هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

به امید داشتن یک زن داداش خوب!

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۹ ب.ظ

نمی دانم کجای برادر زن دادن خوشحالی دارد که بقیه خوش حال می شوند و من ناراحت؟ برادر داشتن، آن هم نه یکی!، از افتخارات همیشه ی من بوده و مایه ی حسرت دوستان ِ‌برادر نداشته! حالا اینکه آدم، برادرش را، با یکی دیگر شریک شود خوشحالی دارد؟ آن هم نه شراکت 50-50! شراکت 90-10، بلکُم98-2 :| به نظر من برادر زن دادن، زانوی غم بغل کردن هم دارد حتی! من خواهر ندارم_خوشبختانه!_ اما خواهرشوهر دادن، خیلی بهتر است. خواهر همیشه همان خواهر می ماند اما برادر که زن گرفت دیگر برادر نیست! می شود شوهر  ِ زن داداش! که برای حرف زدن و خندیدن و بیرون رفتن و تو سر و کله ی هم زدن باید حواست باشد که حالا دیگر، یکی هست به اسم زن داداش. :| 

پ.ن1: برادر ما همچنان مجرد است الحمدلله رب العالمین! این پست صرفا یک درددل بود

پ.ن2: من خیلی هم خواهر شوهر خوبی می شم! :|

  • ۹۲/۰۵/۲۱
  • هوالعشق

دیدگاه (۸۷)

  • خارج ازچارچوب
  • خدا رحم کنه به همسر آینده‌ی برادرها!!
    پاسخ:
    دلشونم بخواد :/

    خو یه حقیقته عزیزم !

    خوتو بزار جای زن داداش آینده ت ! شوهر ت به خواهرش بیشتر اهمیت بده چه حالی میشی !!؟

    پاسخ:
    خب چون حقیقته من ناراحتم دیگه!

    داداشم و شوهرم باید به من توجه بیشتری داشته باشن تا به زن و خواهرشون!بعله :دی
  • بے بازگشتــــ ...
  • ما به 99-1 هم راضی هستیم، کلا راحت میشویم :D
    پاسخ:
    شما حتما یه چیزی سَر، هم میدین که برن؟ :دی
    یعنی می گید خدا رو شکر کنیم که ما برادر نداریم؟

    پاسخ:
    از این بابت که کلا برادر ندارید که غصه ی از دست رفتنش رو بخورین آره! اما از این نظر که یه عمره محرومید از داشتن داداش، دلتون سوز! :دی
  • استار بانو
  • چه خود خواهی بچه:دی

    آنچه برای خود میپسندی برای دیگری هم بپسند :دی

    بعــــــــــــــــــــــــله.

    خداوند همسری نیک به برادرهاتان و زن داداشی نیک به شما دهد ان شاءالله.
    پاسخ:
    من یه مرد ِ‌بی خواهر میپسندم:دی

    آمین!
  • سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
  • نماز بلندترین فریادهاست 
    و قامت ما به بلندای نماز است، 
    یعنی قدرت ما را باید در نمازمان جست.
    "شهید ِ دل، سید مرتضی آوینی"
    پاسخ:
    من :|
    داداشم :|
    زن داداشم :|
    خواهر نداشته م :|
    منم دقیقا غصه ام همینه اه چقد بده :((((((((
    پاسخ:
    :(
    اَی خوار شوهر :))))

    ولی این حسّو من موقه ی عروسیه دایی کوچیکم تجربه کردم.
    چون داداشه بزرگتر ندارم.

    تا مدتها از زن داییم بدم میومد :))

    ولی اینکه خانواده ی آدم بزرگ بشه خیلی خوبه :)
    شلوخ پلوخ ::D

    عاشق این جملت شدم :)))
    داداشم و شوهرم باید به من توجه بیشتری داشته باشن تا به زن و خواهرشون!بعله :دی

    منم نظرم ب نظره شما نزدیکه :خوشحااال
    پاسخ:
    :))
    آره دایی ها هم خوبن اما هیچی برادر نمیشه الکی دل خودت رو صابون نزن :پی

    ما همینجوری شلوغ هستیم خودمون :دی


    این جمله چقد طرفدار داش:دی
    خوشحالم که تنها نیستم و نظره دوستان به نظرم نزدیکه! :))
  • عارف عبداله‌زاده
  • "شوهر  ِ زن داداش"
    تا حالا ازین زاویه به‌ش نگاه نکرده بودما!
    پاسخ:
    حالا از این زاویه چطوره؟
    سلام علیکم
    خیر است ان شاء الله
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    انشالله!

    عه من فکر می کردم که فقط من یه همچین حسی در مورد همسر اینده دادش کوچیکه دارم. وبخاطر همین فکر می کردم که من حتما بدجنس ترین خواهرشوهر دنیا محسوب می شم در اینده(بخاطر تفکرات امروزم)

     

    پس بگو از نوع تفکرات ما زیاده.

