هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

خدای چیزهای کوچک

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۷ ب.ظ

خوابیدن یه نی نی تو بغلت، که کوچولو کوچولو نفس می کشه!

حس خوبیه :)

  • ۹۲/۰۶/۲۷
  • هوالعشق

دیدگاه (۵۳)

ey jaaaaaan
kuchuloo kuchuloo nafas mikeshe 

پاسخ:
:)
همزمان با حس های خوبت ی دستی هم به سر بچه میکشیدی دخترم :)
پاسخ:
دخترم این مدل موهاش همینه! سیخ سیخی وامیسته! :دی
  • بے بازگشتــــ ...
  • عزیـــــــــــــــــــزم :*
    پاسخ:
    :)

    الان چیزی که من دقت کردم از تصویر؛ آبیه شلوارته، مشکیه آستینته؛سفیده هم دستته :)

    دست راست نی نی کجاست!!

    پاسخ:
    قهوه ایه هم قالیه:دی
    یا زیر بدن خودش داره له میشه یا زیر دست من :))

    چقدر اروم خوابیده .. خوش به حالش...

    مدل موهاش فشنه ها :)

    پاسخ:
    آره مادرزادی موهاش فشنه:دی
    خدا دومندا سبز کنه خوااااااااااهر :))) :دی
    پاسخ:
    :)))
    ای جاااان
    چه دوست داشتنیه
    اسم ایشون چی هست:
    پاسخ:
    :)
    آقا رادمهر
    دستش له شد :))))))
    چقد گوگولو هستن ایشون :D

    من عاشقه اینم که بچه لباشو جم میکنه :D
    پاسخ:
    :))
    خیلییییی دوسش دارم :*

    اوهوم
    rasti ! nesbatesh ba to ? o
    پاسخ:
    بچه ی پسرعمو
  • *** رک و راست ***
  • چه رویایی !!!
    پاسخ:
    :)
    :))
    نـــــــــــــــــــــازی
    پاسخ:
    :)
    به به :)
    اسمشون هم مثل خودشون قشنگه
    کلا هرچی که توش "مهر" داشته باشه زیباست ...
    خدا حفظشون کنه...
    پاسخ:
    بله بله :)
    مرسی
    منم نی نی میخاااام!
    پاسخ:
    میخرم برات :دی
    و بوی بهشت میدهند...حس خوب تر
    پاسخ:
    اوهوم :)

    م.ن همیشه عاشق این سوراخ  های ریز روی دست بچه ها که پایین انگشتاشونه بودم:)

    اقا رادمهر هم از این ها داره:))

    میگما ان شاءالله زودی عمه بشی:دی

    (فکر کنم برات بیشتر به نفرین شبیه باشه خخخ)

    و ی یک دعای جدی ان شاءالله عکس نی نی خود o,nj:))))

    یا عیل

    پاسخ:
    آره خیلی بامزه س:)
    من سپردم بهم بگن خاله :دی

     عه اینو از کوجا جسی؟

    ایشالا نی نی خودتو بگیرم دستم ...

    عجب

     عه اینو از کوجا جسی؟

    ایشالا نی نی خودتو بگیرم دستم ...

    عجب اسمی

     عه اینو از کوجا جسی؟

    ایشالا نی نی خودتو بگیرم دستم ...

    عجب اسمی راد مهر

    عه اینو از کوجا جسی؟

    ایشالا نی نی خودتو بگیرم دستم ...

    اسمشم چ باکلاسه رادمهر ...دلم بچه خااااااااااااااااااست

    پاسخ:
    از جایی نجستم!‌خودم عکس گرفتم! دیده بودی که قبلا!

    حالا چرا به تته پته افتادی؟یه نفس عمیق بکش، هولم نکن! حالا جمله ت رو قشنگ و کامل بگو :دی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عزیزم
    شبیه پسر خاله توی فیلم کلاه قرمزیه!
    الهی خیلی بانمکه!
    موهاشو که نگو دیگه !
    واییییییییی
    :)
    فیسقیل بچه! عاشق نی نی ام !
    پاسخ:
    چیش به پسرخاله شبیه؟!‌:))

    بچه ها ک تند تند نفس میکشن :|
    اسمایلی ایرادای بنی اسرائیلی :دی
    پاسخ:
    نخیرشم.خوابه داره آروم آروم نفس میکشه:پی

     

    خیلی حس قشنگی به آدم دست میده ...

