هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

دخترهای بابایی!

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۲ ق.ظ

از بچگی وقتی این سوال ِ‌لوس ِ همیشگی را می پرسیدند که مامانت را بیشتر دوست داری یا بابات؟ خیلی تند و سریع میتوانستم محکم بگویم بابام! اما از آنجایی که از همان طفولیت درک و شعور بالایی داشتم میگفتم هردو را یک اندازه! و تا امروز که دارم اینجا مینویسم، این موضوع را فقط خودم میدانستم که بابا عزیزتر است و دوست ترش دارم، حتی اگر به خودش هم نگفته باشم و حتی اگر اصلا به روی خودم هم نیاورده باشم و حتی اگر نتوانم از این لوس بازی های دخترانه درآورم و حتی اگر همه فکر کنند من آدم بی احساسی هستم! و حالا که نزدیک به سی روز است ابوی مان در مکه روزگار میگذرانند این دلتنگی ها جمع شده و هی چپ و راست به داداش بزرگه که حکم مرد خانه را پیدا کرده غر میزنیم که اگه بابا بود فلان، اگه بابا بود بمان، اگه بابا بود این کارو برام میکرد، اگه بابا بود بش میگفتم، حالا بذار بابام بیاد! و مخلص کلام اینکه دلمان بابایمان را میخواهد حتی اگر مثل سابق یکهو در اتاق را باز کند و توی چارچوب در بایستد و با دیدن ما این وقت شب، پای کامپیوتر، بگوید: هوالعشق! و فقط نگاه مان کند! از آن نگاه ها! [ که البته من اصلا بیدی نیستم که با این نگاه ها بلرزم]


 http://upload.tehran98.com/img1/wrgbtvzq3s0g5fupfcj.jpghttp://upload.tehran98.com/img1/d96uelgagjz03u6sj8i.jpg

به بهانه ی روز پدر

  • ۹۲/۰۳/۰۲
  • هوالعشق

دیدگاه (۴۴)

خدا برات نگهشون بدارد.
تیکه ی هوالعشق بامزه بود:)
 لینک شدید:)
پاسخ:
خدا منم براشون نگه داره! :))
ممنون
راستی التماس دعای مارا برسانید خدمت پدر گرانقدرتان
پاسخ:
من تو این همه مدت همه ش یه بار باشون حرف زدم
اما توفیق باشه خودم دعات میکنم:دی
پس خدا توفیق به ایشون عنایت فرما....بالاخره کم کاری نیست:)
پاسخ:
بله بله[عینک آفتابی]
درک میکنم، واسه دخترهای بابایی سه روز هم خیلیییییییییه چه برسه به سی روز

پاسخ:
اوهوم
روزشون مبارک:)
پاسخ:
ممنون.روز همه ی باباها مبارک :)

اصن شما کپسول احساساتی فقط واسه اینکه ریا نشه به روی خودت نمیاری .

میگمامطهره این اثر هنری از خودته!!!!؟

پاسخ:
بله. یوخده از اون احساسات ِتوی کپسول، روی این آش و حلیم نقش بسته!
  • استار بانو
  • عزیزم ایشالا به سلامت برگردن :قلب

    و خدا همه باباها را همیشه سلامت نگه داره


    پاسخ:
    ممنون :*
    آمین

    منم بچه بودم خیلی بابایی بودم ولی الان دیگه اصلن!!

     

    بعدشم اون "بیسار" ه نه "بمان" !

    :|

    پاسخ:
    چه محکم گفتی الان دیگه اصلن!
    میدونم اما من از بچگی عادت دارم بگم فِلان و بَمان!

    آفرین صد آفرین ،دختر خوب و نازنین،فرشته خوب و نازنین،یواش برونخوری زمین،از پله های زیر زمین،زیر زمینش موش داره ،هزارتا خرکوش داره...

