هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

دختر بابا

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ق.ظ

اگر برمیگشتم به عقب، بی شک عقد مفصلی میگرفتم و از غم شب عروسی شانه خالی می کردم!

باید بگویم روزهای قبل از عروسی، روزهای پر غمی است که شادی هایش، لحظه ای و کوتاه اند و شب هایش به بلندی شب یلدا، با حضور افتخاری فکر و خیال ها. 

حجم غم آنقدر زیاد هست که مرتب چشم ها تر شود و دلخوشی ها، انگار که خجالت بکشند، بروند یک گوشه، ساکت و آرام زانو بغل کنند.

نمی دانم با چه حساب کتابی شعر می خوانند عروس گریه نداره؟

اگر رفتن از خانه ی پدری بعد از بیست و چند سال گریه ندارد، پس برای چه چیز گریه باید کرد؟

تا سی روز دیگر، دختر خانه ی پدری هستم و این سخت مرا غمگین می کند.


  • ۹۵/۰۵/۲۹
  • هوالعشق

دیدگاه (۹)

عزیییزززمممم ،به سلامتییییی ان ششششششاء الله
حالا من نمیخوام این وسط به ناراحتیت اضافه کنم، ولی وااقعا سخته
البته باید اضافه کنم اگر محل سکونتت همون شهر سکونت خانواده هست، کللللیییی از غم دوری کم میکنه
اونیکه براش یک شبانه روز راه بین این دوتا هست چی بگه(یکی از آشناهامون ) :(
پاسخ:
اره خداروشکر یه شهریم
عزیزمی:*
  • مردی بنام شقایق ...
  • :)
    پاسخ:
    :-(
    عزیزم اگه انقد سخته شوعر نکن

    می ذاشتی بقیه شوعر می کردن
    والا.....
    پاسخ:
    مگه حق شما رو خوردم؟ :-P
    شوعر خوب عست.عروسی بد عست.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • میفهمم چی می گییییی. غمی داره خاص.
    ان شاءالله که با دل خوش زندگی کنید و عاقبت بخیر باشید. آرامشی عمیق رو از خدا براتون آرزو دارم.
    پاسخ:
    ممنون عزیزم همچنین برای خودت
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    ببینید باباها چی میکشن...


    +
    اینم یه بخشی از زندگیه دیگه!

    بعدن اینقدر مشکلات زیادی هوار میشه سر آدم که همون گریه و غم عروسی میشه آرزو!!!!
    پاسخ:
    سلام
    الان یعنی دلداری دادین؟ :0
    سلام
    پیشاپیش مبارک
    ان شاءالله زندگی تون سراسر خیر و برکت باشه

    چه فرقی می کنه مگه!؟
    اگه تا امروز مهمون خونه ی پدر بودید ان شاءالله از فردا میرید خونه شون مهمونی! در همین حد!!
    الحمدلله که سایه شون بالا سرتون هست. خدا حفظ شون کنه
    پاسخ:
    سلام ممنون
    خیلیییییییی فرق میکنه قبلا صاحب خونه بودم حالا مهمون :'(
    من تازه این روزها رو گذروندم
    الان هی از خودم میپرسم چقدر غم روزهای گذشته زیاد بود
    بیشتر از غم همه ی روزهای قبل از عروسی ...
    روزهای قبل از عروسی انگار قد همه ی دنیا غم توش خوابیده
    و به همه ی عالم باید گفت
    و ما ادراک روزهای قبل از عروسی ...
    پاسخ:
    واقعا و ما ادراک روزهای قبل از عروسی؟
    انشاالله خوشبخت باشید
    این حسو دقیقا منم دارم تجربه میکنم.. حس بدیه
    پاسخ:
    :-(
  • انــــــ ـار
  • در عوض روزهای اول بعد عروسی خیلی شاد و دل پذیره :)
    پاسخ:
    امیدوارم :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span