هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

اصفهان شهر گنبدهای فیروزه ای

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ب.ظ
هوای اردی بهشت جان میدهد برای اصفهان گردی.می شود هر وقت حوصله ی هیچ چیز و هیچ کس را نداشت، دست به جیب از پایین تا بالای چهارباغ را گز کرد و از اینهمه زیبایی که خدا ریخته اینجا لذت برد و هر وقت گوش ها از حرف های تکراری پر شد، روی سی و سه پل قدم زد و به صدای آبی که خدا ارزانی مان داشته گوش داد و لبخند ِ آدم های شهر را بعد از چندماه خشکی دید و غرق لذت شد و هر وقت دل ها بهانه ی حرم گرفت، پناه برد به گلستان شهدا و با دیدن لبخند شهید خرازی جان دوباره گرفت و هر وقت هوس عکاسی داشت رفت باغ پرندگان و یا همین نزدیکی ها، باغ گلها و از هنرنمایی خدا شگفت زده شد و هر وقت رفیق پایه داشت میدان امام را وجب به وجب قدم زد و بازارهایش را زیر و رو کرد و به صدای تق تق چکش ِ میناکارها و مس گرها گوش داد و فالوده خورد. اینجا، اردی بهشت که می شود هوای بهاری جان میدهد برای همه چیز!

به بهانه "هفته نکوداشت اصفهان" که گذشت!
  • ۹۲/۰۲/۱۶
  • هوالعشق

دیدگاه (۶۲)

سلام .

به به ... آب دهنم راه افتاد !!!!!  بستنیش از کافه سلطانه یا نه ؟

الان دارم منفجر میشم از حس عصبیت قبیله ای :)

گوشه‌ی ابرو که با چشمت تبانی می‌کند
این دل خاموش را آتش فشانی می‌کند

عاشقت نصف جهان هستند، اما آخرش
لهجه‌ات آن نصفه را هم اصفهانی می‌کند

چای را بی پولکی خوردن صفا دارد، اگر
حبه قندی مثل تو شیرین زبانی می‌کند

گاه می‌خواهد قلم در شعر تصویرت کند
عفو کن او را اگر گاهی جوانی می‌کند

روی زردی دارم اما کس نمی‌داند درست
آنچه با من عطر شالی ارغوانی می‌کند

عاشق چشمت شدم، فرقی ندارد بعد از این
مهربانی می‌کند، نامهربانی می‌کند

ماه من! شعرم زمینی بود اما آخرش
عشق تو یک روز ما را آسمانی می‌کند

قاسم صرافان

پاسخ:
سلام
یا نه :)) از میدون امامه
قشنگ بود ممنون
به به
با کی بودن خانوم ؟هاااان؟
دیگه تنا تنا؟ ما هم که بوق :غم
خیلی گزارش تصویری زیبایی بود خانوم
فقط کاش عکسا اپن این نیو ویندو میشدن :دی

پاسخ:
با الهه شماره یک! :))
شما که افتخار نمیدی همش کلاسی  :|
مگه نمیشن؟
سلام خواهری
دل می سوزانید؟!
ما هم بلدیم ها!
لبخند..
پاسخ:
سلام عزیزم
دل می سوزونیم بلکه از این ورا بیاین :)
تو عکس هدر یک گنبدی جلوتر از گنبد حرم هست. گنبد فیروزه ای گوهرشاده! خیلی صفا داره اردیبهشت و اینا هم نمی شناسه!...