    کلی خندیدم:))

    پاسخ:
    عه شمام؟ خوشبختم از آشنایی تون:دی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام عزیزم
    روحمون شاد شد بالاخره یه پست گذاشتی کامنت دونی داره
    مرده این عکسای نازم که میزاری 
    الهی چه قده اینا نازن... :)

    شما که بسیار مهربونی
    چرا این قدر خودت رو خشن نشون میدی
    اِه این جوریاس ... پس پیداس شوما که برادر دوست میباشی


    داداشم و شوهرم باید به من توجه بیشتری داشته باشن تا به زن و خواهرشون!بعله :دی

    کپی برداری فقط و فقط درصورت ذکر منبع مجاز است. _هوالعشق_

    این و خیلی باحال گفتی ، کلی وقت داشتم میخندیدم

    :)

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    پاسخ:
    سلام :)
    آیا دوست داشتن برادرها کاره خشنی ست؟

    :دی
    راه حلش ساده ست دوست من. اول تو شوور میکنی بعد داداشتو زن میدی. به همین راحتی به همین خوشمزگی پودر کیک رشد
    پاسخ:
    ممنون از راهنماییت دوست من! :|
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • نه برای این میگم که 
    گفتی نمیتونی ببینی داداشت شوور کنه 
    پاسخ:
    خب بازم اون برمیگرده به مهربونی بیش از حد من :دی

    دقیقا با جوابت به یکی از کامنتا شدیداااا موافقم

    برادرم و شوهرم باید به من بیشتر توجه داشته باشن!

    تازه تو میگی فقط ولی من پاش برسه اشکمم در میاد از حسودی!

    پاسخ:
    فک کنم این جمله رو به جا پست مینوشتم خیلی بهتر می بود :دی

    منم خیلی با لج و حرص و غیض میگم و مطمئنا پاش بیوفته اشکمم درمیاد :|
    ازوجایی که منم 2تا داداش دارم این حسو درک میکنم!
    و با اون قسمتم خیلی موافقم که هم داداش و هم شوهر باید مارو بیشتر
    دوست داشته باشن!اما خب هم تخیلیه هم 1ذره نامردی به حال اون زنداداش!
    البته میشه 1جوری حلش کرد اینکه جفتشون مارو 1جور خیلی خاص دوست داشته باشن که حتما اینطورم هست,بالاخره هرگلی بوی خودشو داره.:)
    انشالله2تا زندادش خوب نصیبتون بشه.
    چقده عکسه نازه:)))
    پاسخ:
    خیلی ممنون از همدردی تون
    آره ولی فقط یه ذره:دی
    گل ما خوش بوتره البته :پی
    انشالله البته 5تا زن داداش!
    :)
    من نه بابایی هستم نه مامانی! ولی به شدت داداشی هستم!دی: ( اگه مامان بابام بیان اینجا نمی دونم چه بلایی  سرم میارن!!!!!!)
    یعنی همیشه حرف هامو به داداشم میگفتم.
    بهمن ماه سال گذشته من خواهر شوهر شدم!
    و الان دیگه داداشم اصلا حوصله ی شنیدن حرفای منو نداره! والا!هی هی!
    اما داداشتو که از دست میدی ولی عوضش یه خواهر پیدا می کنی! :))
    اصلا حال میده کل کل کنین با هم !دی:
    از من میشنوی زودتر خواهر شوهری رو تجربه کن! آآآآی حال میده!
    این طنز رو که بهمن نوشته بودم بخون:
    http://tarannomesheidaei.blogfa.com/post-49.aspx
    پاسخ:
    منم انقد که یه جایی میرم دلم هوای برادرهامو میکنه هوای بقیه رو نمیکنه! :دی
    الان پس من اون دوخط سوم و چهارم رو کجای دلم بذارم؟ :/


    بامزه بود اما من نه اون شیرینی رو اجرا میکنم نه شوری رو! خنثی خنثی! :))
    چرا کامنت من هیچ ریپلایی نداش؟ :حسودی
    پاسخ:
    ای وای! : خجالت
    جا افتاده بود خیلی خیلی شرمنده و معذرت :*
    یعنی سهم هرکدوم بیشتر از 1ی بشه؟؟:دی
    یا تعدا داداشاتون 5تاس؟
    پاسخ:
    بابا من همون یه دونه رو هم نمیخوام چه برسه بیشتر از یه دونه :دی
    خودشون 5تان! :))
    انشالله که زنده باشن و برادری کنن براتون:)
    چو از دوتاشون اینجا صحبت کرده بودی اینطور فکر کردم,
    ببین پس خیالت راحت باشه برادرا خواهراشونو مخصوصا اگه یکی یه دونه باشه خیلیییییی زیادتر از همه دوست دارن و خواهند داشت:)
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    پس دیگه خیالم راحت باشه؟ :دی
     سیمرغ بلورین این بخش تعلق میگرد به این جمله ی هوالعشق: 
    "داداشم و شوهرم باید به من توجه بیشتری داشته باشن تا به زن و خواهرشون!بعله ":دی"
    (چون میدونم جوجه و مرغ دوست داری این جایزه رو بهت دادم D:)
    کپی برداری فقط و فقط درصورت ذکر منبع مجاز است. _هوالعشق_
    پاسخ:
    خیلی باحال بود کلی خندیدم :)))))
    از اونجایی که از علاقه م به جوجه خبر داری سیمرغ بلورین این بخش تعلق میگرد به کامنت شما :)))
  • پرستوی کانال کمیل
  • سلام
    وااااای هدرت دلمو هوایی کرد ...خیلی زیبا بود

