هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

سربازی خر است!

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ب.ظ

من نمیفهمم چرا باید یک سرباز را، آن هم از نوع متاهلش را! زورکی بردارند و ببرند دور از خانه و شهرش، سربازی! آن هم درست از اول تابستان و تعطیلات؛ توی این گرما! خب اگر بناست برای جنگ های احتمالی، نیروی آموزش دیده داشته باشیم؛ چرا نمی شود هر کس در شهر خودش برود خدمت مقدس سربازی؟ خب همینجا، یک کلاسی بگذارند و تفنگ و اینها را یاد بدهند دیگر! این رژه رفتن ها و کله کچل کردن ها و دستشویی شستن ها  و مرخصی ندادن ها_حتی به متاهل هایش_ و اینهمه خشانت و گیر الکی دادن ها به چه درد میخورد واقعن؟ نه واقعن؟

لااقل جوانمرد باشید و استفاده از موبایل را آزاد بگذارید؛ واتس آپ را حداقل!


  • ۹۳/۰۳/۳۱
  • هوالعشق

دیدگاه (۵۲)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اووم چ عنوان در خوری انتخاب کردی! باریک ...
    ان شاءالله زودی میگذره ... 
    پاسخ:
    B )
    انشالله
  • محمد مهدی
  • یادتونه؟؟
    پاسخ:
    نه!
  • مهمان همیشگی
  • حداقل واتس اپ خب!
    لازم است برای آقایان؛)
    پاسخ:
    چی؟سربازی؟براچی لازم؟گناه دارن :(
  • محب علی(ع)
  • سلام

    البته، عاشقی شیوه ی مردان بلاکش باشد......



    وب زیبا و خوبی دارید

    دعوتید

    ماشمارو ان شاالله لینک می کنیم شما چطور؟

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    قضیه خیلی پیچیده تر و احمقانه تر از این حرفهاست...خدا بهتون صبر بده و خیلی زود بگذره و تموم شده...
    پاسخ:
    مرسی مرسی
    سیده عزیـــــــــــــــــــزم
    انشالله که به سلامتی سربازیشون تموم شه.

    پاسخ:
    مرسی عزیزم
    برای خصوصی: آره میدونم ولی خب سرباز صفرا هم گناه دارن خب طفلی ها
    چه دل پری؟!!
    اشکال نداره. اینا برا خودسازیه!
    در ضمن بعد از این دوری هم شما قدر همسر رو بیشتر میدونید هم ایشون قدر شما رو!
    پاسخ:
    عی بابا ما همینجوریش قدر همو میدونیم.قول میدیم!
  • خانم چادری
  • آخِی شما هم!
    من عاشق عنوان هایی هستم که انتخاب میکنی
    نی نی رو چرا چسبوندی رو دیوار!!!
    پاسخ:
    شماهم؟
    :)
    نی نی رو نچسبوندیم به دیوار! گذاشتیم رو زمین و یه جوری عکس گرفتیم که فک میکنید چسبوندیم به دیوار :)
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    هه هه هه هه هه هه

    فک کنم الان خواهر بنده هم با شما هم عقیده باشن!

    البته از چند هفته پیش که عروسی کردن شوهرشون اومد اصفهان و اینجاداره خدمت میکنه!!!!!

    اصولن خدمت واسه متاهلا بهتره

    یکم میتونن نفس بکشن!

    خدایی من حاضرم دوسال دیگه برم خدمت یه نفسی بکشیم!(البته اگه خرجمو بدن!)

    شمام حرص نخورید. زود تموم میشه!

    بجاش قدر همسر رو بیش از پیش میدونید!!!

    اصولا آدما وقتی از یه چیزی دور میشن قدرش رو میدونن! ازونجایی که شوهر ها بسیار مظلومن گاهی خدا با این برنامه ها یه کاری میکنه که همسراشون بفهمن چه نعمتی دارن!!!!


    (الان دیگه فک کنم شدم نمک روی زخم! تا کار به نفرین و اینا نکشیده ما بریم.)

