هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

اللهم ارزقنا شفاعة الحسین یوم الورود

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۰۷ ب.ظ

 از این مرگ های ناگهانی دوربرمان ناراحتم و شاید بهتر است بگویم می ترسم. مرگ جوان23ساله و سکته ی19ساله و کشتن طلافروش و سوختن زنده زنده44نفر، من را میترساند از نزدیکی و بی خبری مرگ. از اینکه یوم الحسرة هی التماس کنم رب ارجعون لعلی اعمل صالحا فیما ترکت و تو هی تکرار کنی فذوقوا ما کنتم تکنزون. من از اینها میترسم و لابه لای ترس و غصه ها، وقتی یکی از مداحی ها را پلی میکنم، صدا میخواند: *حسابم با حسین ِ‌ کتابم با حسین ِ سوال از من چه میپرسی؟ جوابم با حسین ِ حسین ِ.. آرام می شوم.

  • ۹۲/۰۶/۲۰
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۶)

امروز 3تا فاتحه رفتم ....

ویکیش همون طلا فروشی که از اقوام بود . . .

.

.

دلخوشیم به وعده ای که مولایمان داده است :

فمن یمت یرنی.....

پاسخ:
خدا رحمت شون کنه
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام 
    سیده فک کن اینا 3 نفرشون از بچه های دانشگاه خودمون بودن 
    فک کن
    شنبه مراسمشونه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
    اون دفعه که اضطرار های رفاقتی رو نوشتی تا یه هفته حالم بد بود وحشتناک شوکه شده بودم
    صب ساعت 6 اومدم اینجا دیدم اینو نوشتی
    بعد گفتم یه ختم حضرت زهرا برمیدارم 
    رفتم دانشگاه و برگشتم ختمم تموم شده بود ولی تا صفحه رو باز کردم دیدم نوشتی ....
     خیلی حالم بد بود ... خیلی ... 
    :(
    حالا امروز توی مسجد ... گفتن سه تا شون از ما بودن 
    سیده ....
    دوستم میگه یکی شون دوست شوهرمه ... هفته پیش که عقدمون بود اومده بود مراسممون ... فک کن ...


    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    پاسخ:
    سلام
    آره شنیدم.چقدر بد:( خدا به خانواده هاشون صبر بده
    من هم...

    یادم میره که ممکنه ثانیه ی بعد دیگه نباشم...
    پاسخ:
    اوهوم.من هم.
    وای عزیزم 

    حرف دل زدی...

    خیلی خوب بود...

    کاش منم بتونم بگم ......
    پاسخ:
    :)
    کاش همه مون بتونیم بگیم
    من هم میترسم...

    شدید میترسم سیده...

    دعا بفرما برای ما....
    پاسخ:
    محتاجم
  • بے بازگشتــــ ...
  • :|
    پاسخ:
    :/
    حال در خوف و رجا سوی تو بر می گردم
    دوقدم دلهره دارم دو قدم دلتنگم...

    پاسخ:
    لایک!

    سید جان تو که خوبی!دست مارم بگیر

    منم میترسم...

    پاسخ:
    اگه بدی هامو بذارم کنار، آره :|
    سلام عزیز دل
    خدا عاقبتمان را ختم به بخیر کند.

    *چقدر با این مداحی خاطره دارم..البته مداحی ای که من گوش میدادم اینقدر بیس نداشت، مداح عادی می خواند! مداح اش هم ایشان نبود.
    پاسخ:
    سلام سیدجان
    انشالله

    *این مداحی برای چهارمین اجتماع مدافعین حرمه.تصویریش رو ببین.خیلی باحاله! مداحشم بنی فاطمه س
    سلام علیکم
    از دانشگاه رفتن می ترسید؟!
    از سوار تاکسی شدن می ترسید؟!
    از خوابیدن می ترسید؟!
    مرگ هم مثل همان هاست!!!
    به همین سادگی
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    گفتنش آسونه. از نفس مرگ نمیترسم.از عاقبتم میترسم.

    خدا به حق خدایی خودش بهمون رحم کنه ...

    سلام

    من پارسال فرستادم امسال هم سعی میکنم بفرستم عرض تبریکم رو ....

     

     

     

    پاسخ:
    سلام
    آمین
    منم پارسال فرستادم :)
    سلام

    به قول حاجی

    حسین جون...
    قیامتم چو به دیوان عرش رو آرم
    میان آن همه تشویش بر تو می نگرم...

