هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

من و اینهمه خوشبختی محاله

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۳ ب.ظ

یکی از وبلاگ ها گفته بود از ده خوشبختی تان بنویسید و من نوشتم:


1_ برخلاف بعضی ها که ایران را جای ماندن نمی دانند و دائم برای ایران و ایرانی جماعت تاسف می خورند، خوشحالم که یک ایرانی هستم و در اصفهان زندگی میکنم.البته اگر مشهدی بودیم خوشبختی مان دوچندان میشد ولی شاکریم

2_خانواده ام که می میرم برایشان، هرچند ظاهرم این را نشان نمیدهد!

3_سیادتمان که به قدر کافی پُزش را داده ام.

4_همسرم که بی نظیر است(ولله خیرالحافظین و هو ارحم الراحمین.فوووت)

5_محبتی که به امام رضا و ائمه دارم:* 

6_شیعه بودنمان. واقعا خوشبختی بزرگی ست چون ابدا در خودم نمبینم که اهل تحقیق باشم در ادیان! 

7_سلامتی خودم و خانواده.

8و9و10 را باز اختصاص می دهم به خانواده ام، همسرم و امام رضا. بس که خوشبختی های بزرگی هستند.


شما هم بنویسید از خوشبختی هایتان

  • ۹۳/۰۷/۲۷
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۵)

سلااااامی دوباره
خعلی سایتتون خوبه
پاسخ:
سلام.ممنون
  • محمد مهدی
  • خسته نشدید شما؟ مطمئن‌اید آن‌جایی که هستید اصفهان است و شیراز نیست؟
    پاسخ:
    بله تقریبا480کیلومتر فاصله داریم تا شیراز B-)

    شما خسته اید که از خوشبختی هایتان ننوشتید؟
  • پشت کوهها
  • من قسمت فووتش رو هستم!
    پاسخ:
    چی هستید؟پایه؟
  • خانم چادری
  • سلام
    خوشبختی ها به کنار،
    گیگیلی های لبه پیراهن نی نیهه چقد نازه :)
    پاسخ:
    سلام
    چشماتون ناز میبینه :-)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خوشبختی هات افزون
    ان شاءالله یه روز بیای بنویسی یه کلوچه ریزه میزه هم هست که از بزرگترین خوشبختی هامونه (مثل همین که اینجاست);-)
    پاسخ:
    خوشبختی های شما هم
    یه روزه دوووور :-P
    خوشبختی هات مستدام بانو :)
    یه لبخند پهن :)
    پاسخ:
    خوشبختی های شما هم :-)
  • زهره سعادتمند
  • آخ آخ
    شیعه به دنیا اومدن!

    حالا اگرم اهل تحقیق بودیم، حیف نبود چندین سال عمرمون رو از قربون صدقه ی مثلا امام رضا رفتن محروم می موندیم؟..
    پاسخ:
    واقعاها.از این زاویه نگاه نکرده بودم! :)
  • پریشان نویس
  • انشالا زیر سایه ی حضرت فاطمه (س)
    روزبه روز خوشبختی هاتون بیشتر
    دلتون شادتر
    لبتون خندون تر بشه
    :*
    پاسخ:
    چه مثه غریبه ها کامنت گذاشتی :دی
    خوشبخت بمانید، ان شاءالله....
    پاسخ:
    ممنونم
    مورد شش را خوب روی‌ش فکر کنید. این دلیلی که برای‌ش ذکر کردید، خوش‌بختی نیست، عین بدبختی‌ست...
    .
    من دوراه دارم. یا مدام از بدبختی‌های‌م بگویم. یا بگویم همه‌چی من خوش‌بختی من است. حتا گرفتاری‌های بد‌م..
    پاسخ:
    دلیل هام که از خوشبختی هام نیستند! خوده شیعه بودن خوشبختیه.بابت دلیلم هم خودم خجلم :-\

    خب دقت کنید.خوشبختی یعنی دیدن چیزهای کوچک! :||||
    باز این چه شورش است که در خلق عالم است

    باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

    باز این چه رستخیز عظیم است کز زمین

    بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم است

    این صبح تیره باز دمید از کجا کزو

    کار جهان و خلق جهان جمله درهم است

    گویا طلوع میکند از مغرب آفتاب

    کاشوب در تمامی ذرات عالم است

    گرخوانمش قیامت دنیا بعید نیست

    این رستخیز عام که نامش محرم است
  • ستار(خرابات)
  • سلام
    خدا توفیق بده شاکر این همه خوبی و خوشبختی باشید و باشیم ایضا.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    انشالله
  • پریشان نویس
  • وای من چرا اینجوری کامنت کذاشتم؟
    :دی
    پاسخ:
    واقعا که:دی
    ای جان چه خاصه نگاهت
    پاسخ:
    :-)
    سلام
    1- خدا
    2-ارباب و ارباب و ارباب
    3-مسلمان و شیعه بودن
    4- سیادت پس چی فکر کردی! :P
    5-خانواده علی الخصوص دوتا آجی مهربون :P
    6-سلامتی خانواده و خودم
    7-کربلا رفتنم
    8- هیئت رفتن و عشق ارباب و امام رضا
    9-حجاب چادر شاید خوشبختی بنظر نیاد ولی خیلی خوووووووووووووووبه
    10-ایرانی بودن
    پاسخ:
    سلام
    به به بالاخره یکی پیشنهاد ما رو پذیرفت و نوشت :-)
    خانواده خوشبختی بزرگیه.
    پاسخ:
    صدالبته
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    چرا همسرو شماره یک ننوشتید!...

    بعد چند سال دیگه دوباره همین پست رو بخونید...

    جالب میشه اونخ!
    پاسخ:
    سلام
    ترتیب خاصی نداشت
    چرا؟چه جوری میشه یعنی؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • http://yekava.com/upload/subdomain/ava/tools/ava-1393-8-2-18-40-9Mehdi%20Mokhtari_Nadikiaye%20Moharram[YekAvA].mp3
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    روزیت انشالله
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خواهش ...
    مچکر ...
    پاسخ:
    :-)
    وبلاگتو خییییلی دوست دارم باور کن
    ولی مشکلم اینه که بلاگفا نیستی نمی تونم از به روز شدنت خبر دار بشم. اون وقت هی اینجا رو فراموش می کنم
    عاشق امام رضا نویسیهاتم
    الانم که فهمیدم اصفهانی هستی مثل خودم البته ما به لطف امام رضا همسایه شونیم
    اینم از خوشبختی های من که الهی همیشه باشه
    :)
    پاسخ:
    ممنون از محبتتون :-)
    چقدرررررررر خوش بختید شما
  • ... حسینی ...
  • سقوط
    سرنوشت دل دادن
    به هر جاذبه ای
    غیر از خداست...
    مطالبت فقط احساسی صرفند هیچ چیزخاصی توشون نیست .فقط میخوای بگی خوشبختی!!!!!همین!!!!!!!!که اونم ایشالا باشی.ماهم هستیم.هه هه هه هه.............................
    پاسخ:
    قراره چی توش باشه؟مطلب علمی؟ :|
    درمورد نظر خصوصی هم خدا هدایتتون کنه
    ضمن اینکه ای پی شما ثبت میشه.قبلا هم به اسامی مختلف اراجیف بهم بافتید و صدحیف که آشنایید.
    خیلی خوب بود :)
    کلی انرژی گرفتم!
    دوستا و هم کلاسیام همه رفتن دانشگاههای اونور آب!من موندم اینجا :(
    ناراحت بودم!خوشحال شدم!
    پاسخ:
    چه خوب که خوشحال شدی :-)
    اگر مسیر پروازت

    از کرب و بلا گذشت . . .

    این پیغام را برسان :

    ارباب

    " هـرچه کردبامن فراق کربــلا کــرد "

    ح س ی ن
    1. مشهدی بودنم:)
    2. عشق امام رضا و ارباب و عمو جانم :)
    3. امام حسن جانم :)
    4. خانواده م:) مخصوصن بابام جون:)
    5. رفقام:) مخصوصن مخاطب خاصم:)
    6. سفرهای ÷ر نوری که داشتم و دارم و خواهم داشت ان شاالله:)
    7. معلمی:)
    8. امام رضاجانم:)
    9. ایرانی بودنم:9
    10. مسلمان و تشیعم:)
    پاسخ:
    خیلی هم خوووب :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span