هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

غصه نوشت

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ

مادر مفقودالاثر را کسی نمی شناسد، جز آنکه یوسفش را گم کرده باشد

و یعقوب هم با همه آوارگی اش در راه یوسف، خبر زنده بودنش را داشت..!

شادی روح تمام مادرانی که پاره ی تنشان رفت و هیچ وقت برنگشت ..

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  • ۹۲/۰۲/۱۲
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۲)

این روز یکی این مادر شهدا یکی آن مادر های توی سرای سالمندان دل آدم را داغ می کند ... :(

آه...آه...آه...:(

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  • امیرحسین رعایی
  • در جواب این انتظار ها
    چه می ماند برایمان
    جز شرمندگی...؟!
    ...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • | خانم ِ ز. عین |

  • درد ِ دل ِ تو را کسی نمیفهمد مادر ..


    :(

    هِیـــییییییی. . .

    مادر .....بین در...... منتظر فرزندش ایستاده است....
    چقدر درد دارد ....
  • سیدمهدی ربیعی
  • مادر...چی بگم..!
  • | خانم ِ ز. عین |

  • دیشب که پست بالاییت رو دیدم
    منم سریع رفتم تو سایت
    و کد رهگیریم رو زدم
    .
    .
    .
    متاسفانه شما در این مرحله قرعه کشی پذیرفته نشده‌اید...

    :(


    سلام
    بجون خودم اگه از بین خودم و دوستای وبلاگیم آمار بگیرن تو میشی اکتیو ترینو و شیک نویس ترین!
    ای همه ترین های من! :D 
    دوس دارم نوشته هاتو ریفیق
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    و معتادترین:ذی
    ممنونم.نظر لطفته عزیزم:*

    پس همدردیم

    راست میگه شیک مینویسی:)
    پاسخ:
    چشماتون شیک میبینه.شیکی از خودتونه! :))
    ممنونم
    البته به لطف خدا

    خدایا...

    لیست بندگانت را دوباره چک کن،

    به خودت قسم

    من "ایوب" نیستم...

    ***

    خیلی عالی...

    سلام
    سرسری سری زدم  لذت بردم

    دلم گرفته،بازم چشام بارونیه،وای،وای،وای

    خبر آوردن بازم تو شهر مهمونیه،وای،وای؛وای

    شهید گمنام سلام،خوش اومدی،مسافر من،خسته نباشی پهلون

    شهید گمنام سلام،پرستوی مهاجر من،صفا دادی به شهرمون

    وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید،تو مگه کجا بودی؟

    وقتی رسیدی کوچه ها نسیم کربلا رسید،تو مگه کجا بودی؟

    وقتی رسیدی همه جا عطر گل نرگس اومد،مگه با آقا بودی؟

    وقتی رسیدی همه اشکا مثل زهرا(س)می چکید،تو مگه کجا بودی؟

    شهید گمنام،دوباره زائرت شدم،وای،وای،وای

    شهید گمنام،بازم کبوترت شدم،وای،وای،وای

    شهید گمنام بگو،بگو به من حرف دلت رو،تا کی می خوای سکوت کنی!

    شهید گمنام بگو،پس کی می خوای فکری برای بغض توی گلوت کنی؟

    راستی هنوز مادر پیرت تو خونه منتظره،چرا اینجا خوابیدی؟

    راستی مادر نصفه شبا با گریه از خواب می پره،چرا اینجا خوابیدی؟

    راستی بابات چند ساله دق مرگ شد و عمرش سر اومد،خدا رحمتش کنه!

    راستی کسی نیست مادر و حتی یه دکتر ببره،چرا اینجا خوابیدی؟

    خودم می دونم،شرمنده پلاکتم،وای،وای

    مدیون اشکِ فرزند بی پناهتم،وای،وای

    حق داری هر چی بگی،تازه دارم کنار قبرت فکر دقایق می کنم!

    حق داری هر چی بگی،به روم نیار گلایه هاتو خودم دارم دق می کنم!

    باشه دیگه کل وصیت هاتو اجرا می کنم،تو فقط غصه نخور!

    باشه دیگه دعا برا یوسف زهرا می کنم،تو فقط غصه نخور!

    باشه دیگه کاری برا غوغای محشر می کنم،تو فقط غصه نخور!

    باشه دیگه فکری برا اشکای رهبر میکنم،تو فقط غصه نخور!

    پاسخ:
    باصدای رمضانی :)
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • سلام دوستم 

    همین طوره خیلی شیک نویسی ، درست مثل خودت که همیشه شیکی

    قربون دل مادرای شهدا
    (اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم):|)

    پاسخ:
    سلام
    ممنون.نظر لطفتونه
    آیا ما همو میشناسیم؟!
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • بله

    ولی من دوس دارم برات مجازی بمونم
    پاسخ:
    عه!! دانشگاه؟
    هدیه‌ای برای هرکس سراغی از کربلا و عاشورا می‌گیرد...

    "روضه‌خوان"

    از عناوین جهان مرثیه‌خوان ما را بس
    گفتمان سازی شود برای اهالی حسین‌آباد!
    برای هرکس دلش برای ارباب می تپد

    تبریک جهت قهرمانی سپاهان (البته اگه شما سپاهانی باشید!!!!!)

    :)

     

    پاسخ:
    ماهم تبریک میگیم [اصن فوتبالی نیستم]
  • مهمان همیشگی
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span