    مارو جا گذاشتی حسین...
    پاسخ:
    سلام
    ..
    سیده جان سلام
    یک دنیا ممنونم:((
    دلم میخواد ضجه بزنم، محیطش جور نمیشه از بس تو خلوت گریه کردم و صدامو تو گلو خفه کردم دلم دارم میپکه:((
    من امام مو میخوام- م.ن کربلا میخوام- م.ن مشهد میخوام- م.ن آقامو میخوام:((
    یا علی
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خواهش :*
    انشالله روزیت
    الهی العفو...
     سلام تازه اگرم بهت بگن 3 تا از مسافرین  سوخته از این 44 تنفر هم دانشگاهی هات بودن ...اونوخ مرگ دیگه میشه رفیق شفیق روزهات .....
    پاسخ:
    سلام.اوهوم.یه مامان و بابا و بچه هم از همسایه های ما بودن :|

    سلام عزیزم وبتون عالیه اگه موافقید تبادل لینک داشته باشیم

    خدایا پاکم کن آنوقت خاکم کن

    یاحق

    پاسخ:
    سلام.لطف دارید
  • امیرابوالفضل علوی
  • سلام
    لینک شدید
    یا حسین..
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    سلام علیکم
    برای خیلی ها مرگ می تونه آخرش نباشه!!!
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    مرگ آخرش نیست مسلما. ولی اینکه چه جوری زندگی کرده باشی روی ترسیدن یا نترسیدن تاثیر گذاره.
    سلام
    من زنده‌ام|گُل|
    پاسخ:
    سلام
    عمرتون باعزت!
    :(
    پاسخ:
    :(
    قبلن تر ها نمیترسیدم ...
    شاید نمیفهمیدم ...
    اما الان تر ها ....
    خیلی ....
    پاسخ:
    الان ترها ..هوم

    من میخواستم برات کامنت بذارم نمیدونم گذاشتم یا نه!!

     

    میگه که

    ای که راه انداختی امروز و فردای مرا

    چشم در راه تو هستم روز  آخر بیشتر...

    بعله!

    پاسخ:
    نگذاشتی!

    خیلی خوب میگه!
    یه مامان و بابا و بچه هم تفتشون سر کوچه ما زدن :|
    پاسخ:
    تو کوچه ما خانواده خانمه زندگی میکنن! شاید تو کوچه شما خانواده آقاهه!
    خدا به عزیزاشون صبر بده
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    بروزم بامطلبی به نام "شاهاپناهم بده "
    التماس دعا
    یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
    پاسخ:
    سلام
  • مهمان همیشگی
  • ان شاءالله توی اون حال و هوا امام رضا تنهامون نمیذاره،خودشون قول دادن،و قول این خانواده حتمی!

    الهی العفو

    پاسخ:
    انشالله
    درود...
    ب روزم...
    دعوتید....
    پاسخ:
    سلام
    سلام ولادت اقا امام رضا مبارک
    +با طرحی ا امام رضا و دلنوشتی در خدمتیم
    منتظر نظرات شما
    یا حق
    پاسخ:
    سلام
    سلام ..

    اللهم الرزقنا شفاعة الحسین یوم الورود ...
    شفاعة الحسین ..

    آخخخ ...
    پاسخ:
    سلام
    آمین ..
    برای خودم متاسفم که از مرگ می ترسم. تنها امیدم به اون قول امام رضا به زائراشونه که بیان کمکم وگرنه خودم که دست خالیم...
    پاسخ:
    من هم.
    یا حسین (ع) ...
    :"(
    پاسخ:
    :)
  • زهره سعادتمند
  • اون پستی که گذاشتی و حالا نیست، میدونی عنوانش چقدر منو هوایی کرد؟..
    پاسخ:
    :)
    صوتش رو دارم،‌سلحشور میخونه.میخوای؟
  • زهره سعادتمند
  • عزیز دلم، من توی هیئت پای منبر حاجی پخش زنده شو میشنوم هرسال.
    ممنون
    پاسخ:
    خوش به حالت :)
    اخ که چه قدر دلم برای زیارت امام رضا تنگ شده... راستی میخوام بعد از این به جای مینا اسمم رو بذارم پسر شجاع چه طوره..
    پاسخ:
    انشالله روزیت
    خیلی هم خوب! :دی
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • :(

    » سلآم .. خوبی ؟

    یه مدتی کِ نبودم دلم برا خودتو و نوشته هات تنگولیده بود :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)
    جاتون خالی بود
    این نوشته چقدر - خوب - بود... .
    پاسخ:

    نظر لطف شماست :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span