اینم یه پست از طرف یه مشهدی در توصیف مشهد! عکسش هم که آماده بود دیگه...
صرفا در جواب دل سوزوندن شما بود:دی
پاسخ:
شما دل میسوزونین یا دل جِزغاله میکنین آیا؟
:)

همون دیگه میری میگردی وبستی وفالوده واز این حرفا بعدم کلاس نمیای استاد حضور غیاب میکنه و حذفت میکنه و ماهم میخندیم ومیخندیم ومیخندیم

 

پاسخ:
چاخان نیا!
تا حالا اصفهان نرفتمم:(
پاسخ:
عه! حتما تشریف بیارین :)

انشاالله از فردا عازم اصفهان گردی میشویم به بهانه دوستی که از محلات میآید:))

حالا ساق سبزه شومایی یا بنفشه!؟؟

پاسخ:
به سلامتی.خوش بگذره
اونی که کنار ساق سورمه ایه هستش و دستش فالوده ست:))
سلام

در نگاه اول حس کردم میدون امامه! (خدائی نمیدونم چرا!)

خدابیامرز پدر بزرگم یکی از استادهای مسگر تو همین میدون امام بود

خاطراتی هست بین بچگی ما و این میدون
بستنیهاش و اسب سواریهاش و آب بازیهای وسطش و ماهیهای حوض مسجد امام و راه پله ای که میبرفت تا بالای سقف گنبد مسجد امام و.......

هنوز گرمی دستانش به زبری اش میچربد...

خدا رحمت کند همه اسیران خاک را

بله

اصفهانه و اردیبهشتش!

حیف که بنده فردا پرواز دارم و تا دوهفته بعد نیستم تنفس کنم تو این هوا
جای ما خالی!

چندروز پیش رفته بودم گلستان سری به رفقام بزنم

دیدم یه عالمه  توریست اونجان و راهنماشون داشت براشون حرف میزد(متاسفانه ایتالیایی بودن و راهنماشون هم ایتالیایی حرف میزد!نمیشد استراق سمع کرد)

کلی فکر کردم که اگه من جای راهنماهه بودم چجوری مفهوم شهید و شهادت رو برای این بنده خداها توضیح میدادم

اگه شما بودین چی میگفتین؟
پاسخ:
سلام
خدارحمتشون کنه
اتفاقا چندوقت پیش منم گلستان بودم.یه خانم27-28ساله ای بود_از این خانم بدحجاب مهربونا که هی لبخند هم میزدیم بهم!_داشت عکاسی میکرد. بهش گفتم اون طرفم قبر شهید خرازیه، اونجا هم عکس بگیرین. گفت: وات؟ گفتم اوه مای گاد!ور آر یو فرام؟ که یادم نیست گفت چه کشوری! بعد دیگه چون با دستم قبر شهید خرازی رو نشون داده بودم مجبور شدم ببرمش سر مزار. توی مسیر هی داشت میگفت ایران وری بیوتیفول. اصفهان، تبریز ... گفتم مشهد؟گفت نُه نرفتیم! به شهید خرازی که رسیدیم، گفت یورفادر؟ گفتم نُه! گفت پس کیه؟ دیگه اینجا بود که ما اینجوری بودیم :||| و اینجا بود که فهمیدیم چقدر زبان به درد آدم میخوره! خلاصه دیگه گفتم آی کن نات اسپیک انگیلیش خیلی خوب! و خدافظی کردم رفتم، اونم چندتا عکس از شهید خرازی گرفت. بعد که داشتم میرفتم دیدم داره بدوبدو میاد دنبالم! که ازم عکس بگیره. الان حتما تو کشورهای خارجه داره ازم تعریف میکنه که ایران چه مردمان خوبی داره. این خانمه رو تو گلستان شهدای اصفهان دیدم و ...! دونقطه عینک آفتابی
این بود انشای من :)
  • امیرحسین رعایی
  • مطلبتون یه طرف
    بستنی و فالودن ی عکس طرف دیگه
    بدجور دل آب میندازه! :D
    پاسخ:
    هیچ بستنی ای، بستنی های اصفهان نمیشه :)
    سلام
    چیه مگه!  :جدی
    ما هم شهری داریم معروف به بام ایران و سرمایی که بقول یکی از هم وطنان مثله سیبریه!
    ولی من سرماشو دوس دارم خیلی زیاد!
    تازه فرشمونم معروفه!
    یاعلی 
    التماس دعا رفیق
    پاسخ:
    سلام
    حسادت نکن فرزندم. هیچ شهری به قشنگی و خوبی اصفهان نیست. بعله.

