هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

برگردم به سال 89 مثلا

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ق.ظ

چی میشد اگه یه بار فرصت داشتیم به عقب برگردیم؟ مطمئنم اگر هر کس این فرصت رو داشت، دنیا هم قشنگ تر میشد. آدم ها مهربون تر بودند. دل ها گرم تر. زندگی ها عاشقانه تر. خدایا؟ میخوای یکم دیگه فکر کنی؟ شاید نظرت برگشت!

  • ۹۸/۰۶/۱۳
  • هوالعشق

دیدگاه (۹)

میرفتم سربازی :)
پاسخ:
این دیگه خیلی عجیب بود :)) مگه سربازی خر نیست؟ :دی
بهترش رو قرار داده
زندگی ابدی تو آینده
تا آدم همه گذشته‌هاش رو اونجا پاک کنه و از نو شروع کنه
پاسخ:
اینکه بعد همه چیز در بهترین حالته انشالله که خیلی خوبه ولی چیزی از حسرت گذشته کم نمیکنه
سلام
خب اونطوری هم ایده آل هیچ وقت نمیشد! چون زندگی آدم ها به هم وابسته ست یکی بخواد خوب باشه اون یکی میگه من که حالا فرصت دارم بذار هر کار دلم می خواد بکنم مثلا! بعد زندگی بقیه رو خراب میکرد و ... . کلا آدم ها چون یادشون میره یک بار بیشتر زندگی نمی کنند زندگی شون رو خراب می کنن.
حالا سال 89 چرا؟ سال اول دانشگاه؟
پاسخ:
از این زاویه نگاه نکرده بودم. ولی خب بیاید حالا که همه چیز تو رویاست، مثبت فک کنیم :))
اره سال اول دانشگاه. سال اخر دبیرستان. همه چیز عالی بود بعد چندتا انتخاب اشتباه کردم که دلم میخواست می شد جبرانش کرد. 
چرا هیچ کس پست پایین را نمیبینه؟ 
منم بارها بهش فکر کردم, گاهیم دلم میخواد یه کنترل شیفت بگیرم و یه دستور عقب تر برم حداقل!
برای من برگشت به سال 92کافیه
اگر میشه لطفا!
پاسخ:
کاش میشد. واقعا باید خدا این آپشن رو درنظر بگیره 
مطمئن نباش! آدم ها تجربه های مختلفی توی زندگی اولشون کسب میکنن مثلا خیلی ها که دیر راه و روش گرگ بودن رو یاد گرفتن شاید بخوان زندگی جدیدشون رو یه جور دیگه شروع کنن و قص علی هذا...
ضمن اینکه انسان فراموشکاره! الان میگی کاشکی دوباره برگردیم ولی وقتی دوباره برگردی ممکنه یادت بره چه تصمیم هایی داشتی
{آیکون ختم منبر یک عدد خانم جلسه ای که به اعصابش مسلطه} :D
پاسخ:
یعنی اگه خدا شک داشت این آپشن رو اضافه کنه یا نه، با این کامنت تو صد در صد قضیه منتفی شد:دی
LOL!
دیگه الان ملت تو خیابون به زبون ایموجی حرف میزنن ولی بیان هنوز آپشن ایموجی نذاشته!!
پاسخ:
به نکته ی خوبی اشاره کردی:))
ایموجی فقط ایموجی های یاهو یادش بخیر 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اگرم به اون موقع برمیگشتیم و راه مون عوض میشد الان پیش اونایی که دوستشون داریم و هستیم نبودیم.
    اگرچه منم خیلی وقتا حس سرخوردگی دارم به خاطر یه چیزایی مثل رشته و دانشگاه و اینا. ولی الحمدلله الانم :)) به خاطر همه چییییی.
    پاسخ:
    شاید، شاید هم بودیم اما یه جوره دیگه
    خداروشکر :) 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یادمه به همسرم میگفتم اگر من دانشجوی پزشکی بودم بازم به خواستگاری اومدن فکر میکردی? میگفتن اولا که نه. چون توقعاتت مطمئنا مثل الان نبود. :))
    بعدم دیگه بسیج صنعتی نبودی که بری اردو مشهد بعد دوره ترهان و بعد دوست بشی با خانم دوست من و بعد با هم آشنا بشیم. :))
    پاسخ:
    :) 
  • مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  • ولی من بازم همین راهو میومدم
    پاسخ:
    چقدر خوب که راضی هستین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span