسخ:
    کی کیو مسخره کرده؟!
    سلام
    عیدتون مبارکا باشه و ایضا روزتون :)
    این حدیث گوشه ی وبلاگ ،بی نهایت به دلم نشست و و اقعا بهش نیاز داشتم
    ممنونم از شما سادات مهربان...
    دعایم کن که بی نهایت محتاجم به دعای خیرتان..
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم.همچنین :)
    نوش روحتون :*
    محتاج دعا عزیزم

    خدا کند که جوانان زحقّ جدا نشوند
    به صحبت بد و بدخواه مبتلا نشوند
    سر عقیده خود پاى فشارند چو کوه
    بسان کاه زهر باد جابجا نشوند...

     

    ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مبارک :)

     

    امام حسین ما عیدی میخوایم :)

    +التماس دعا

    پاسخ:
    عیدتون و روزتون مبارک :)

    ایشالا برات کربلا عیدی همه باشه
  • ستار(خرابات)
  • سلام

    خداقوت

    یاغلی

    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    منم در این مورد با شما همدردم متاسفانه

    فکر میکنم وقتی خدا ما رو به یه معامله بزرگ دعوت میکنه ومیگه" ببخش تا ببخشمت " بی شک  کار آسونی ازمون نمیخواد.

    بخاطر همین چند روزیه به سفارش بزرگی به فکر مشق بزرگواریم  برای بزرگوارشدن وبزرگوارتر شدن.

    سلام .
    اعیادتون مبارک .
    مگه ما چیزی گفتیم ضد آقا ؟؟؟!!!   تبریک هم که گفتیم اگه وب را خونده باشید !!!
    حق انتقاد نداریم ؟حق حرف زدن نداریم ؟ چطور زمان آقای احمدی نژاد (تا همین چند روز پیش) همه عالم ادم میتونستند از راه رفتن تا غذا خوردن شخص حقیقی و حقوقی ریس جمهور را نقد کنند اونوقت نظر دادن و تحلیل کردن ما شد ضد ولایت فقیه شدن !!!!!!!!   چرا این را اون زمان یادتون نبود ؟؟؟!!!!!؟!؟!؟!؟!
     مگه شما شک داری وفادارترین جریان و جماعت درونش کیه ؟
    باشه قبول ، اصولگرا خوب عمل نکرد هرچند اقای احمدی نزاد را اصول گراها رو کار نیوردند و مردم آوردن، حالا بذارید ببینیم اصلاح طلبان انقلابی پیرو و اسلام خط رهبری !!!!!   چیکار میکنند ....
    کاندید ما رای نیوورد بله حق با شماس و خوشحال باشید ، و خوشحالیم که برای رای آوردن از هر وسیله ای استفاده نکرد و نکردیم ...
    این ایام مارا از دعای خودتون محروم نکنید.انشالله که همیشه دلتون شاد باشه و به زودی ایوان نجف باشد .
    یازهرا 
    پاسخ:
    سلام
    اعیاد شمام مبارک
    بله بعد از کلی گله و اعتراض واما و اگر
    من گفتم حق انتقاد و حرف زدن ندارید؟ گفتم الان که دیگه انتخاب شدند این انتقادهای پیش پیش که اگه اینجوری کنه ما فلان میکنیم واگه اونجوری کنه بهمان میکنیم درست نیست. دل دشمن رو شاد نکنیم با وصله هایی که به رئیس جمهور میزنیم که فک کنن رئیس جمهور ضدولایت و .. رو انتخاب کردیم.
    بله!شک دارم اونی باشه که شما مدنظرتونه!
    اگه گوش و کنایه های شما بذاره انشالله که چهارسال خوبی رو اداره کنن.
    کاندید شما از بزرگترین وسیله استفاده کرد برای جمع کردن رای. اونم هزینه کردن از رهبری بود!
    انشالله.روزی شما هم
    محتاجیم به دعا
    خیلی هامان همین طور هستیم میگوییم بخشیده ایم اما دلمان هنوز درد دارد
    به نظرم باید از این درد تجربه گرفت

    وای از روزی که کسی مرا اینطور نبخشد...

    اینکه چیزی از طرف توی دلم مونده باشه خیلی مهم نیست برام،بالاخره  سختیش رو تحمل میکنم،اما  اگه کاری کنم که انقد توی دله  کسی بمونه حالم خیلی بد میشه،خیلی!

    سلام
    تا حالا مسئله ای نبوده که نتونم ببخشم حتی از ته دل...
    فقط بعضی وقت ها که یادم میفته دلم میگیره...
    رفیق ما خیلی التماس دعا داریم
    عید وروزتم مبارک
    یاعلی
    سلام علیکم
    هرچند دیره ولی بنده تبریک عرض می کنم بابت این حماسه سیاسی.
    ان شاء الله که سلامت باشید.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    سلام

    روز جوان مبارک

    برا ما پیرمردا هم دعا کنید

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون.عیدتون مبارک
    محتاجیم به دعا

    چرا پست جدیدتا حذف کردی؟!!

    راسیاتش منم دلم از دست یکی خون هر چقدرم میخوام فراموش کنم فایده نداره!! همیشه هم وقتی بهش فکر می کنم اذیتم میکنه. واقعا چه شکلی میشه کسی که با حرفاش دل آدما میشکنه بخشید؟!!!!!

    آپم.

    پاسخ:
    همینجوری!

    اوهوم
    این نخستین بار نیست که من برای دیدار سریع از این وب سایت بازدید کنم، من از این وب سایت بازدید می کنم و اطلاعات خوبی از آن دریافت می کنم
    اینجا تمام وقت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span