     

    پاسخ:
    :|
    :|
    وباز هم :|

    وای چ آشی ..فقط فک کنم این آشو واسه پشت پای مامان جونتون پخته بودین انگاریا

    ولی کلن چن روز هست ک خیلی احساساتی شدی سه شنبه هم یادت نبود تو اس ام اس ب من گفتی عزیزم من مونده بودم چی بگم صد بار شماره را چک کردم ببینم خودتی  

    ناقلا خبریه؟

    پاسخ:
    برای مامانمم قبلا پخته بودیم.روی آش پشت پای مامانم نوشته بودم مامان روی این یکی نوشتم بابا!
    من همیشه مهربون بودم :)
    سلااام...
    روز پدر رو به پدر گرامیتون و همه ی پدرهای عزیز دنیا تبریک می گم!

    پاسخ:
    سلام
    ممنون.روز پدر شمام مبارک
    اونم بابایی که همچین اسم توپ و باحال و قشنگی رو واسه دخترش انتخاب میکنه :)
    این متن شما رو که خوندم یاد مجله همشهری جوان این هفته افتادم، تو یکی از یادداشت ها نوشته بودن: 
    رابطه پدرها با دخترانشان یک رابطه عاشقانه خاص است، رابطه منحصر به فردی که خیلی نمیتوان تشریحش کرد. رابطه ما غرور و مردانگی مخصوص پدر و پسرها را ندارد، رابطه ما قواعد تعریف نشده ای دارد که به اندازه همه پدر و دخترهای روی زمین متفاوت اند و شنیده ام میگویند خدا فقط به مردهای خیلی خوب و مهربان دختر میدهد... 
    اما من فکر میکنم همه مردها وقتی دختردار میشوند ناخودآگاه طور دیگری میشوند،دلسوزتر میشوند، حساس تر میشوند، دل نازک تر میشوند، پدر ِ یک دختر میشوند!
    پاسخ:
    به نکته ی ظریفی اشاره کردی هم اسم جان:دی
    چه متن قشنگی.ممنون بابتش :*
    akheeeeey !!azizam!!vali man hichvaght natunestam be in ghatiyat az mizane sust dashtanam nesbat b madari m va 
    aghaye pedar harf bzanam !! harkodoomeshun ye jurean 

    enshaallah ke pedariye shoma ham zudtar bargardan khune
    پاسخ:
    البته که هر کدومشون یه جور عزیزن اما باباها عزیزترن :)
    ممنون
  • زهره سعادتمند
  • خدا برامون حفظ شون کنه.
    به جرات میتونم بگم من دنیا رو بخاطر بابام میخوام
    ینی اگه نباشه، بود و نبود هیچی دیگه برام فرقی نداره.
    پاسخ:
    انشالله
    سایه شون مستدام :)

    نگو اینجوری محدثه!!

    دل م میگیره !!

    وقتایی که مامانم خونه نیست اصلا انگار خونه روح نداره .. پیش خودم میگم پس من حرفای دخترونه م رو به کی بزنم !!؟ :(((

    من با کی درد دل کنم !!؟

     

    وقتایی که بابا م خونه نیست انگارخونه سسته ! نا امنه .. یه ذره تو دل م خالیه .. پیش خودم میگم پس من از دانشگام و پسراش و استاداش با کی حرف بزنم و آرومم کنه !!؟

    با کی در مورد سختی رشته م حرف بزنم و بهم اعتماد به نفس بده !!؟

    کی بیاد بهم بگه : خوشگلــــــــــــی ( با اون لحن خاص ش )

    کی بیاد بهم بگه نیمچه مهندس و جلوی این و اون کلی از رشته م تعریف کنه !!؟

    کی بهم بگه تو ماه رجب ما روزه نبودیم ولی اونروزی که تو روزه گرفتی خونه خیلی حال و هوای معنوی داشت !!؟؟ :(((

     

    هر کدومشون یه قسمتی از پازل زندگی مون هستن !

    پازل نصفه هرکاریش کنی نصفه ست و قشنگی نداره !!

    حتی اگر منظره قشنگشم باشه ولی چیزای دیگه ش نباشن ..

