هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

:|

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۴۴ ب.ظ

رو گرفتن برای فرار از نامحرم نیست. رو گرفتن برای این است که خدا گفته. خدا هم مث ِ‌رفیق آدمه. یک رفیق به آدم چیزی بگوید لوطی گری می گوید که بایستی انجام داد. دنبال حکمتش نباش! اگر حکمتش را بدانی که به خاطر حکمت انجام داده ای نه به خاطر لوطی گری! جخ آمدیم و حکمتش را هم نفهمیدی!‌ آن وقت چه؟ انجام نمیدهی؟!

از بیانات باب جون ِ‌ من ِ‌او


امشب تو خیابون با این قیافه هایی که_چه دختر چه پسر_ میدیدیم همه ش اینجوری بودیم :| و :O
  • ۹۱/۱۲/۱۰
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۸)

  • استار بانو
  • نچ نچ نچ نچ :دی
    پاسخ:
    استغفرالله:)
    من هم موندم بعضیها چه جوری روشون میشه وسط خیابون این جوری بگردن .... هنگ مییکتم وقتی که این ادم هارو میبینم... خدا هممونو هدایت کنه ...
    پاسخ:
    به نظر من اینا با این قیافه هاشون چیزی که به ما القا میکنن عقده جلب توجه!همین!
    خدا همه رو عاقبت به خیر و هدایت کنه ...
    پاسخ:
    آمین
  • ستار(خرابات)
  • چقدر دلم برای علی و مهتاب و باب جون و کریم و ابوراصف و درویش مصطفا تنگ شده...

    چند وقت پیش تو یه کتاب فروشی منِ او رو دیدم و بدون حس کردن گذر زمان تا صفحه ی 36 خوندمش!!!

    چقدر این رمان ولایی است...

    عکس هم مثل 90 درصد اوقات جالب بود

    یاعلی

    راستی چه عجب میشه اینجا نظر داد؟!!!!!

    پاسخ:
    :)
    دیگه مخاطب مداریم دیگه :)
    سلام
    عین امشبِ ما...
    رفتیم برای آجیمون خرید همونجوری ک تو شدی شدم:
    :o
    و بنظرم جالبتر از همه وجود ی مرد ی لا قبای بگم چی چی دیگه ک دلم راضی شه کنار برخی خانمان امروزی بود!!! نام مرد رو یدک میکشن همین مردان بزک کرده...
    __________________
    پ.ن: هدرت دل میبره سید!
    پاسخ:
    سلام
    اگه این مردا یکم غیرت داشتن که وضع اینجوری نبود که!

    پ.ن: :)

    منم دیشب همچین حالی بودم!!!

    پاسخ:
    :|
    میگما دقت کردی انگار بچه ها همه با هم دسته جمعی رفته بودن بیرون!!!
    چ تشابهی :))
    اینجور وقتاس ک باید بگم: قَبِلتُ (آیکون چشمک زدن از اونایی ک چشت در میاد)
    پاسخ:
    آره:دی
    ما قصد ازدواج نداریم مزاحم نشید لدفن :))
    سلام
    ان شاءالله خدا همه ما رو هدایت کنه
    بیشتر مستضعف هستن تا کافر یا فاسق و بیشتر نیازمند هدایت و جبران کمبود ها تا برخورد... به قول استاد رحیم پور ذغال خوب هم بی تاثیر نیست!

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    انشالله
    بله بله :)
  • سیدمهدی ربیعی
  • این لوطی گری و رفاقتی که باب جون من او گفته برای اونا که شما دیدی نیست!
    پاسخ:
    برا کیاست؟!
    جلب توجهه دیگه :)
    به عینه میبینم این روزا و صراحتن میشنوم!
    پاسخ:
    سلام لام :))
    آدم غصه ش میشه اینا رو میبینه! دیروز هر کی ما رو میدید صلوات میفرستاد :دی
  • سیدمهدی ربیعی
  • برای هموناست که باب جونی دارن که بهشون لوطی گری رو یاد میده
    پاسخ:
    وا ! :|
    فک کن، چه نثری داشت من او..
    خط اول و که خوندم فهمیدم یه ربطی به من او داره! خدایی دم امیر خانی گرم بخاطر نثر خاص و شخصیت های دوست داشتنی کتابش :)

    + شربتو نمیشه زورکی داد به مردم.
    هرکسی انتخاب میکنه که چجوری باشه، مسلما خودش باید به عواقبشم فکر کنه... :)
    بعلاوه من خیلی شنیدم از اینور اونور که مثلا میگن: "چادریا صد برابر بدتر از این مانتویی هان!!" :| یا مثلا فک میکنن خودشون به خدا نزدیکترن و چادریا رو نمیپسندن!
    من نمیدونم واقعا ملت این عقایدو از کجا میارن..؟؟ چرا اینهمه در مورد هم قضاوت میکنن؟

    بیاید گیر ندهیم به یکدیگر!! :دی
    پاسخ:
    بله نثرش خیلی خوب بود.یکی از بهترین ها بود که خوندم

    +تا شربتش چی باشه:دی
    نه همه شون.ولی خب بعضی مانتویی ها خیلیییی بهتر از بعضی چادری هان.

