هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

من دیگه حرفی ندارم :|

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۷ ب.ظ
در اوج گرما، سرظهر که ازقضا خورشید هم نورش را دقیقا روی مغز من تنظیم کرده بود و با چادر و متعلقات، در حال تبخیر بودم جلوی چشم های تشنه ام، یک عدد پسرِ تیشرت ِ آستین کوتاه ِ نخیِ خُنک به تَن، خیلی شیک از آب سرد کن، قلوپ قلوپ آبِ یخخخخ خورد و بعد یک عدد فسقلی،  بستنی سالار لیس زنان، در افق محو شد :/
به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب:دی
  • ۹۲/۰۴/۲۲
  • هوالعشق

دیدگاه (۵۵)

هعییی روزگار
پاسخ:
میبینی خواهر؟
  • خانم چادری
  • صبری جمیل آرزومندتانیم با دیدن این صحنه ها
    :)
    پاسخ:
    مچکر :)

    برای خصوصی: عه:دی خب اکشال نداره یه ذره نور هم غنیمته :)
    سلام

    حتما مریض بوده بنده خدا!!! (این چیزیه که این روزا تو شرکت خیلی به خودم میگم تا کارهای بعضی از دوستان دیوانم نکنه!)

    اینجا کارگرها که زبون بسته ها هیچ کدوم روزه نمیگیرن(ینی نمیتونن!)

    ولی موندم تو کار این مهندسا که صبح تا شب زیر کولر گازی نشستن و این دو سه روزه اینقده غر زدن به خدا و ایضا به بنده به عنوان نماینده ام الاختیار خدا رو زمین! که باور کردم اینا از حمله نظامی امریکا به اندازه این روزه های مارمضون نمیترسن!

    شما هم همینو بگید دیگه!

    حتما مریض بوده هم بخاطر اینکه روزه نبوده. هم مریض بوده که تو ملا عام آب میخورده!

    دیگه والا منم حرفی ندارم! شما که جای خود....

    ولی من اگه جای خدا بودم به خانومای چادری که تو این گرما روزه میگرفتن یه حال اساسی میدادم (البت روزه وظیفس! ی وخ چیز نشه)


    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    اصلا بحث روزه بودن و نبودنش نیست چون به قول شما شاید مریض بوده یا هر چی دیگه! بعدم اصن به من ربطی نداره کی روزه میگیره کی نمیگره فقط من تشنه م بود! :/
    به اون آقایون باید بگید با چادر و متعلقاتش یه بار تو آفتاب، زبون روزه برن بیرون تا قدرنعمت دستشون بیاد! :)

    آره باید برای ما دوبله ثواب بنویسن. نه چیز نشد ملتفتم:دی
    http://bonyadesadr.mihanblog.com/

    سلام

    اینم اونی که قولش رو داده بودم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ولی اینکه برا کرمانه؟
  • هما یوسفی
  • سلوم
    از دست تو هوالعشق:)
    بعد کلی گریه کردن خندیدم:))
    خعلی باحالی ابجی
    یا علی
    پاسخ:
    سلام :)
    گریه چرا؟
    قربونت
    :/
    پاسخ:
    \:

    سلام بابت وبلاگتون و اون عکس زیبای حرم به شما تبریک میگم

    خوشحال میشم با تبادل لینکها بیشتر بهم سر بزنیم

    قدمتون روی چشم

    پاسخ:
    سلام.ممنون لطف دارید
    خدمت میرسم
    :))))
    توصیفه خوبی بود :)))

    و شیکمه شما گرسنهههه :D
    پاسخ:
    گرسنه نه! تشنه :(
    اووووف چه صحنه هایی دیدی.خدا صبرت بده
    البت بعضی ها یکم وقت دیدن من و چادرم و متعلقاتش سیگارش پشت دیوار روشن میکنن.یا بطری ابشون رو پنهان میکنن
    پاسخ:
    خیلی هم خوب :)

    آره واقعن درکت میکنم... منم با تشنگی فراوون دیدم یه آقاهه وایساده دم آبسرد کن و آب میخوره بعدم یک نگاه متکبرانه ب من کرد که عجب من خوردم تو نمیتونی بخوریا

    البته بگذریم که منم ...