     

    پاسخ:
    محدثه کیه؟ :)))
    عزیزم!منم که چیزی نگفتم که! هر دوشون رو دوس دارم اما یه قانون نانوشته میگه دخترا بابایی ان
    اصن من مامانمو بیشتر دوس دارم.خوبس؟
  • استار بانو
  • با توجه به نوشته ی دوستت "مطهره" میشه فهمید که بابای من خیلی خوب و مهربونه که 4تا دختر داره و تازه نوه هاشم دخترن :دی

    خدا حفظمون کنه واسه بابامون :دی
    پاسخ:
    آره بابای تو دیگه خیلی کارشون درسته:دی
    ایشالا ایشالا :)

    خصوصیه: :)))) ای فرهیخته ی فرهنگی
    جفتش دوتاس عب نداره:)

    فکر کنم احتیاطا سیده باشه :))))))))))))

     

    عاشق این وقتایی ام که تو رو کفری میکنم :دی

    قیافه ت دیدنیه این موقع ها!!!!!!!!!

    آره..خوبس .. :)))

    شوخی کردم بابااااا

    منم بابایی ام !! همه ی عالم و آدمم میدونن که برفین باباییه ..

    پاسخ:
    یه نگاه به کامنت بندازی اسمم رو میابی:)
    من کفری نمیشم اتفاقا کامنت هات رو میبنم خندم میگیره حرص میخوری و میخوای منو توجیه کنی:دی
    سلامتی همه ی دخترهای بابایی و باباهای دختری :)

    من که چیزی نمیبینم !! آیکون آدم کور بلاگفایی :دی

    کوفت!!!خنده نداره که!!حیفه وقت من که صرف تو میشه!!ایییییشششششششششششششش

    بزن کف قشنگ رو ...... :))))

    پاسخ:
    دقت نمی نمویی چرا؟:دی
    اوناها من دارم اسم خودمو میبینم هم تو کامنت ها هم تو اسم کامنت دهنده ها
    دست و جیغ و هورا
  • امیرحسین رعایی
  • دلم واسه بابام تنگ شده :(
    شما 30 روزه ندیدیدشون، من حدود 50 روز
    تا ده پونزده روز دیگه هم نمی تونم ببینمشون :(
    پاسخ:
    عه عه عه:(
    ایشال بابای شمام به سلامت برگردن.روزشون هم تبریک

    آیکون اونی که از خنده ی زیاد رو زمین غلط میخوره ی بلاگفایی :)))

    بابا خب حالا محدثه یا مطهره!!چه فرقی دارن !!؟ آیکون توجیه بلاگفایی :))

    من اینروزا انقده به این وبلاگیا سوتی دادم که اصن یه وضیییی

    رفتم تو وب یکی از بچه ها بهش گفتم محدثه سادات به جای ریحانه سادات !! بعدشم گفتم تو که همسایه ی امام رضایی برا ما هم دعا کن تو این ماه رجبی !!!

    بیچاره زده برفین جان فکر کنم اشتباهی کامنت گذاشتی !! :||

    منم با اعتماد به نفس بالاتری نوشتم نخیر ! فقط اسمتو اشتباه گفتم !

    نوشته آخه من مشهدم نمیشینم !! اهوازم !!!!!!!!!

    من : آیکون تعجب و خجالت و نیش باز بلاگفایی!!

    دیگه روم نمیشه برم تو وبش !! :(((

    پاسخ:
    فرقی نداره خیلی هردوشون تو یه میم مشترکن :دی
    خوب میشی فرزندم.خوب میشی:))

    با دعاهای خیر شما :دی

     

    این " بی دل " واقعنم که بی دله !!!

    با اون کامنت دادنش :

     

     "منم بچه بودم خیلی بابایی بودم ولی الان دیگه اصلن!! "

     

    آخه دختر به این محکمی ! خشکی ! بی احساسی !!!

