هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

شعر و عنوان و عکس به اندازه کافی گویا هست؟ :]

یا ثامن الحجج دل ما وا نمی‌شود

خیلی تلاش کرده ام، اما نمی‌شود

هر جا که رفته‌ام و به هر کس که گفته‌ام

گفته به دست من گره ات وا نمی‌شود

اصلاً به هر که رو زده‌ام گفته با تشر:

هرجا که می روی برو، اینجا نمی‌شود

نازم به شاعرت که چه زیبا سروده است:

وقتی دل شکسته مداوا نمی‌شود

دستت بزن به دامن سلطان که هر جواب

از او شنیده می شود الا،‌ نمی‌شود

حالا من شکسته دل خسته غریب

رو کرده ام به سوی تو آقا،‌ نمی‌شود؟
  • ۹۲/۰۵/۰۷
  • هوالعشق

دیدگاه (۸۳)

آقا جان...

پاسخ:
:)
گوهر شاد را که می‌روی سمتِ حرم. یک راه‌رویی دارد. بعد همین‌طور هشتی را که رد می‌کنی، چشم‌ت که می‌افتد به گنبد. دل‌ت که می‌لرزد، از آن همه هیبت. ضریح را که می‌بینی، از پشتِ پنجره و آن همه جمعیت. آن را می‌خواهم. "آن"ِ آن‌موقع را.
پاسخ:
روزی شما انشالله
خوش به حال دلت...
پاسخ:
خوش حالم!
مطهره جان
عازمید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
انشالله بله :)
دلم مطهره جان...دلم...
انگار باید دوباره برای خودم زمزمه کنم:


"بلیط ماندن است مانده روی دستهای من
در این همه مسافر حرم نبود جای من؟
رفیق عازم سفر، فقط «سلام» را ببر
سفارش مریض حضرت امام را ببر
«سلام نسخه» را ببر ببین دوا نمی‌دهد؟
از او بپرس این مریض را شفا نمی‌دهد؟
چقدر تا تو با قطارها سفر کند دلش؟
چقدر بگذرند زائرانت از مقابلش؟
چقدر بادهای دوریت مچاله‌اش کنند؟
و دوستان به روزهای خوش حواله‌اش کنند؟
مرا طلای گنبد تو بی قرار می‌کند
کسی مرا به دوش ابرها سوار می‌کند
خیال می‌کند که دیدن تو قسمتش شده
همین کسی که دارد از خودش فرار می‌کند
به بادهای آشنای شرق بوسه می‌دهد
به آتش ارادت تو افتخار می‌کند
به این امید، ضامن رئوف، تا ببیندت،
هی آهوان بچه‌دار را شکار می‌کند
هزارتا غروب در مسیر ایستاده‌ام
به هر که آمده به پایبوس نامه داده‌ام
من از کبوتران گنبد تو کمترم مگر؟
که بعد سالها نخوانده‌ای مرا به این سفر
قطارهای عازم شمال شرق می‌روند
دقیقه‌های بی تو مثل باد و برق می‌روند
کسی بلیط رفتنی به دست من نمی‌دهد
به آرزوی یک جوان خام تن نمی‌دهد
بلیط ماندن است مانده روی دستهای من
در این همه مسافر حرم نبود جای من"

شاعرش را نمی دانم،شما بخوان:دل های بی قرار...
دعایتان را به التماس می خواهم بانوجان...
قول می دهید دلم را بین اسباب سفرتان،گوشه ای جا دهید؟
پاسخ:
به روی چشم :*
ممنونم....:*
سفر بی خطر و نگاهتان گره بخورد به خورشید طوس انشاءلله...
پاسخ:
مچکر :*

+بح بح.همیشه خوش خبر باشین انشالله! فک کنم گرفتم چه خبری رو میگی! :**
غلام حلقه به گوش تو زار باز آمد
خوشی درو بنگر، کز ره دراز آمد
به لطف، کار دل مستمند خسته بساز
که خستگان را لطف تو در کارساز آمد
چه باشد ار بنوازی نیازمندی را؟
که با خیال رخت دم به دم به راز آمد
بر آستان درت صد هزار دل دیدم
مگر که خاک سر کوت دلنواز آمد؟
غبار خاک درت بر سر کسی که نشست
ز سروران جهان گشت و سرفراز آمد...

