هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

اینجا چقدر سنگ صبور سفید هست

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ق.ظ

یک جایی از اینکه دوست دارید در زندگی بعدی چه چیزی باشید خواندم. اگر زندگی بعدی در قالب یک آدم یا یک شی یا هرچه دیگر، وجود داشته باشد، دوست داشتم دیوار بودم! از آن دیوارهای بلند ِ سفید ِ سنگی، نزدیکی‌های ضریح شما. دیوارهایی که کلی راز توی سینه‌شان جا گرفته، همان‌هایی که تکیه گاه آدم‌های خسته‌ای هستند که غصه‌ها و غم‌ها و گلایه‌هایشان را از کیلومترها فاصله آوردند و سر به دیوار گذاشتند و هق هق همه‌ی نمی‌دانم چه را اشک ریختند. همان دیوارهای دوست داشتنی که هزار و یک جور آدم کنارشان نشسته‌اند و عاشقانه به تو خیره شده‌اند. همان دیوارهای سنگی صبوری که کمرهای خم شده‌ی زیادی بهشان پناه آوردند و بعد وقتی آرامش روانه‌ی دلشان کردی قید چسبیدن به ضریح را زدند و بوسه‌ای گذاشتند روی دیوار و صورتشان را چسباندند به خُنکایش و لبخند کم رنگی روی لب‌شان نقش بسته و دست به دیوار گرفتند و یاعلی گفتند و سبک رفتند. یکی مثل دیوار خودم توی حریمتان.

لینک زن

  • ۹۲/۰۳/۰۷
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۶)

:)
پاسخ:
:)
خیلی قشنگ بود عزیزم :)
پاسخ:
قشنگ خوندی :)
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • ان شااله اگه توفیق داشته باشم نائب الزیاره تون خواهم بود....
    پاسخ:
    ممنونم :)

    چقدر خوب بود آرزوی زندگی بعدی ت ..

    :)

    پاسخ:
    :)
    منم دلم می خواد یکی از آن دیوارهای سنگی سفید بلند نزدیکی های ضریح بودم....

  • واقعیت سوسک زده
  • دلم دیوار میخواهد ، یکی از همین دیوارهای صبور را ، میدانی چقدر خوب بلدم سرم را بگذارم روی شانه شان و زل بزنم به ضریحت و دلم قرص این باشد که اینجا با نگاه هم میتوان حرف زد، حرف دل زد    ...


    سادات جان دستت درد نکنه!
    استفاده کردیم از سایت امام علی علیه السلام!
    راستی این توضیح می دی در مورد سایتش یکم؟

    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
    والا خودمم خیلی نمیدونم چی جوریاس! فقط همین که گویا یسری از جانب اینایی که اسم نوشتن زیارت میکنن و اگه ایمیل داده باشی بهت خبر میدن که زیارت ادا شده

    چه تشبیه قشنگی...    خوش به حال دلتون .

    .

    .

    یاران به بسم الله گفتن رد شدند از رود

    ....من ختم قرآن کردم و مغلوب گردابم


     

  • امیرحسین رعایی
  • اگر دیوار بودم
    از آن دیوار های بلند سفید سنگی...
    مطمئنا آرزو می کردم
    روزی یکی از زائرانت باشم
    از همان ها که سراغت می آیند
    با دلی شکسته
    با قلبی پر از درد
    اشک می ریزند برای تو
    و من
    تنها
    غبطه می خورم به حالشان...
    پاسخ:
    :)
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • سلام
    گریه 
    گریه
    گریه
    گریه 
    گریه 
    گریه 
    دلم رو پردادی دختر
    اشکم در اومد 

    پاسخ:
    سلام
    ...
    عکس باز نشد ولی حدس می زنم چه عکسی بوده باشه ... اون بخش دیوار های رواق دار الحجه حرم امام رضا؟

    عاشقشم ... چه چیزی خوبی دوست داشتی باشی ...
    منم دوست داشتم به کبوتر بودم ... 
    پاسخ:
    :) میخواستم اول اونو بذارم که یهو رسیدم به این عکسی که نمیبینی! :دی
    آره کبوترم خیلی خوبه :)

    الحمد لله

    ممنون مطهره جان:)

    ممنونانقد دلم حرم میخواد:(

    یا علی مدد

     