    اییییییشششششششششششششششششش

    :(((

     


     

    پاسخ:
    واقعنم! اون دیگه کارش از این حرفا گذشته:دی

    :دی

     

    دیگه حال ندارم کامنت بذارم !!!

    فعلا خدافظ :)

    پاسخ:
    قربانت.خدانگهدار:)
    دختر ها رحمت اند
    رحمت خانواده ات مستدام
    روزشان مبارک
    :))))
    پاسخ:
    سلام رحمت جان :دی
    رحمت خانواده شمام مستدام :)
    روز بابای شمام مبارک
    موافقم با عنوانت.. دخترا بشدت بابایی هستن.
    و بابا ها هم به شدت دختری!!! ( :دی )
    من شخصا اگه ازدواج کنم و بچه دار بشم. 100 درصد دخترمو بیشتر از پسرم دوست خواهم داشت! حالا ببین کی گفتم! :دی :))

    ایشالله سایه ش هیچوقت از سرتون کم نشه.. :)
    پاسخ:
    اینکه دخترها بابایی هستن و باباها دختری خیلی خوبه، ولی اینکه پسرها مامانی هستن و مامانا پسری خیلی بده! :دی
    ایشالا به زودی تبریک روز پدرو بشنوید:))
    ممنون.سایه ی همه ی  پدرها

    سلام

     

    گفتید "دخترهای بابایی" ،

    یاد رقیه سه ساله افتادم...

     

    روز پدر مبارک*

    پاسخ:
    سلام
    ..
    روزتون مبارک
  • آهسته عاشق می شوم
  • در این شب نازنین که ستاره باران شور و نور است دست بالا می گیرم و سر به دامانت می سایم، با همان دستی که من و ما را از درون خاک های جهالت بیرون کشیدی نوازشم کن، آرامش آسمانی ات را هدیه ام کن... عیدانه عاشقم کن.
    .
    .
    .
    http://ziyafatname.blogfa.com/post/553
    .
    .
    .
    التماس نور و باران[گل]
  • ستار(خرابات)
  • سلام خدا حفظشون کنه

    پست واقعا عالی و دلچسب بود

    عیدتونم مبارک

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام.ممنون
    نظر لطفتونه.خداروشکر
    عید شمام مبارک
    سلام

    عیدتون مبارک و روز پدر هم :)
    سایه ی پرمهرشون بر سرتون مستدام.

    پاسخ:
    سلام
    ممنون.همچنین مبارک شما :)
    سایه ی همه ی پدرها
    چه قدر خوب میشد که الان توی این عکس بودم ....
    وغرق در جمال بهترین بابای دنیا ...

    پاسخ:
    خیلی خوب میشد
  • بی نام ونشون
  • سلام عیدتون مبارک وممنونم....
     التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    عید شمام مبارک

    سلام .عیدتون مبارک .جای پدرتون سبز.

    انشالله که به زودی کنار ایوان نجف باشید....

     

    پاسخ:
    سلام.ممنون.عید شمام مبارک.
    انشالله روزی همه
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • سلام عیدت مبارک
    خیلی پستات به دل میچسبه 
    خوش به سعادتشون
    التماس دعای ماروهم حواله کنید
    از خودت هم التماس دعا

    آره واقعا 
    ولی من میگم دلم واسه بابام یه جور دیگه تنگ میشه واسه مامانم یه جور دیگه
    ولی جفتشون دوس داشتنییند :)
    پاسخ:
    سلام
    عیدشمام مبارک
    ممنون از لطفت
    محتاجیم به دعا
    :)
    فقط این جمله به ذهنم رسید:
    خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کند...


    یا علی مدد...
    پاسخ:
    انشالله

    ماهم خیلی دلمون واسه بابای تو تنگ شده .ارادت ما به ایشون وصف نشدنیه.یه مرد خوب،نمونه ،دانا وکاردان.انشائ الله همیشه سالم باشه.

    پاسخ:
    یعنی شما کی میتونین باشین؟؟؟ یه نشونه ای یه اشاره ای بکنین خب!