     

    خدا رو نزدیکتر حس میکنه ... :)

    پاسخ:
    اوهوم :)
    یادم رفت بگم مطهره م.ن الان با سر میرم تو دیوار ها نذار از این عکسها م.ن دیوونه بچه هام، گازش میگیرم ها:)))
    یا علی
    پاسخ:
    بچه صاحب داره بابا! :دی
    سلام علیکم
    خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
    التماس دعا داریم.
    و اما این پست:
    خدا حفظش کنه.
    ان شاء الله عاقبت به خیر باشه.
    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    انشالله

    سلام

    ان شا الله خدا سالم وصالحش رو روزیتون کنه

    التماس دعا

    یا حق

    پاسخ:
    سلام
    :)
    هوم. کوچولو کوچولو.. کوچِلو موچِلو.. مو، چلو! آنجلوپلوس!
    پاسخ:
    آنجلوپلوس؟وات؟ :|

    حس خوبت نوش جون و روحت عزیز.

    پاسخ:
    مرسی :)
    سلام سایتتون خیلی خیلی قشنگه راستی میدونم دیرشیده وعیدتون مبارک باشه خدا انشالله این نی نی خوشگل وگوگولی نگه داره برای پدرومادرش.موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    نظرلطفتونه.ممنونم عید شمام مبارک
    انشالله
    فکر کن مامان بچهه بایسته بالا سرت و پشت سرهم بگه بچه رو بده بد خواب نشه 
    پاسخ:
    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آقا خیلی شبیه دیگه 
    بَس جیگره ... دوسش دارم خیلی ... نازه 
    خدا برای همتون حفظش کنه 
    وایییییییی
    اگه دَمِ دَستم بود خرمالش میدادم 
    خخخخخخ
    یه دونه نیشگون لطیف هم از لپش میگرفتم 
    خیلی فاز میده بچه به این گوگول مگولی رو بغل کنی
    :)

    بقول دوستان انشاالله دومن خودت سبز شه خواهر
    :)))
    پاسخ:
    شهیده این احساساتتم! :دی

    شماها چیکار به دومن من دارید! عی بابا! :)))
    پسرم پسرای قدیم:)
    پاسخ:
    :)
    سلام

    بچه که میبینم یاد یکی از رفقا می افتم...

    شب هفتم محرم...

    بچه رو گرفته بود بغلش..

    به پهنای صورت اشک میریخت...

    هی این بچه گریه میکرد...

    همه گریه میکردن...

    رفیقمون هم با ناله میگفت:

    یا رازق الطفل الصغیر...........

    عجب شبی بود اون شب...

    یک ساعت بود روضه تموم شده بود ولی هنوز همه نشسته بودن هر کسی یه شعری میخوند یه جمله ای میگفت یه روضه ای میخوند و همه گریه میکردن...

    گریه ها....
    پاسخ:
    :)

    میبینم که حساسی رو این موضوع پس م.نم یک بار دیگه از صمیم دل ارزو میکنم کهخ:

    دومن خیلی زود سبز بشه، اتفاقا خیلی بهت اومده این اقا سید رادمهر:دی

    خخخ

    یا علی

     

    پاسخ:
    حالا مستجاب الدعوه هم هستی یا نه؟:دی
    تئودوروس آنجلوپولوس!
    یه کارگردان یونانی که موقع ساختن آخرین فیلم‌ش با یه موتورسیکلت تصادف کرد و خِلاص!
    فک کنم  پلیسه وقتی به موتوریه که تند می‌رفته، گفته: آنجلوپولوس! آنجلوپولوس! طرف فک کرده آن جلو پلوس، که خب سرعت‌شو بیش‌تر کرده، و خب چون یونان تو طرح ریاضتی بوده این سرعت دیوانه‌وار برای برای رسیدن به پلو اصن‌م چیز عجیبی نیست!
    از وجنات این آقا مهرداد پیداست پیر که بشه خیلی شبیه تئو می‌شه! هرچند من اون کلمه رو من باب جفنگ و قافیه‌ی تنگ و فلانِ بسیط گفتم که حال نداشت نظر بذاره..

    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D8%A6%D9%88_%D8%A2%D9%86%DA%AF%D9%84%D9%88%D9%BE%D9%88%D9%84%D9%88%D8%B3
    پاسخ:
    مهرداد رو که نمیدونم به این تئو شبیه هست یا نه! اما رادمهر ما هیچ شباهتی نداره با اوشون! :|
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    خواب بچه ها خیلی نازه
    پاسخ:
    سلام
    بله :)

    هنوز عوارض امتحانم تو وجودمه!