    چهارمحال بختیاری؟

    محتاجیم:*
    بنگرید که چگونه توی اصفهانم فالوده شیرازی حکمفرمانی میکنه !
    بازم بگم ؟!
    پاسخ:
    اینم میگــــــه!‌اینم میگـــــــــــه! اینم میگــــــــــــــــه![باصدای جیگر]
    خوب تر بنگرید که این فالوده شیرازی نیست! شیرازی ها تو فالوده هاشون از این دونه سیاها میریزن که خیلی بدمزه ست! اصن مگه فالوده از شیرازه؟!

    اردی بهشت دارد همه مان را دیوانه می کند ...

    دلمان از اون بستنی ها و فالوده ها خواست !!چه نونش خوشمزه است !!:)
    پاسخ:
    واقعا! این امتحانا رو انداختن جلو نمیذارن قشنگ به اردیبهشت بپردازیم!
    بیا اصفهان،‌مهمون من! :)
    منم نونش رو بیشتر از بستنیش دوست دارم اما این رفیقمون که بستنی دستشه نونش رو میندازه سطل آشغال! من :| بستنی :| سطل آشغال :|

    بله خوش گذشتن شما با  حذف شدنتون از یک درس 3 واحدی همراه بود...دوست عزیز

     

    امروز عصر ترسیده بودیا ..

    هه ...هه...هه

    پاسخ:
    جدی میگی یا شوخیت گرفته؟ قلب من با باتری کار میکنه ها!
    منم گفت حذف میکنه؟من که دوتا غیبت فقط داشتم! فردا میرم پیشش!

    هوای شهر بهاری ولی غم انگیز است

    بهار اگر تو نباشی شبیه پاییز است...

    ***

    مطلبتون باعث شد یه پست جدید بنویسم!

     

    پاسخ:
    وقتی تو نیستی
    نه هست های ما
     چونانکه بایدند
    نه باید ها ...
    هر روز بی تو
    روز مباداست !

    :)

    فقط یه بار اونم هفت هشت سالگی اصفهان رو دیدم ...یادش بخیر

    عکسهای جاذبه های گردشگری هرچند کوچک و مختصر بودن اما بازم دلربایی میکردن درود بر تاج اصفهانی و شعرش:به اصفهان رو که تا بنگری بهشت ثانی.....

    البته الان اصلا دل خوشی از اصفهان ندارم چون تیم ما رو جلو چشممون بردن و جام رو قاپیدن(آیکون گریه و زاری یک پرسپولیسی)

    اینجا در تبریز ما هنوز داریم لبو و باقالی میخوریم تا یه کم گرم بشیم!!!! اما بستی و فالوده نوش جانتان

    پاسخ:
    اووووه از اون موقع انقد قشنگ تر شده :)
    عجب شعری.لایک!

    جام رو نقاپیدن، بُردن. بردن آقا!
    تبریز شمام آش دوغ های خوشمزه ای داره :)
    سلام
    حسودی؟ نه!اگه مشهدی بودی حسودیم می شد!
    صد البت اصفهان زیباست و مایه ی افتخار ما!
    شرمندت کردم یا نه؟ :دی
    خودت زدی به اون راه یا واقعاً یادت نیست!
    نه چهار محال و بختیاری آخه!!!!
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    شرمنده؟ نچ :))
    چرا میدونم از کجایی اما تعجب کردم گفتی بام ایران!من جغرافیم از بچگی ضعیف بود اما تا اونجا که یادمه بام ایران رو میگفتیم چهارمحال بختیاری :دی
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • خوش بحالتون واقعا...
    پاسخ:
    :)