    پاسخ:
    ببین اون آب سرد کن طبقه پایین که هیش وقت خدا آبش یخخخ نیست، امروز که صورتمو آب زدم یخخخخخخ بود بعد پسره اومد آب خورد دلم سوخت :|
  • آخرین حضور
  • چی بگم والا ...

     

    اجرتو ن با خود خدا ....

     

    قبول باشه ان شاالله ...

     

    التماس دعا

    پاسخ:
    ممنونم :)

    سلام .واقعا این صحنه دیدن داشته ها ....     :)))))))))))))))))

    پاسخ:
    جا دوستان خالی! :/
    نگوووووووووووووو 
    منم امروز رفته بودم خرید ....
    شهیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد شدم .... :(
    پاسخ:
    روحت شاد یادت گرامی :دی
  • سیدمهدی ربیعی
  • انگار روزه دارا بیشتر باید خجالت بکشن!
    پاسخ:
    بله.شنیده ها حاکی از اینه که به طور جدی با روزخوارها! برخورد میکنن
    نمیدونم چرا من اصن برام نیس بقیه میخورن.
    حتمن نمیتونن روزه بگیرن , احترامم بلد نیستن :)
    پاسخ:
    برای من به طور کلی مهم نیست اما امروز خیلی تشنه م بود :(
    البته می‌شود این‌طور هم تحلیل کرد که شاید استکبار جهانی با سوق دادن امثال این کودکان به سمت بستنی‌سالارفروشی، قصد تضعیف روحیه‌ی شما را داشته است. اصلا من به خود کارخانه‌ی بستنی‌سازی مشکوکم!!

    پاسخ:
    من :|
    استکبار جهانی :|
    بستنی سالار :|
    بچه هه :|
    کارخونه بستنی :|
    افق :|
    سلام

    خو خواهر من انتظار داشتید تو مجتمع پارک اصفهان براتون اردو جهادی بذارن؟!

    کرمانه دیگه..
    ولی برنامشون جالبه.
    پسر خاله بنده (نه اون پسر خاله ها!) که حافظ قرانن مسئول کارهای قرآنیشونن.
    خاله و دخترخاله ها و بقیه پسرخاله ها(روهم 6 نفرن) مدام میرن اونجا و برمیگردن.

    بنده که دارم به لطف خدا برنامه میریزم که روتیشن کاریم رو تنظیم کنم و دست منزل رو بگیرم و برم یه سر.

    میدونید تا آدم جوونه و فرصت داره میتونه ازین کارا بکنه!
    دیگه وقتی مثه من سنش رف بالا و متاهل شد و بچه و زن و کلی ازین چیزا دورش رو گرفت واقعا امکانش نیست. ینی خیلی سخت میشه دیگه.

    حالا خدارو شکر ما تو دوران دانشجوییمون همه این خلاف ملافارو انجام دادیم ولی خب! این روح ناآراروم ما هنوز آروم نیس. بازم دلش میخواد.

    این استاد عزیزمم دکتر چمران هم مدام عین ویبره دل مارو میلرزونه.
    اصن میخوام برم کرمان دنبال دکتر.
    حس میکنم اونجا میتونم پیداش کنم...

    بگذریم.

    شما با موقعیت خودتون بسنجید ببینید میتونید یا نه.
    اگر نه بهم خبر بدید تا حاج آقا شاحسینی رو که دیدم درمورد گروه جهادی های تو اصفهان ازش خبر بگیرم و بهتون خبرشو بدم.

    بهرحال هیچ موقعیتی رو از دست ندید که بعدا که رفتید سر خونه زندگی خودتون دلتون حسابی میسوزه! (مثه من الان!)