التماس دعا
پاسخ:
غلام حلقه به گوش تو زار باز آمد
خوشی درو بنگر، کز ره دراز آمد

خیلی خیلی قشنگ بود.ممنونم
محتاجیم
وااااای خوش به حالت!
چن ماهه که میخوام دعوتم کنه ولی...... : (
فراموشم نکن! خیلی خیلی دعام کن شاید که به خاطر دعای تو منم دعوت کنه!
سفر خوبی داشته باشین!:)
پاسخ:
ممنون عزیزم.انشالله که بری مشهد و ما رو دعا کنی :)
  • استار بانو
  • التماس دعا خواهر

    ایشالا سلامت بری و برگردی

    اما خب در هر صورت کارت اتوبوسات با من :))) :دی
    پاسخ:
    محتاج دعا
    ممنونم.پس با خیال راحت بمیرم دیگه؟ یادت نره ها! :دی

    سلام

    هم حس تونم سادات جان...

    میدونم که میرید...

    دعام کنید...

    پاسخ:
    سلام
    :)
    رفتم :)
  • آخرین حضور
  •  

    خوش به حالتون ...

     

    سلام ما رو هم برسونید ....

     

    بیلط ماندن است مانده روی دست های من .... :((((

    پاسخ:
    روزی شما انشالله :)
  • محرم نینوا
  • همه ی وبلاگ نویسا نیت کردن فقط دل مارو بسوزونن:(
    التماس دعا:(
    پاسخ:
    :)
    روزی شما انشالله
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    حتما می شود ولی به صلاح نه به آنچه که ما می خواهیم
    وعسی ان تکرهوا شی وهو خیر لکم وعسی ان تحبوا شی وهو شر لکم
    التماس دعا


    پاسخ:
    سلام
    بله ..
  • منتظر بهار
  • ...
    سلام سادات
    سفرت بیخطر
    سلام ما رو به حضرت برسون:)
    التماس دعا
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون و چشم و محتاج دعا :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام سیده
    آنقدر دلم مچاله شد که نگو اما حیف که نشکست...
    که اگر میشکست شاید فرجی میشد
    بسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار التماس دعا

    من و خیلی دعا کن بسیار محتاجم به دعات
    به آقا هم سلام ما برسان
    بگو این روسیاه خسته دل فقط باشما آرام میشود
    پس آرامم کن...

    یاعلی
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام
    روزی شما انشالله
  • بے بازگشتــــ ...
  • سلام ما را نیز برسانید ...
    پاسخ:
    چشم :)
    باب الجواد... خاطره ی لحظه های ناب

    هعییییییییی

    یاد مرحوم
    آغاسی بخیر

    میخوام برم به مشهدو یه هفته اونجا بمونم
    تو حرم امام رضا......
    پاسخ:
    التماس دعا
  • زهرا دمیرچی
  • دلم می خواست تو مشهد باشم و خودم رو دخیل ببندم به پنجره فولادی که تا به حال نزدیکش نرفتم و دستام رو گره کنم به پنجره هاش و ساعت ها تو همون حالت بمونم و ضجه بزنم و ناله بکنم و فریاد بزنم و التماس کنم و تا آقا شفام نداده و حاجتم رو نداده جدا نشم...اما حیف زهی خیال باطل...
    پاسخ:
    :)
    یا امام رضا(ع)
    بطلب دیگه.
    پاسخ:
    :)

    دلتنگیه منو به آقا برسون ...

    سفرت بی خطر :)
    پاسخ:
    به چشم :)
    ممنونم
  • ستار(خرابات)
  • من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم

    تو میروی به سلامت سلام ما برسانی

     

    یک دنیا غبطه میخورم بهتون برای این سفر

    مشغول الذمه است کسی که دوستان فضای مجازی را یاد نکند در حرمش

    یاعلی

    پاسخ:
    این جمله آخرتون خیلی پررنگ تو ذهنم موند.به شدت به یادتون بودم!
    یخده زیادی مشد نمیری دخترم؟!!!!!!!
    پارتی داری؟!!
    بعد ماه مبارک مویوم موروم میشد ... :دی
    پاسخ:
    سالی دوسه بار که زیاد نیس که :)

    عه به سلامتی.التماس دعا

    چقدر امام رضا دوسِت داره دوستم.

