هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

*ای حسین عشق منی

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

نمی دانم این چه سری است که روزهای میلاد، آدم بغض دارد و روزهای روضه، لبخندهای بی حساب! 

این خیلی بیچارگی ست که علی رغم پیوند خونی مان، من ِ بیچاره اینقدر از شمای بهترین دور افتاده باشم. خواستم فقط بگویمت حضرت پدر؛ پدر بودن این حرف ها را برنمیدارد، بچه های ناخلف نگاه بیشتری را میطلبند .. نگاه پدرانه تان را به یمن امشبی که دل بنی هاشم شاد است آروز دارم.

...

بی حب تو کسی به سعادت نمی رسد

رمز نجات اهل زمانه ولای توست

آسوده خاطران هیاهوی محشریم

وقتی رضای حضرت حق در رضای توست

فردوس ماست تا به ابد روضة الحسین

تنها بهشت اهل ولا ، کربلای توست

در آستانة تو کسی نا امید نیست

صحن امیر علقمه دار الشفای توست

از ابتدای صبح ازل فضل می کنی

ما را گدای دست اباالفضل می کنی

وقتی که هست دوش نبی آسمان تو

یعنی تو از پیمبری و او از آن تو

فرزند خویش را به فدای تو کرده است

بسته ست جان حضرت خاتم به جان تو

معلوم کرد نزد همه حرمت تو را

با بوسه های دم به دمش بر دهان تو

فرمود هفت مرتبه تکبیر عشق را

تا بشنود ترنم عشق از زبان تو

آوای «من أحب حسینا» وزیده است

هر روز پنج مرتبه از آستان تو

ما از در حسینیه جایی نمی رویم

هستیم تا همیشه فقط در امان تو

هر شب نشسته فطرس اشکم به راه

عشق آنجا که صبح می گذرد کاروان تو

این اشکها برای دلم توشه می شود

اذن طواف مرقد شش گوشه می شود

حال و هوای قلب من امشب کبوتریست

وقتی که کار صحن و سرای تو دلبریست

شبهای جمعه عکس حرم زنده می شود

تصویر رقص پرچم و گنبد چه محشریست

ما را اسیر عشق تو کرده، تفضلت

با این حساب کار شما ذره پروریست

با تربت تو کام دلم را گشوده اند

آقا ارادتم به شما ارث مادریست

در ماتم تو محفل اشک است چشم ما

اصلا بنای هیات ما روضه محوریست

ما سالهاست در غم تو گریه می کنیم

هم ناله با محرم تو گریه می کنیم

یوسف رحیمی 

*دانلود

عیدتون مبارک

  • ۹۲/۰۳/۲۲
  • هوالعشق
head:script/span