هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

کلمه ها یاری نمیکنند

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۳۷ ب.ظ

وقتی کلمه ها یاری نمی کنند برای نوشتن، خواندن مطلبی که انگار از زبان تو نوشته شده کار را راحت می کند:


نمی‌خواهم شعار بدهم. باید با واقعیت روبه‌رو شد چون عاقبت واقعیت با آدم روبه‌رو خواهد شد. نمی‌خواهم لاف بزنم. نمی‌خواهم خودم را گول بزنم. آدم خوبی نیستم. دل‌م سیاه است. این‌ها شعار نیست. این‌ها واقعیت است. معلوم نیست عاقبت‌م به کجا ختم می‌شود. نمی‌دانم رو به سوی کدام قبله جان خواهم داد. نمی‌دانم. الله اعلم! اما آن‌چه امروز هستم اصلاً حال و روز خوبی نیست. نمی‌شود آدم خودش را گول بزند. خوب نیست. گفتم نمی‌خواهم لاف بزنم. به خصوص لاف عاشقی و بگویم من عاشق‌ت هستم، من سینه‌چاک‌ت هستم، من اگر پای‌ش بیافتد به پای‌ت جان می‌دهم، من اگر به سرای‌ت نیایم می‌میرم، من به عشق تو است که زنده‌ام، قلب‌‎م در هر تپش‌ش نام تو را صدا می‌زند، دوری‌‎ت آخرش مرا می‌کشد و از این حرف‌های قشنگ. واقعیت را باید گفت. نباید لاف زد. لاف زدن آخرش گندش در می‌آید. لاف زدن آخرش آب‌روی آدم را می‌برد. باید واقعیت را گفت. و واقعیت این است که من به تو محبتی دارم که گاهی در قلب‌م احساس‌ش می‌کنم. من قلب سیاهی دارم اما آسمانی هم که به اشغال ابرهای سیاه درآمده باشد گه‌گداری از گوشه‌ای‌ش روزنی برای خورشید باز می‌شود و از قلب سیاه من هم گاهی روزنی رو به نام‌ت، باز می‌شود ولو ثانیه‌هایی کوتاه. باید واقعیت را گفت. و واقعیت این است که گاهی که به یاد سرای‌ت می‌افتم طوفانی از بغض به در و دیوار گلویم، به در و دیوار چشم‌هایم خودش را می‌کوبد و من طوفان‌زده می‌شوم. باید واقعیت را گفت. و واقعیت این است که نام‌ت را دوست دارم و به تکرارش در من رعشه‌ای می‌افتد. باید واقعیت را گفت. و واقعیت این است که به نام‌ت گاهی دخیل می‌بندم و به پای نام‌ت گاهی خیلی گریه می‌کنم. باید واقعیت را گفت. و واقعیت این است که آدم‌های بد می‌توانند گاهی آدم‌های خوب را دوست داشته باشند. ولو ثانیه‌هایی کوتاه. باید واقعیت را گفت. و واقعیت این است که مرا به نام تو می‌شناسند.
با این واقعیت‌ها کنار بیا حسین(ع) جان! من که جایی نمی‌گیرم. من که حاضرم خودم را گم و گور کنم تا کسی مرا نبیند، تا آب‌روی تو نرود. اگر همه بیایند پیش تو من راضی به این هستم که از دور تو را دوست داشته باشم و تو گاهی یادت به خاطرم بیاید. اگر همه در پیچ و تاب زلف‌ت عشق‌بازی کنند من به همین راضی‌م که تنها از دور، پیچ و تاب‌ش را در باد به تماشا بنشینم. اگر بگذاری همه برای‌ت بمیرند من راضی‌م که بگذاری به دیوار نام‌ت تکیه بدهم، سر بگذارم روی زانو و تا ابد، هق‌هق گریه کنم. اگر به همه اذن بدهی به پای روضه‌های تو بمیرند من فقط به همین راضی‌م که بگذاری گوشه‌ای از روضه‌های تو دوزانو فقط بنشینم.
حسین جان! من به این راضی‌م که فقط گاهی بگذاری باد، برای‌م بغض ِ تو را بیاورد...