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    من باید یه صحبتی با خانم شما داشته باشم!
  • رفیق عزیزت
  • هه هه هه هه هه هه هه هه
    می بینم که حسابی مدافع حقوق آقایون شدی.....
    پیداست ایام بسیار سختی رو داری سپری می کنی....
    الآن داغی داری دفاع می کنی ،4 ساله دیگه از مسئولین نه تنها تشکر می کنی تازه گله هم می کنی که چرا انقدر مدتش کم بوده....
    برو برو خدا رو شکر،یه نفس راحت بکش،از زندگی لذت ببر
    نادون....
    پاسخ:
    من همیشه مدافع حق بودم.بعله
    نخیر جانم!
    درد عشقی کشیده‌ام که مپرس/زهر هجری چشیده‌ام که مپرس/گشته‌ام در جهان و آخر کار/دلبری برگزیده‌ام که مپرس/آن چنان در هوای خاک درش / می‌رود آب دیده‌ام که مپرس ..
    بله اینجوریاس :)
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • :)))))

    پاسخ:
    :)

    جانم

    چقد دلسوزناک بوووود

    پاسخ:
    :(
  • رفیق عزیزت
  • مــــــــــــــــــــــــــــــع....
    یکی منا بگیره....
    دختر حالت خیلی خرابه هــــــــــــــــــــــــــا!!!!!!
    فقط از خداوند می خواهم که صبر جلیل بهت بده....
    پاسخ:
    :پی
  • بنت الهدی اسدی
  • ســـــــــــــــــلام  ^_^

    آقا ما همه مدلشو شنیده بودیم ... جز این مدلی ... دوستانی که متاهلن همین تهران رفتن سربازی ... چرا پس مال شما اینطوری شد ؟؟؟

    آقا ولی اشکال نداره ... تو براشون شعر میگی .. ایشون نامه مینویسن ... اصن خیلی فاز باحالی میشه

    نمیدونی چه قدر حالم خوش شد با دیدن کامنتت :)


    پاسخ:
    سلام
    خب آقای ماهم تهران افتادن ولی ما تهرانی نیستیم که
    :*

    اتفاقا به نظر من سربازی رفتن اون هم  با اعمال شاقه لازمه ی مرد شدنه

    اصلا کلی هم خوشحال میشم میبینم پسرا مجبورن برن سربازی

    بعله

    پاسخ:
    مخاااااالف
    سوسول نشو سادات! این چه وعضیه آبجی! محکم باش!
    پاسخ:
    وعض خاصی نیس که
  • خارج ازچارچوب
  • آخ...! دلم سوخت جدا.برای دو طرف به یه اندازه سخته
    پاسخ:
    خیلی :"(
  • پشت کوهها
  • من شما رو توصیه می کنم به تقوای الهی!
    اگه جواب نداد دیگه کاری از کسی ساخته نیس!
    پاسخ:
    تقوا هم جواب نداد! الان باید برم بمیرم دیگه؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • مطهره تو فکرت بودم کنار امام رئوف ...
    مخصوصاً تو فکر این پستت و اینکه از دل نوشته هات حظ وافر بردیم
    خدا حفظتون کنه برای هم
    ان شاءالله به زودی روزای خوش میاد + سفر امام رضا که عاشقشی
    پاسخ:
    چه خوب. هیچی انقد خوشحالم نمیکنه که یکی بگه مشهد یادت بودم.مرسی
    ایشالاااا.ممنونم
  • پریشان نویس
  • سیده ی عزیزم
    انشالله زود زود تموم میشه
    تاااازه منم که دارم میام پیشت
    غمت نباشه
    :دی
    نبینم خواهر شوهر عزیزم غصه بخوره هااااااا
    :*
    پاسخ:
    حالا اگه عید بود الان 13فروردین بودا! اما الان تازه فقط 6روز گذشته :(((
    بله بله بله :*
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    اتفاقی امروز دوباره این عنوانتون رو دیدم

    ته دلم یکی گفت:

    جیگر است
    جیگر است
    جیگر است
    عه!