    وااااااای دل م خواست خو .. :((

    اون سمت چپی ا رو .. :(

    پاسخ:
    سمت راستی خوشمزه تره ها :)
    خیر ارتفاع ولایت ما از سطح دریا نسبت به چهارمحالو بختیاری بیشتره پس ما بام ایرانیم...
    تو قله می بینمت رفیق! :))
    پاسخ:
    اون بالا چه خبره؟ :))
    الان خجالت میکشم بگم من تا حالا اصفهان نرفتم!!!!
    روم نمیشه بگم اصلن!
    اما جایی خوانده ام اگر بخواهیم برای شهرها جنسیت  تعیین کنیم، اصفهان میشود یک دختر زیبا، دختری که باهوش و خوش زبان است و سحر میکند آدمها را با حرف هایش...
    از آن دخترهایی که میشود زود عاشقشان شد :)
    پاسخ:
    من دیگه هیچی نمیگم :|
    .
    الهی! عزیزم :)
    خیلی توصیف قشنگی بود.خیلی ها :)
    اینجا الهه شماره 2 ای هست که دلش فالود اصفهان  اردی بهشت ماه را هوس کرده است :))
    این هوای بارانی  این چند هفته هم عجب هوش وهواس را از دل آدم میبرد ...زیر باران کنار رودخانه کیف میدهد ....دل غیر اصفهانی ها آبـــــــــــ :)

    پاسخ:
    مبارزه با نفس پس چی میشه؟این بود آرمان های ما؟ :دی
    وای آره چه بارون قشنگی اومد دوشنبه.من همیشه فک میکردم این بارونا که تو فیلما، مث دوش آب ِحمامه، چقد ضایعه! بعد دوشنبه به عینه دیدم همچین بارون هایی هم داریم! دلشون سوز:دی
    سلام

    دلم بستنی خواست :)
    ما یه خاطره داریم از باغ گلها،که عمرا یادمون بره
    دو-سه سال پیش بود اومدیم اصفهان!همراه سه خانواده ی دیگه...
    رفتیم باغ گلها،ما و یه خانواده ی دیگه جلوتر از بقیه بودیم،رفتیم که هزینه ی ورودی باغ رو پرداخت کنیم،هرچی ب این آقاهه می گفتیم چقدر تقدیم کنیم،هیچی نمی گفت!یه نگاه ب اطراف کردم دیدم انگار همین جوری خانواده ها می رن!نیازی ب ورودی و این حرفا نیس!آقاهه هم که جواب مارو نمی داد،ما می خواستیم چول بدیم،خودش قبول نمی کرد:)))))
    خلاصه ماهم رفتیم،بدون پرداخت ورودی.
    بقیه ک چند دقیقه بعد دنبال ما اومدن،همین شرایط براشون پیش میاد،با این تفاوت که به زور آقاهه رو متوجه می کنند ک ما باید ورودی بدیم!هزینه رو می دن و میان دنبال ما....
    جریان رو که فهمیدن،ناجور حرص می خوردن!هی به ما می گفتن به گل ها نیگا نکنید،نگاهتون حرامه :))))))
    خلاصه هروقت این همسفرای خوبمون رو می بینیم یاد باغ گلها می افتیم.
    :)
    پاسخ:
    سلام
    میبینید ما اصفهانیا چقد مهمان نوازیم؟اصن به فکر پول و اینا نیستیم! اسممون بد در رفته :دی
    لبــــــــــــــــخـــــــــــــــند...............


    منم میخوام
    پاسخ:
    شماها بیاین اصفهان،‌مهمون من:)
    چون الان شیرازم حسادت نمی کنم وگرنه کلی ی ی ی غبطه می خوردم . جدی میگم.
    پاسخ:
    شیرازم خوبه اما اصفهان یه چی دیگه ست :)
    هی. آنجا شهر ماست ها. حواستان باشد! حالا فرض کن سالی یکبار هم نرویم آنجا. دلیل نمیشود. باز شهر ماست. 
    پاسخ:
    حساس نشو حساس نشو
    بله خب اصفهان رو که به نام من سند نزدن! شهره همه ی اصفهانی هاست حتی اگه سالی یک بار هم نیان این ورا