    پستت هم باحال بود ...بابا خواهر شوهر بودن خیلی باحاله ...موکشی و جیغ زدن سرش و خلاصه یکی هست عقده ات رو سرش خالی کنی؟!!!  :)
    موفق باشی 
    پاسخ:
    سلام
    :)

    من عقده ندارم آخه! :|
  • مهمان همیشگی
  • چه معنی داره داداشا زن هاشونو بیشتر از ماخواهرا دوست داشته باشن!(آیکون بدجنسی:
    )
    ولی واقعا یه دونه خواهرفرق داره!من مامانم یه دونه دختره،دوست داشتن یه دونه خواهر یه جور خاصه:)

    البته میتونیم این شرطو که مارو بیشتر دوست داشته باشن رو بذاریم واسه زن داداشا;
    پاسخ:
    واقعا چه معنی میتونی داشته باشه؟
    باتشکر از روحیه دهی تون :))
    می تونیم تو عقدنامه شون ذکرش کنیم حتی! :|
    سلام

    خیلیش بستگی داره به رفدار شما بعد از ازدواج اونا.(+کمی هم رابطه مستقیم داره با تیریپ زن داداش آینده!)

    خلاصه ازدواج یه نفر تو خانواده همه اعضای اون خانواده رو تحت تاثیر قرار میده.

    ینی برا ما که اینجوری بود.

    تا مدتها اون آبجی کوچیکمون یواشکی تو کمد گریه میکرد (آخه کلن پشت و پناهش ما بودیم و اگه تو خونه یکی یه ذره فقط یه ذره سر به سرش میذاشت چشاشو در می آوردم بنده!!!)
    (اون یکی خاهرمون که اونم کوچیکتره از ما ولی خب بزرگه! یه ذره اذیت کرد مارو... ولی خدارو شکر چند وقت بعدش خودش هم ازدواج کرد ولی هنوز ترکشای اون طرز تفکر اولی هست.)

    راهکار خوبیه اونی که دوستان گفتن (اول ازدواج دخترای خونه بعد پسرای خونه!) ولی خب دست خداس. هیچیش معلوم نیست. بنظرم اینجوری دعا کنید بهتره: الهی هرجا هستن خوش و خرم و اهل خدا باشن. حالا توجه خاص به شما نداشتن طوری نیست!

    اوضاع فعلی خیلی بیریخته! رفیقای ما که یکی یکی دارن داغون میشن. مزدوجا یه جور مجردا یه جور دیگه...

    بیشتر عاقبت بخیریشون مهمه تا چیزای دیگه.

    البته از عکسی که گذاشتید مشخصه چه جور خواهر شوهری خواهید شد!!!!! (خدا به داد اون بنده خدا برسه واقعا!)

    داداشم و شوهرم باید به من توجه بیشتری داشته باشن تا به زن و خواهرشون!بعله :دی

    در مورد این جملتون هم باید بیشتر دقت کنید. کاش ماها از بچگی یاد میگرفتیم قبل از ایراد گرفتن از راه رفتن یکی چند قدم با کفشاش راه بریم.

    ازدواج ینی مسئولیت یه خونواده رو دوشت با همه سنگینیش.
    و درک این موضوع برا کسی که این مسئولیت رو نداره خب خیلی سخته.
    از یه مرد بعد ازدواجش همه انتظار دارن (بیشتر از همه همسرش. مادرش. خواهرش. مادر همسرش. پدر هر دوتاشون و....کلن عالم و آدم انتظار دارن) به رفیقام میگم کنترل و مدیریت آدمای اطراف بعد از ازدواج یکی از سخت ترین مدیریتهای کل زندگیه یه مرد.

    مرد... میدونید ینی چی؟
    مرد...

    واژه ای که به این راحتیا نمیتونید بشناسیدش.
    کسایی که بیشتر سکوت میکنن تا حرفای دلشون رو بزنن. اینقدر میریزن تو خودشون مشکلات رو که......... (به آمار مرگ در سن جوانی آقایون یه نیگاهی بندازین خودتون!)

    خلاصه
    دقیقا خواهر بنده همین مشکل رو داشت. انتظار بیجااااااااااااااااا

    انتظار داشت من مثل همون قبل سر به سرش بذارم بریم باهم بیرون بگیم بخندیم کیک درست کنیم کاردستیاشو درست کنم بهش درسایی که بلد نیستو یاد بدم بیاد درد دل کنه تا صبح و.....

    ولی اینو دقت نکرد کسی که داره کنکور میده سربازی هم میره کار هم میکنه دیگه ساعت 8 شب به بعد جنازس نه آدم!
    تا همون جنازه هم یه همسر داره که ازش به اندازه کل دنیا انتظار داره...

    خلاصه یه ذره خودتون رو بذارید جای طرف!
    این جمله که نوشتید رو فقط میتونید از همسرتون انتظار داشته باشید نه از کس دیگه (قانونه)

    به عبارت دیگه بنده (البته فک کنم) تنها کسی هستم که تاکنون با این نظر شما مخالفم و لذا از همه نمایندگان ملت میخوام که به این نظر رای اعتماد... ببخشید . رفتم تو جو مجلس و پیرمرد گرا... ببخشید اعتدال گرایی و این صوبتا.

