هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

2-آرزو بر جوانان عیب است؟

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ب.ظ

یکی از فانتزی هام اینه که پسر میبودم و میتونستم هر هفته موتورمو بردارم و با رفقا برم هیئت الرضا! تعلق خاطری که به مداحی ها دارم و لذتی که از شنیدن شون میبرم و حسی شعفی که بهم دست میده، با شنیدن هیچ آهنگ و ترانه ای برام تکرار نمیشه! عاشق حاج محمود و هلالی ام به چشم خواهری:دی

نمونه ش این:

دریافت

http://www.behesht.info/Files/Media/92010419.jpg

  • ۹۲/۰۷/۱۱
  • هوالعشق

دیدگاه (۴۷)

سلام قسمت نظرات باز شده عزیز!

پاسخ:
سلام. آره دیگه گفتم یه حالی به خواننده ها بدم :دی
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    هر چند کارهای خوب متعددی در این هیئات می شود ولی یک کار بدی که در این عکس هم قابل مشاهده است این است که در هنگام سینه زنی پیراهنشان را در می آورند بعضی کارها واقعا خوب نیست
    ولی بین همه این ها
    سخنرانی های دکتر رفیعی و استاد میرباقری چیزی است که جواب آرزوهای من در ماه محرم و صفر است.
    پاسخ:
    سلام
    آره منم خوشم نمیاد این کارو میکنن ولی خب دیگه حتما اینجوری بیشتر کیف میکنن! :/
  • ترنم بانو
  • نه جانم عیب نیست.

    پس بگو عشق مداحی هستی که مارو هم کشیدی تو همین راه.

    منتها این فایله صوتی بود بهتر بودا.ما که نمیبینیم.

    پاسخ:
    پلی کن و تصویر رو ببند! :)
  • دبیر کارگاه
  • اون‌وقت یکی از فانتزی‌های شما احتمالا این بود که:
    کاش دختر بودم و هیچ وقت موتور نداشتم که مجبور نشم سر کل انداختن با این و اون و تک چرخ زدن با موتور محض خودشیرینی ... جون خودمو به خطر بندازم و به جای این همه وقت تلف کردن، مینشستم توی خونه و با خیال راحت مداحی‌هایی که دوست داشتمو گوش می‌کردم و می‌دیدم ...
    پاسخ:
    یه پسر باشخصیت از این کارا نمیکنه! ما هم که با شخصیت!
    are . manam alan ke fekr mikonam mibinam dus dashtam azinkara
    are . manam alan ke fekr mikonam mibinam dus dashtam azinkara
    پاسخ:
    اوهوم
    اوریییییییییییییییییییییییییییین همینه ممنونم به حرفمون اهمیت دادی و نظرها رو باز کردی خیلی قشنگ بوووووووووووووووووووود
    پاسخ:
    مخاطب مداریم دیگه! خواهش میشه مرسی که نظر میذارید!
    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام
    قربون دَسِدون بالاخره باز شد نظرات داشتم خفه میشدم
    :)

    اوهووم مداحی 
    هیئت 
    دوست داشتنی اند!
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میشِد!

    خیلی
    عجب فانتزی ای :)
    پاسخ:
    بعله B-)
  • خارج ازچارچوب
  • موتورتون رو سر کوچه خاموش کنید.شبم که دیر وقت دارین میرین ملاحظه همسایه ها رو بکنید.
    پاسخ:
    باشه :|
  • بے بازگشتــــ ...
  • من هم یکی از حسرت های بچگی هام این بود که پسر بودمو پیرهن سیاه میپوشیدمو میرفتم تو دسته طبل میزدم :-|
    پاسخ:
    منم بیام تو دسته تون علم رو بلند کنم؟ :دی
  • منتظربهار
  • بپر بالا، بیشین ترک موتورم تا بریم
    دِ یالا
    پاسخ:
    اومِدَم دادا
    هیئت الرضا که به معنای واقعی کلمه فقط واسه پسر جووناس
    البته میگن شور و شعف قسمت خانماش هم کم از اینورش نداره
    به چشم برادری البته*
    پاسخ:
    درهرصورت ما دستمون کوتاس از هیئت الرضا رفتن
  • ستار(خرابات)
  • سلام

    مطمئن باش اگرم یه پسر 8،9 ساله بودی اون وخ یکی از فانتزیات میشد اینکه چادر سر کنی و با مامانت با  بری جلسه زنونه سفره ابالفضل  و هیشکی هم بهت گیر نده که این پسره ی لنگ دراز رو کی با خودش آورده

    کلا مرغ همسایه از قدیم ندیما غاز بوده...

