هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

:|

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۴۲ ق.ظ
از آدم هایی با عینک آفتابی قاب بزرگ، روی چشم هایشان و هندزفری چپانده شده توی گوش هایشان که خیلی شیک،‌بدون هیچ عکس العملی، نشسته اند توی اتوبوس، خوشم نمی آید! همان هایی که نمی شود نگاه شان را خواند و برایشان لبخند ِ‌ بی دلیل زد و لبخندشان را از چروک گوشه ی چشم و حرکت آهسته ی پلکشان دید، همان هایی که گوش هایشان صدای آدم را برای چند کلام حرف زدن نمی شنود،‌ همان هایی که نمی شود فهمیدشان! همان هایی که آدم را مجبور میکنند سر بگذارد روی شیشه ی کثیف اتوبوس و چُرت بزند!


  • ۹۲/۰۲/۰۹
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۸)

شاید زیر آن عینک آفتابی قاب بزرگ،چشمان خیس کسی پنهان باشد که برای فراموشی غصه هایش مجبور است هندزفری بچپاند توی گوش هایش!

کسی چه میداند...؟!

پاسخ:
بله خُب! همیشه استثنا هست

خیلی خوشحالم از اینکه به وبلاگتون اومدم

همه ی پستها، عالی و عمیق اند

آدم دوست داره برای همه پستهاتون یه چیزی بنویسه

موفق باشید و سرافراز

پاسخ:
خیلی خوش اومدین
نظر لطفتونه.ممنون:)
با اجازه لینک شدید
پاسخ:
باتشکر
جیگرمه این کوچولوی تو عکس .خیلی کارش درسته ولی اگه یه جفت جوراب به اون پاهای کپلش میکرد ویه جفت کفش مشکی پا میکرد که دیگه یه پرنس واقعی میشد عزیز دلم!تیپت راعشقه!
پاسخ:
تو خونه کفش نمیپوشن آخه :))
پس من استثنام چون از من خوشت میاد :دی
پاسخ:
عه!تو هم از اون خونواده هاشی؟ :دی
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • :|

    :(
    پاسخ:
    :|
  • امیرحسین رعایی
  • بالاخره هر کس یه جوره
    البته هر چیز زیادش خوب نیست... نه خیلی گرم بودن و زودجوش بودن خوبه و نه پایین بودن دمای جوش تا این حد خوبه!
    پاسخ:
    بله.

    اینا ادم های تنهایی هستند ...    کاریشون نداشته اش بذار تو حال خودشون باشن .....

     

    پاسخ:
    باشه :|
    منم آدمهای اجتماعی رو بیشتر دوست دارم. از این آدمای ناشناس که توی همین بار اول که میبینی شون احساس غریبی نمیکنی.. و میتونی راحت چند جمله ای باهاشون حرف بزنی خوشم میاد.
    پاسخ:
    چه عجب یه موافق پیدا شد! باتشکر از همدردیتون.

    اگه اون آدمارو بیخیال شیم،این عکسو نمیشه بیخیال شد!

    خیلیییییی نازه {آیکون کشیدن لپ عکس داریم آیا؟}

    پاسخ:
    نه نداریم. لطفا دست نزنید! :دی
  • مهمان همیشگی
  • چشم ها دریچه قلب آدم ها هستن،و ارتباط با چشم ها ارتباط با قلب هاست، حتی بایک لبخند!!!
    پس:
    :))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    دونقطه لبخند پهن

     وای الهی من بمیرم بیا بغل خودم

    الهی الهی الهی- مدی عموقناد-

    محلات چطوربود؟هرچند بدون من حتما بی صفابوده جون تو شکی درش نیس

    پاسخ:
    انقد خوووووووووووووش گذشت. اشتباه کردی نیومدی

    آره

    راس میگی!

    پاسخ:
    بعله.

    من هم از آدم های بی تفاوت خیلی بدم میاد ولی گاهی به شدت دوست دارم برم تو این ژستی که توصیفش کردی.

    بعضی وقتا خوبه. لازمه...

    پاسخ:
    فقط بعضی وقتا.
  • زهره سعادتمند
  • شاید اون خیلی حالش بده
    شاید داغونه.

    ازش بدت نیاد.
    پاسخ:
    با استثنا ها کاری ندارم.
    شاید اصن اونا هم از من بدشون بیاد! :|

    چقدر زیادند توی اتوبوس های دانشگاه به خانه و خانه به دانشگاه

    تنهایی را ترجیح می دهند شاید

    بعضی وقتها درکشان نمی کنم

    بعضی وقتها میخواهم حس اینگونه بودن راهم تجربه کنم

     

    پاسخ:
    آره من بیشتر منظورم اتوبوس دانشگاه ست! اصن فط تو میفهمی من چی میگم:دی
    سلام

    اوا!

