هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

اولین راه!

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۰۳ ب.ظ

بچه که بودم وقتی نمره ام کم می شد خدا را به هرکه میشناختم قسم میدادم که وقتی نمره ی بدم را دیدم در دم بمیرم! یا وقتی امتحان سختی داشتم و هرچه می خواندم کتاب به صفحه ی آخر نمی رسید، باز دعا میکردم به صبح نرسم! یا وقتی با کسی قهر بودم آرزو میکردم بمیرم و داغم به دلشان بماند! یا وقتی یک گندی میزدم مردن را به توضیح و توجیه و توبیخ ترجیح می دادم.  تا اینجایش شاید خنده داشته باشد اما می دانید؟ غصه اش اینجاست که حالا هم که بزرگ شدم باز هم وقت هایی هست که دعا می کنم بمیرم! کلا به هر بن بست تلخی که برسم، اولین راه مرگ است! انقدر زود تسلیم شو هستم! زود خسته شو! زود شکننده! زود غمگین شونده! زود گریه کننده! انقدر ضعیف.

  • ۹۵/۰۲/۱۴
  • هوالعشق

دیدگاه (۹)

کاش اون موقع که آقا میان این چنین آرزویی نکنیم....
پاسخ:
کاش
+ وقتی قرار شد بمیریم و آماده نبودیم باید چه آرزویی بکنیم!؟
پاسخ:
آرزوی دیدن کسی که خودش وعده داده می آید به موقع، سروقت.
  • فاطمه دریایی
  • مرگ خوبه، یه باره کارشو می کنه
    ولی زندگی، یه زجر مداومه...یه جون کندن همیشگی که تا به مرگ برسه، خُردت می کنه...
    پاسخ:
    هوم
    خدا بخیر گرداند.

    چه فانتزی های خطرناکی...!!
    پاسخ:
    مردن که خطرناک نیست. کشتن خطرناکه
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • دارم فکر می کنم در این مواقعی که گفتی چه حسی داشتم؟! فقط می دونم که جدیدا سلاح گریه ام خلع شده طفلی. غمباد گرفتم. دیروز یه پست نوشتی ها. از هم خوانی با حال من نزدیک بود دق کنم. چندتا تکه پازل خدا کنار هم برام چید. مال شما بگمانم دومی بود. سیده جان بسی دعامون کن.
    پاسخ:
    گریه کن، گریه قشنگ است :-)
  • مردی بنام شقایق ...
  • چشم انتظار حادثه ای ناگهان نباش
    با مرگ زندگی کن و با زندگی بمیر....
    پاسخ:
    چشم:دی
    منم وقتایی که احساس میکنم دنیا به آخر رسیده، از تهههه دلم برای ظهور امام زمان عج دعا میکنم، چون اگر بیاد هممممه چیز خوب میشه، هممممه چیز...
    پاسخ:
    هوم..
  • سید محمد رضی زاده
  • خنده...
    مرگ خودش خوبه، دور و بری هاش بدن!
    پاسخ:
    آره، چه جمله ی خوبی گفتید
    چقدر شبیهیم به هم ...
    پاسخ:
    ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span