    واقعن که !! بستنی رو باید با بستنی خور خورد!! یکی مث من که بستنی شکلاتی رو با نون سنگک برشته می خوره ! فک کن دیگه برای اون نونش چقد ارزش قائله!:)

    ایشالا اومدم یه سر بهت می زنم :)

    آره کلن این انتخابات همه چیمونو ریخت بهم :(
    پاسخ:
    من شرمنده :|

    خوشحالمون میکنی :*

    هوم:(
    خیلیییییییییی بدی من دلم خواااست.من تا حالا اصفهان نیومدم:(
    پاسخ:
    پس این جمعیتی که هرسال میاد اصفهان کیا هستن؟اینجا که هیشکی اصفهان نیومده! :دی
  • سیدمهدی ربیعی
  • این همه عکس گل و بلبل و طبیعت و نقاشی های خدا و شیخ بهایی! ملت چسبیدن به دوتا خوردنی که هرجایی میشه پیدا کرد!
    پاسخ:
    ملت! با شماها هستنا! :|

    باتشکر از دقت نظر شما به این همه عکس گل و بلبل و طبیعت و نقاشی های خدا و شیخ بهایی، که زحمت پیداکردنش رو کشیدم و هیشکی هیچی نگفت!:)
    من از همین جا اعلام میکنم که من نیومدم.:(
    پاسخ:
    خب بیا.دعوت نامه بدم؟! :)
    سلام

    این نظره خیلی جالب بودا!:
    اما جایی خوانده ام اگر بخواهیم برای شهرها جنسیت  تعیین کنیم، اصفهان میشود یک دختر زیبا، دختری که باهوش و خوش زبان است و سحر میکند آدمها را با حرف هایش...
    از آن دخترهایی که میشود زود عاشقشان شد :)

    فک همین دختر خانوم که ایشون گفتن این هفته حسابی گریه اش گرفته بود

    خانومم میگفت ببین عجب بارونی داره میاد
    من :/
    خانومم :))

    آخه بنده خدا بارونای عسلویه رو ندیده

    در عرض یه ربع ساعت آب تا لبه ی جدولای خیابون رو میگیره
    ینی من تازه اینجا بود که فهمیدم طوفان نوح چجوری بوده
    اینقد خفن بارون میاد که شب از سر و صدای قطرات درشت بارون رو سقف کانکس بیدار میشی
    حتی از فلرینگ سایت بغلی هم بدتره

    جالبیش اینه که تقریبا نیم ساعت بعد از بند اومدن بارون تقریبا هیچ اثری از اون سیل خروشان نیست!!!!!

    و من همچنان :/

    جدن حیفم میومد دیروز سوار هواپیما بشم و بیام سرکار
    واقعا اردیبهشت اصقهان بهشته
    آی آدمها که در ساحل... ببخشید در اصفهان نشسته شاد و خندانید... حسابی قدر بدانید
    یک نفر در آب... ببخشید در آتش دارد میسپارد جان. میکند فریاد (+دمای هوای اینجا صبح ها حدود 37)

    جای همه خالی دوسه باری هم رفتیم گلستان (یه جاهای دنجی داره که هیشکی بلد نیس!)

    خوشدون باشه دادا

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    دیگه از گریه رسیده بود به خودزنی! :دی
    دیگه شما که اصفهانی هستید باید از اصفهان تعریف کنین نه از عسلویه :|
    کجا مثلا؟شهیدخرازی؟شهید افشار؟شهدای گمنام؟