به قلم بید مجنون(+)

هوای حرم، هوای حسین، هوای شب جمعه زد به سرم(+) یا (+)


  • ۹۱/۱۱/۲۰
  • هوالعشق

دیدگاه (۵۱)

  • ستار(خرابات)
  • گفتا شه شهیدان با شاهد یگانه  

    عشق تو کشت ما را شمر و سنان بهانه

    یاحسین

    باید واقعیت را گفت:
    "لا یمکن الفرار " از عشق حسین (ع)
    نصیبت باد زیارتش
    بعد از ظهر جمعه به اندازه کافی دلمون گرفته بود دیگه:(
    گاهی اوقات حقیقت خیلی تلخه...
    حقیقت‌ش، گاهی هم می‌شه که دوس‌ت نداشته باشم
    چون بالاسرم احساس‌ت نکردم
    من بَد.
    تو که خوبی...
    کی میرسه جمعه ای که غروبش غم تمام غروب های جمعه رو جبران کنه...
    کاش زنده باشیم و آماده و دست پر...

  • محبان حضرت علی اکبر
  • سلام
    وب بسیار قشنگی دارید به ما هم سر بزنید اگر با تبادل لینک هم موافق باشید ممنون میشم وب ما تازه راه اندازی شده ممنون میشم همکاری کنید
    www.yomolhasrat.blogfa.com
    پاسخ:
    سلام
    به همین راضی ام
    که گاهی اجازه دهی
    دلم که گرفت
    انگشتام کلمه های نام تو راروی کیبوردبزنند...
    بایدواقعیت راگفت...

    سلام...
    ...
    ...
    ...
    پاسخ:
    سلام :)

    . . .

     

    سلام !!!

    بله حق با شماس نظر آقا دقیقا همینه ... و این را باید به جناب مجلس گفت که وزیر استیضاح میکنه ...!!! مگه آقا نفرمودند با استیضاح وزیران مشکلات اقتصادی مردم حل نمیشود ، ادامه ندهید!!!!

    بله احمدی نژاد هم چند ماه دیگه میره (کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ) حالا رئیس جمهور بعدی که اومد معلوم میشه !!!!!!!!

    خدا شما را واسه برادران لاریجانی و مجلس نگه داره و اونارم واسه شما !!!!!!!!!

    از خونه نشینی  تا نامه دست نویس همش بازی هایی بود که واسش ساختن ....

    فیلم مجلس خنده دار بود !!!!!! همین فیلم خنده دار باعث شد برادر بزرگوار قوه قضاییه صبح فرداش طرف را دستگیر کنه !!!!!!   من اگه طرفداری میکنم دلیلم حرف آقاس :این کینه هایی که نسبت به دولت دارند همه به خاطر پافشاری بر ارزشهای انقلاب است..
    (شهریور 91، سال پایانی دولت دهم، دیدار با هیئت دولت) چون اعتقادم اینه آقا وقتی یه حرفی را میزنند تا چند سال بعدشم پیش بینی میکنند .حرف حرف خودشون نیس چون گوششون به دهان امام زمانه ....

    حالا انشالله رئیس جمهور مورد علاقه شنا آقای قالی باف که اومد نوبت انتقاد کردن های ما به شما میشه ...

     مارم دعا کنید یادتون نره .یاهو

    ب غ ض
  • وحید کوچولو
  • جوابیه کلاغی:
    ممنون.
    .
    نمی‌دونم در این عکس چند ساله‌ام.
    .
    نه بابا از اون موقع فاتحه چندین عینکم خونده شده.
    .
    قراره برای ایشون یه تشکرنامه هم بنویسم.
    .
    بابا اون یه زخم کوچولو بود فقط برای اینکه زخم‌ش سر باز نکنه اون جوری راه می‌رفتم.

