هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

دلیل زندگی

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۱۴ ب.ظ

من آدم ضعیف یا شاید بی خیالی بودم که در تمام وقت هایی که خسته می شدم یا کم می آوردم اولین اقدامم، دعا برای مردن بود! مردن ساده ترین و دم دست ترین راه حل ممکن بود برایم. ولی حالا که مادر شدم، دورترین چیز از من، باید مردن باشد. نمی شود من نباشم برای پسرم. باید باشم که وقت هایی که زمین خورد، یاعلی بگویم و دستش را بگیرم. باید باشم که وقت هایی که احساس غربت کرد، بغلش کنم. باید باشم تا بغضش، گریه نشود. باید باشم که اجازه ندهم کسی صرف شوخی و خنده، اوقاتش را مکدر کند. نه اینکه من ادم مهمی باشم. مادر بودن مهم است. خدا خودش هم خوب می داند که باید هوای مادرها و بچه هایشان را بیشتر داشته باشد برای همین هر دویمان از یک تصادف شدید، جان سالم به در بردیم و دوباره به زندگی برگشتیم. تا دوباره مادر باشم و پسرم باشد.

  • ۹۸/۰۵/۲۱
  • هوالعشق

دیدگاه (۱۰)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام عزیزم
    حالتون الان چه طوره?
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    عالی:) خداروشکر 
    سلام
    خوب گفتید
    "مادر بودن مهم است"
    خداروشکر که بخیر گذشته ان شاءالله که همیشه سایه تون بالای سر بچه هاتون باشه و بهترین یاران امام زمان عج رو ان شاءالله تربیت کنید
    خوشحالم که تصمیم به نوشتن گرفتید :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون. انشالله 
    :) 
    اگر حرز ندارید تهیه کنید حتما
    پاسخ:
    داریم مرسی
  • زهره سعادتمند
  • مادر بودن مهم است
    بودن مادر مهم است
    پاسخ:
    مهم و لازم
    خدا رحمت کنه مادرت رو عزیزم 
    الهی سلامت باشید هر دوتون 💗
    پاسخ:
    سلامتی همه انشالله 
    سلام
    مجددا این عید رو خدمت شما تبریک عرض می کنم!
    پاسخ:
    سلام
    مجددا خیلی ممنونم :) 
    خیلی مبارک باشه :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون عید شما هم مبارک باشه و پربرکت خیلی
    ای بابا ما به چه زبونی تبریک عرض کنیم خدمت شما سیده خانم؟! :))
    پاسخ:
    میخواین شماره کارت بدین؟ :)) 
    نه در اون حد همین که مشمول دعای خیر سادات باشیم بهترین عیدیه :)
    پاسخ:
    مطمئنید؟ باز عیدو تبریک نگیدا :)) 
    :)) اصلا در این مورد بهتون قول نمیدم! به هر حال سادات هستید و هر لحظه ممکنه دیگران بخوان شما رو واسطه کنن :)

    خدا حفظ تون کنه ان شاءالله
    پاسخ:
    :)) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span