هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

صدبار بنویس نَه، نَه، نَه، نَه..

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ق.ظ

 خدایا به حق همین شب عزیز، ژن نه گفتن رو در من فعال و ژن رودربایستی رو کلا نابود کن. به فنا رفتم انقدر که بار این و اونو به دوش کشیدم و خلاف میلم عمل کردم و جیک نزدم دربرابر رفتار غلط خیلی ها، ولی میدونی که چقدر دلم خونه؟ 😒

حتی اعصابم نمیکشه تعریف کنم رفتارهای همکار به شدت عجیب، شدیدا پررررو و وحشتناک دورو رو.

  • ۹۶/۰۳/۲۳
  • هوالعشق

دیدگاه (۸)

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • نه گفتن ژن نداره
    مهارته
    یه مهارت ِ اکتسابی :)
    با تمرین میشه بهش رسید اولین بارش فقط سخته یکم
    پاسخ:
    خیلی بیشتر از یکم سخته
    عکس بده جنازه تحویل بگیر! B:
    پاسخ:
    چاکر داداش :-P
  • انارماهی : )
  • خیلی سخته
    ولی ممکنه
    با نه گفتن به چیزهای معمولی شروع کن
    مثلا وقتی همسرت میگه بریم بیرون؟ و واقعا خونه کار داری بگو نه، اگر بازم اصرار کرد بگو نه، مطمئن باش هیچ نمیشه
    من به همین طریق عمل میکنم تا یاد بگیرم
    پاسخ:
    به تنها کسی که میتونم نه بگم همسرمه :)))))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :) منم به تمرین نیاز دارم فکر کنم. :/
    پاسخ:
    :-(
    حالا ما نمی‌تونیم "نه" بگیم! کاش اونا هم حیا کنن کمتر اذیت کنن!
    پاسخ:
    که نود درصد نمی کنن :/
  • ماهی کوچولو
  • یاد سریال یادداشت های یک زن خانه دار افتادم سر یه نه گفتن چقدر استرس کشید
    چه کاریه آخه؟گاهی نه گفتن خیلی راحت تر از نگفتنشه اگه به عاقبتش فکر کنیم
    پاسخ:
    واقعا برای من خیلی سخته، تازه یه جوری درخواستش رو میگه که انگار وظیفه ی من بوده از اول، درواقع درخواست نیست یه جور دستور نرمه!
  • فاطمه(پریشان نویسم!)
  • نکنه منم یجوری رفتار کردم که گویی دستور نرم دادم؟ عه وا خاک عالم :/
    پاسخ:
    ای خدا :/
  • بازم فاطمم
  • اها فهمیدم کیو میگی :دی
    پاسخ:
    باریکلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span