    مردم کودک درون دارن ما ....درون!
    پاسخ:
    سلام
    حیف ِ جیگر! همون خرررر
    بلکه خر تو خر است!
    پاسخ:
    بله

    سلام
    به روزم با ..
                    آمده ام بدنبال ردّپایت .... 
    پاسخ:
    سلام
    برای مرررررررد شدن !

    اینجام یه چیزایی گفتیم
    پاسخ:
    مرررررررد هستن همینجوری!
    خوندم
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    دوازده ما ارشدیا همون ده شما کارشناسیاس!! (جف پا تو شیکم ریا البته!)


    +
    زیر دوازده افتاده حساب میشه واسه ما!


    دوستمون هم آدم بسیار جالبی بودن به نوبه خود!
    ازون مهندسایی که تو همه ی زمینه ها نظرات کارشناسی وحشتناک میدن!!!!

    نکته جالبشون ارتباط با خانوما بود!
    میفرمودند شدیدا از زن ها بدم میاد ولی آمار دوستان اجتماعیشون! حدود سی نفر بود!

    خلاصه یه سالی مستفیض شدیم از ایشون...
    پاسخ:
    سلام
    اینجور که نوشتید حس کردم کارشناسی فوشه! :/
    آدم زبون روزه انقد کلاس میذاره آخه؟ :))

  • مردی بنام شقایق ...
  • اون جف پا تو شیکم ریا واسه روزه بودن بود!

    مرخصی میان دوره یکی از نعمتهاییست که مسئولین برای متاهلین بیچاره درنظر گرفته اند!

    ان شاالله در این ماه مبارک شامل حالتان بشود.

    راستی میگن آموزشی تو ماه رمضون بهترین آموزشیه چون کلن هتله و کسی بهشون سخت نمیگیره

    خدایی شانس دارن مردما (آیکون حسادت!)
    پاسخ:
    فعلا که سعادت نداشتیم قسمتمون شه
    اینا را کی میگه؟ نه بابا چه راحتی؟فقط خوبیش به اینه که کلاسه.البته تو برق آفتاب!همین
  • مردی بنام شقایق ...
  • شما خبر ندارید

    بنده خدا الان راحت ترین دوران عمرشه!

    به محض شروع زندگی و به تبع اون مشکلاتش ، آرزوی این روزارو میکنه بنده خدا...

    اینو جدی گفتم!

    یه چند سالی که ازین حالت معنوی و عاشقانه اول ازدواج بگذره واقعیات زندگی خودش رو نشون میده
    و این واقعیات همیشه با سختی همراهه

    البته این سختی شیرین نیز میتونه باشه(بستگی به طرف حساب ادم داره که کی باشه)

    با این وجود دعا میکنیم قسمت بشه...
    مرخصی پایان دوره!

    یادمه دو روز تو خدمت ممنوع الخروج شده بودم زنم هم خونه تنها بود و مسئولمون بخاطر اینکه یکی دیگه اشتباه کرده بود مارو ممنوع الخروج کرد!

    بهش ثابت کردم مشکل از طرف من نبوده و من کارمو درست انجام دادم گفت بهرحال حم برات صادر شده و مرد حرفش یکیه(ینی نمیشه لغوش کرد)

    تازه فقط ممنوع الخروجی هم نبود! فرستادمون ضلع غربی پست (این برجک بدترین و خفن ترین برجک بود چون بالای کوه بود و اصلا هم نور نداشت )

    منم حاضر نشدم بهشون بگم که نامردا زنم تو خونه تنهاست!
    فقط ازشون اجازه گرفتم و با تلفن خودشون زنگ زدم خونه به خانومم گفتم بره خونه بابام!1!!

    خلاصه طرف داشت ذوب میشد از خجالت!
    گفت ممنوع الخروجیت رو لغو کردم.
    منم گفتم حرف مرد یکیه!!! و زدم بیرون!