    بهرحال خودتون 5 تا داداشاتون رفقاتون هم شهریاتون! هم کشوریاتون هم مذهبیاتون و کلا همه اونایی که محب اهلبیتن الهی تو زندگیاشون خوشبخت باشن و بانشاط و با خدا...

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام

    بابا جدی نگیرید! من که جدی نگفتم که! من خیلی هم از اون خواهرشوهرهای خوب و مهربونم :|||
    ولی واضحه که شما کاملا از برادربودن به شوهر زن داداش شدن تغییر نقش دادید.طفلی خواهرکوچیکه :(
    توی عکس که هم مشخصه چقد خواهره مظلومه!

    آمین

    ها راستی

    در ادامه کامنت قبلی:

    شاعر میگه:

    گاهی وقتا آدم عقلش یه چی میگه ، دلش یه چی دیگه...

    ولی جفتشون بی جا کردن!

    آدم باید ببینه زنش چی میگه!!!

    ینی له له ها! اصن داااااااغووووووون...

    (ذن ظلیلم نیستم اصن!)
    پاسخ:
    از بیست کیلومتری داد میزنه زذ هستین:دی

    سلام .    والا داداش ما ک بعد ازدواج تقریبا سهمش واسه ما شده :

    99/9999999واسه زن داداش

    1...../  واسه ما

    ؟؟؟!!!!!!؟!؟!!

    :)))

    .

    .

    ولی شما اگه زن داداش کسی شدید ،  این حرف خودتونا یادتون نره ..

    :)

    پاسخ:
    سلام
    قبل از ازدواج هم رابطه داداش ها با هم تقریبا همینه دیگه چه برسه به بعد ازدواج :دی

    ر.ک به جواب دومین کامنت! :)
    سلام

    از بیست کیلومتری داد میزنه چقد مهربونید!!!!!

    اتفاقا اصنم مظلوم نیست!
    ببینید چیکار کرده آبجیه که داداشه داره اینجوری خفش میکنه!

    بعله!

    اون ما داداشائیم که همیشه مظلومیم و سر بزیر و اروم و مهربون و دوست داشتنی و... (خدا خودش ببخشه دیگه! مصلحتی بود خداجان!)

    ینی ما اینهمه روضه خوندیم بعد نتیجش شد این (بیچاره آبجی کوچیکه)؟!!!!

    نه واقعن این درسته!؟
    این انصافه؟!
    این اعتداله؟!

    چی بگم من!!!

    میگن مردا همیشه تاریخ مظلومنا... راس میگن به خدا!

    وقتی به دنیا میان همه میگن حال مامانش چطوره!

    وقتی ازدواج میکنن همه میگن چه عروس خوشگلی!

    وقتی هم میمیرن همه میگن آخییی! بیچاره زنش!

    کلا ما مردا مظلومیم.
    (ستاد مردهای در افق محو شده!!!)

    منم اصن رفتم که رفتم....

    ببخشید شما میدونید افق کدوم وره؟!
    پاسخ:
    سلام

    آره همه میگن! :))

    حفه شدن توسط داداش ها نیاز به دلیل نداره که! :پی
    بله یکی شما برادرها مظلومید یکی امام حسین(ع) :|

    مستقیم(به سبک آدرس دادن اصفهانی ها)
    نکنید این کارا رو
    دل ما که داداش نداریم می سوزه بدجور :(
    پاسخ:
    البته الان که از زیر کتک و آزار و اذیت هاشون جون سالم به در آوردم و اومدم سراغ نت،حرفمو کمی تا قسمتی پس میگیرم :/
    سلام
    خیره ایشاالله :)

    ــــــــــــــــــــ
    خدا قوت

    بروزیم به مناسبت 5 شوال
    پاسخ:
    سلام
    انشالله
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    این هم نظری است!
    به این جایش فکر نکرده بودم
    پس چرا خواهرها برای ازدواج برادرها انقدر سعی و تلاش می کنند؟
    پاسخ:
    سلام
    من که هیچ تلاشی ندارم اون یه درصد تلاش هم برا اینه که حالا که میخواد زن بگیره حداقل مورد پسند من هم باشه:دی
  • حقایق را بیابید
  • پست قبلی هم بسیار عالی بود
    پاسخ:
    :)
  • صبحِ تابناک
  • از همین رو ما گشتیم یک داداش بی خواهر را پیدا کردیم و شدیم زنش
    که یک جفت چشم محرم حسود دنبال شوهرمان نباشد
    خواهر شوهر های بووووووووووووووق

    پ.ن: من خودم خیلی هم خواهر شوهر خوبی عستم نخطه
    پاسخ:
    :))))
    خوش به حالت واقعا! من از بچگی بدشانسم! مطمئنم آخرش با یکی ازدواج میکنم که به جای پنج تا داداش من،‌ پنج تا خواهر داره تو مایه ناخواهری های سیندرلا :|