    سلام بلند مارو به اقا برسونید.

    التماس دعا فراوون

    پاسخ:
    بچه های ناخلف نگاه بیشتری میطلبند ...

    محتاج دعا

    وای که چقد منم دلم مشهد میخواد...

    اشک

    پاسخ:
    روزی شما انشالله
    eltemase doaaaaaa
    پاسخ:
    ماهم التماس دعا

    موءذن بزن نقاره که صحن انقلاب میخواهم..

    التماس دعا..

    پاسخ:
    محتاج دعا
  • سیدامیر ولایی
  • من هم دلم بسیار برای حرمش پر کشیده..
    خودش بطلبد انشاالله..
    پاسخ:
    انشالله
  • عارف عبداله‌زاده
  • دل‌‌تنگِ حرم‌م... دعا کنیدم...
    پاسخ:
    دلتون به نگاه شون شاد

    جان من آقا مرا سرگرم کاشی ها مکن!

    گر حواسم پرت صاحبخانه باشد بهتر است؟


    گنبدت مال همه، باب الجوادت مال من!

    جای من پشت در میخانه باشد بهتر است؟


    +ناله های سید رضا نریمانی...
    پاسخ:
    ...
    پر دست _خادمها رو دیدی به یاد پرواز باش
    پاسخ:
    خیلی یادت بودم :)
  • عارف جعفری
  • من سه ماه است قصد کردم و هنوز ...

    سلام
    پاسخ:
    انشالله روزی تون
    سلام
  • زهرا دمیرچی
  • یه دوست دارم اصفهان زندگی می کنه عشق امام رضاست سالی هفت هشت بار بلکه بیشتر باید بره مشهد
    کلا اصفهان یه آب و هوایی داره که آدمو عاشق امام رضا می کنه
    کامنت خودمو از این جا کپی کردم پشت بندش نوشت کپی فقط با ذکر منبع و اینا مجازه چقدر با حال :دی
    پاسخ:
    خوش به حالش :)

    آره دیگه اینقدرام شعورش نمیرسه خب! :دی
    خیلی التماس دعا تو این شبا ...
    منم قصد کردم برم مشهد الرضا ...
    کاش بشه هم رو یه بار دیگه ببینیم ... !
    پاسخ:
    خیلی دوست داشتم ببینمت.به خصوص نی نی ت رو! :)
  • سیدامیر ولایی
  • همیشه پای اسرائیل در میان است..
    خوش ب سعادتتون؛
    پاسخ:
    سعادت نیست! قسمته
  • مهمان همیشگی
  • سلام سیده عزیز
    منم مثل بقیه بچه ها دلم لک زده برای حرم امام رضا:/
    هرروز بهتون سلام میکنم آقا،دست برسینه و تسلیم آقا...
    یک روز اگر میشود مرا هم بخر،قاطی هر چه خوب داری مرا هم ببر...
    سیده جان ان شاءالله حسابی روحتون سیراب شه ازمعنویت به لطف آقا،ماروهم خاطر مبارک داشته باشید:)
    سفربی خطر
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    انشالله که قسمت بشه و بری مشهد و ما رو هم دعا کنی :*
    ممنونم :)
    گفته بودی که طبیب دل هر بیماری   پس طبیب دل من باش که بیمار توام
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    پاسخ:
    :)
    صحنتان را میزنم بر هم جوابم را بده
    میهمان گاهی اگر دیوانه باشد بهتر است

    گنبدت مال همه باب الجوادت مال من
    جای من پشت در میخانه باشد بهتر است؟

    یاعلی

    پاسخ:
    از بابت همه ی شعرهای قشنگ تون ممنونم
  • ₪ طلـوع آخـر₪
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاح دعا
    خوشا به حالت
    پاسخ:
    یاده اون شعره دبستان افتادم: خوشا به حالت ای روستایی! :)))
    :)
    شک نکن که میشه..
    پاسخ:
    :)

    ما که برگشتیم:((

    زیارت شما قبول و التماس دعا

    پاسخ:
    زیارت شمام قبول و ممنون و محتاج دعا

    هنوز امام رضایی؟
    پاسخ:
    سلام
    آره :)

    سلام

    عبادات و زیارتتون قبول انشاالله.

