هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

*من جز تو مولایی ندارم؛ جز کربلا جایی ندارم ..

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۳۴ ب.ظ
یک جاهایی هست که آدم هم کیش می شود هم مات، بی آنکه بخواهد و بفهمد. یک جاهایی هست که هم می شود گریه کرد هم نمی شود. یک جاهایی هست که ته دل ِ‌آدم خالی می شود. یک جاهایی هست که دم ها به سختی بازدم می شوند. یک جاهایی هست که دل ها میگیرند،‌ یک جور حزن بی اشک. یک جاهایی هست که قلب ها در جایشان بند نمی شوند. یک جاهایی هست که دلت می خواهد بنشینی یک گوشه،‌ زانو بغل بگیری و فقط چشم باشی و نگاه. یک جاهایی هست که گره ِ بغض ها بعد از بازگشت تازه باز می شوند یکی یکی. یک جاهایی مثل کربلا.
حضرت آقا؛‌ دلتنگی ها در کلمات نمی گنجند. من دارم فراموش کار می شوم. فاصله ها بس نیست؟
*(+)

http://upload.tehran98.com/img1/t5jn4njrs61aylj8k5ll.jpg
بغض نوشت:
عزیزجان و دلم؛ حضرت مجتبی
آخر یه روز برات یه گنبد طلا می سازیم ..(+)
  • ۹۱/۱۲/۱۵
  • هوالعشق

دیدگاه (۱۷)

فدای صداقت بیسوادی که وقتی ازش پرسیدندعشق چندحرفه؟گفت:
چهارحرفه!!!وهمه بهش خندیدندامااوزیرلب زمزمه میکرد مگرحسین چهارحرف ندارد

 

چقدر آشنا بود با دل من....
آن بغض های یه هویی....
دل تنگی ها...
بی قراری ها....


:(


همه جا همین جاست...
همین جا که نامش کربلاست...
یاعلی التماس دعا
چقدر جمعه نوشتتو دوست دارم یه جورایی پارتی بازیه! :دی

باید نوشت روی ضریحِ جدید تو...

« یک سنگِ قبر هم ندارد حسن، حسین! »

بشکن این فاصله ها را خدایا!
این نو ضریح ، حضرت باران مبارکت
شش گوشه ی جدید تو ای جان مبارکت
ما هفت پشتمان همگی نوکر تو اَند
این هدیه از قبیله ی سلمان مبارکت

زیارت حضرت دلبر نصیبت...
ب امید ساختن حرم و بارگاه امام مجتبی...
+:(
می دونم خیلی تکراری شده ولی دوست دارم بگم
خواهم شدن به میکده گریان و دادخواه
کز دست غم خلاص من آنجا مگر شود
  • آهسته عاشق می شوم
  • بسم ا...

    سلام /

    برایم اذان بگو ...

    صدای اذان می آید ! گوش کن

    میشنوی ؟

  • ماه بلورین
  • حسین جان پس این کربلا چی شد ما را به درون راه نمیدی؟
    یکی نیست به من بگه:
    تو در برون چه کردی/که درون خانه آیی...
    سیده خانوم وبلاگتون رفته بالاشهر دیگه به مستضعفین بلاگفا محل نمیذارید؟
    ای عشق شیرین دنیای من ...

    دلم را بی قرار کردی بانوجان...

     

    زیارتش نصیبتان!

    و نصیبمان...

  • ستار(خرابات)
  • دل تمام شیعیان آرزومند پروانه وار گرد قبر غریبت میگردد کریم آل طه.

    سلام

    میگن یه جایی هست
    که وقتی اونجایی جزو عمرت حساب نمیبشه
    میگن یه جایی هست وقتی میری انگار اصن تو این دنیا نیستی

    میگن اسمش کربلاس


    سلام
    نوشتتون منو یاد این کلیپ قدیمی انداخت
    دلمو.....

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    :)
  • مهمان همیشگی
  • بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا
      بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا....
    دوستام یکی یکی دارن میارن پابوست "آقای من"
    انشاالله یه روزم ما بیایم پابوس...


                                                           منتظر آن روز میمانیم...
    شش گوشه قشنگتو هرکی دیده همش میگه

    اقا راهم بده بیام توحرمت یبار دیگه....


    ای خدا...

    بعضی وقتا از بس دلتنگم دلم میخادبمیرم...ارباب من ارباب من...
    پاسخ:
    می کشی مرا ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span