    پ.ن: باید از عروستون پرسید که آیا خواهر شوهر بووووووووق نیستی واقعا علامت سوال
    سلام:)
    خعلی باحال بود مطهره بسی خندیدم:))
    اصلا این اصفهانیها حرف میزنند ها کلا تابلو ان:) حتی شوخیاشون هم با بقیه شهر ها فرق داره به جون خودم، مثلا کامنت های اقای شقایق و شجواب شما به ایشون از بیست کیلومتری داد میزنه هر دو اصفهانی هستید
    خوش باشی خواهر شوهر اینده:)
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    :))
    الان این کامنت تعریف بود یا تخریب؟ :دی

    باتشکر :*
    وااااااااااااای مطهره چی گفتی هااااااا.یعنی اصن ی وضعی .تازه من خدایی به تور_خوب ادمی خوردم.اما خوب پسرها اصولا نمیتونن اعتدال رو رعایت کنند.اما خوب خدا رو شکر به نسبت بقیه داداشی من نمرش بالاتره .اما گاهی وقتها دلم برای داداشی مجردم تنگ میشه
    پاسخ:
    داغ دلت تازه شد؟‌:دی
    به تور کی خوردی؟داداش یا شوهر یا زن داداش؟

    اختیار دارید از کی تا حالا اصفهانی اصفهانی رو تخریب میکنه:)
    تعریف بود ابجی ، تعریف بود از نوع شدیدا:*
    قابل نداشت 
    یا علی
    پاسخ:
    قربوندون :*
    داداش و ایضا زن داداش
    پاسخ:
    آهان :)
    خوشبخت باشن انشالله
    شما که گربه رو دم حجله تیکه تیکه کردین دیگه!
    پاسخ:
    .
  • آخرین حضور
  •  

    درصدش رو خوب اومدین ... {خونسرد} {چشمک}

     

    برای خوشبختی همه ی جوونا یه صلوات بلند ... {گل}

     

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...

    پاسخ:
    :عینک آفتابی

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • : ))

    مبافقم !

    راستی ، حساب کردم دیدم تو سن 35 سالگی یه برادر زاده ی ناز میاد تو بغلم .. اگه داداشم تو سن 25 سالگی ازدواج کنه :|
    پاسخ:
    :))
    چه حساب کتاب دقیقی! :دی
    من فقط میگم اینا زن بگیرن برن از دستشون خلاص شم :|
    پاسخ:
    خب شما پسرید، طبیعیه :|
    مـــــــــــــرسی بخاطر جنگل! :)
    هزارتا تشکر..
    پاسخ:
    خواهش میشه :)
  • ماه بلورین
  • این پست رو هر وقت خواستس داداشت را زن بدی حتمن بردار چون بخت داداشت بسته میشه.با این وصفی که کردی کدوم دختری حاضره ...
    خواهر شوهری خوبی میشی!
    پاسخ:
    خب دیگه! این پستو گذاشتم که کسی زن داداشم نشه:دی
    آره سعی خودمو میکنم ولی قول نمیدم :|


  • سجاد شاکریـ
  • پس خوش به حال داداش و زنداداشتون
    پاسخ:
    منو تو آمپاس نذارید برای خواهرشوهر ِخوب بودن :دی
    ...
  • بــ♥ـاران
  • درددل جالبی بود!
    من هیچ وقت داداشمو زن نمیدم :)))
    پاسخ:
    کاره خوبی میکنی :))
  • میلاد علیدوست
  • سلام با موضوع نقد عقل فلسفی در خدمتم
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
  • یه خواهر شوهر :دی
  • ممکنه اون زنداداش عین خواهرت بشه، هان؟ این امکان نیست؟

    اصن داریم؟ داریم مردم؟ :پی

    پاسخ:
    من از شما میپرسم! میشه؟ نه میشه؟ :دی
    فقط می تونم بگم خدا به داد زن داداشت برسه!
    پاسخ:
    عروس نداشته ی ما چقد دلسوز داره! :/
  • آخرین حضور
  •  

    بسم الله ...

     

    جمعه نوشت ...

    پاسخ:
    تا دقایقی دیگر
    پس خدا رو شکر که من خواهر شوهر ندارم
    پاسخ:
    جدن که جای شکر داره:دی
    من برادر ندارم اما همیشه میگم اگه داداش داشتم نمیذاشتم هیچ وقت زن بگیره چون ازم میگرتش مامانم میگه خدا میدونسته بهت برادر نداده
    پاسخ:
    خیلی خوشحالم که نظرات دوستان رو میبینم چون اطرافیان فک میکردن من غیرطبیعیم اما الان پُرواضحه که من خیلی نرمال و طبیعی هستم:دی
    منم همیشه همینُ میگم!
    هیشکی قبول نمیکنه!!
    حتی مسخره کردن منُ که شب عروسی داداشم همش داشتم گریه میکردم! :|
    پاسخ:
    من قبول میکنم:دی
    الهی :)
  • آخرین حضور
  •  

    از روی عادت ...

     

    و اینکه به دوریت خو گرفته ایم ... :(((

    پاسخ:
    :(
    خیلی باید تلاش کرد جمعه نوشت ها عادی و عادت نشود ...
    پاسخ:
    خیلی

    من جمعه نوشتاتو دوس دارم

    خیلی....