    روز آخر که داشتم تسویه حساب میکردم دیدمش همون بنده خدارو!

    گفت فلانی منو حلالم کن!
    گفتم واسه چی؟

    گفت در حقت اجحاف شد!
    گفتم من حلالت میکنم ولی بقیه بچه هایی که در حقشون اجحاف کردی و میکنی چی؟!!!

    خلاصه ینو گفتم و رفتم تو افق
    ولی هر کاری کردم نشد محو بشم لذا سریع اومدم خونه خدمت رئییییسسسسس!

    زندگی اینجوریاس!

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    الان که میدونم سختشونه. بعدشو دیگه خودشون باید جواب بدن. من فقط میتونم تلاش کنم که با همه ی سختی های زندگی، بازهم زندگی متاهلی رو به زندگی مجردی ترجیح بدن

    عجب
  • گلبرگ دانلود
  • سلام بر شما ،
    منتظر حضور گرمتون هستیم.شما لینک شدید بی زحمت ما رو هم با نام گلبرگ دانلود لینک نمایید.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام!
    سلام
    خوبی عزیزم؟نماز و روزت قبول درگاه حق
    خوب بسه حالا نوبت دعواس

    آها شاما متاهلا چرا اینقد رو دارین ؟؟؟
    خوبه خوبه بذار یکم قدر همو بیشترتر بدونید شکلک پیردانا
    اونوخ یکی نیس به دل دردمنده شیدای دور افتاده ی چی چی ما فک کنه...خخخخخخخخ

    واتس آپ...این شبکه های مهلک رو هم تو عضو شدی؟ خخخخخ
    خیلی خوشحالیدم تشریف آوردم
    شومام آباجی یه توکه پا بیاین اونورا حَیفِس!

    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    مرسی به همچنین :)
    رو؟شیب؟بام؟
    دل دردمنده شیدای دور افتاده ی چی چی شما چشه مگه؟چی شده؟باصدای فامیل!

    بلهB )
    سلام
    کلیک رنجه می کنین مومن ؟

    این بار با مطالبی با عنوان :
    دلم به دامانت یا رحیم
    کاری کرده ایم ؟؟؟
    نعمت وسوسه شیطان!
    مردم نا مَحرم



    الهم الرزقنا توفیق الشهاده فی امر ظهور مولانا المهدی(عج)
    و توفیق الشفاعة الزهرا (س) فی یوم الحساب


    مارو هم دعا کن مومن
    nishtar.ir
    پاسخ:
    سلام!
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    دعوتید به دیدن رایگان فیلم
    اینجا شهر دیگریست

    راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

    به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
    با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

    اطلاع بیشتر:
    azf06.blog.ir

    بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
    لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
    پاسخ:
    سلام
    سلام
    وبلاگتون به دلم نشست. انشالله همسرتون هم به زودی برگردن
    تعدادی از پست های گذشته تون رو خوندم
    بوی همسایه مون از اینجا زیاد میاد
    امام رضا علیه السلام...
    پاسخ:
    سلام
    نظر لطفتونه.ممنونم :)
    سلام ما رو به همسایه تون برسونید
  • مهمان همیشگی
  • اللهم انی اسءلک
    پاسخ:
    :)
  • گلبرگ دانلود
  • سلام ،
    رحلت حضرت خدیجه تسلیت باد .
    با نوای جدید دلم گرفته ، منتظر حضورتون هستیم.
    پاسخ:
    سلام
  • علیرضا جزینی
  • سلام.
    نماز روزه هاتون قبول . . .
    به روزم با اولین پست و معرفی . . .

    با نظرات سازنده تون ما رو همراهی کنید
    و اگر هم دوست داشتید ما رو لینک کنید و بگید که لینکتون کنم

    کلیک رنجه بفرمایید. . .

