هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

دلم برای تو...آیا دل تو هم تنگ است؟!

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ق.ظ

شب است.ساعت به وقت دلتنگی!


[...]


کلمات هم تاب این حجم دلتنگی را ندارند. 


  • ۹۵/۰۴/۲۲
  • هوالعشق

دیدگاه (۶)

ان شاءالله به همین زودی بطلبن و توفیق بشه برید

سلام
نیازی نیست که بگم توفیقی باشه ان شاءالله به یاد همه بزرگواران من جمله شما هستیم
پاسخ:
سلام
داشتن دوستان مشهدی یکی از خوش شانسی های منه. که دقیقا همیشه به موقع پیام میدن حرم یادت کردم...
ممنون از لطف همیشگی تون. عاقبت به خیر باشید انشاالله

  • کاکتوس آبی
  • هوس کردم که
    دل منم تنگ
    پاسخ:
    روزی همه انشالله
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • جالبه هر موقع برم پابوس امامم همیشه میای می چرخی توی ذهنم. با نوشته های دلتنگانه ات همیشه قند توی دلم آب میشه. دوستشون دارم.
    پاسخ:
    چه خوب.ممنون^_^
    من مشهد میخوااااام
    ولی ظاهرا مشهد منو نمیخواد:((((((
    پاسخ:
    منم نمیخواد:((
  • محمد آذرکار
  • خیلی زیبا بود ، اللهم الرزقنا...

    یاد امام زمان
    دل منم تنگ ... :(

    یاد شهریور سال 92 افتادم. وقتی میخواستم برم کربلا. هی وبلاگ شما رو میخوندم، هی بغض میشدم ُ میباریدم .. آخی ... چه زود گذشت ...
    پاسخ:
    انشاالله روزی تون
    یادم نمیاد وبلاگ شما رو اما خوشحال شدم یه خواننده ی قدیمی برام کامنت گذاشته :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span