    پاسخ:
    نظر لطفتونه اما تصمیم دارم ننویسم دیگه :)
    عاقا من  تصمیم داشتم بگیرمت برای برادر گرام ولی تا دیدم قراره نذاری ب من محل بذاره منصرف شدم :دی

    هیچم ذوق نداره برادر، زن دادن، فقط و فقط برا اینکه بتونم خواهرشوعر گیری دربیارم و بچزونم و آرزو ب دل نمونم تصمیم دارم برا برادرم زن بگیرم :دی :دی :دی
    پاسخ:
    پس خوب شد من این پست رو نوشتم که بفهمم تو از اون خواهرشوهرای اهل چزوندنی :دی :دی :دی
    تو بشو مثل یه خواهر واقعی با زن داداشت ببین برات خواهری میکنه یا نه
    طوری که همیشه کنار هم باشید
    حالا من یه پست دارم تو وبم که عقده دارم داداش داشته باشم براش زن بگیرم...
    پاسخ:
    بابا جدی نگیرید خیلی این پست رو! وقتی زن گرفت باید بسازم باش دیگه! مجبورم :دی
    فک کنم خونده باشم.یه چی خونده بودم درمورد داداش.نمیدونم وب شما بود یا یکی دیگه
  • زهره سعادتمند
  • من از دو سالگی دارم برای داداشم دنبال زن می گردم!
    پاسخ:
    پشتکارت قابل تحسینه:دی ولی همین نکته نشون میده از اون خوارشوورایی که خیلی ایرادین و گیر الکی میدادن به دخترای مردم و گرنه تا الان باید سه چهارتا برادر زاده از سر و کولت بالا میرفتن! :))


    +زیارت قبول
  • زهره سعادتمند
  • نخیرم!

    برای اینه که کسی به پسر دوساله زن نمیداده!

    پاسخ:
    خب اون موقع دنبال هم بازی بودی براش ولی من از شما میپرسم! بعد از دوسالگی و دوران طفولیت چرا هنوز داداشت مجرده، خواهر ِ‌علاقه مند به زن دادن ِ برادر؟:دی
    واقعا نمیدونم چطور بعضیا دلشون رضایت میده ب هر دختری میرسن بهش نگا میکنن ببینن میشه برا داداششون بگیرنش یا نه :دی
    منکه هر کی رو میگن وای چ دختر خوبی، مورد خوبیه ها با صدای بلند میگم، ایششششششششششش هیچم ازش خوشم نمیاد :دی :دی :دی
    (ینی ی چی هست ک برادر گرام عامل اصلی زن نگرفتنشو من معرفی میکنه :دی)

    من تا حالا انقدر زیر آب خودمو جلوی بقیه نزده بودم :))
    پاسخ:
    حالا از این بگذریم که تو خیلییییی خواهرشوهری:دی ولی جدن منم تعجب میکنم از اینا که دخترو با یه نظر میپسندن و تو همون خیابون شماره میگیرن!انقد بدم میاد! از اونجایی که مار از پونه بدش میاد همه ش هم میخورم به تور همین آدم ها :دی

    کلن سعی کردم از اول تعلقی به کسی نداشته باشم و سعی کنم با خوشیاشون خوش باشم ... اینم یه بخشی از زندگیه که باید بپذیریمش 
    البته باز هم بستگی به برادر داره ...
    پاسخ:
    بله :)
    موافقم 
    پاسخ:
    مرسی!
    میتوین  مثبت هم بهش فکر کنی...شاید خوب بود
    پاسخ:
    سعی خودمو میکنم :|
    خواهر شوهر ک میگن شمایی ؟ /:
    .
    ما دوتا زن داداش داریم، ک یکی شون کلا ایران نیست یکی شون هم هر روز هست خونمون ! خیلی هم با هم در صمیمیت ایم . 
    اصلا هم حوصله داغون و له کردن هم دیگه نیستم .. بعله * - *
    پاسخ:
    به من میگن خواهر شوهر به شمام میگن خواهر شوهر؟ چه وعضشه بابا؟ یکم خواهرشوهر باش! :)))
    اتفاقا داداش من تازگیا عقد کرد!
    چند روز پیش داشتم به اون یکی داداشم میگفتم دو تا زن داداش داشتن مثه این میمونه که یه نفر دو تا معشوقه داشته باشه و بمونه بینشون!!!
    بخدا اینقدر سخته!!!دوتا زن داداش داشتن خئلی سخته!!!
    پاسخ:
    العان یعنی زن داداش ها،‌معشوقه ی شما هستند؟ اصن داریم؟ نه داریم؟ :دی
    یعنی مردم از خنده......


    پاسخ:
    آیا خندیدن به احساسات یک خواهر کاره خوبی ست؟ :دی
    واقعا چقدر در حال روحیه دادن به برادر تان برای زن گرفتنش هستید!!
    همین‌کارها را می‌کنید که جوان‌های مردم زن نمی‌گیرند دیگر!!!
    پاسخ:
    اوشون، خودشون، روحیه ی قوی ای دارن:دی

    اره موافقم !سهم 98-2!!ناراحت کننده هست برادر زن دادن....