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    یاده خاطرات کودکی شهید ردانی پور افتادم! :|
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • :|
    دل بِ دل راه داره خواهری ؟
    از فانتزی های منم پسر بودن ه .. 
    فقط بخاطر حس و حال ه مداحی و سینه زنی و زنجیر زنی و 
    و البته سربازی :دی
    پاسخ:
    لوله کشیه اصن!
    دیگه تو خیلی پسری! به خاطر همین سربازی خدا روشکر میکنم که دخترم :/
  • ღ فاطمه ღ
  • واااای منم خیلی از این فانتزیا دارم :(
    حیفـــــــــــ .... 
    پاسخ:
    اوهوم
    من اگر پسر بودم عمرا با موتوری یا پراید دار جماعت دست دوستی می دادم ! مثل اسکانیا است هر دو گزینه ! 
    و
    در مورد شعف یک زمانی این طور بودیم اما حالا نیستم ! شاید هم تقصیر اعتدالی است ک روحانی ب ما یاد داده :+

    پاسخ:
    شما کلاسدون خیلی بالاس!
    چه بدونم والا!
  • حقایق را بیابید
  • پس ان شاء الله کیفشان در این همین حد محدود بشه مگر نه باید پلیس امنیت اخلاقی در مجلس هم شکل بگیره!!!.!!.!
    پاسخ:
    دیگه نه اینقدا! کسایی که میان مجلس ارباب، خودشون رعایت میکنن
  • *** رک و راست ***
  • نه. برای جی عیب باشه؟
    پاسخ:
    مرسی که خیالمو راحت کردین! :دی
  • سجاد عبدی
  • به به :)

    یا ارباب
    پاسخ:
    :)
  • ماه بلورین
  • آخ دست گذاشتی روی دل ما
    محرم که میشه معمولا شب علی اصغر داداشم با دوستان دل رو برمی دارن و میرن تهران,مسجد الهادی هیأت حاج محمود...
    یعنی بد جور حسودیم میشه ها
    احساس می کنم روضه ای که حاج محمود می خونه سوز خاصی داره
    خدا حفظش کنه
    پاسخ:
    هوم
    آره منم تو محرم ها این فانتزیم شدید تر میشه!
    آره حاج محمود خیلی صداش قشنگه
  • مهمان همیشگی
  • یکم مداحیش تند نبود؟؟! من مداحی های ملایم رو دوست دارم که آروم بشه باهاش سینه زد، ما میرفتیم دانشگاه امام صادق علیه السلام خداییش مراسمش خیلی ادب داشت، هیچکی وسط سخنرانی که حرف نمیزنه، بعدشم وقت سینه زنی اصلا اجازه نمیدن که پیرهن و اینا در بیارن، وقتی سینه میزنن، ستونهای مسجد از شدتش و جمعیت زیادش میلرزه، خیلی مراسماش قشنگه، ما خودمونو میکشیم که برسیم به بالای مسجد، چون اونجا بیشتر کیف میده(بخاطر لرزیدن ستونا!!) و البته خیلی هم زود پر میشه، ولی خداییش مراسمش سرشار از ادب و شعور حسینیه، اجرشون با صاحب مجلس:)
  • مهمان همیشگی
  • یکم مداحیش تند نبود؟؟! من مداحی های ملایم رو دوست دارم که آروم بشه باهاش سینه زد، ما میرفتیم دانشگاه امام صادق علیه السلام خداییش مراسمش خیلی ادب داشت، هیچکی وسط سخنرانی که حرف نمیزنه، بعدشم وقت سینه زنی اصلا اجازه نمیدن که پیرهن و اینا در بیارن، وقتی سینه میزنن، ستونهای مسجد از شدتش و جمعیت زیادش میلرزه، خیلی مراسماش قشنگه، ما خودمونو میکشیم که برسیم به بالای مسجد، چون اونجا بیشتر کیف میده(بخاطر لرزیدن ستونا!!) و البته خیلی هم زود پر میشه، ولی خداییش مراسمش سرشار از ادب و شعور حسینیه، اجرشون با صاحب مجلس:)
    پاسخ:
    بیشتر از یکم :دی آره منم مداحی گریه آور رو خیلی بیشتر دوست دارم. این شور بود و باحال! برا وقتایی که گریه ت نمیاد:دی
    نرفتم امام صادق رو اما تعریفش رو شنیدم.
    چه خوب :) خوش به حالدون
    به این دیگه می گن فاینال فانتزی..:)
    +
    لینک شدید
    یا علی
    پاسخ:
    :)
    ممنونم
    سلام علیکم
    خیره ان شاء الله
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    بله!
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامــــــ خدا قوتــــــــــــ

    پدرش در رکـــوع بـــود

    که سائل آمـد

    و انگشــتریش را بخشیـــد

    به پــدرش رفته بـود

    خــودش، انگشـــتریش را مـی‌ بخشیــد

    اگــر امانش می‌دادند. . .

    بروزمـــــــ

    یازهراکربــــ بلاانشاالله

    پاسخ:
    سلام

    پسر مگه با شخصیتش هم وجود داره؟

    (زبان حال بعضی از دخترها(

    پاسخ:
    بله اختیار دارید! آیکون یه دختر روشن فکر :)
  • آخرین حضور
  •  

    سلام

     

    حالا عیب است یا نیست !؟

    واقعا کاش میشد خانوما هم اینطوری باشن ...

     

    شهادت جوادالائمه تسلیت باد ..