    موفق باشید

    ضمنا
    اینجا که ماهستیم بدون چادر و متعلقاتش هم که 5 دقیقه از دفتر بیای بیرون گرما زده میشی
    دما 55 رطوبت 85 درصد!!!

    نبوووووووووووووووووووووووود؟!!!

    ززززززززززت زیاد

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    :))) نه ولی خب این سایته ظاهرا کلا از کرمانه.ینی اردو جهادیش از کرمان به نقاط محرومه. و کلا هم قرار بود یه پرورشگاه معرفی کنین ..
    اگه از اصفهان باشه راحت ترم! ممنون و خداقوت

    اونجا که شما هستید، طفلی خانم های چادری!
    یاعلی
  • ترنم بانو
  • باریکلا تشنگی ت رو رسانه ای کردی وکلی مدافع پیدا کردی برای اون دنیا.

    روزه هاتون قبول 

    پاسخ:
    لگد به ریا البته :))
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • : ))

    میدونی ( درکت میکنم ) یعنی چی ؟؟

    :دی


    پاسخ:
    نُ کن یو اسپیک اینگیلیش؟
    خیلی هم خوب :D
    همینی که هست :)))
    پاسخ:
    بله میخَی بخی نیمیخَی نخی :))
  • عارف عبداله‌زاده
  • من همه‌ش برام سواله که این عکسا رو از کجا می‌آرین!؟
    پاسخ:
    جای خاصی نیست.هر جا عکس قشنگ میبینم ذخیره میکنم و بعضا با سرچ کردن تو گوگل. بعد دیگه هر وقت یه چی مینویسم تو آرشیو عکسام یه عکس مناسب دارم :)
  • سوشیانت ...
  • بیاین برای هم دعا کنیم خدا بهمون صبر ایوب بده در این ماه رمضون.منم از این صحنه ها زیاد دیدم.
    پاسخ:
    سوشیانت! چه اسم شیکی! :)

    من گشنمههههههههه!

    پاسخ:
    فقط 3 ساعت دیگه :/
  • هما یوسفی
  • سلام سیده
    ما چند بار برا پرورشگاه اقدام کردیم که بریم واینا..ولی ممنوعه ..به هیچ عنوان اجازه نمیدن بچه ها با کسی دیدار داشته باشن. یعنی اصلا ها:|
    کلی هم برنامه داشتیم براشون :(
    حتی یک برا دختر خاله ام دو سه تاشون رو میشناخت خواستیم بریم یک دقیقه دم در ببینیمش یک کادو بدیم برگردیم اصلا اجازه ندادن گفتن ممنوعه باید برید نامه بگیرید اگه بهتون بدن یک ساعتی مشخص میکنند تو محوطه با ح.ر یک مامور بچه رو ملاقات کنید:|(دقیقا عین زندان)
    یا علی


    پاسخ:
    سلام
    جدی؟ چرا خب؟ چه بد خیلی دوست داشتم برم!
  • عارف عبداله‌زاده
  • یه وفت مثل قضیه اون دکمه و کتش نشه...
    پاسخ:
    بعضا شده و میشه :)
    سلام علیکم
    خیره ان شاء الله
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    :)

    دین دار آن است که در کشاکش بلا دین دار بماند و گرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند تشنگی و گرسنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد.

