هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

چراغ ها را من خاموش می کنم

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶ ق.ظ

حالا که بعد از سه ساعت بین رگ و پی و دل و روده ی مرغ ها، دست چرخاندم، و در این بین با پسرم حرف زدم و صدبار رفتم و آمدم پیشش و به همسر غر زدم که هنوز بلد نیست به اندازه ی دونفر و نصفی خرید کند، و بچه را خواباندم و ظرف ها را شستم و زمین را تی کشیدم، دوش گرفتم و برق ها را خاموش کردم و بالاخره بعد از یک صبح تا ظهرِ کاری شلوغ و یک ظهر تا شب، خانه داری شلوغ تر، دراز کشیدم به این فکر میکنم چقدر آن دختر تی تیش مامانی که تا لنگ ظهر خواب بود و بعد وبلاگ و یاهو مسنجرش را چک می کرد و هیچ کار خاص ِِ بخصوصی نداشت و از بوی مرغ عق می زد بزرگ شده، چقدر زندگی آدم را عوض می کند. چقدر دلم برای آن دختر تنگ است. چقدر دست هایم بوی مرغ می دهد! :|

  • ۹۸/۰۹/۰۳
  • هوالعشق

دیدگاه (۷)

  • فیکوس لیراتا
  • خداقوت 😎
    پاسخ:
    ممنون :) 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام سادات عزیزم.
    :)) خداقوت :*
    واقعا کی اون قدر بزرگ شدیم?
    واقعا خدا به جسم و جانت برکت بده.:*
    پاسخ:
    سلام. ممنون عزیزم
    از وقتی بله گفتیم :))
    ممنون. خدا به همه ی زن ها برکت بده 
    بهتر بود اسم پست رو میذاشتی:
    مرغ ها را من تمیز میکنیم!
    :)))))))
    پاسخ:
    پس کی چراغا را خاموش کنه؟ :)) 
    اون موقع که تا کمر خم شده بودم توالت خونه تازه گرفته رو چاه بست بزنم به این رسیدم . دل و روده مرغ بهتره :))
    پاسخ:
    تو چاه فاضلابم اخرش همون دل و روده ی مرغه دیگه، یکم بیشتر :/
    خسته نبااااشی بانو.

    اون غر زدن به همسر رو حذف کن، به جاش متشکر باش از همسر و شکرگذار خدا :)
    (الان یاد اون تبلیغ رو اعصاب افتادم که خانوم هی جنبه های مثبت هر چی میدید) 😆
    پاسخ:
    کامنت رو اعصاب :) ) 
    و من چقدر دوست دارم اون لحظه ای که خونه و آشپزخونه تمیزه و برق میزنه. همه خوابن. یه لیوان چایی با بیسکویت میگیری دستت و از سکوت و تنهایی و تمیزی لذت می بری. دقیقا به خاطر همین فانتزی همیشه توی خونه بیسکوییت دارم ولی کم پیش میاد توی اون لوکیشن خورده بشه:)
    پاسخ:
    اره خیلی فانتزیه خوبیه ولی فقط یه فانتزیه:)) 
    الان آشپزخونه تمیزه، خونه مرتبه، همه خوابن. لیوان چای زعفرانی و بیسکوییت دستم، یاد شما افتادم:) جاتون خالی. فقط نمی دونم چرا نمیشه همه چی بی عیب باشه. بیسکوییتش به غایت بدمزه بود:(
    پاسخ:
    ممنوووون خداقوت. لحظه های سرشار از آرامش تون بیشمار
    های بای بخرید:)) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span