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    نمیدونم!هرچی شما صلاح میدونین :دی
    یه بار با شیرازی ها رفتم مشهد. قسمت خواهران هیئتشون از قسمت برادرها باحال تر بود! اصن یه چی میگم یه چی میشنوید ها! تا حالا ندیده بودم صدای سینه زنی و جواب دادن های خانم ها بیشتر از اقایون باشه :|

    عرض تسلیت و محتاج دعا
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • به نام خدا

    سلام

    با عرض تسلیت به مناسبت این اندوه عظیم

    چفیه جایی برای ارادتمندان رزمندگان

    شما هم ان شاء الله تشریف بیاورید

    پاسخ:
    سلام
    همچنین
    کاش ما هم همسایه آقا میشدیم...همسایه دیوار به دیوار
    پاسخ:
    کاش های خوب

    سلام

    سیده ی عزیز از دست من ناراحتین؟!

    پاسخ:
    سلام :)
    نه! ناراحت برای چی؟
  • امیرابوالفضل علوی
  • لباس یاس بر تن کرد زهرا / کنار دست او بنشست مولا
    محمد خطبه خواند زهرا بلی گفت / غلط گفتم بلی نه یا علی گفت
    یا علی..
    سلام

    آره

    بعد هیئتم برگشتنی با رفقا فلافل بزنید و عشق و صفا...


    خب شما که اینقده عشق هیئت هستید چرا نمیاید فدائیان؟
    با خونواده البته!

    +
    دعاگو بودیم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    زیارت قبول

    نه ما میریم یه جایی که شام هم بدن خودشون! اصن یه هیئته و شام آخرش:دی

    چون کسی نمیارتم! :|

    +خیلی خیلی ممنون
  • مهمان همیشگی
  • وصال حیدر و یارش مبارک
    وصال یاس و دلدارش مبارک
    از الطاف و عنایات الهی
    رسیده حق به حقدارش مبارک
    فرارسیدن ماه ذی الحجه و فرخنده پیوندآسمانی حضرت علی و فاطمه مبارکباد:-)
    پاسخ:
    برای شما هم مبارک باشه عزیزم
    واااای من هم ...یعنی خیلی خیلی خیلی ها ؛؛ فقط با تفاوت اینکه با ماشین برم  :)

    پاسخ:
    ما توقعمون کمه که میگیم ماشین! وگرنه ماهم ماشین رو ترجیح میدیم :)
    حال وهوای دل من چند شب است کبوتریست...

    پاسخ:
    دلتان کبوتر ِ‌کوی رضا
    دیوانگی ما به کسی ربط ندارد...
    نزدیکه ها
    پاسخ:
    :)

  • منتظربهار
  • شنبه بیشتر دوستام دارن میرن مشهد ک برای عرفه مشهد باشن ولی من جا موندم! ;(
    پاسخ:
    خوش به حالشون! :(

    منم این حسو به مداحی های میثم مطیعی دارم D:

    البته یه بخشی از این حس ناسیونالیستیه!

    پاسخ:
    اوهوم اوشون هم قشنگ میخونن
    ناسیو چی چی؟
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • خواهری

    من دلم میخواد پست جدید بزاری :)
    پاسخ:
    حرفی برای نوشتن باشه مینویسم :)
    در هیاهـــوی زندگـــی دریافتم...

    چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت،

    درحالی که گویی ایستــاده بودم!

    چه غصه هایی که فقط به غم دلـــم حاصل شد،

    درحالی که قصــه ی کودکانـــــــه ای بیش نبود!

    دریافتـــم کســـی هست که...

    اگــر بخواهــد میشــود و اگــر نخواهــد نمی شــود...

    بــه همیــــن سادگـــــ ـــی...

  • جوان انقلابی
  • سلام!

    خعلی هم عالی! 20

    البته تو پیوندهاتون سایت حسین سیب سرخی اشتباه بود!

    بفرمائید:

    http://maheharam.com/

    ماهِ حرم

    یاریحان
    پاسخ:
    سلام
    نمیخواستم آدرس سایتشون رو بذارم! فقط همون پست مدنظرم بود
    این فانتزی ها برای من تو ایام محرم بیشتر میشه ... یه ماه محرم آدم دوست داره پسر باشه تا بوق سگ تو هیئت باشه و با امام حسین عشق کنه...
    پاسخ:
    آره محرم این حسه شدید میشه! :)
  • نبضِ روضـہ
  • به چشم خواهریشو خوب اومدی :دی
    پاسخ:
    :)
    فانتزی چی چیه... یه آرزوی خیلی دوست داشتنی و بزرگیه :دی
    پاسخ:
    بعله خیلی هم زیاد
  • پشت کوهها
  • بهشون بگید با لباسم میشه سینه زد!
    خوبیت نداره خانواده می بینه!
    پاسخ:
    باشه این دفعه که رفتم میگم بهشون!
  • مسعود دهقان
  • عکس هدرتان هوایی می کند انسان را....آن جا که برات کربلا می دهد به ما....
    هستم اگر هستید....
    خوشحال می شوم....اگر بیایید....
    پاسخ:
    زیارت شون روزی تون انشالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span