    اینجا همه همینجوری ان!

    البت به بنده هنوز سهمیه عینک آفتابی امسال رو ندادن وگرنه بند هم یحتمل همینطوری میشدم!

    اینجا(عسلویه) آفتاب چش در میاره

    اصن نمیشه بدون عینک گنده

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    هندزفری چی؟
    اصن وایسا ببینم تو خودت خیلی بجوش به نظر نمیای
    بجوشی واقعا؟عایا؟

    هان؟

    هاان؟

    هااااان؟
    پاسخ:

    هستم!هسسسستم!هسسسسسسستم!

    سلام

    یه سری بزنید به گلستان شهدا

    یه نگاهی کنید به عکسها

    یه چیزی رو بهتون نشون میدن:

    میشه ولی خیلی سخت تر!

    میشه ولی خیلی پرخطر تر

    میشه ولی خیلی کم تر

    میشه ولی.......

    ولی و اما و اگر و شاید بسیار است در این راه...

    امام خمینی فرمودن ما هرچی بدست اوردیم تو جوونیمون بود!

    حیفه آدم تو جوونیش فدای محبوبش نشه!

    نیست آیا؟
    پاسخ:
    بله هست.تسلیم!
    سلام

    هندزفری رو فقط من میذارم

    صدای رادیو فردا (که  مدام تو سرویسهامون در حال پخشه) اذیتم میکنه
    همچنین صدای گوگوش و حمیرا و فروهر و .......!

    ترجیح میدم یه جوری هندزفری رو فرو کونم تو گوشم که هیچ صدایی نشنوم... فقط نجوای سکوت...

    این روزها سکوت واقعا نعمت بزرگیه

    البت گاهی هم نوای یا حسینی میذارم که این دل وامونده فسیل نشه تو این منجلاب دنیا

    ممنون از حضورتون

    یاعلی
    پاسخ:

    سلام

    آیکون تکیه زدن به پنجره اتوبوس و چُرت زدن

     

    :)

    به نام خدا

    برای مادرم:

    مادرم کاش خواندن ونوشتن می دانستی تابنویسم برایت هرآنچه را که نمی توانم بر زبانم آورم یا ای کاش کنارم بودی تاوجودت با معجزه آرامشم می داد

    دلم برایت پر میزند ای بهانه ی من

    روزت مبارک

    مادر ای تمام وجودم .....

    پاسخ:

    الان من مادرتونم؟ یا این وب از مادرتونه؟یا مادرتون اینجا رو میخونه؟یا چی؟ :|

    روز مادرتون مبارک

    نمیــــ ـــتوانم کلامــ ــے در مورد اش بنویســـ ــــم و عاجـــ ــــزم

     

    فقــ ـــط از خــــ‌ ـــداوند میخواهـــ ــــم کہ....

     

    خـدایـــ ـــا بالـــ ــاتر از بهشـــ ـــت هــ‌ ــم دارے..؟

     

    براے زیـــ ــر پاے مـــ ـــ ــادرم مے خواهم...
    عیدتون مبارک [گل]

    پاسخ:
    ممنون.عید شمام مبارک :)
    من که ندیدم [سوت]
    پاسخ:

    خب اصن مگه تو منو چندبار دیدی؟اصن تو اتوبوس منو دیدی؟ :پی

  • ارحم الرحماء
  • همیشه از عینک آفتابی خوشم نمیومد!

    +میلاد حضرت زهرا(س) رو بهت تبریک میگم خواهر :)
    پاسخ:

    ممنونم.عیدتون بابرکت :)

    بعضی وقتا یه دنیا غم لونه کرده پشت این عینک..
    ###########
    چه شد که تصمیم گرفتم کاندیدا شوم!!
    منتظر رای تون!!

    پاسخ:
    بله خب.
    ما کلا اکیپی سوار اتوبوس میشیم و اصن این چیزا و نمیفهمیم :دی
    پاسخ:
    ماهم تا یه جایی چندتاییم از یه جایی به بعد یدونه میشیم!
    بدیم اون شیشه اتوبوس رو براتون تمیز کنن حله ؟!
    پاسخ:
    صندلی هاشم تمییز بشه دیگه حرفی نیست.میتونین با خیال راحت عینک بزنین و هندزفری بذارید تو گوش تون!

    وقتی هم صحبتی نیست...