    شهید سید مرتضی آوینی

    پاسخ:
    :)
    آدم این صحنه هارو میبینه یه ذره بگی نگی به خودش امیدوار میشه.. :))
    + روزه نمازتون قبول.
    پاسخ:
    نماز روزه شمام قبول :)
    وای خیلی سخته. کاش آب خوردن اقلن موردی نداشت! :))
    منم پارسال که کلاس کنکور میرفتم و یه جایی بود که یه ساعتم تو راه بودم بچه ها همینجور جلوی ما میخوردنا. نوشیدنی و جویدنی و همه چی خلاصه روزگاری بود!
    پاسخ:
    میتونی مسواک بزنی و یواشکی یکم آب بخوری :دی
    :)
    عکس پست پائین... :**
    پاسخ:
    :)
  • صبحِ تابناک
  • کامنت دانی که فقط مال پست های بد نیست
    پست های خوب هم باید کامنت دانی داشته باشند
    اصن این کامنت یک کامنت اعتراضی  بود ولاغیر
    پاسخ:
    به نظرم بعضی پست ها_خوب و بد_ کامنت نیاز ندارند. یعنی مخاطب حرفی برای گفتن نداره، بعد تو رودربایستی! کامنت میذاره :) مگر بعضی دوستان که درصورت بسته بودن کامنت دونی به کامنت دونی پست های قبل و بعد مراجعه میکنن
    :)
    سلام

    بنده هم درمورد پرورشگاه همین رو میخواستم بگم خدمتتون

    بخاطر آسیب هایی که این قضیه داره زیاد مسئولا راضی نیستن به این کار
    و تا حدودی هم دلایلشون منطقیه. چون خودم تو جوش بودم این رو خدمتتون میگم. شما یه چیز میبینید اونا صدتا چیز.
    گاهی این دیدارها برای بچه ضررش بیشتر از نفعشه. این بچه ها با هه باحالی و با مرامی و شیرینیشون حساسیتهای خاص خودشون رو دارن.
    اگه دقت کرده بودین این بنده خدا خودش ساکن شاهین شهره

    اردوها هم تو مناطق محروم جنوب کرمان

    ولی باحاله

    بهرحال هرکسی شرایط خاص خودش رو داره

    اونجا و کلی اردو جهادی واقعا براخودسازی و تفکر عالیه

    یه سال بنده تو روستاهای اطراف اراک ریاضی درس میدادم. تک و تنها هم بودم و هیچ پشتیبانی هم نداشتم. روز اول کلاس 10 نفر بودن
    روز دوم 20 نفر
    روز سوم دیگه جا نبود که بیام تو کلاس!!!
    صدامم نمیرسید به بچه ها!

    خلاصه خعلی خوش میگذشت با همه سختیاش

    اونوقت خدا تو اون سفر یه چیزایی نشونم داد و یادم داد که هیچ جاید یگه امکان یاد گرفتنش نبود.

    اردو جهادی های دانشجویی رو (اگه دانشگاتون داره که حتما داره) از دست ندید. یه روز حسرتش رو میخورید

    موفق باشید و پاینده

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    آهان ..

    انشالله.ممنونم
    یاعلی

    شما اونموقع روز با دهن روزه اونجا چیکار میکردی !!؟

    شفاف سازی !!

    پاسخ:
    دنبال بدبختی هام! دانشگاه رفته بودم
    ای جووونم عکس پست بالا !!! از همینجا دل م میخواد مانیتور لپ تاپ رو ماااچ کنم !!
    پاسخ:
    :))
  • ترنم بانو
  • به نظر من انتخاب تیتر پست هات از عکسات خلاقانه تره
    پاسخ:
    نظر لطفته عزیزم :)
  • سجاد شاکریـ
  • خدائی اش خیلی مردید که چادر سرتون میکنید تو این هوا
    ایشالا برعکس همین صحنه رو تو قیامت شاهد خواهید بود ..
    پاسخ:
    :)
  • سجاد شاکریـ
  • وبلاگ شعری ما هم رونمائی شد
    تشریف بیارید
    پاسخ:
    خدمت میرسیم
    رمزها در رمضان است، خدا می داند
    برتر از فهم و گمان است، خدا می داند
    موسم بندگی چشم و زبان و گوش است
    نه همین صوم دهان است خدا می داند
    بار عام و، همه مهمان خداوند کریم
    ماه آزادی جان است، خدا می داند . . .

