هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

یار با ماست، چه حاجت که زیادت طلبیم؟

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۳ ق.ظ
 یک امام رضا داشته باشی به مهربانی خدا،
یک امیرالمومنین ِ خیلی دوست داشتنی
و یک امام حسن ِ نازنین

خوشبختی از این بزرگ تر؟

  • ۹۲/۰۵/۰۱
  • هوالعشق

دیدگاه (۴۰)

  • سیدامیر ولایی
  • میلاد امام حسن مبارک
    با دل پاره ای در خدمتم
    پاسخ:
    تبریک
  • استار بانو
  • نه والا
    پاسخ:
    :)
  • محرم نینوا
  • خوشبخت ترین آدما ماییم!
    پاسخ:
    :)
  • بے بازگشتــــ ...
  • دیگه چی میخوای واقعا؟:-)
    پاسخ:
    یه مشهد و یه نجف و یه مدینه! چیزه زیادیه؟ :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عزیزم 
    قلمت طلا 
    خیلی خوب گفتی
    :)
    خوشبخت خوشبخت
    پاسخ:
    :)
    واقعا بازم من یکی درک نمیکنم :(
    پاسخ:
    منم هی یادم میره!‌:)
    الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین و الائمه المعصومین علیهم السلام.
     :)
    پاسخ:
    :)
    من عاشقه امام حسنم :)

    نگاهشو ازمون نگیره ....
    پاسخ:
    منم همینطور :)
    آمین
  • خانم چادری
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • محمد حسین عباسی
  • وبلاگ جالبی دارید
    اگر مایل به تبادل لینک هستید بسم الله.
    پاسخ:
    ممنون
    سلام

    همه آرزوی من یک نفسه
    یه امام رضا دارم برام بسه....

    پشت مرا خالی مکن ای تکیه گاه من
    نوکر فقط تکیه بر ارباب میکند...


    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    واقعا :)
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • نه والاع :)

    خوشبختی از این بزرگ تر ؟
    پاسخ:
    نه والاع :)
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • این هایی که گفتی مربوط میشد به ماه ِ مبازک دیگه ؟!!

    آخه
    و یک امام حسین ..
    و یک مادر ..
    و یک جواد
    و ..
    و ..
    هم هستند ..

    پاسخ:
    این هایی که گفتم مکنونیات بود! سه تایی که خیلی دوستشان دارم، نه فقط ماه مبارک :)
    تو را دارم چه غم دارم
    تو هستی همه دار و ندارم....
    خوب گفتی  چون که دلم قرص شد که خوشبختم ...

    پاسخ:
    این یه بیت رو خیلی دوست دارم :)
    خوشبختی ت مستدام
    سلام
    عیدتان مبارک باشد ...

    درگیر ِ همین جمله هایی هستم که نوشتید...
    واقعا چه میخواهم دیگر؟
    پاسخ:
    سلام
    عید شمام مبارک :)

    هیچ :)

    یک دامن  رقیه کم دارد ، که ان هم دستاویزمان هست ....

    خوشا به حالتان ، خوشا به حالمان....

    .

    .

     

    یاکریم ابن الکریم ....

    پاسخ:
    خوش به حال همه مون!‌ :)
  • زهرا دمیرچی
  • اگه داشته باشی !
    پاسخ:
    ایشالا که داشته باشیم :)
  • زهرا دمیرچی
  • باشیم
  • ستار(خرابات)
  • خیلی خوب بود خیلیییییییی
    پاسخ:
    :)
  • سمیه ناصری
  • ما اگه واقعا قدر خودمونیم رو بدونیم.....خوشبخت ترینیم ....هم این دنیا هم اون دنیا......
    پاسخ:
    صدالبته :)

    حرف دل منو زدی.

    تبریک :)

    پاسخ:
    :)
    تبریک :)
    وبلاگت چه حس خوبی داره.. :)
    پاسخ:
    نظر لطف تونه :)
    ب شدت ازین سه تا پست اخیرت انرژی گرفتم
    مررررررررررسی زیاد :)
    پاسخ:
    خداروشکر خوشحال شدم.چون میخواستم حذفش کنم! :)
    خدا تو خالق کرامتی ، ولی بیا ببین چکار میکند حسن ........
    پاسخ:
    :)
    به پستای امام حسن(ع) دست نزن:) لطفا:)
    عزیز دلمی:*
    پاسخ:
    چشم :*

    سلام

    در مورد شعر و این ایام:

    اصلا بعید نیست که آقایمان کنند
    وقتی طرف حساب شود با کریم ها...