    شوماوم خوشدون باشِد
    منظورم از قله ولایت خودمون بود دیگه که خیلی بلنده!!!
    بابا دستت درد نکنه این همه عکس انداختی ساق سورمه ای! :دی
    پاسخ:
    فمیدم بابا! :)
    خواهش میکنم ولی من کنار اون ساق سورمه ایه نشستم! :پی
    هر وقت دل ها بهانه ی حرم گرفت؛
    مسجد جامع، مقبره علامه مجلسی
    وقتی دلتنگ روی یار شدی؛
    نماز جماعت مسجد کمرزرین آیت الله ناصری حفظه الله
    وقتی ...
    پاسخ:
    :)
    آخی! اصفهان هنوزم برا من یه جنبه فانتزی و دوست داشتنی خاصی داره. بالاخره یه مدتم اصفهان زندگی میکنم! میدونم!
    عکس اول مشکل داره یا فقط برا من باز نشد؟!
    ضمن اینکه سلام. من خوبم. شما خوبی؟ :)
    پاسخ:
    ضمن علیک سلام و تشکر :)
    برای من که باز میشه فک نکنم مشکلی داشته باشه:
    http://www.persianweek.com/wp-content/uploads/2010/10/581_15.jpg


    سلام .منظور از "تو" عکس بالای پست بود......
    پاسخ:
    سلام
    آهان
    سلام
    خدایی فک نکنم اینا که گفتم تعریف از عسلویه باشه ها!

    اصفهان فقط!

    جدن میگم
    4-5 سال اراک درس خوندم
    تهران و کرج رفت و آمد زیاد دارم
    عسلویه کار میکنم
    مشهد و قم زیاد میرم
    شمال هم فامیل دارم
    ولی....

    هیجا اصفهان خودمون نمیشه

    تازه شما که نمیدونین!!!

    تا ازش جدا نشین قدرشو نمیدونین!

    و البت خدا نکنه جدا بشین!

    مزار شهید خرازی پاتوق جوونیامون بود ولی خب! به برکت خاهران مکرمه قرق شد! و پاتوق ما به شهید افشار منتقل شد
    +شهید فریدون امیری و داداشش _پسرای همون دوستم که 60 سال اختلاف سن داریم)

    نه اینجاها که گفتین نیست

    خب اگه بگم که از فردا دیگه دنج نیس!

    جون حاجی بذارین همین یه جا برامون بمونه! همه جاها رو خانوما گرفتن!
    نمیگم بده ها! اتفاقا کلی هم خوبه... وقتی میبینم کلی دختر خانوم دور قبر شهید تورجی رو گرفتن لذت میبرم (حالا به هر دلیلی که هست باشه. من کاری به نیتشون ندارم!)

    ولی خب ما هم دل داریم!

    شاید خواستیم یه نیم ساعت بشینیم پیش حاج حسین و سوالامون رو ازش بپرسیم و یه گپی بزنیم
    ناچاریم ساعت 3 نصفه شب با موتور بریم که دستمون بهش برسه

    راستی شبا تا صبح گلستان خیلی خلوته
    غیر شهدا هیشکی نیس
    بعضی شبا یه مه رقیق هم سراسرشو میگیره
    عین فیلما
    فوق العادست

    مطمئنن شماها اون موقع نمیتونید برید ولی خب خیلی جو جالبیه

    اولین باری که این موقع رفتم (البته قاچاقی!!!) فک کنم بچه دبیرستانی بودم...

    بگذریم

    یه جای دنج دیگه هم میتونم بهتون معرفی کنم که کسی سراغش نمیره ولی خیلی فضای خوبی داره... قبر یه عارف قدیمیه...
    ولی خب خرج داره! مثلا 14 تا صلوات با وعجل فرجهم

    هر وقت پرداخت شد آدرس میدم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    بله هیچ کوجا اصفهان نیمیشِد!

