هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

بر شما باد مادر و پدر شدن 🙂

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ب.ظ


انگار یکباره بزرگ شدم، نه به خاطر اینکه 26 ساله شدم و یک سال به سال های زندگی ام اضافه شده، بزرگ شدم چون مامان شدم، بدون اینکه خودم بفهمم یا بخواهم تبدیل به آدم صبوری شدم که نبودم.  تنم را به تیغ جراحی سپردم و همه ی دردها و سختی های 9ماه بارداری را برای در آغوش کشیدنش به جان خریدم
قبل از این، خواب عزیزترین لذت دنیوی ام بود و غیر قابل معاوضه با هیچ چیز! و حالا پیش نیامده که سه ساعت پشت سر هم خوابیده باشم. پیش از این دنیا را آب می برد و من را خواب، حالا با صدای خس خس نفس هایش بیدارم. عزیز دنیوی بعدی خوردن بود که آن هم کنسل شد و قید گزینه های زیادی را بابت نفخ و دل پیچه های جگرگوشه ام زدم. زمان زیادی منتظر شنیدن عاروق می‌نشینم و پوشک عوض کردن دیگر جز اعمال شاقه نیست! با گریه هایش دلم مچاله شد و با مریضی اش، آب شدم. آدم جدیدی شدم و دارم زندگی جدیدی را تجربه میکنم، که پر است از حس خوب و امید. من مادر شدم، هرچند مبتدی و نابلد، اما پر عشق و با تمام وجود. 

  • ۹۷/۰۱/۲۵
  • هوالعشق

دیدگاه (۱۴)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :) الهی که دلت پر از حال خوب.
    خیلی قشنگ نوشتی مادر با احساس. :) ان شاءالله که خیرشو ببینی.
    پاسخ:
    ایشالا مادرانه های خودت عزیزجان
    وای!! خیلی مبارک باشه خیلییی! واقعاً خوشحال شدم . البته باورم نشد اولش:))
    خدا حفظش کنه ایشالاا آقا محمدحسن رو .
    پاسخ:
    ممنون از محبتتون 🙂
    ایشالا اول دوماد شما بعد پدر شدن تون :دی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ^_^ وای ممنون سیده جان.
    پاسخ:
    😘
    الهی زیر سایه امام کریم باشید ان شاء الله...
    چقد خوشحالم برات😙
    این همه حس خوب پایدار باشه ان شاء الله 🌷🌷🌷
    پاسخ:
    ممنون عزیزدلم😘😘
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    بح بح
    تبریک :)

    ان شاالله دومی سومی چارمی ^_^
    پاسخ:
    سلام
    ممنون🙂
    ایشالا 😁
  • زهره سعادتمند
  • خیلی خوشحالم عزیزم که خوشحالی.
    عاشقانه های مادر پسری تون پایدار.
    پاسخ:
    ممنون عزیزم از محبتت
    دلم خواس :)
    پاسخ:
    خدا دومنت رو سبز کنه الهی :) 
    ان شاالله خدا حفظش کنه...

    حس خیلی خوبی بود تو نوشته‌هاتون:)
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون :) 
    سلااام سادات جان
    بعد از مدت ها اومدم و با این خبر خوشحال کننده مواجه شدم
    مبارک باشه قدمش ان شاءالله
    ان شاءالله تحت عنایات خاصه ی حضرت حجت باشه و سرباز ایشون...
    ان شاءالله عاقبتش ختم به خیر و سعادت ومایه خیر و سرافرازی این دنیا و اون دنیاتون...
    التماس دعا 😍😗🌹🍃☘🌱💐
    پاسخ:
    سلام ممنون از محبتتون انشالله به دعای شما 
    پاسخ:
    🙂
  • سندس در جست وجوی حقیقت
  • مبارک باشه و احسنت به حسن سلیقه تون برای انتخاب اسم، نامدار باشه و الهی با محبت اهل بیت علیهم السلام عاقبت به خیر بشه.
    پاسخ:
    ممنونم از نظر لطفتون
    الهی آمین 😊
    سلام. عالی. خداحفظش کنه براتون.‌ با یه بوس تاریخی از طرف ما به سمت این نی نی برید :)
    پاسخ:
    به به سلام
    چقدر از دیدن کامنتتون خوش حال شدم😊
    ممنونم
    حتماااا
    به شدت و حدت ممنونم :)
    پاسخ:
    اینستاگرام ندارید آیا؟ 
    ars_me

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span