هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

مامان، بابا، دوستتون دارم

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ب.ظ

بیشتر آدم ها وقتی ازدواج می کنند و زندگی مستقل شان را شروع می کنند تازه می فهمند داشتن پدر و مادر چه نعمت بزرگی است و بودن در کنارشان را قدر نداسته اند. زندگی مجردی و بودن در کنار آدم هایی که همه جوره دوستت دارند و همیشه پشتت هستند به زندگی متاهلی می چربد! آخ که چقدر دلم میخواست هر روز ظهر کلید بیاندازم به خانه‌ی پدری و پله ها را با استشمام بوی غذای مامان بالا بروم و در آرامش بودنشان با خیال راحت و بی دغدغه لم بدهم و دلم گرم باشد و قرص و محکم ، به وجودشان. 

خدای عزیزم ممنون که دختر این مامان و بابا هستم. تا هستم در سلامتی کامل حفظشان کن برایم.لطفا، خواهشا..آمین.

  • ۹۵/۱۲/۲۸
  • هوالعشق

دیدگاه (۵)

سایه شون مستداااااام و دلتون در کنار هم همیشششه خوش ان ششششششاء الله
پاسخ:
انشاالله سایه همه پدرمادرها بالا سر بچه هاشون
  • بهنام جعفری بلالمی
  • سلام
    بله من همسر زهرا خانم هستم که مانا هست بلاگش
    محمد مهدی هم پسرخاله م هستن...
    پاسخ:
    سلام
    عع چه جالب :-)
    I believe everything composed made a ton of sense.
    But, think on this, what if you added a little content?
    I mean, I don't wish to tell you how to run your website, but suppose you added a post title that grabbed folk's attention? I mean مامان، بابا، دوستتون دارم :: هوالعشق
    is a little boring. You might glance at Yahoo's home
    page and watch how they write article headlines to get viewers to
    open the links. You might try adding a video or a picture or two to get readers excited about everything've
    written. In my opinion, it could bring your website a little bit
    more interesting.
    سلام. مطلب تایید میشه.
    شرایط جدید هم مبارک و مانا باشه.
    پاسخ:
    سلام
    چقدرررر خوشحال شدم از دیدن اسمتان
    ممنون شما کجایید نیستید؟ ادرسی، نشانی چیزی میگذاشتید خب
    سپاس از شما. فعالیتی ندارم. / آیدی تلگرام: @sirousam
    پاسخ:
    اینستاگرام هم نیستید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span