هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

هیچ چیز به اندازه ی سفر مشهدی که خیلی منتظرش بودم و هی نمیشد و هی جور نمیشد مرا به وجد نمی آورد. آنقدر که نمی توانم حجم خوشحالی م را بریزم توی این کلمات. آنقدر که با هرچیزی که به ساکم اضافه میکنم هی بغض مینشیند توی گلویم و  هی شادی میریزد توی دلم. آنقدر که هی صدای ذاکر را پلی میکنم و همراه ش میخوانم رضا دل و دل و دل و دلبر من. آنقدر که قلبم قرار ندارد و لحظه شماری میکند برای باب الجواد. برای آن پله های ورودی حرم که بیایم چشم در چشم ضریح بایستم و عاشق تر شوم. برای بست شیخ طوسی، که بیایم جلوی در ِ‌دارالهدایه و هی تند تند نفس بکشم آن عطر ناب حریم را. برای ستون های سردِسفید دارالاجابه که پناه روزهای بی پناهی ام بوده و هست. برای تمام ِ‌در و دیوار حرم. آخ عزیز ِ‌جان و دلم؛ دوست داشتنت جا نمی شود در قلبم ...

  • ۹۱/۱۲/۲۲
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۳)

  • زهره سعادتمند
  • آخ..
    پاسخ:
    ...

    سلام .خوش به حالتون .خداییش دعا واسه من یادتون نره ها ...

    از طرف من بگید :

    از آن روزی که رفته کربلا ، سخت دل تنگ است....

    سفارش کنید شما به امام رضا شاید حرف شما را خرید آقا .

    یاحق

     

    پاسخ:
    سلام
    شما که خودتون همسایه دیوار به دیوار حضرتین :)
    قابل باشم حتما
    سلام
    عجب عکسی... عجب شوقی... التماس دعا

    http://ganjoor.net/eraghi/divane/ghazale/sh266/
    پاسخ:
    سلام

    چه خوش باشد که دلدارم تو باشی
    ندیم و مونس و یارم تو باشی
    ممنون :)

    سلام ..
    آمده بودم تشکر کنم .. و بگویم آن قالب هر چه کردم، نشد جایگزین کنم .. آمدم بگویم اگر می شود زحمتش را شما بکشی ..

    اما ..

    خدا می داند که چقدر روح و جسمم به سفری این چنین نیاز دارد .. خدا می داند چقدر دلتنگ لحظه ای فقط .. نفس کشیدن هستم ..
    یقین دارم .. آدم هایی را که دعوت می کند .. خودش به استقبال می آید .. خودش در آغوش می کشد .. می نشیند کنارشان و به همه در دل هایشان گوش می دهد .. بعد هم دست ولایت می گذارد روی قلب هایشان و روانه اشان می کند ..
    یقین دارم که آقایی به مهربانی اش یافت نمی شود .. که حتی برای آدم هایی که فرسنگ ها فاصله غمگینشان می کند .. شماره ای مستقیم دارد ..
    به آقای مهربانی ها می سپارمت ..
    اگر ری را نامی را بین عاشقانه هایت یادت ماند .. فقط سلام برسان و بگو که دلم تنگ است ..

    پاسخ:
    سلام 
    میرسم خدمتتان

    انشالله روزی شما. قابل باشم به روی چشم
     آآآآآآآآآآآآآه ...
    خوشا به حال دلی که در حرم ماندست ... وهرچه خاطره دارد ... از ان حرم دارد....

    دعـــــــــــــــــــــــــــــا ....خیلی محتاجم ...

    خوشا به سعادتت سیده ....
    پاسخ:
    :)
    چقدر خوب... چقدر خوش به حالت! :)
    دعا یادت نره ها خواهر جان!
    پاسخ:
    چقدر ما هم محتاجیم به دعا عزیزجان :)
    سند به نام شما می زنند دلها را
    به این بهانه که هستند بی قرار شما

    چقدر جبر قشنگی برای آدم ها ست
    که دل دهند همیشه ، به اختیار شما ....
    پاسخ:
    ما را به جبر هم که شده سر به زیر کن
    خیری ندیده ایم از این اختیارها
    سلام
    این پست وبلاگ شما در "لینک‌زن" بازنشر داده شد
    باتشکر
    لینک‌زن
    http://linkzan.com/archives/9417
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    به به..
    چه عالی.. :)
    برای ما هم دعا کنید، یکی دیگه از دوستان مجازیم هم داشت میرفت مکه... چه خبره امسال :)
    پاسخ:
    امسال که دیگه تمومه خبری نیست :)
    حتما چشم.

    هی صبر کردم عکس واضح شود. نشد.تاری عکس را عشق است. انگار بی عینک از در ورودی زل زده باشی به حرم.

     

    پاسخ:
    انگار با چشم های پر از اشک زل زده باشی به حرم
  • یم تجربه ساده
  • عاشق تر شوم....
    نایب الزیاره باشید.
    پاسخ:
    قابل باشیم هستم :)

    رفیق عازم سفر، فقط «سلام» را ببر 
    سفارش مریض حضرت امام را ببر

    سلام بانو

    بگذار برایت صادقانه بگویم که چقدر غبطه می خورم به حالت...

    خوش به سعادت که زیارت آقای مهربانی ها نصیبتان شد،آن هم چه خوب وقتی...

