هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

از سری پست های مسخره

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ق.ظ

بعضیا با سرچ چنان کلماتی رسیدند به اینجا که خودم به چیزایی که نوشتم شک کردم! فک کنم گوگل هم شرمش شده و خواسته اونا رو با دیدن مثلا عکس حرم امام رضا به راه راست هدایت کنه که آدرس اینجا رو داده بهشون ! :/


دوست عزیز تهرانی! خوشحال میشم بدونم با چه هدفی تک تک نظرات، حتی تبلیغی ها رو کپی میکنی؟



پ.ن:اگه یه مداحی شور و قشنگ دلتون میخواد روی بنی فاطمه قسمت پیوندهای روزانه کلیک کنید و کیف کنید

  • ۹۳/۰۵/۱۳
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۲)

اول. من امکان یافت نشدن توسط موتورهای جست‌جو را فعال کرده‌م که خیال‌م از بابت این‌چیزها راحت باشد! طرف دنبال یک چیز دیگر است. بعد من هم حالا توی پستی، اتفاقی لفظی آمده‌م شاید، می‌آید. فحش‌ش نصیب ما می‌شود. ولی جالب است! وب‌لاگ شما واقعن جالب است هم‌چین اتفاقاتی برای‌ش می‌افتد!!

دوم. آن آقا لزومن تهرانی نیست. اینترنت‌ش فقط مال تهران است. و الا من هم که قم هستم، می‌نویسد تهران!
پاسخ:
همش به خاطر یه پسته که گذاشتم!
اره میدونم ولی اون موقع  دلم خواس بنویسم دوست تهرانی!
مداحی زیبایی بود. باید تشکر کرد از حسن سلیقه تان
پاسخ:
خواهش
عه عه شما همون کپی کننده هستید!میشه بگید برا چی و کجا نظرات رو کپی می کنید؟
  • مهمان همیشگی
  • خب بیا بگو چرا کپی میکنی هم وطن! :///
    پاسخ:
    حالا میاد میگه ایشالا :-)
  • پریشان نویس
  • چرا اعصابشو خط خطی میکنین عاخه دوست عزیز؟
    چه هدف شومی!دارین عاخه؟
    پس کپی رایت چی میشه؟
    پس حقوق بشر کجاست؟
    (خوب ازت دفاع کردم خواهرشوعر عزیزم؟)
    :دی
    پاسخ:
    بله مرسی هستم عروس عزیزم
    نه من اون کپی کننده نیستم! یه کپی کننده دیگه ام :دی!
    (تا حالا کپی نکردم. وبلاگی هم ندارم که بخوام کپی کنم. به هر حال احتمالا! اشتباه گرفتید. مگر اینکه منظورتون چیز دیگه ای بوده باشه. یا علی)
    پاسخ:
    نمیدونم والا ولی گزارش کپی ها، آی پی شما رو نشون میده که با این آی پی خیلی مطالب و نظرات کپی شدند.تو وب سفرصورت هم ذکر آی پی شما رفته:-)

    الان وب سفر صورت رو هم دیدم!! نظر شما رو هم. جالبه. دقیقا نمی دونم چه اتفاقی افتاده. اما من کپی نکردم چیزی رو. البته طبق عادت با موس اون خطی رو که می خونم علامت می زنم اما کپی...؟!!
    به هر حال از اینکه فکرتون مشغول شده ببخشید:دی
    لابد امروزم چنین اتفاقی افتاده باشه! اینم یکی از مشکلات وبلاگ های تکنولوژیک که آی پی آدم ها رو کنترل می کنه :دی
    به ایشونم بگین لطفا!
    (البته من تو وبلاگ ایشون زیاد نبودم تا اونجا که یادمه. در وبلاگ شما بیشتر).
    یا علی
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    موفق باشید :-)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ;-)
    پاسخ:
    :-)
    دعا کنید برای شفای عزیزی
    پاسخ:
    خدا سلامتی بده به همه انشالله
    یاد قدیما و هر روز به روز شدن ما و شما بخیر
    پاسخ:
    خوشا آن روزگاران
    سلام
    احسنت....وبلاگتون پر محتواست......
    اگه خواستید تبادل لینک کنیم.....منتظرم.....سر بزنید..
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام.لطف دارید
    سلام
    شما از عطر یار خبر ندارید؟
    پاسخ:
    سلام
    بی خبر نیسیم!
  • مسعود دهقان
  • سلام
    قالب شمس الشموس به صورت رایگان برای وبلاگ های سیستم بیان آماده دریافته...خوشحال می شم ببینید و استفاده کنید.
    یا حق
    پاسخ:
    سلام.ممنون
    یوهو کامنتدونی باز!
    سلاااام چطوری؟ :*
    ایضا منم دلم خواست مث خودت تکرار کنم "خوشا آن روزگاران" ...
    :)
    دلم از تنگی محو میشم بهش که فکر میکنم!
    پاسخ:
    عهههههه لعیا سلامممم کجای تو؟
    دلمون برا نوشتنت تنگ شده:*
    سلام
    معلومه چرا بعضیا کارگاه رو به مقصد نامعلومی ترک کردن ؟!!!

    منتظر جوابما !( آیکون یه معلم عسوانی )
    پاسخ:
    سلام
    به عسوانیت خود مسلط باشید :دی
    صادقانه بگم؟بی حالی!

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    آدم باس دلش پاک باشه!

    کپی که اکشال نداره که!

    یه سایتی رفتیم یه شعری نوشته بود خیلی باحال!

    دیدم عه!
    چقده این شعره آشناس!