    دینگ دینگ.زود قضاوت نکنیم :دی
    یعنی تو میدانی این عکس های حرم را که برای قالبت انتخاب می کنی تا چه حد با دلم بازی می کند؟
    پاسخ:
    دلتان آرام به نگاه کریمانه شان :)
    :))

    وبتون بدل میشینه...

    بااجازه لینکتون کردم :)

    پایدار باشین...

    پاسخ:
    نظر لطفتونه.ممنون :)
    هه! :دی
    تا شربتش چی باشه..

    مهم اینه آدم تو قلبش چی بگذره، عقیده ش چی باشه...
    چقدر خدا نزدیک باشه بهش.. ظاهر مهمه.. ولی نه اندازه اینا..! :)
    پاسخ:
    مثلن شربت صلواتی!‌:))

    اندازه کدوما؟ :)

    چه تعریف زیبایی!! :)

    چه عکس خوشگلی... ای جانم :))

    و چه بد روزگاری شده اینروزها!!

    تنها کاری که از دستمون بر میاد اینه که حواسمون حسابی به خودمون جمع باشه که یه وقت ما هم اینطوری نشیم...

    پاسخ:
    :)

    سلام بانو جان

     

    چه میکنی با دل من با این زیبا نگاره هایت بر خانه ی مجازی ام؟

    دلم بهانه می گیرد و شعرهایت حالم را خوب میکند

    ممنونم بزرگوار...

    تک تکشان را دوست دارم.

    پاسخ:
    سلام عزیزجان
    خداروشکر.خواهش میکنم :)
  • مهمان همیشگی
  • ما توی بحث روانمون خوندیم که اینجور آدما دوست دارند دیده شند!
    انشاالله روزی بشه که همه طوری بشیم که آقا ما رو ببینه...
    پاسخ:
    انشالله :)
    سلام ..

    خوانده أم من ِ اویش را .. ارمیا و بیوتن و .. را ..
    أما هیچ کدامشان قیـــدار نمی شود ..

    پاسخ:
    سلام
    خواندمشان؛ اما هیچ کدام من ِاو نمی شود :)

    اصن چه وضی بود دیدی دوستم!!

    واقعا باید به خودما خودت افتخار کونم,افرین افرین

    چیکار کنیم دیگه باید خودمون به خودمون انرژی مثبت بدیم

    اخر شبیه خود شیفتگی پیدا کردم.ههه

    پاسخ:
    سلاممممممم رفیق ِ شفیق ِ‌عزیز :)
  • علیرضا محمدی
  • وقی رو گرفتنها، لبخند زدنها، بخشیدنها، محبت کردنها و همه چیز فقط برای اوباشد ... انسان آماده ی پرواز می شود ...
    پاسخ:
    :)

    قبول داری تازگیا محجبه ها بیشتر دیده میشن؟؟؟

    مخصوصا توی دانشگاه...حتی احترامی که بهمون میذارن خیلی بیشتره خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی

    پاسخ:
    دانشگاه ما و کلا اصفهان بافتش بافت مذهبیه اما یسری خیابون ها هستن که چادری ها انگشت شمارن.
    پست جدیدتون حال واحوال این روزهای ماست مخصوصا اینکه این ترم اخر

    عزیزترین آدما مثل تکه های پازل اند . . .
    نباشن هیچ چیز دیگه ای نمیتونه جاشونو پر کنه !
    مثل تو . . .

     

    پاسخ:
    عزیزم :*
    جیگرم بشه این عکس نازنازی
    پاسخ:
    بعله :|
    یحتمل رفته بودی نظر
    هان ؟
    :))
    پاسخ:
    نظر که اصن ازش انتظاری نمیره کلا! رفته بودیم انقلاب :)
    آنقدر وضعشان خراب است
    که آدم دلش نمی خواهد قدم به خیابان بگذارد..
    پاسخ:
    :(
    مثلا اسم ها مسلمان است و مذهب ها اسلام و کشور هم اسلامی....
    مثلااااااااااااااااااااااااااااا میگما
    پاسخ:
    مثلاها :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span