    با خودم زمزمه می کنم:

    بلیت ماندن است مانده روی دست‌های من 
    در این همه مسافر حرم نبود جای من؟

    بانو جان

    نگاهت که به گنبد طلایش،به ضریح منورش می افتد،سلامم را برسان را  و دعایم کن...

    سفر سلامت.

    در پناه خدا.

     

    پاسخ:
    سلام جانم

    ...
    به روی چشم
  • سیدمهدی ربیعی
  • هدیه ی تولدت مبارک!
    پاسخ:
    خیلی هدیه خوبی بود.دست امام رضا درد نکنه :) مرسی
    داری میری بهشت؟
    امروز یکی دیگه هم گف میره کربلا...
    حال دلمو می بینی؟
    فقط از صب اشک ریختم...
    دل منم با خودت می بری؟
    پاسخ:
    اینجا کافی نت کتابخانه آستان قدس.صدای مرا از چند متری صحن انقلاب می شنوید.دلتان همراه ما زائر است :)
    بلیط ماندن است مانده روی دستهای من

    در این همه مسافر حرم نبود جای من ؟

    رفیق عازم سفر فقط "سلام" را ببر

    سفارش مریض حضرت امام را ببر ...

    پاسخ:
    چشم رفیق :)

    سلام سیده جونم

    تشنه این سفر بودم با این پست و این فضا و این شوق تو از خود بی خود نر شدم

    مارا به حرم ره نمی دهند حرم رابیاورید

    دعایم کن که ست محتاجم

    پاسخ:
    سلام عزیزم.گفتم اومدی میبینمتا :)
    انشالله سفر بعدی باهم
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • بی دریغ محتاج دعات هستم....
    پاسخ:
    ما نیز
    خوش به حالت ...

    کاش قسمت مام بشه این شادیا ... برام دعا کن خیلی دلتنگشم ...
    پاسخ:
    انشالله روزی شما
  • فرشته منتظر
  • رفتم کربلا و بازم گناه کردم ولی خدا تو چقدر بزرگی کهاین همه دلتو شکوندم بازم میای طرفم تا دلمو بدست بیاری نفهمیدم حکمتش چیه که باید قرعه مکه واس من بیوفته
    پاسخ:
    آقا خیلی التماس دعا

    یادتان نرود مارا...

     

    سلام وحاجت دلمان را برسانید به حضرت اقا

    پاسخ:
    یادتان همراه ما زائر است
    سلام علیکم
    خوش به سعادتتان.
    ما را هم دعا کنید و سلام ما را هم به آقا برسانید.
    یا علی
    پاسخ:
    و علیکم سلام
    محتاجیم به دعا
    خوش به حال‌دون...
    پاسخ:
    بح بح آقای سرباز :)

    سلام سیده جان :)

    اتفاقا من امروز از سفر قم و جمکران برگشتم...انشالله قسمتت بشه واقعا عالی بود...و اگه خدا قبول کنه دعاگو بودم...

    ولی بازم که این متن رو خوندم بغض گلوم رو گرفت...آدم دلتنگ میشه...حتی دلتنگ اینکه دمه غروب چشماتو توی صحن هاش ببندی و 1 نسیم به صورتت بخوره و به صدای زائرها گوش بدی...

    سلام مارو هم به امام رضا(ع) برسون...

    سفر به سلامت...محتاج دعای شما خوبانیم...:) [گل]

    پاسخ:
    سلام عزیزجان
    زیارت قبول.ممنون :)
    فردا روز آخر است.کامنت تان .. (بغض)
  • مهمان همیشگی
  • کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد...

    التماس دعا فراوان سیده:)

    پاسخ:
    به شرط لیاقت به روی چشم

    خوشا به حال خیالی که در حرم مانده ...

    و هرچه خاطره دارد از آن حرم دارد ......

    پاسخ:
    خوشا ..
    بح بح
    پاسخ:
    جای دوستان خالی
  • آهسته عاشق می شوم
  • خار در چشم این کوچه ها اگر برای آمدنت جارو نشوند.
    خار در چشم این دقایق اگر تو را آرزو نکنند.
    خار در چشم این روزگار اگر امید آمدنت را ناامید ببیند.
    .
    .
    .
    کجایی ای روز اجتناب ناپذیر؟؟؟
    http://ziyafatname.blogfa.com/post/530
    التماس نور... واقعا دعام کن...
    پاسخ:
    قابل باشم دعاگو هستم
  • کــــلــوخ کلوخ
  • میخاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام! دارم می ترکم از حسودی
    پاسخ:
    من  پیامتون رو ابلاغ کردم به امام رضا.امید که جوابگو باشند :)
    سلام خوبی؟
    دوس داری تبادل لینک کنیم؟
    البته فعلا پهنای باندم تموم شده 
    ولب ماه بعد درست میشه
    پاسخ:
    سلام
    یک کمی آه با چاشنی اشک ...

    دلم هوای حرم دارد ...
    پاسخ:
    هوا هوای حرم ..

     اگر جایی در این 2سال اشنایی مان بهت حسودیم شده باشد این لحظه هایی است ک پیش اقا هسی

    البته حسودی  ن غبطه خورده باشم

     

    پاسخ:
    :)

    وای وای وای.فک کردم اون نظرت رو سانسور کردم نگو نشده بود.مجبور شدم حذفش کنم.امیدوارم کسی ندیده باشه.خدایا کسی ندیده باشه لطفا! :التماس!
  • ₪ بنـتـ الـهـدی₪
  • چقـدقشنـگـ/.
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span