    اگر هنوز مشهدید خیلی خیلی التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    یادتون بودم :)

    حرف دل بود دو تا پست بالا .. حق !

    زیارت قبول بانو :)

    پاسخ:
    ممنون عزیزم:)
  • زهره سعادتمند
  • نوش جان..
    پاسخ:
    نوش جون شما که الان مشهدی :)
    سلام مطهره جانم ...
    استشمام عطر خوش حرمش گوارای وجود پاکتان...
    زیارتتان قبول بانو...
    چند دقیقه پیش داشتم با خودم فکر میکردم که روزی که عازم بودید گفتم برایتان دعاکنید یک گرهی برایم باز بشود...
    باخودم گفتم مطهره جان هنوز نیامده...یعنی قرار است اول حاجتم را در دستانش بریزی بعد بازگردد؟
    که آمدم و دیدم بسلامتی برگشته اید...
    قبول باشد بانوجان:)
    شک ندارم که یادم کرده اید....:)
    و شک نکنید که بیادتان بوده ام شدیییید
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    اون پست بالا رو از حرم نوشتم. مشهد بودیم هنوز که این کامنت رو گذاشتی.تازه یه ساعته رسیدیم.انشالله حاجاتت برآورده به خیر بشه :)
    و خیلی زیاد هم یادت بودم.خیلی خیلی :)
    ممنون که یادم کردی

    میشه منم دعا کنی؟

    پاسخ:
    دعاگو بودیم اگه قابل باشیم

    سلام قربونت برم:*

    سیده جان خیلی التماس دعا...سلام مارو به آقا برسون...

    زیارت قبول:)

    پاسخ:
    سلام عزیزم :*
    رسوندم :) ممنون
    دلم تنگ بهشته سیده جان...
    پاسخ:
    روزیت انشالله :)
  • سجاد شاکریـ
  • کلّ بهشت، گوشه ای از مشهد الرضاست
    "مشهد" قرین عرش خدا بوده از قدیم ..
    پاسخ:
    بح بح
  • آخرین حضور
  •  

    زیارت قبول ... :)

     

    ان شاالله که ما رو هم دعا نمودین ...

    پاسخ:
    ممنون
    بله بله خاطرم بودین :)
    بح بح
    پاسخ:
    :)
  • خارج ازچارچوب
  • این عکس بالا مربوط به قسمت آقایونه و منحصرن توفیق تماشاش از نزدیک نصیب ما میشه(یکی که دلش مشهد میخواد...)
    پاسخ:
    توفیق دیدنش قسمت خانم ها هم میشه. از همون گوهرشاد یه جایی هست که خانم ها میتونن برن و اینجا رو ببینن
    روزی تون انشالله

    زیارت قبول . . .

    پاسخ:
    مچکر 
    زیارت قبول
    :)
    پاسخ:
    مرسی :)
  • ستار(خرابات)
  • زیارت قبول.ممنون که ما را هم یاد کردید.انشالله زائر باشید و همیشه زائر بمانید!!

    یاعلی

    پاسخ:
    ممنون.انشالله :)

    یا امام رضا:

    در گریه خریدار تبسم شدم از عمد

    انگشت نمای همه مردم شدم  از عمد

    فتوای شیوخ است که هر باده حرام است

    بدمست ترین مشتری خم شدم از عمد

    میخواست مرا زائر مشهد کند اما

    یکباره پیاده وسط قم شدم از عمد

    در حین نمازم وسط رکعت هشتم

    سمت حرم قبله هفتم شدم از عمد

    با اینکه سه تا حوض حرم داشت ولی باز

    با گرد حرم گرم تیمم شدم از عمد

    دیدم حرمت پرشده از بچه کبوتر

    من بچه شده طالب گندم شدم از عمد

    چه دلهره ای در دل پیدا شدگان بود

    در آن حرم قدسی تو گم شدم از عمد

    با اینکه توانایی اول شدنم بود

    در کنگره شعر تو هشتم شدم از عمد


    شعر از دوست عزیزم آقای محسن صرامی که تو محفل انگور خونده شد و کیف کردیم...