    بعد از کلی فکر کردم یادم افتاد شعر خودمه!!!

    یه همچین آدم بی خیال کپی برداری ای هستم من!
    پاسخ:
    سلام
    این کپی با همه کپی ها فرق داشت.تک تک نظرات حتی تبلیغی ها هم کپی شده بود.برام جالب بود بدونم به چه درد میخوره!
  • مردی بنام شقایق ...
  • شاید طرف دانشجوئه خب!

    میخواد تحقیقات دانشجویی انجام بده!

    حالا شمام گیر ندید دیگه!

    اصن عموجون پاشو بیا وبلاگ ما

    هر چی خواستی کپی کن

    اصن خودم برات یه سری چیز جدید میزارم کپی کن حالشو ببر

    +
    آدم باس کار مردمو رابندازه!

    یه همچین آدم کار رابندازی هستم من!
    پاسخ:
    من دیگه حرفی ندارم:/
    آقا یا خانم "مردی بنام شقایق ..." !!
    مخاطب دزدی تو روز روشن؟! البته بنده توضیح دادم بالا که اشکال فنی بوده صرفا. به هر حال از کار راه اندازیتون ممنونم. البته ربطش به دانشجو بودن معلوم نبود :دی


    پاسخ:
    عه شما وبلاگ زدید :-)
  • مردی بنام شقایق ...
  • خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    آخه من این دردو به کی بگم؟!!!!!

    حالا هم که اسممون رو عوض کردیم و گذاشتیم مردی به نام شقایق بازم مینویسن آقا یا خانم مردی به نام شقایق!!!!

    پس این مسئولین کجان پس؟!!!

    +
    ربطش به دانشجو بودن اینه که بعضا دانشجوها هرچی گیرشون میاد کپی میکنن میدن به استاد محترم
    اون هم نخونده نمره میده!

    برای خود ما هم اتفاق افتاد!

    استاد برای یه سی دی خام کل نمره پروژه رو بهمون داد!
    پاسخ:
    خوش به حالتون!من عزای پروژه مو گرفتم :-(
    اهوم!
    البته اون موقعی که شما فکر کردید دارم کپی می کنم قصدی نداشتم. بعدش تصمیم گرفتم! فکر نکنید با کامنتهای شما وبلاگ زدما :دی
    منتظر نظرات سبز شما هم هستیم;)
    جدا ؟!!
    چه کارا :دی
    پاسخ:
    هوم :-)
    من یادم رفته بود آدرس بذارم ببخشید
    manobarghesharif.blogfa.com
    پاسخ:
    مرسی
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • چ جالب ..
    منم ب یه همچین نتیجه مشابهی رسیده بودم چن وقت پیش!!!
    پاسخ:
    :-)
    این سرویس های سرچ و ارجاع دهنده و کپی دهنده و الخ بیان هم خووووووب وقت و حالتون رو میگیره ها !

    دل باس صاف باشه ! :| (ربطی نداشت ! همینجوری ! )
    پاسخ:
    :-\
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اون پست آخرت خیلی ی جوری بود.
    ولی خوب گفتی.

    اسم طلاق که میاد تن آدم میلرزه! آخ آخ ... دوستم ...
    پاسخ:
    چه جوری یعنی؟
    اوهوم خیلی ناراحت کننده س
    سلام

    آنهایی که شبها دیرتربه خواب میروند،
    چیزهای بیشتری از زندگی میخواهند!
    مثلا گوشه نشینی در سرای تو را...
    +شما هم دعوتید بنگارید برای دختر آفتاب...
    موج وبلاگی جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب...
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آره طلاقش مایه ی راحتی وخیرش هست ...
    ان شاءالله همتون عاقبت بخیر بشید بحق حضرت فاطمه سلام الله علیها
    پاسخ:
    انشالله هممون
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    اصن عامل اصلی بالارفتن امار طلاق ازدواجه!

    اگه از همون اول عادما ازدواج نکنن اینقده طلاق هم نمیگیرن..

    والا...
    پاسخ:
    سلام
    اینم نظریه :-)
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • عاشقونه زندگی کردنتووون مستدام ..

    اشاره ب دو پست بالاتر!
    پاسخ:
    ممنون
    البته قابل توجه بعضیا باید بگم که پست اخر ربطی به زندگی خودم نداره و نخواهد داشت انشالله
    سلام
    ممنونم که بعد از مدت‌ها به وباگ حقیر سری زدید
    خوشحال شدم
    موفق و پیروز باشید
    پاسخ:
    سلام
    منم ممنونم
    موید باشید
  • مسعود دهقان
  • سلام
    ولادت خواهر خورشید، دختر آفتاب، حضرت معصومه سلام الله علیها مبارک
    پادکست بهشت قم، راز زیارت نامه...آماده است...بشنوید که اگه توفیق زیارت پیدا کردید عارفا بحقها باشه
    یا علی
    پاسخ:
    سلام.تبریک
    من حوصلم نمیشه وگرنه بعضی پستامو باید حذف کنم!
    ینی با یه کلیدواژه هایی رسیدن به من که اصن دیگه هیچی!
    پاسخ:
    واقعا اصن دیگه هیچی
    سلام با اجازتون من از مطالبتون کپی برداری میکنم برای یه گروه مذهبی تو سایت اجتماعیه دوستفا خوشحال میشم شما هم ثبت نام کنید

    http://doustfa.com/signup/invited:0d43433bd11d24cd484b804af1c7c490
    پاسخ:
    سلام.با ذکر منبع ایرادی نداره :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span