    پاسخ:
    خواهش میشه :)
    انشالله روزی همه
  • بی نام ونشون
  • السلام علیک یا شمس الشموس.......
     آقا به جوادت قسم
    آخ چقدر این دیوارو دوست دارم
    این دیوارمنم هست
    دالان ِ بهشت ِ خودم
    پاسخ:
    :)
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • سلام آبجی
    به روزم
    پاسخ:
    سلام
  • خارج ازچارچوب
  • قسمت زنونه و جیغ و داد قطع نشدنی خانوما و ... . وای اگه اون دیوار جدا کننده شیشه ای نبودن...!! (خواستم بین این همه کامنت آدم واری یه کامنت عوضی بذارم)
    پاسخ:
    دوست داشتین در زندگی بعدی تون نقش اون دیوار شیشه ای رو بهتون میدادن؟ :دی
    این واقعا ..... عاااااااااااااالی بود ...
    یه لحظه رفتم تا خود ضریح ...
    آخ ....عااااااااااااااااااالی بود سیده ....عالی ....
    پاسخ:
    خداروشکر که دوست داشتی :) لطف داری عزیزم
    ایشالا به زودی کنار ضریح دعامون کنی
    چه کردی بادل ِ من بانوجان؟
    ....

    پاسخ:
    نگاه کریمانه شان روی دلت
    راست میگی گاهی وقت ها شیئ ای بودن بهتر است از آدم بودن
    ممنون از پیشنهادت  دوستم
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم:)
    حالا دیدمش !
    یه عکس تقریبن اینطوری گرفتم چسبیده به همین دیوارا  رو به روی ضریح در فشار بی انتهای جممعیت 

    پاسخ:
    زیارت قبول:))
    دقت کردی این فشار بی انتهای جمعیت همیشه و همه جا، تو قسمت خانم ها بیشتر هس؟ :|

    ببین حال وهوای آن حوالی چگونه است که حاضریم حتی سنگ حرم حضرت شویم.

    پست جالب وتاثیرگذاری بود.

    پاسخ:
    میبینم:دی
    مچکر از لطفتون
  • آسمان و مهمان همیشگی
  • به دیوار که تکیه بدهی,دل گرم میشوی...

    شاید تنها چیزی که در آن لحظهوه باشد,سکوت و نگاه به ضریح باشد

    سیمت که وصل شد,ناگفته حاجت میدهد ضامن آ...

    حاجت روا باشی سیده :)


    پاسخ:
    ممنون.شما هم.همه هم :)

    اجازه ما یک چی بگیمم اول که به مکالمه مشا و آقای ربیعی کلی خندیدیم:)))

    ادم جا اون پرپری سبزهام که دست خدامه باشه هم بد نیستا:))

    که باهاش هی میزنن تو سر خانمها که حجابشون کنار نره کنار ضریح:))

    گاهی فکر میکنم ای پرپریها وظیفه شون رو در امر خطیر امر به معروف و نهی از منکر بهتر انجام میدن:)

    داشتم بهش فکر میکردم دلم یک جوری شد

    پاسخ:
    :))
    آره یکی دیگه از وظایف شون هم اینه که بیان آدمو از خواب بیدار کنن:دی
  • خارج ازچارچوب
  • اگه دوست داشتن و میل شخصی من ملاک باشه چرا که نه! همین دیوار شیشه ای جاش وسط بهشته

    پاسخ:
    :)
    اون وقت وسط بهشتم نقش جدا کردن زن ها و مردها رو داره؟ :دی
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • سلام آبجی به روزم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    هوممم...من هم:)
    پاسخ:
    :)
    بح بح
    :)
    پاسخ:
    :)
  • ستار(خرابات)
  • زیبا بود و لطیف

    یاعلی

    پاسخ:
    زیبا خوندین
    علی یارتون
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • سلام 
    عکس ها باز میشن
    چه قدر این هدرت دلبری میکنه

    به روزم 
    البته ببخش غمگین

    یاعلی(صلوات برای فرج)
    پاسخ:
    سلام
    جدی؟چرا برا خودم باز نمیشه پس؟ :(
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • نمیدونم
    مرورگر من کروما هست
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    دیفار!! :)
    پاسخ:
    دیفال :)
    الان من خیلی حسودیم شد که بلاگ شما سالمه و کار میکنه.
    این بلاگفا با این بازیاش دیگه خیلی حال به هم زن شده :|
     
    تصمیم گرفتم ترکش کنم کصافطو :| :|
    پاسخ:
    بلاگفا دیگه عمر خودشو کرده. هم اکنون به ما پیوندید :)
    دعوت نامه دارید یا بفرستم؟
    دلم لک زده ی دل سیر درد دل کنم.کاش زودی بطلبههه
    پاسخ:
    روزی تون انشالله
    سلام

    نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول
    بیا بگو بتکانند پادری ها را...

    دوست داشتم خاک کف حرم باشم...
    زیر پای زائرا...
    موقع جارو کردن حرم
    سوار باد صبا بشم
    برم کربلا...

    همین...
    پاسخ:
    سلام
    ..
  • عاشق گل یاس
  • سلام ممنونم از مطلب زیباتون امیدوارم با تبادل لینک موافق باشین
    منتظرتونم
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید.هرجور مایلید
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • چقد ملیح ..
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span