هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

الکی مثلا من خیلی شِناسم!

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ق.ظ

وبلاگ نویسی از تب و تاب افتاده است، از همان وقتی که از گوشه و کنار، سر و کله ی دوست و آشنا و فامیل به وبلاگمان باز شد. از همان وقتی که مجازی ها هم دوستان نزدیکمان شدند.

من فکر میکنم وبلاگ نویسی در وبلاگی که هزار جور آشنا آن را میخوانند و نویسنده برایشان غریبه و مجازی نیست، جز برای نوشتن های دم دستی و مناسبتی فایده ندارد! مگر آن که حرف ها و قضاوت های دیگران برایت بی اهمیت باشد والا همان اینستاگرام و هایک و لاین و .. کفایت میکند. جایی که نتوانی راحت از غصه های بعضی وقت هایت بنویسی، بدون اینکه هزار نفر ابراز نگرانی کنند، دیگر مجازی نیست. 

  • ۹۳/۱۲/۱۷
  • هوالعشق

دیدگاه (۱۷)

عوضش کنین. به ساده‌گی
پاسخ:
پیدا کردن مخاطب کلی طول میکشه.مخاطبای اینجا رو دوست دارم
خب اگه دوس دارین براشون بنویسین!
پاسخ:
بیخیال بابا
لایک!
پاسخ:
دستت درد نکنه!
وبلاگ نویسی از تب و تاب افتاده است.


غم انگیز..!
پاسخ:
خیلی :-(
  • خانومـِـ میم
  • چقد موافقم حتا
    پاسخ:
    :-)
    آدرس اونجایی که مجازی مینویسی رو بده بهمون کلک :-"
    + مشهد کلی به یادت بودم :*
    پاسخ:
    جایی نمینویسم دیگه. یه وب داشتم مال اوایل ازدواجم همشم خصوصی و رمزداره. فقط یه مخاطب داشت که اونم الان کلی خاک خورده دیگه:-)
    وای ممنون عزیزم. هیچ خبری بهتر از این نمی تونه باشه.مرسی زیارتت قبول:**

    چرا کامنت دونیت بسته س پس؟
    همه جوره من اینجارو خیلی دوست دارمممممم:****
    پاسخ:
    من و اینجا هم شما رو خیلی دوست داااااااریم *:
    من که مثل کف دستم احساساتمو می نویسم هر کسی هم که خوند خوند!!
    پاسخ:
    من نمیتونم ولی
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    والا شما که دیگه اینقدر نیستین که اصن انگار نیستین!

    یادتونه بعد ازدواج چی خدمتتون گفتم؟!

    +

    شناس شدن بده!

    مثلا بعد از یه جلسه که واسه پونصد نفر دو ساعت حرف زدی یکی بیاد بگه آقای مهندس فلانی شما همون مردی بنام شقایق نیستین!!؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    ما جاهای دیگه ای هستیم. الکی مثلا من خیلی مرموزم!
    +
    خیلی!
  • مهمان همیشگی
  • باهاتون موافقم smf عزیز
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .الکی مثلا من غریبه م :)))
    هر جوری که سیده عزیز راحت باشند:)))
    ولی من یکی خییلی دلم برای نوشته هاتون تنگیده://
    پاسخ:
    :))))))
    فدای تو. ممنون عزیزم:*
    مِوافقم
    مخاطب وب باید مجازی باشد حقیقی هام نیان توش!
    پاسخ:
    منم موافقم :-)
    به دوستم گفتمیک چی رو پیامکی بهت میگم یعنی دوست ندارم رو در رو حرف بزنم درباره اش لدفن به روم نیار!
    پاسخ:
    :-)
  • فاطمه فاطمی
  • کاش به فلانی آدرسش رو نداده بودم...

    => ذخیره در پیش نویس ها

    ...
    پاسخ:
    کاش های خوب!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آره دست و پای آدم بسته میشه حسابی ...
    حالا ن ک چیز خاصی هم بخوای بنویسی ها

    بعد از حقیقی شدن بچه های مجازستان دست و دلم به رفتن توی وب شون نمیره. خیلی حس بدیه.

    پ.ن : با همه این الغاز (جمع مکسر لغوز - بشنو و باور نکن-) ما نوشته هات رو دوست داریم.
    پاسخ:
    اوهوم
    ممنون عزیزم:*
  • پریشان نویس
  • دوس نداری نمیایم دیگههههه
    تعارف نکنننننن
    بگوووووو
    :دی
    وبلاگ نویسم وبلاگ نویسای قدیممممم
    والا بوخدا
    پاسخ:
    :))))
    حق!
    پاسخ:
    :-)
  • منور الفکر
  • حق...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span