  • | خانم ِ ز. عین |

  • آقای ِ خوب ِ من ...
    من بد ولی ...


    لب خند
    صادقانه ی قشنگی بود.. :)
    حسین جان! من به این راضی‌م که فقط گاهی بگذاری باد، برای‌م بغض ِ تو را بیاورد...
    حسین جان ..م ن ...من بی سروپا ...برات کربلا میخوام ..فقط همین ... تو رو خدا ...

    حرفی نیست  جز

    السلام علیک یا اباعبدالله

    زیبا بود

    جهت تعجیل در فرج امام زمان صلوات
    دارم میرم مشهد ..نائب الزیاره هستم ...
    پاسخ:
    بح بح خوش به حالتون.خیلی التماس دعا

    بغض

    بغض....

    اشک دوری

    گریه بهانه ای ست که عاشق ترم کنی
    شاید مــرا کبوتر جلدِ حرم کنی



    .
    .
    بوی ِ اویس می آید ...


    دست مرا بگیر ،مرا تا حرم ببر

    کار دلم بدون تو بالا گرفته است...

     

  • فاطمه.جریان
  • سلام عزیز خوبین؟:)
    ایشالله همیشه حسینی باشین(گل)
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان.ممنونم :)

    بهار ... عید .... لباس نو ......

    .

    .

    .

    فاطمیه ........

    سلام خواهری جانم
    امسال ما در شهرمان برف نداشتیم..
    امسال بوی عید زود تر به مشام می رسد!
    پاسخ:
    سلام عزیزجان :)

    :((

    بابا!چرا اینجوری میکنی!!؟

    پست خوشگل میذاری.جای نظر نه!

    این آنه رو خیلی دوست داشتم!اصن یه چیزیا!!!

    عکس ش که معرکه بود!!

    :)

    نگو امتیاز بدید و اینا!چون باید عضو شم که اصلا حسش نیست!

    جای نظر بذار!! :((

    پاسخ:
    ممنون لطف داری. اوهوم از برنامه کودک های مورد علاقه ی من بود که البته هیچ وقت نشد قسمت آخرش رو ببینم! :(
    فک نمیکردم نظری داشته باشین اما خب درصورت بسته بودن کامنت دونی، به کامنت دونی سایر پست ها مراجعه بفرمایید.با تشکر. روابط عمومی بلاگ :دی
    باورت بشود یا نه؛ توی لحظه لحظه های پرسه زدن های امام رضایی، توی تمام صحن های امین اللهّی و حتی میان ِ وقت های دیوانگی که از باب طوسی تا باب الجواد را آمدم تا فقط برای یکبار هم شده از باب دردانه ی حضرت سلطان وارد باب الجواد  ِ خدایی اش شوم؛ و توی همه خیلی وقت های دیگر؛ لحظه لحظه شوق زیارتت و یادت همراهم زائر بود
    اینقدر زائر بود که یکی دوبار توی حرم  ِ حضرت ضامن تماشایت کردم
    ســلام ...
    پاسخ:
    [بغض]

    بسم الله

    سلام

    خانمید و اهل اصفهان و حسینی بدون اغراق زیبا مینویسید و حرف دل ما

    با اینکه از شما خیلی پایین ترم

    ولی لینکتان کردم بزرگوار

    یا علی علیه السلام

    پاسخ:
    سلام
    اختیار دارید بزرگوارید.لطف کردین ممنونم
    علی یارتون
    سلام
    چرا ارسال نظرات دوتا پست قبلی را بستی ...؟؟؟


    نفهمید حتی خود آنه هم !
    که تکرار غریبانه روزهایش چگونه گذشت...؟
    پاسخ:
    سلام
    هویجوری!