    و وقتی تو حرفهای روز مره ات تمام شده

    و شاید از تظاهر کردن سرکار و دانشگاه خسته ای

    این بار را باید بگذاری روی شانه شیشه اتوبوس، آن ردیف آخر آخر که کلی هم گرم است،سمت راست و آدمهای داخل خیابان را دید بزنی

    و حسن فیری ات را بگذاری توی گوشت

    که غرغر های همسفرانت را نشنوی...

    *: فک کنم برای اولین باره اینقد منفی می نویسم...!

    پاسخ:
    آقا اصن ما قانع شدیم.حرف مون رو پس میگیریم! :|

    سلام

    آخه دل که این چیزا حالیش نیست ،یهو تو غم ودلتنگی بودم به اینجا که سر زدم هوای نوشتن واسش راکردم

    خوبیه وب شما همین آزادی بیانه نه مثل بعضیا...

    روزشما ومادرتونم مبارک

     

    پاسخ:
    سلام
    خب پس راحت باشین :)
    ممنونم.روز مامان شما هم.
    سلام
    تبریکات عرض می کنیم.. امروز روز مامان که فقط نیست روز زن هستش.. مبارک باشه
    این روزها و این مناسبت ها و این صحنه های خیابونها همیشه یک جنبه تلخ هم داره...
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم
    بله .. :(
    و چقدر میشه توی این روزها غم رو دید
    توی چشمای خانمهایی که بچه ندارن و توی چشمهای کسانی که مادر ...
    پاسخ:
    :(((((

    وای چقدر سخت میگیرید یه بیت شعر میخواستم کپی بردارما خب دوست داشتکم تقدیم کنم به دیگری ،ذکر منبع بکنم که از درجه ی حسش کم میکنه

    عجب

    پاسخ:
    شعر ها که مشخصه از من نیست! راحت باشید!

    برای این پست ت : آره . انگاری آدما ی اینجوری میخوان خودشون رو از خیلی چیزا مخفی کنن . ولی امتحان کردی ؟ وقتی عینک دودی میزنیم با خیال راحت میتونیم به این و اون نگاه کنیم . حتی وقتی که دارن نگامون میکنن زل بزنیم بهشون بدون اینکه چشمامونو سریع برگردونیم!! اینجور وقتا رو خیلی دوس دارم :))

    برای پست بالا : روز شما که نیست ! چند هفته دیگه روز جوانه ! پس تبریک نداره :دی

    روز مامانت مامانم مامانش ووو مبارک :) + یه دسته گل بلاگفایی 

    پاسخ:
    نه امتحان نکردم ولی به همین دلیل هم خوشم نمیاد!زل میزنن به آدم از زیر عینکشون اما من نمیفهمم:|

    منم که نگفتم روز منه؟گفتم؟گفتم یا نگفتم؟گفتم یا نگفتم؟:دی

    ممنون.روز همه مامان ها مبارک:*
    اتفاقن برای جاهای شلوغ و در زمان های بی حوصلگی اون عینک آفتابی خیلی می چسبه 
    پاسخ:
    آقا ما تسلیم شدیم[تکون دادن پرچم سفید] :)
    سلام بانو جان
    عیدتان مبارک....
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    عیدشمام مبارک
    فاطمه یعنی شرف،یعنی حجاب, 
    فاطمه فخر زنان، روز حساب
    فاطمه یعنی رضای کردگار
    شاهکار خلقت پروردگار..

    سلام خواهری
    "ولادت ام الائمه ، حضرت فاطمه سلام الله علیها، بر شما مبارک باد "

    حاجتتان روا..
    یازهرا 
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنونم.عیدت مبارک:)
  • پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
  • منم دوست ندارم افراد دور رو برم نسبت به لبخندی که بهشون میزنی بی توجه باشند
    من کیف میکنم با کسایی که وقتی میبینندت حتی اگه آشنا نباشی راحت باهات گرم میگیرند 

    پاسخ:
    از آشنایی با شما خوشبختم :))
    کلا عینک ازنوع آفتابیش خوبه تومی تونی چشای همه روببینی ولی هیچکی چشای تورونمی بینه....
    منم استفاده میکنم تصورکن باچادرچاقچول و بچه بغل عینک آفتابی بزنی دیگه نیازی نیست صبرکنی براارتباط دیگران لبخند بزنن چون لبخنداول روبراطبیعی کردن صحنه باید خودت بزنی:))))
    پاسخ:
    اینکه ما عینک بزنیم خوبه، اما اینکه بقیه عینک بزنن و نشه چشماشون رو دید بده :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span