هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

موضوع انشا: برادر

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ

به نام خدا


برادر داشتن خیلی خوب است. برادر بزرگتر داشتن خیلی خوب تر است. برادر من آدم خوبِ مهربانی است. وقتی بچه بودیم و با مدرسه ی مامان، اردو رفته بودیم دست من را محکم گرفته بود تا در عمق بیست سانتی متری آن جا که آب جمع بود غرق نشوم! برادر من وقتی پسرهای تخس محله با تیرکمان به سرم زدند، زورش نمیرسید به آن ها، دستم را گرفت و در رفتیم، با نهایت  سرعتمان. و تندتند صلوات میفرستاد و آرزو میکرد پسرهای تخس ِ بی ادب بمیرند! برادر من وقتی بابا نبود و دلم خواسته بودش تا تخمه ژاپنی برایم بشکند(چون بلد نیستم تخمه ژاپنی را سالم بشکنم) بعد از دقایقی دستم را باز کرد و یک مشت تخمه مغز شده ی سالم ریخت کف دستم. برادر من سوال های سخت فیزیکم را حل میکرد و من مثبت میگرفتم از معلممان. برادر من وقتی وسایل خودش را به او کادو میدادم از من تشکر میکرد. برادر من خوشبختی ام را کامل کرد چون همسر من، دوست صمیمی برادر من است. برادر من خیلی برادر است. تولدش مبارک.

  • ۹۴/۰۳/۱۶
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۴)

برادر خوب است
برادر بزرگ تر خیلی خوب است
هر کسی دارد، خوش به حالش
پاسخ:
خوشا به حالم :-)
چقد خوووب
پاسخ:
:-)
برادر خیلی خوبه واقعا!
داداش من 4 سالشه :))

تولدشون مبارک
پاسخ:
داداش کوچیک هم خیلی خوبه :-)
ممنون
خونه جدیدم:
manobarghesharif.blogsky.com
پاسخ:
مبارک :-)
  • محمد جواد حیدری پرچکوهی
  • خدا از سرِ آدم کم نکنه!
    پاسخ:
    ایشالا
  • چ ش م ا ن ت ظ ا ر
  • سلام
    صرفا جهت تلنگر؛
    _محوریت همه زندگیمون رو امام زمان قرار بدیم"دل ایشون رو جدی بگیریم"
    بیایم برایِ ظهوری که نزدیکه گناه هامون رو بذاریم کنار
    آقا داره میاد...حواسمون بهش هست؟!
    التماسِ دعا برایِ زیباترین یوسفِ زهرا
    زهرایِ علی یارتون
    چ ش م ا ن ت ظ ا ر
  • محمد جواد حیدری پرچکوهی
  • ببخشید!
    شما واقعن پست بالایی رو ندید؟ که نوشتید منتظرتون می‌مونیم؟
    پاسخ:
    نه خداییش ندیدم :O
    ایشالله برادرت روز به روز برادرتر شه برات. چی گفتم:))
    پاسخ:
    دیگه فایده نداره رفت شد شوهرِزن داداش:دی
    خوشا به حالم :)
    دو تا دارم :)
    مبارک ِ :)
    پاسخ:
    خوشا به حال همه ی برادر دارها :-)
    سنت گرامی داشتن و ارج نهادن بر جایگاه والا و دست نایافتنی برادر رو باب کنید!
    استقبال می کتیم!
    پاسخ:
    دیگه بیشتر از این؟
  • خادم الحسن
  • طاعاتتان قبول؛
    دعوتید به "رمضان است ولی حس محرم دارم"
    برادر من امشب بشقاب غذا را هنگام افطار به سمتم پرتاب کرد
    برادر من امشب یک تیپایی به من زد
    برادر من حرفهای زشت زیادی به من زد
    بارد من میخواست یک سیلی هم به من بزند اما گفت طلبم برای بعد

    هر وقت از برادر و پدر و مادر و خوشبختیهایتان مینویسید بیشتر دقت کنید و بنویسید
    پاسخ:
    ....:-(
    آخی :)
    با تاخیر مبارک و باشد که سالای سال همینطور تبریکای ذوقدار بگید به هم!
    چقدم شبیهید!
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    واقعا؟ دور شباهت ها خط بکش ببینم:دی
  • نفس( ﺳﺎﺋﻞ ....)
  • سلام مطهره جان
    تولدت مبارک عزیز
    ان شاالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشید
    التماس دعا سادات جان
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    چه خوب یادت بود.ممنووووووون :-)
    خیلی لطف کردی(البته تولدم به قمری)
    محتاج دعا بانوجان
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    آفرین به برادری که وظایفش رو خوووب خوووب خوب بلد باشه
    پاسخ:
    :-)
  • خلیل صادقی
  • سلام
    پاسخ:
    سلام
    سلام
    من برادر ندارم و هیچ وقت نخواستم که داشته باشم، اما متن شما قشنگ بود.
    پاسخ:
    سلام
    من برعکس، هیچ وقت نخواستم خواهر داشته باشم :-)
    ممنون
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • تقدیم به تو
    http://www.hammihan.com/users/avatar/thumbs/thumb_avatar_aammiinn.jpg?1412660206

    :)
    :*
    پاسخ:
    ممنون:))))
    :*
    منم قبلنا اینجا یه کامنت گذاشده بودم! خوردیش؟؟
    پاسخ:
    اینجا کامنتی نذاشتی ک من بخورمش! 
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • من باشم و یک پرچم ســـــرخ....
    (مربوط به پست زیری)
    :)
    پاسخ:
    روزی تون انشالله
  • آهسته عاشق می شوم
  • چه کسی می داند؟ شاید آن شادترین لحظه ما در راه است …
    شاید دیگر ، شاید این جمعه بیاید شایدمان هم فردا تمام شود ....
    البته شاید ...
    .
    .
    .
    اللـــهم عجل لولیــک الـــفرج[گل]
  • پرستوی مهاجر
  • سلام علیکم
    منتظر حضوریم
  • محمد جواد حیدری پرچکوهی
  • خانم معلم هنوز موضوع جدید انشا ندادن؟
    پاسخ:
    نه تابستونه، تعطیلیم :-)
    آخ ما یک عدد برادر 8 ساله داریم که قدر 8 دفتر و بلکه هم بیشتر میتونیم براش انشا بنویسیم!

    وااای اصن داداش نعمتیه که نمونده نداره

    خدا برادرا رو حفظ کنه ..
    :)
    پاسخ:
    حق :-)
    انشاالله
  • محمد جواد حیدری پرچکوهی
  • پست دااااد کودومه؟
  • صحبتِ جانانه
  • ایول به این برادر:)
    خدا حفظش کنه براتون
    پاسخ:
    ممنون :-)
  • صحبتِ جانانه
  • ایول به این برادر:)
    خدا حفظش کنه براتون
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • دلم برای خودت و پست های محرم انه ات تنگ شده. :*(
    پاسخ:
    دل خودمم برای وبلاگ نویسی تنگ شده.اینستاگرامم
    دلم برای خودت هم تنگه عرووس
    سلاااااام...
    منم داداش دارم
    چقد همش دلم ابجی میخاس.. و میخاد

    داداش هم خوبه..جذابه..خداروشکر...
    پاسخ:
    سلام
    :-)
  • انارماهی : )
  • دلم برادر خواست
    پاسخ:
    :-)
    و برادر زینب بهترین برادر دنیا بود...
    امان از دل زینب...




    خدا حفظ کنه برادرتون را
    خوب بود و تاثیر گذار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span