    یاعلی


    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون از بابت شعر ها و اون شماره

     عه اومدین زیارت و شمال و روزه های پیچونده شدتون قبول

    التماس دعا خعععلی

    پاسخ:
    یه ساعته رسیدیم! ممنون و همچنین و محتاج دعا خیلی
    سلام علیکم
    نماز و روزه ها قبول.
    زیارت هم قبول.
    عیدتان هم مبارک.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    همچنین
    ممنون عید شمام مبارک
  • طلبه جهادی
  • خوش به حال همه نوکرای ارباب خوش به حال همه دل سوخته ها...
    اومدم دعوت کنم چون چراش بمونه برا بعد!!!
    خوشحال میشیم مهمون ما بشید
    ای ماه ! یک نظر که حلال است رو مگیر
     عید است یک هلال خودت را نشان بده ....

    عید مبارک
    پاسخ:
    مبارک باشه
    سلام خواهری
    زیارت قبول
    عیدت مبارک..
    پاسخ:
    سلام :)
    ممنون عیدشمام مبارک
    سلام مطهره جان...
    زیارت قبول بانوجان...)
    خیلی خیلی ممنونم که خیلی خیلی زیاد بیادم بودید...
    مهربانی ات بی حد است...
    ممنونم عزیزجانم...


    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون:)
    خواهش میشه :*

    سلام سیده جان

    مبارکا باشه.

    زیارتتون قبول.

    خیلی ممنون بخاطر این همـــــــــــــــه لطفت.

    ایشالا سفر کربلا عیدی  بگیری از خدا.

    :-*

     

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم :*
    خواهش میشه :)
    انشالله
    زیارتتون قبول!
    عیدتم مبارک! :)
    آدرسی که بهم دادی اصلا باز نمی شه....!!
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم :)
    عه! چرا! یه بار دیگه میذارم :)
    طواف ِ عاشقان هم بر مدار ِ چشم های ِ توست
    سماع صوفیان هم گرد عرفان ِ تو می چرخد

    بیابان در بیابان گرگ شد هر کوه صیادی
    چقدر آهوی زخمی در شبستان ِ تو می چرخد

    -قزوه
    پاسخ:
    :)
    زیارت ات قبول خواهری
    دلت همیشه ، آیینه کاری محبت اش
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم :*
    روزی شما انشالله :)
    فحشم که ندادی؟:)
    واااااااایچه حالی کردم با دریا کنار مطهره جان:)
    پاسخ:
    نه هربار پر میدیدم میگفتم عهههه! پرواز! :دی

    :)

    عکس جدید کنار وب خیلی قشنگه..

    خیلی....

    پاسخ:
    از طرف باب الجواده :)

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام

    یاعلی . . .

    وا ی دختر

    همچین که این عکسو دیدم

    هی چشمام را مالیدم ببینم درست میبینم

    مطهره یادش ب من بوده آیا؟

    دمت گرم خیلی ولی حال کرم

    عجب الهه هم پریدا ! یادبگیر تو ! حالا هی دوباره ایراد بگیر ب پسرای گله مردوم

    پاسخ:
    آیکون عینک آفتابی!

    ایشالا پریدن تو!
  • بــ♥ـاران
  • سلام
    عبادات قبول
    منم آپم
    پاسخ:
    سلام
    خیلی قشنگ بود............
    با صدفش ی حس دیگه بود واسم
    ینی داغوونم کردااا
    فدای تو
    ..

    التماس نور
    پاسخ:
    عزیزی :*

     

    باسلام و احترام دعوت می شوید

     به جز زیبائی ات

      چیزهای زیادی هستند

      که باید انتقال بدهی

      وراثت را از لبخندت شروع کن

      آنگاه که زخمهایم را می بندی

    مهربانی ات را به ژن هایت تحمیل کن

     وقتی که باقیمانده ی سفره را

     در برف باغچه یِ خانه می تکانی

     و ای کاش خودت را می دیدی

     اوقاتی که پرده را کنار می زنی وُ

      شیشه ها را تمیز می کنی

      تا بفهمم که باران

      چقدر به خانه ی ما زیاد می آید

      کاش خودت را می دیدی

     که از هر طرف زیبایی

     و من چگونه از هر طرفی دوستت دارم

      کاش خودم را می دیدم

      وقتهایی که تو را می بینم.

     

    پاسخ:
    سلام
    :)
    پاسخ:
    :)
    ما را کبوترانه وفادار کرده است
    آزاد کرده است و گرفتار کرده است
    حضرت ِ عشق...