    سربازی خر است ولی خوب میشه از این خر سواری گرفت! راننده باید خوب باشه . . .دی
    پاسخ:
    سلام
    اینم حرفیه!
  • یه دوست ...
  • سلاملکم و رحمت ..
    چطوری رفیق؟ خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا :( {آدم باس شهامت داشته باشه به بیمعرفتی خودش اعتراف کنه !!!! :)) }

    ان شالله بسلامتی زودی بیاد این سرباز عزیزت ... :)

    + پست های امام رضایی ت معرکه ن .... خوشبحالت .. واسه دل ما هم دعا کن سیده جون ..
    پاسخ:
    بح بح سلام ملیکم
    اختیار دارید.ممنون که میای اینجا

    انشالله.مرسی

    +نظر لطفته
    انشالله ک ب سلامتی برگردن...
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام مطهره سادات جان
    تولدت مبارک بانو...
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام :)
    چه یادتون بود :) خیلی ممنونم
    عیدتون مبارک
  • مهمان همیشگی
  • تفلده عید شما مبارک سیده عزیزم :))
    ان شاءالله ۱۲۰سال عمر با عزت :)))
    پاسخ:
    عید شمام مبارک :)
    اوووه دست شما مرسی:*
    :)
    ممنونم
    عید شما هم مبارک باشه ان شاالله
    نماز روزه هاتونم قبول سادات جان
    التماس دعای خیر
    یا حق
    پاسخ:
    تشکرات :)
    قبول حق.به همچنین
    محتاجیم به دعا :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام بانو

    تولدتِ؟! (حالا زودی تبریک نمیگم که سوتی بشه مثل اون بار) خخخ :))

    عیدتون مبارک باشه ...
    چیزای خوب خوب از دست شون عیدی بگیرید ان شاءالله ...
    پاسخ:
    سلام
    تولد ِقمری! :)
    عید شمام مبارک
    شمام همینطور :*
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خوب پس مبارک باشه ...
    چ دوس داشتنی
    پاسخ:
    مرسی :)
    سلام علیکم
    این روزها التماس دعا داریم.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ما هم
  • مهمان همیشگی
  • چه اللهم انی اسءلک قشنگی:)
    واقعا اللهم انی اسءلک.. با دوستان البته؛)
    پاسخ:
    روزی همه انشالله :)

    برای خصوصی: خوش به حالت عزیزم.بازم ممنون بابت زنگی که زدی
    سلام
    طاعات قبول درگاه حق
    من می در کم ت
    خیلی سخته خیلی
    داداش ما وآقای ما لیالی قدر را مجردی رفتند مشهد
    قسمت نبود من برم ....میدونم که میدونی چقدر سخته !
    آدما باید تو موقعیت قرار بگیرند تا بفهمند
    ایشالا چشم گداشتی رو هم آقاتون بر گشتند :))
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    به همچنین
    آخی.این که بدتر از سربازی هم هس:دی
    ایشالا.همینطور آقای شما
    بابا میگذره ...حالا ماه رمضونی بام بودینم تو که فقط خواب بودی فایده نداشت...
    ب بعدش فک کن که دگه از هولش دراومدین ...
    بعدشم وتسه همینه بنده خاستگارای سربلزی نرفته را رد میکنمااااا...ن خیلیم میان !
    پاسخ:
    یعنی خراب این دلداری دادنتم!
    بله درشت میفرمایید
    اتفاقا امروز یاد بودم
    چقدددر اینجا آروم و خوبه
    پاسخ:
    نظر لطف شماست :-)
    با دیدن عنوان پست اخر چقدر دلم خواست فرزندشان بودم.
    پاسخ:
    به حکم انا و علی ابوا هذه الامه همه فرزندشان هستیم
    سلام دوستم
    خوبی مطهره جان؟!
    یه وبلاگ ساختم منم!توش اراجیف مینویسم!لینکت هم کردم!دوس داشتی بهم سر بزن!
    پاسخ:
    سلام ممنونم
    عه مبارک باشه.پس کاش ادرس گذاشته بودید
    وب زیبایی داری
    پاسخ:
    لطف داری
    ارتش خر است
    پاسخ:
    خیلی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span