    خیلی هم خوب. آقا التماس دعا
  • سیدمهدی ربیعی
  • البته ایراد به شمام وارده که عکس بستنی ها رو گذاشتید اما اصل کاریا لینک جدا دارن!
    پاسخ:
    من:|
    بستنی ها :|
    اصل کاری ها :|
    ملت :|

    [گذاشتن اینهمه عکس جالب نبود، به خصوص که عکاسش هم من نبودم؛ به جز اون عکس میدون امام و همین بستنی ها]

    سلام

    انقد مارو حرص ندید! خدارو خوش نیمیاد دادا ! ؛)

    خب من میدونم حالا حالاها برام میسر نمیشه بیام اصفهان خب دلم میسوزه :(

    پاسخ:
    سلام
    لذتی که در سوزوندن دل ملت هست در چیزه دیگه ای نیست :)))
    اینجا چقدر بوی امام رضا میاد
    پاسخ:
    چقدر دلم تنگشونه :"(

    Hi

    Bye

    Na

    Na

    Na

    Vaysa

    عه این ساق سرمه یه که دست منه !این جا چیکار میکنه!

    چقدر خوشمزه بود بستنی یه دل همه ملت آب:))))

    Hala bye

    پاسخ:
    سلام عزیزممممم
    پولشو من حساب کردم بایدم خوشمزه باشه :)))

    اخ اخ اخ آی دلم میخواااااااااااد

    پاسخ:
    آخ آخ آخ :)
    اقا من تالا باغ پرندگان نرفتم

    : )
    پاسخ:
    شما مطمئنی اصفهانی هسی؟ :)

    جمعه نوشت؟

    پاسخ:
    تا دقایقی دیگر

    عجب!

    مطهره داشتیم!؟!؟

    حالا دیگه جلو  جمع عابروی ما را نبر!!

    هر چند من راضی به زحمت نبودم ولی

    چون خیلی اصرار کردی منم قبول کردم !والا!!!

     

    پاسخ:
    من با عابرو که هیچی،‌با آبروتم کاری ندارم عزیزم! جمع بدانند و آگاه باشند که از شماوم خیلی به ما رسیدس :)
    آدرس جدیدت رو بذار

    ای آدم زرنک
    ایشاا... برا سوتی بعدی حتما هماهنک میکنم ک کمتر ضایه بشم.   

    من کاری واسه تو نکردم ارزش تو بیشتر از این حرفاس بهترین دوست دنیاااااا

     

    پاسخ:
    فدات:**
  • واقعیت سوسک زده
  • یکی از قشنگترین درسهای ادبیات سال دوم دبیرستانم مربوط به اصفهان بوده است و اردیبهشتهایش :
    " دمدمه های اردیبهشت اصفهان چون شاهزاده افسون شده افسانه ای است که طلسمش را شکسته اند و آرام آرام از خواب بیدار می شود .شکوفه های به و بادام رویاهای پرپر شده اویند و بید مجنون معشوقه ای که زلفهای خود را بر ائ افشانده است.."
    پاسخ:
    چه قشنگ بود! چرا یادم نمیاد من!
    سید بداخلاق نداشتیماااااااااااا!
    ساق سبزه!
    یاعلی
    پاسخ:
    الان ینی با اینهمه :) ی که میذارم من بداخلاقم؟نه من بداخلاقم؟ نه خدایی؟ :))
    قربونت:*
  • مهمان همیشگی
  • من از بچگی آرزو داشتم ببینم شما چطور فالوده میخورید!!!(مهمان همیشگی دور!!!)
    من عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشق اصفهانم!!!
    بدون اغراق!!!
    واقعا قشنگه!زیبـــــــــــــــــــــــــــــــــــاست!!بی نظیــــــــــــــــره!!!
    حسی که من بعد از دیدن این مطلب دیدم این بود که:
    شما داری غیر مستقیم همه بچه هایی که همیشه به وبتون سر میزنن رو به اصفهان دعوت کنی!!!
    آیا غیر از اینه؟؟!!!
    بقیه دوستان چه نظری دارن آیا؟؟؟!!!
    پاسخ:
    والا ما هم مث همه با قاشق فالوده میخوریم!‌ :))
    اصفهان هم شما رو دوس میداره
    بله کیو میترسونین؟ما از اون خونواده هاش نیستیم!قدمتون رو آسفالتای اصفهان! تشریف بیارید:)) [آیکون یکی که خیالش راحته کسی قرار نیست بیاد اصفهان:دی]