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • من که نبودم شما رفتی مطهره جان ..

    اما زیارتت حسابی قبول :)


    پاسخ:
    ممنون عزیزم :)
    اینم داشه باشین بد نیست

    شعرش از دوست عزیزم آقای سید حسن رستگاره از شعرای آئینی اصفهان عزیز خودمون

    یاعلی


    السلام علیک یا امام الرئوف
    یا علی ابن موسی الرضا


    یک شب میان خاطره هایم قدم زدم

    حال خوشی برای دل خود رقم زدم

    بی وقفه از تو گفتم واز عشق دم زدم

    گشتی دوباره دور و بر آن حرم زدم

     

    آنجا که در وجب وجبش نور جاری است

    آنجا که گوشه گوشه اش آئینه کاری است

     

    در کوچه ها به سمت حرم رهسپارتر

    با گامهای خسته ولی استوار تر

    هنگام وصل آمد و دل بی قرار تر

    افتاده باز در طپش بی شمار تر

     

    میدانم آخر این هیجان می کشد مرا

    این اشتیاق پر ضربان می کشد مرا

     

    از صحن جامع رضوی پابه پای باد

    رد میشوم به زمزمه آشنای باد

    پر کرده حجم خالی من را صدای باد

    این هق هق من است ویا های های باد

     

    مرغ دلم رهاشده در باد می پرید

    ازصحن قدس سمت گهرشاد می پرید

     

    عطر رواق طعنه به بوی بهار زد

    پرچم نسیم را به تفاخر کنار زد

    نقاره خانه لطف تورا باز جار زد

    شب ، خیمه بر سر حرمت با وقار زد

     

    فواره ای که اوج تورا مبتلا تر است

    در اشکهاش گنبد زیبا طلا تر است

     

    من آن مسافرم که دراین شب رسیده ام

    با واژه های سوخته از تب رسیده ام

    در انعکاس درد محدب رسیده ام

    با جام رنجهای لبالب رسیده ام

     

    از راه دور خسته و بی تاب آمدم

    لب تشنه ام که در طلب آب آمدم

     

    ساقی توئی و باده توئی و سبو توئی

    آبی به رنگ عشق توئی آبرو توئی

    جلدم ، کبوترم ، هدفم کو به کو توئی

    مقصود من از این همه بق بق بقو توئی

     

    از بام خاطرات حرم جُم نمی خورم

    از غیر دستهای تو گندم نمی خورم

     

    سر چشمه های این همه ذوق و قریحه ، تو

    من هم غریب شهر و دیارم ، شبیه تو

    حالا رسیده ام به کنار ضریح تو

    چشم انتظار گوشه ی چشم ملیح تو

     

    امشب اسیر پنجره فولاد کن مرا

    از غصه های زندگی آزاد کن مرا


    پاسخ:
    خیلی خیلی خیلی ممنون

    باید غبار صحن تو را توتیا کنند

    « آنانکه  خاک را به نظر کیمیا کنند»

     

    هو هوی باد نیست که پیچیده در رواق

    خیل ملائکند رضا یا رضا کنند

     

    بازار عاشقان تو از بس شلوغ شد

    ما شاعرت شدیم که مارا سوا کنند

     

    «هر گز نمیرد آنکه دلش» جلد مشهد است

    حتی اگر که بال و پرش را جدا کنند

     

    هر کس به مشهد آمد و حاجت گرفت و رفت

    او را به درد  کرببلا مبتلا کنند

     

    دردی عظیم و سخت که آن درد را فقط

    با یک نگاه گوشه ی چشمت دوا کنند

     

    از آن حریم قدسی ات آقای مهربان

    « آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنند»


    شاعر: همان

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام

    گاه می اندیشم...

    چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم

    همین مرا بس که کوچه ای باشد

    و باران

    وخدایی که زلال تر از باران است...

    یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
    لینک شدید!
    سلام دیروز به وبلاگتون سر زدم و چند تا از نوشته هاتون رو خوندم ، امروز هم همنطور
     اما یادم نمیاد نظر گذاشتم یا نه !
     
    همممم ، همین دیگه. خواستم بگم خوندمتون و انشاالله دنبال می کنم نوشته هاتون رو :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    head:script/span