    آشپز آنلاین! شما که بابامو میشناسی حتما مامانمم میشناسی!پس باید بدونی که مامان من بهترین آشپزه!بعله!دوربین خوب نبود!

    ج خصوصی: شما که تموم فک و فامیل ما رو میشناسی! خب خودتون رو معرفی کنین دیگه :( میدونم از اصفهانین و خانم هم هستید!
    ضمن اینکه خاله مربی آشپزی هستن اما مامانم مادرزادی آشپزیش خوبه اللخصوص آش!
    درپیرو پیام قبلی باید بگم من عاشق اون نگاههای معنی دار بابای خوبتم. باور نمیکنی ازخودتم بیشتر دوستش دارم.وای اشکام ریخت!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    وا!چه معنی میده اصن شما عاشق بابای من باشی؟ نخیرشم!من خودم بابامو بیشتر دوس دارم! :|
    چقدر خوب نستعلیق می نویسی....لذت بردم دختر:)
    و البته کمی هم حسودی م شد;)
    من خط ریزم به گواه دوستان خوب ست..اما اصلا خوشنویسی را دوست ندارم و فکر کنم استعدادی هم تویش نداشته باشم...
    پاسخ:
    بیخودی حسادت نکنین خط من نیست :)!)
    از گوگل برش داشتم.منم خط ریزم خوبه اما هیچ گونه استعدادی در خوش نویسی با قلم ندارم برعکس مامان و برادرم!
    سلام خواهری ام
    روزشان مبارک..

    پاسخ:
    سلام جانم
    ممنون.روز پدر شمام مبارک

    تقاضایم این است که بعد از آزادی کربلا به زیارت مولایم حسین علیه السلام بروید و سلام مرا به آن امام بزرگوار برسانید.


    - شهید سید جعفر حسینی

    اصلن چ معنی داره دختر، دم امتحان بیاد پست بذاره و جواب کامنت بده؟!
    ی کم از مهاجر یاد بگیر!
    جوجه رو آخر پاییز میشمرن خانوم :)
    -------------------
    پ.ن: اصلن نگران نباشید خودم ب همتون نستعلیق رو یاد میدم :)
    ------------------
    راستی سلاااااااااااااام :)
    پاسخ:
    ما از اون خونواده هاشیم که در طول ترم درس خوندیم و دیگه شب امتحان سراغ درس و مقش نمیریم و به تفریحاتمون میرسیم! آره! [دراز شدن دماغ]
    بابا استاد تمام خطاطی! :پی
    علیکم سلام
    سلام عزیزم!باباکی میان که بیام دیداری تازه کنم!مردیم از دلتنگی بابا!شاید فرودگاه هم اومدیم خداراچه دیدی ؟آخه طاقتمون طاق شده خانم خانما!
    پاسخ:
    سلام
    فردا یا پس فردا. ای بابا خب بگین کی هستین دیگه! دو روزه ذهنم درگیره!‌:)) یه راهنمایی کنین!
  • بی نام ونشون
  • زینب زینب زینب کنز حیا زینب   خان وفا  زینب  درد آشنا زینب
     تلیت و التماس دعا
    پاسخ:
    عرض تسلیت و محتاج دعا

    حالا اگر من همین الان دلم حلیم بخواد چیکار کنم؟

    پاسخ:
    به نزدیک ترین حلیم فروشی مراجعه بفرمایید.باتشکر! :)
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • سلام آجی
    به روزم

    یاعلی:)
    پاسخ:
    سلام
    :)
  • خارج ازچارچوب
  • میدادید اون داداش هنرمند بابا رو بنویسه چه وضع خطه!گرچه ایشون احتمالن مادریه و راضی نمیشه مگر به نوشتن مادر
    پاسخ:
    خط به این خوبی! با کشک ِشل و قاشق نوشتما نه با قلم و دوات و روان نویس! اوشون به شدددددددددددددت مادرین اما کلن خطش برعکس نقاشیش داغونه!اصن یه وعضی:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span