هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

26

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ق.ظ
 بیست و شش سالگی عدد خیلی بزرگی است، شاید بهتر باشد بگویم من برای بیست و شش سالگی کوچکم! تا قبل از بیست سالگی، بیست ساله بودن خیلی برایم جالب بود! انگار آدم در بیست سالگی خیلی متفاوت تر و خاص تر می شود. اما حالا در بیست و شش سالگی ای که باورم نمی شد به این زودی برسد نه خاص ترم نه متفاوت تر! نه کار خاصی کردم نه کار متفاوتی! و این هیچ کاری نکردن هر سال در روز تولدم بیشتر غمگینم می کند. حالا زنی هستم بیست و شش ساله که نهایت کاری که کرده رسیدن به آرزوی بچگی اش بوده، کار در مدرسه ی ابتدایی پسرانه. همین.
  • ۹۵/۱۲/۲۷
  • هوالعشق

دیدگاه (۱۱)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    این فاصله ی بیست پنج تا سی اصن یجور برزخه واسه خودش!
    پاسخ:
    سلام
    وای سی:/
    انگار بهم نمیاد سی ساله بودن! نمی تونم تصورش رو بکنم!
    سیده بانو اسفندی بودی؟؟؟ ؟؟
    پاسخ:
    اری :-)
    ان شالله امسال برسی به اونچه میخوای باشی
    پاسخ:
    ممنونم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • تبریک تبریک.عاقبت بخیر باشید آبجی. عه شما دو سال بزرگتر از من بودید¿¡ ^_^ نمیدونم چرا من هیچ حس خاصی به هیچ سنی ندارم و نداشتم.| با آرزوی موفقیت خانم معلم. | حس هیچ کاری نکردن یه عذاب بزرگه. ان شاءالله که به مدد امام عصرمون شیعه مفیدی هستیم و بشیم و باشیم.
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    بعله احترامم واحبه:دی
    انشالله همه عاقبت به خیر باشن
    مچکرات
    رسیدن به آرزوی بچگی کم کاری نیست...

    هدیه ام بهت یه پیشنهاده
    بشین تمام دارو ندارتو بنویس
    مثلا بنویس که الان هم سر داری که میتونستی نداشته باشی و تنها باشی و اونموقع میومدی آه و ناله از مجردی میکردی توی بیست و شش سالگیت
    مثلا تا چند وقت دیگه مامان میشی و مادر شدن و تربیت کردن بچه بزرگترین کار دنیاست...

    هر آدمی نسبت به دیگران خاص و متفاوته...
    شکر کن
    :)
    عیدت میلاد و روزت هم مبارک بانو...
    پاسخ:
    ممنونم...
    روز شما و عیدتون هم مبارک
    اینطوری که من می بینم، چش رو هم بذارید سی رو رد کردید!
    تولد شما مبارک!
    پاسخ:
    نهههههه😭  
    ممنون
    گفتم چرا انقدرر خاص، جذاااااب و دوست داشتنی و پر مهر و محبت هستیاااا:*****
    اسفندی خودم تولد مبااارررکککککککک، پساپس و مجدد:)
    :****

    پاسخ:
    نسرررررررین جااااان هر سال اول می‌پرسی اسفندی هستی؟بعدم این کامنت را میذاری :))))))
    ممنون عزیزه مهربوووونم :****
    سااات میگم یه سال زیادی حساب نکردی سنت رو؟
    زیادی حساب کردیا!
    میخوام این روز عیدیه خوشحالت کنم و بگم بیست و پنج سالته
    :))
    پاسخ:
    من همیشه از بچگی تو حساب کردن سنم مشکل داشتم:دی
    فک کنم بیست و پنج تمام و وارد بیست و شش شدم
    بله و در عرف به همین سن میگن بیست و پنج
    واسه یه بچه تولد یه سالگی میگرن فرداش میگن اون بچه دو سالشه یا یک سال و یک ردزشه؟!



    عاغا یه نصیحت خواهر بزرگتری بهت بکنم که الکی سنت رو بیشتر حساب نکن بذار همونطور روال طبیعیشو بگذرونه
    من این اشتباه رو کردم و الان پشیمونم یعنی چشم باز کردم دیدم ای دل غافل چه زووود به این سن رسیدم در حتلی که از بیست و پنج و بیست و شش و بیست و هفت سالگیم و ...لذت نبردم...
    دخترم شما الان بیست و پنج سال و دو روزه هستی
    P:
    پاسخ:
    ممنون که من را از این غفلت درآوردی:)))

  • زهره سعادتمند
  • خیلی خوبه که. بذا تا زنده ایم ببینیم سی سالگی و چهل سالگی و اینا چه خبره!
    😁
    پاسخ:
    مثل بیست سالگی که فک میکردیم خیلی باحاله ولی چیزه خاصی نبود!
    شووووخی میکنی خخخخخخ :)))))))))
    برم پست اسفند پارسال رو نگاه کنم(آیکون شطرنجی نداریم اینجا؟؟)
    ای امان و صد امان از حافظه در حد ماهی گلی:)))))
    عاقا من کم نمیارم، من هر سال مجدد میفهمم که شما چقدررر خاااصی و این کللللی جای خوشحالی داره، چون یکی یه دونه بودنتون هرسال اثبات میشه و عجببب اصل محکمیه بعد اییین همه اثبات! ؛)
    :****
    پاسخ:
    تو عزیز دلییییییییییی عزیززززم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span