هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

همینجوریات!

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ب.ظ

زندگیم پر از کاش شده! پر از حرف های نگفته به بعضی آدم ها. روم نشده یا ترسیدم از قضاوت ها یا گفتنش خوب نبوده. شب ها همه ی حرف ها رو برای هزارمین بار برای خودم تکرار میکنم، خودم با خودم حرف میزنم، کاش ها رو تو ذهنم تصور میکنم. مغزم از این حجم حرف و فکر به مرز انفجار رسیده ، کاش جایی، وقتی بود برای خالی شدنش، کسی بود که فقط میشنید بدون هر فکر و قضاوت و حرفی. آدم ها نیاز دارن از غصه ها و فکرها و اما و اگر و کاش های زندگی شون حرف بزنن. خداجان؛ رسیدگی بشه لطفا!

  • ۹۵/۱۱/۱۷
  • هوالعشق

دیدگاه (۳)

  • محمدهادی علی بابائی
  • خوش به حال کسایی که وقتی با خدا حرف می زنند، جواباشو هم می شنوند.
    پاسخ:
    خوش به حالشون :-(
  • زهره سعادتمند
  • نریز تو خودت، میترکی!
    پاسخ:
    مجبوووورم
    خداجان رسیدگی بشه لطفا :))
    پاسخ:
    لطفا :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span