    پاسخ:
    خیلی!
    من یک نفر که از الان نگران اون بیچاره ای ام که روووووزی روووووزگاری زن داداش من خواهد شد:)) >:) والا!! شما هم موفق باشین با خان داداشتون:دی
    پاسخ:
    من که خودم نگران نیستم اما بقیه خیلی نگرانن :دی
    بااجازه ما شما و پستتون رو به دوستان وبلاگی مون معرفی کردین
    شمام اگر خواستین توی بخش "پیشنهادات دکی برای شما" توی وبم پستا و وبلاگای خوبی رو میتونین پیدا کنین
    پاسخ:
    سلام.لطف کردین.ممنون :)
    سلام...
    انشاءلله شفای عاجل...
    اللهم اشف کل مریض ...
    آمین رب العالمین...
    پاسخ:
    سلام
    روحشون شاد!
    سلام من یه خواهرم که میخوام برا داداشم یه زن خوب بگیرم اما هر جایی میریم که دختر مد نظرمون هست پیدا کنیم نمیشه ، قراره 4روز دیگه بریم عروسی دعا کنین اونجا یه دختر خانم پاک و مهربون ومناسب واز همه مهمتر مثل خودمون پیدا کنیم خواهش میکنم شاید دل یکی از شما انقدر پاک باشه که خدا قبول کنه دعاشو ممنون
    پاسخ:
    سلام
    انشالله همه ی جوون ها عاقبت به خیر و خوشبخت بشن
    چی بگم والا یه ساعته سرکاریم آخرشم داداش تون مجرده


    بساطیه ها
    پاسخ:
    حالا شما ناراحتی؟
  • رفیق عزیزت
  • امــــــــــــــــــــــــان از دست تو مطهره.....
    فکر کنم بهترین موقع برای ازدواج داداشت الآن باشه...
    منظورما که فهمیدی......
    دیگه چون مزدوج شدی و در دوران نامزدی به سر می بری،در نتیجه حساسیتت کم میشه...
    پاسخ:
    در هر صورت من گریه م میگیره موقع ازدواج داداشم!‌:/
    پس من چی ک 7 تا زن داداش دارم دیوونه شدم ازدستشون عقده ای شدم ک چندتا خواهر میداشتم.الان که  خودم زن داداش هیچوقت خواهرشوهرامواذیت نمیکنم چون میدونم زخم زبون کشیدن یعنی چی اونم منی ک خواهرکوچیکه هستم و خواهرندارم.
    پاسخ:
    خدا صبر بده بهتون
    یک دقیقه سکوت :/
    بسم الله الرحمن الرحیم.
    سلام.
    از همین حالا زن داداش نداشتم رو به شدت دوست دارم.
    این وسط دلم برای داداشم می سوزه که اگر یک روزی زن بگیره دیگه بنده 50-50 هم خواهرش نیستم.10تام مال داداشه90 تام مال زن داداش
    :)
    پاسخ:
    سلام
    من دیگه حرفی ندارم :||||

    سلام دوست عزیز

    همه مطالب وبت خصوصا اونهایی که برای امام رئوف نوشتی خیلی زیبا هستند...

    واقعا ممنون از قلم زیبات...

    توی متنت عاشق یه جمله شدم اصلا:  برادر که زن گرفت دیگر برادر نیست! می شود شوهر  ِ زن داداش!

    حقیقتیه برای خودش!!

    برادر ندارم اما جور دیگه ای تجربه کردم:(

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از محبتت.نظر لطفتونه :)

    سلام / درکت می کنم / فقط یه سوال

    اگه زن نگیرن 30-40 سال دیگه 5 تا پیرمرد مجردو تو خونه چه جوری می شه کنترل کرد؟  همش دارن با عصا همدیگرو می زنن تو رو نزنن شانس آوردی هه ..ههه..هه.....

    پاسخ:
    سلام
    دیگه اون موقع که پیرمرد شدن من که خونه مون نیستم. من خونه شوهرم :دی اونام هرکار میخوان بکنن :پی

    سلام

    یه کلیپی تو آپاراته به اسم"به این می گن خواهر شوهر..."   خیلی باحاله .حتما ببین و  بگو با این خانوم تفاهم داری یا نه؟کلی هم پیشنهاد ای ابتکاری می ده بهت...(شوخی کردما)

    راستی تقریبا داره می شه یه سال که این پستو گذاشتی . حالا تو این یه سال موردی هم پیش اومده؟ منظورم خواستگاری و ایناست؟  *شاد شاد باشی*

    پاسخ:
    سلام
    اره دیده بودمش.خیلی باحاله.درکش میکنم:دی
    معلومه تو این یک سال فقط همین پست رو میخوندید شما :)) تو این یک سال هم من ازدواج کردم هم داداشم :)
    http://smf1370.blog.ir/1392/10/30/%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%DB%8C%D9%86

    و

    http://smf1370.blog.ir/1392/12/17/%D8%B6%D9%85%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D8%B6-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%88-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%B2%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B4-%D8%B9%D8%B2%DB%8C%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86

