هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

کسی بلیط رفتنی به دست من نمی‌دهد

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ق.ظ
چقدر دلم می خواست همین چهارشنبه ای که متعلق به شماست و پدر و پسرتان و چقدر من دوست دارمش چهارشنبه را، می شد و می توانستم راهم را کج که نه، صاف کنم سمت شما ! از باب الجوادت بیایم گوهرشادی که یک سال است از آنجا ندیدمت؛ آرام شوم شاید.
امام رضا جان ِ جانان، چقدر جای مشهدت در زندگی م خالی ست. در حرمت جای من خالی نیست؟


  • ۹۵/۰۹/۲۴
  • هوالعشق

دیدگاه (۳)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • میدونی چه قدر چشم انتظار یه پست امام رضایی بودم ازت؟
    آخیش راحتم کردی.
    وحشتناک دلم تنگ شده.
    نمیدونم چرا هیچ سفر مشهدی، مشهدای دانشجویی نمیشه. گریه
    پاسخ:
    ^_^
    واقعا... چقد دلم برای دانشگاه هم تنگ شده
  • سید گمنام
  • ان شاءالله به زودی نصیب و روزی ات..
    پاسخ:
    روزی همه انشاالله
    ما جز کدام دسته هستیم؟؟؟

    تشریف بیاورید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span