    کریم:
    کسی که قبل از عرض حاجت میدهد
    کسی که همیشه خیلی بیشتر از نیاز میدهد
    کسی که هیچ وقت جواب رد نمیدهد
    کسی که به رویت نمی آورد هر چه میدهد...

    ندهد فرصت گفتار به محتاج ، کریم
    گوش این طایفه آوای گدا نشنیده

    میلاد کریم کریما مبارک

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خوب بود. ممنونم :)
    عیدتون مبارک

    گوش این طایفه آواز گدا نشنیدست

    ندهد مهلت گفتار به محتاج کریم...

    ولادت آقا امام حسن(ع) مبارک*

    پاسخ:
    مبارک باشه 
  • سجاد شاکریـ
  • اگر بناست که دستم شود گدای دری
    به پیشگاه تو مولا گدا شدن بهتر
    چقدر دست کریمت ندار، دارا کرد!!
    به آستانه ات آقا، "نداشتن" بهتر
    .
    .
    سلام الله علیکم
    طاعات و عبادات قبول و عید مبارک
    شاعرمان کردند برای اولین زاده ی زهرا (س) ..
    مفتخرمان کنید به حضور در حیاط خلوت "بین الطلوعین"
    یا نور و یا قدوس [گل]
    پاسخ:
    سلام
    ممنون.همچنین
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • بح بح .. تولدتون مبارک .. :)
    پاسخ:
    ممنون :)
    دلدادگیم از قدیمه؛
    آقام امام حسن کریمه..
    پاسخ:
    :)
    آ , توام تولده قمریته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من نیـــــز .

    دیدی چقد حسه خوووبیه ؟:)
    پاسخ:
    عه!
    هوم.تولدت مبارک :)
  • خانم چادری
  • وااای این تصاویرت فوق العاده ان!!
    حس خیلی خوبی به آدم میده.
    :)
    پاسخ:
    دست طراحشون درد نکنه :)
    میلاد ِ قمری تان مبارک بانوجان

    سلام

    خب دیگه اینجا من باید سرم رو بکوبونم تو دیوار که یه روز زودتر به دنیا اومدم...

    خوشا به حالتان

    واقعا سعادتیست...

    ان شاالله بهترین عیدی ها رو روزیتون کنن

    التماس دعا سادات جان

    یا حق

    پاسخ:
    سلام
    البته من شب تولدشون میشه تولدم :)
    ممنونم.انشالله برای شما هم
    محتاج دعا :)


    +خصوصی: خب دیگه پس! تولدتون مبارک. روایتی که گذاشتی خیلی خوب بود.ممنون عزیزم:)
  • صبح تابناک
  • بعدش باید بگی
    بیشترین خوشبختی اینه که با محبت اهل بیت به دنیا اومدی
    پاسخ:
    بله :)

    خدایا شکر

    عیدت مبارک با تاخیر

    پاسخ:
    :)
    عید شمام مبارک
    انقد بدم میاد جایه هرجور اظهار نظری برای پستات رو میبندی :D
    پاسخ:
    یَک حالی میده! :دی

    چه عکس قشنگی      :)

    نفر بالایی خیلی ناراحته ها !!!!!!!

    :)))))))))))

    پاسخ:
    شما خیلی خوشحالینا! :)
  • موج وبلاگی صبر ریحانه ها
  • دومین دوره موج صبر ریحانه‌هاست. و دعوت می‌کنیم از تمام کسانی که قلمی در دست دارند و می نویسند و طراحانی که طرح می زنند در زمینه کلی روزه+گرما+حجاب، و موضوعات پیشنهادی:

    دختران؛ راه‌کارها، تجربه‌ها و تاثیرگزاری حفظ حجاب
    مادران؛ راه‌کارهای تربیتی حجاب برای فرزندان و تجربه‌های این راه
    همسران؛ من برای حجاب همسر خود چه کرده‌ام؟ (ویژه آقایان)

    قالب آثار:
    ادبی؛ مینی‌مال، کوتاه‌ نوشته‌های ادبی، شعر و خاطره
    گرافیک؛ پوستر، اینفوگرافی، تصویرسازی
    منت می‌گذارید که می‌نویسید و وقت می گذارید، و درنهایت از طریق سایت موج به آدرس
    Reyhaaneha.ir و یا ایمیل موج به آدرس Reyhaaneha@gmail.com حداکثر تا عید سعید فطر در اختیار ما قرار دهید.

    بازکردم یه دونشو به خاطره تو :D
    پاسخ:
    مرسی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    head:script/span