  • یک دختر بدبخت
  • وقتی زن بگیرن دیگه می رن و...........................آه خوش بحالت که زن داداش نداری وقتی می بینی با اون بهتر از تو رفتار می کنه وقتی جلوی اون یکجوری رفتار می کنه انگار با همه خوبه وقتی جلوش به اجبار چند سوال بی خود ازت می پرسه تا ناراحت نشی وقتی همیشه 2 تایی بیرون می رن و تو را هم نمی برن تا یه وقت مظاهم نباشی .من انتظار ندارم که جلوش با من بهتر رفتار کنه ،به من بیشتر توجه کنه ،من فقط می خوام لا اقل وقتی 3 تایی با هم هستیم اون قدری که به اون توجه می کنه به منم توجه کنه ،اون قدری که با اون گرم و صمیمی حرف می زنه 2 دیقه حاضر بشه با من سرد ،خشک و بی روح حرف بزنه حداقل جلوی اون طوری رفتار کنه که دوستم داره حداقل ماهی یه بار (عقدن)وقتی با هم می رن بیرون از من بپرسه میای یا نه؟و یه جوری نگه که 2 تایی می خواهیم باهم بریم
    آه.............................................................زندگی بدون داداشی هم سخته ها؟
    تا وقتی ازدواج نکرده با هاش گرم و صمیمی شو چون اگه بزاری وقتی ازدواج کرد باهاش خوب باشی خیلی اشتباه کردی .اگه از قبل باهاش خوب باشی هاهی یه بار می تونی ببینیش
    پاسخ:
    الان که این نظرو گذاشتید داداشم ازدواج کرده :-)امیدوارم یه شوهر مهربون نصیبت بشه که تلافی کنه برات :-)
    http://smf1370.blog.ir/1392/12/17/%D8%B6%D9%85%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D8%B6-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%88-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%B2%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B4-%D8%B9%D8%B2%DB%8C%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86
    از خواهرشوهرهایی با تفکر تو بیزارم
    همینطور از شوهرایی که با خواهرشون صمیمی هستن
    یه مرد فقط برای همسرشه نه هیچکس دیگه
    پاسخ:
    منم از زن داداش هایی با تفکر تو متنفرم :-)
    معلومه از اون عروس های ظلمی
    واقعا حرف دلمو زدی من سه تا برادر دارم خواهر ندارم یه آدم شاد و شنگول بودم از وقتی برادرام زن گرفتن عصبی و حساس شدم بس زناشون بهم حسادت میکنن برادرامم که انگار از پسرای فامیل دورن
    پاسخ:
    چه بد :-(
    سلام.....


    منم داداش میخوام...

    آبجی هم ندارم...

    تهنام....
    پاسخ:
    سلام
    :-(
  • سمانه خانومی
  • من قبل ازاینکه داداشم ازدواج کنه همیشه توفکر این بودم که چطوری زن داداش آیندمو اذیتش کنم وخواهرشوهربازی درارم نمیدونم چرا دلم میخواس ولی خوب دوست داشتم اینکارو کنم اما ازوقتیکه داداش نامزد کرد تا الان ک عمه شدم ی بارم حتی سرش دادنزدم ودعوامون نشد چون خودش خیلی ماهه ودلم نمیادچیزی بش بگم
    پاسخ:
    آفرین :-)
    سلام من واقعا متاسفم از این پیام ها عصبی میشم.هر زنی ۱۰۰درصد ما شوهرشه و زن و شوهرن که باید مال هم باشن.خواهر باید حد و حدودشو بدونه.مرد باید فقط زنش رو دوست داشته باشه من هم برادر دارم ولی هیچوقت از این احساسات بیخود نداشتم.شوهرمم فقط ما منه.برادرمم فقط مال زنش . تمام.
    پاسخ:
    سلام
    به اعصاب خودتون مسلط باشید! اون وقتی که من این پست رو گذاشتم برادرم زن نداشت. الان که زن داره مال زنشه اما هنوز برادرمه و دوستش دارم. اما خیالتون راحت باشه من خواهرشوهر خوبیم کاری به کاریشون ندارم چون خودمم خواهرشوهر دارم و نمیخوام کاری ب کارم داشته باشه :-P
    سلام.من 14سالمه و یه داداش دارم که تمام زندگیمه.خیلی دوسش دارم خیلی ولی الان بعداز3سال داره به عشقش میرسه.رابطه ی من و زن داداشم خیلی خوبه با هم مثل خواهر میمونیم ولی داداشم خیلی ازم دور شده همش گریه میکنم و دارم افسردگی میگیرم.فکر اینکه داداشم بهم کم توجه شده و ازم میخواد جدا بشه دیوونم میکنه.چیگار کنم اروم بشم؟
    پاسخ:
    سلام
    عزیزم🙂
    واقعا نمیدونم چه کار باید بکنی فقط میتونم بگم به این فکر کن که داداشت الان خوشبخت و خوشحاله و تو از این بابت باید خوشحال باشی
    شورشو درنیار😒تو باید دنبال خوشحالی و خوشبختی داداشت باشی نه اینکه خودخواهانه رفتار کنی اون مال تو نیست.
    پاسخ:
    باشه :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span