  • واقعیت سوسک زده
  • حتما بعد از ما کتابا رو عوض کردن ...
    پاسخ:
    یعنی من جوون تر از شمام؟ :)
    ثبت نام کربلای پیاده نیمه شعبان
    http://rahiankarbala.ir/
    پاسخ:
    ممنونم :)

    سفرش فوق العادس م.ن همه جوری رفتم کربلای ارباب رو

    این با همه اش فرق داره

    میل خودتون....اما دومین باره دعوت نامه ارباب میاد در وبلاگتون

    یا علی مدد

    پاسخ:
    بی لیاقتی که شاخ و دم نداره :|
    علی ای حال ممنون و التماس دعا
    بعد شما که پست میذاری به فکر دل مخاطبت هم هستی آیا؟! :دی
    ساعت تقریبا یک نصفه شب

    آقا این اصفهانتون خیلی شاخِ.. قشنگ ترین شهر از دید من همون اصفهانه.. من سالها پیش به خودم قول دادم که اگه خدا خواست حداقل یه دوره ی دو-سه ساله رو بیام اصفهان زندگی کنم. ولی این پستت دیگه باعث شد حتما حتما به فکرش باشم :)))


    پاسخ:
    نه:دی

    دید خوبی دارید! :))
    واقعا همینجوره، بهترین شهر هم برای زندگی هم برای مسافرت[آیکون نژادپرستی]
    لاکن اصفهان شهر خوبی ست. قدر بدانید.
    پاسخ:
    سلام جناب امروزه.احوالات؟
    قدر میدانیم
    علیکم السلام.سلامتی،ممنون. ان شاءا.. که احوال شما هم خوب باشه. موفق و موید باشید.
    پاسخ:
    خداروشکر.تشکر

    این جمعه هم نیومدی.....حکمتش را کی میدونه.......

    پاسخ:
    الله اعلم

    هیچ کس به لیاقتش کربلا نمیره هر کس رفته لطف ارباب بوده و بس...

    نصیبت خانمی

    پاسخ:
    ممنون.روزی همه انشالله
  • واقعیت سوسک زده
  • احساس ما این بود که شما دهه هفتادی هستین :)
    پاسخ:
    بله.28/12/1370
    :)
  • واقعیت سوسک زده
  • و شاید هم اواخر دهه شصت مثلا 68 69
    پاسخ:
    نه شصتی ها ما رو از خودشون نمیدونن! :)

    اخه چی بگم که ریا نشه؟!!!:)

    پاسخ:
    هرچی صلاح میدونین :))

    چرا من فکر میکردم ما هم سنیم؟

    شما هم که 1سال از ما کوچکتری!!!

    پاسخ:
    چرا فک میکردین من سنم بالاست؟
    من خیلی جوونم دادا :))

    بخدا منم هفتادیم  (ایکن کسی که همیشه از ترس افکار هم قدی ها خودشو 69 ی جا زده) 

    اونم از نوع اردیبهشتیش  (ایکن کسی که منتظر تبریک تولد است :)))

     

    فکر کنم کُپُن  آیکنام تموم شد!

    پاسخ:
    عههههه! شمام هفتادی؟من فک میکردم دهه شصتی هستین! :)
    مبارک باشه تولدتون
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • سلام
    باریک به شما ودوست پایت

    دلمان برای این خوراکی ها ضعف رفت، به به
    واقعا هم شهرمون تکه .....لنگه نداره ....یه دونس....مثلش نیس...بازم بگه ....

    :|
    :)
    پاسخ:
    سلام
    مرسی مرسی
    :)
    من حتی نمی دانم که چطور به اینجا رسیدم، اما من
    فکر کردم این پست خوب بود من نمی دانم چه کسی هستی اما قطعا
    اگر شما نیستید، به وبلاگ نویس معروف می روید
    در حال حاضر؛) با تشویق!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span