    در خلوت لحظه های شکسته دلی، این شکسته بال را مهمان کن ای دوست.               
    پاسخ:
    :)
    ای شکمو{آیکون خجالت}
    پاسخ:
    تشنه بودم فقط بابا
    چه خوب می نویسی بانوجان

    طاعات قبول
    پاسخ:
    شما خوب می خونی :)
    ممنون.همچنین
    درد مان هم مشترک است...
    تشنگی امانم را بریده در این چند روز
    حسنش این است که کربلا مجسم میشود برایم
    پاسخ:
    :)
  • صبحِ تابناک
  • نظر شما اصلن مهم نیست
    کامندونیتو باز بذار بعد بگو هرکی کامنت بده مثلن سوسک شه :)))


    یه مدتیه داریم توی محیط پلاس داد می زنیم که عکس های وامونده  غذا و آب یخ و بستنی دهن روزه شر نکنید نا مسلمونا

    بین یه مشت بچه مذهبی ما مشکل داریم توی جامعه واقعی با کلی ادم رنگوارنگ که نگو
    شما عجالتن به تبخیر شدن ادامه بده
    وقت افطار واسه ماهاست که دوباره تجدید بشیم از نو
    پاسخ:
    شما تو هر پستی خواستی کامنت بذاری بگو اختصاصی درش رو برات باز میکنم :))

    آره وقت افطار در حد مرگ میخوریم :دی

    من اون پسره رو خودم فرستاده بودم

    خواسدم اجر روزه ت بیشتر شه

    عاره!

    (از طرف خدا!)

     

    جوابی که میخوای بدی رو گمونم میدونم:

    پسره: :|

    روزه: :|

    ماه رمضون: :|

    تمام ملائکه بدون استثنا: :|

    خود خداوند متعال: :|

    خود اینجانب حتی!: :|

    پاسخ:
    من :)))
    سلام

    اون پست بالائیه یاد این شعر انداختمون:

    آنقدر خوبی مرا گفتی به مردم
    آنقدر که حتی خودم هم باورم شد

    آه ای کرامت پیشه دیدی آخر کار
    این مهربانیهای تو درد سرم شد...
    +صدای حاج منصور

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    وای خیلی قشنگ بود مرسی
    هیچی به اندازه ی عکسه درباره ی وبت به جونم نچسید

    پاسخ:
    چرا؟ :)
  • می خواهم با تو باشم
  • جسارتن جسارت خیلی یه جور دیگس
    همون گستاخی یه نموره بهرته نه؟:))
    پاسخ:
    چه عرض کنم :)
    خو عکسه قشنگیه دیگه
    معماری ایراینی اسلامیشو عشق است با ان سیاه قدیمی که نجیبانه بر سر کشیده زنی از نسله فاطمه!
    پاسخ:
    نگاه جالبی بود :)
    ذکر حسین حسین مرا بیشتر کنیــد ...

    شاید راز حل مشکلم شود , "بیشتر" حسین حسین گفتن ...
    پاسخ:
    حاجت روا انشالله :)
  • منتظربهار
  • کلا از شدت گرما وختی میرم بیرون چشام هیچی نمیبینه ب جز آب
    ینی شکنجه ایها
    پاسخ:
    الهی :*
    اینجوری ثواب ِ روزه ی شما هی میره بالا :))
    پاسخ:
    :)
  • آخرین حضور
  •  

    یا ستار العیوب ...

    پاسخ:
    :)
    آخی:)
    الهی بگردم.این چیزا خدا خوب میبینه:)
    پاسخ:
    :)
    از شما قبول باشه؛
    پاسخ:
    از شمام قبول باشه

    جالب اینه که خداروشکر تا الان تشنه م نشده!!!

    البته اگه از فردا این قانون نانوشته بدن من نقض نشه و از تشنگی بمیرم!:دی

    پاسخ:
    منم فقط صبح ها تشنه م که اونم میخوابم حله! :دی
    بچه کوچیکای امروزن دیه

    اما خدایی بچه ی باحالیه

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span