هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

هرکسی دید مرا ، گفت پریشان توام...

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ق.ظ

دلم می خواست حالا که نه اصفهان، اصفهان الرضاست، نه من مشهدی هستم! آنقدر پول داشتم و اختیار! که همینکه دلتنگ می شدم همینکه دل شکسته میشدم همینکه دلم شاد می شد، همینطوری الکی و بی بهانه حتی! با اولین پرواز خودم را می رساندم به کنج ِ گوهرشادت که هیچ کس و هیچ جای دنیا به قدر شما و مشهدالرضایتان حالم را خوش نمی کند جان دلم.

  • ۹۵/۱۲/۱۹
  • هوالعشق

دیدگاه (۶)

آه...
چه آرزوی قشنگی
  • زهره سعادتمند



  • قدیما میگفتن برات کربلا رو باید رفت مشهد گرفت. ما دوتا کربلا رفتیم، هنوز نتونستیم مشهد بریم.
    گرچه قلبا مطمئنم که اون کربلاها رو هم امام رضا بهم داده. قربونش برم..
    پاسخ:
    قربونش برم
    هعی.....
    جالبه ها! این که الآن اینجا رو دیدم. دو ساعت دیگه اگه خدا بخواد حرمم :) دو رکعت نمازم به یاد شما میخونم ;))
    پاسخ:
    چقدرررر خوب :-)
    خوش به حالتون خیلی التماس دعا
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • وای منم خیلی شدید دلتنگم.
    عاشق عاشقانه های امام رضایی تم.
    پاسخ:
    روزی همه عاشق ها
    بزرگ بشیم ب طرفه العینی میبرنمون..التماس دعا
    پاسخ:
    به به کنج دنج جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span