    تا سر خواب و ریتم نفس کشیدن آقا رادمهر بحث شد،یاد انواع خواب افتادم!

    توی خواب اولیه حرکت سریع چشم و ریتم نامنظم تنفسی وجود داره،اما در خواب عمیق تنفس آروم و منظمه!

    که بنا بر شواهد موجود آقا رادمهر در خواب عمیقن :)

    انشالله با ناز پدر مادرش بزرگ شه،این کوچولوی دوست داشتنی...:*

     

    پاسخ:

    عزیزم :)

    انشالله

    ای جانمممممم : )
    شمبس گولیِ لپ کشانی : )
    پاسخ:
    :)
    آخی. چه خوب خوابیده :)
    پاسخ:
    :)
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • اوخی ..

    چقده نانازو جیگری ه ..

    یه لپ ازش میدی بِ ما ؟
    پاسخ:
    خیلی :*
    باوشه
  • پشت کوهها
  • بچه کلن چیز خوبیه
    شکلک کسی که دیر اومده و هرچی میخواسته بگه قبلن بقیه گفتن :|
    پاسخ:
    خدا از این چیزای خوب روزی تون کنه!
  • مهمان همیشگی
  • رادمهر ما چه نازه

    موهاش چقدر درازه(من باب قافیه بود!وگرنه موهاش جیگمله:*)

    خدا حفظش کن برای کل خونواده:)

    ای جااااااااااانم(آیکون خالی کردن احساسات:))))

    پاسخ:

    :))))

    ممنون عزیزم:*

  • مهمان همیشگی
  • عزیییییزدلم:* انقدر تو فکر این کوشولو بودم ظهر خواب دیدم یه نی نی ناز بغلمه:))) عزیزم:) اونم خیلی ناز بود:))

    خدایا مواظب همه نی نی ها باش؛))

    پاسخ:
    عزیزم:*
    ایشالا بچه خودت :))

    آمین :)
  • مهمان همیشگی
  • امشب خیلی التماس دعا:)

    دحوالارضتون پربرکت؛)

    پاسخ:
    محتاج دعا
  • ترنم بانو
  • ممنون بخاطر لینک دانلود مداحی هایی که میذاری.

    از وقتی شما این کارو میکنی مداحی بیشتر گوش میدم  وبیاد شما هستم.

    :*

    پاسخ:
    خواهش میشه :)
    خداروشکر.چه خوب.ممنون که یادم میکنی،خوشحال شدم :**
  • فدایی گل زهرا
  • سلام مطالب مختصر مفیدی دارید ... خوشحال می شوم از وبگاه بنده بازدید کنید موافق بودید تبادل لینک کنیم..
    پاسخ:
    سلام.ممنون!
    کاش ضامنم شود ....
    پاسخ:
    کاش های خوب
    :شکلکه مو کندن از دسته کامنتدونیه تو 
    پاسخ:
    نگاه خونسردانه :دی
  • منتظربهار
  • پست های بی کامنتدونی رو دوست دارم :)
    پاسخ:
    ممنون :)

    الهی این روزهای خوب
    حالت خوبتر از همیشه شود بانو...

    مراهم دعا لطفا...
    پاسخ:
    ممنون صباجان
    محتاجیم به دعا
  • مهمان همیشگی
  • سلام سیده عزیزم:)

    اگه قسمت باشه فردا زاءر حرم عمه سادات تو قم هستم،اگه لایق باشم دعاگوی همه دوستان بخصوص سیده عزیزم هستم،

    التماس دعا

  • مهمان همیشگی
  • سلام سیده عزیزم:)

    اگه قسمت باشه فردا زاءر حرم عمه سادات تو قم هستم،اگه لایق باشم دعاگوی همه دوستان بخصوص سیده عزیزم هستم،

    التماس دعا

  • مهمان همیشگی
  • سلام سیده عزیزم:)

    اگه قسمت باشه فردا زاءر حرم عمه سادات تو قم هستم،اگه لایق باشم دعاگوی همه دوستان بخصوص سیده عزیزم هستم،

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام عزیزم :*
    خوش به حالت.خیلی خیلی خیلی خیلی التماس دعا
    [سه بار:دی]

    تکیلف شما که روشنه ، 100 بار از روش بنویس...

    حسین حسین حسین حسین . .. .

    پاسخ:
    قشنگ بود :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span