  • ستار(خرابات)
  • پست به اون قشنگی میذاری چرا  امکان کامنت گذاشتنو برمیداری؟!!!! آدم دست و دلش نمیره اینجا واسه اون یکی پست هات کامنت بذاره
    پاسخ:
    محض مخاطب آزاری! :)
    سلام
    تبادل لینک ؟
    پاسخ:
    سلام
    هرجوری مایلید
    عکس هدرخیلی زیباست و دلربا
    پاسخ:
    زیبا میبیینید. دست عکاسش درد نکنه

    پس جمعه نوشت این هفته چی شد ؟؟؟!!!!!!

    پاسخ:
    به علت قطعی نت دیر شد.
    سلام
    کسی قدم به حرم بی مدد نخاهد زد...
    پاسخ:
    سلام ..
    خدایی خیلی مسیر طولانیه ها!
    شونصد تا پست باید بیایم پایین تا بهش برسیم.
    مخاطب آزاری دیگه چ میشه کرد :))
    پاسخ:
    همینس که هس:دی
  • آهسته عاشق می شوم
  • هو المحبوب

    و
    همین
    که عظمت در نگاه تو باشد
    گاهی کافی است

    سلام
    نگاه ِ تان همیشه آسمانی

    پاسخ:
    سلام

    سلام .بله ما که گوش کردیم .... شما توجه کردید به اون قسمت صحبت ها : استیضاح مجلس کاری غلط بود .

    هردو طرف اشتباه داشتن ولی کدومشون شروع کردن ؟؟؟!!!!

     موضع مردم هم از عمل قم که انجام دادن معلوم شد ... بابا همه ملت دکتر را دوست دارن :-)

    پاسخ:
    همه ملت یعنی شما فقط؟ :))
    رجوع شود به صحبت های رهبر
     اصل این استیضاحى که در مجلس انجام گرفت، غلط بود. خب، استیضاح باید یک فایده‌اى داشته باشد. چند ماه به پایان کار دولت، استیضاح یک وزیر، آن هم باز با یک علت و دلیلى که مربوط به خود آن وزیر نیست، چه معنى دارد؟ چرا؟ این هم غلط بود. این هم که شنیدم در داخل مجلس کسانى حرفهاى نامناسبى بر زبان آوردند، این هم غلط است. همه‌ى این قضایا، قضایاى نامتناسبى است با نظام جمهورى اسلامى؛ نه آن متهم کردن، نه آن برخورد کردن، نه آن استیضاح. دفاعى هم که رئیس محترم قوه از خودش کرد، آن هم یک قدرى زیاده‌روى بود؛ لزومى نداشت.(حضرت آقا )قابل توجه بعضیا:-)
    پاسخ:
    عه! پس چرا اصلی کاری رو سانسور کردین؟؟
    ما که از اولشم این کارو تایید نکرده بودیم ولی برای شما که سنگش رو به سینه میزدین گفتم گوش بدین بلکه اثر داشته باشه اما ظاهرا فقط همین یه تیکه رو گوش دادین.

    قضیه‌اى در مجلس پیش آمد؛ قضیه‌ى بدى بود، قضیه‌ى نامناسبى بود؛ هم ملت را ناراحت کرد، هم نخبگان را ناراحت کرد. بنده‌ى حقیر هم از دو جهت ناراحت شدم: هم خودم در مقابل این قضایا احساس تأثر میکنم؛ هم به خاطر ناراحتى مردم، انسان احساس تأثر میکند. خب، رئیس یک قوه به استناد یک اتهامِ ثابت نشده و مطرح نشده‌اى در دادگاه، دو قوه‌ى دیگر را متهم کرد؛ این کار بدى بود، این کار نامناسبى بود؛ اینجور کارها، هم خلاف شرع است، هم خلاف قانون است، هم خلاف اخلاق است، هم تضییع حقوق اساسى مردم است. یکى از حقوق اساسى مهم مردم این است که در آرامش روانى و در امنیت روانى زندگى کنند؛ در کشور امنیت اخلاقى برقرار باشد. اگر یک فردى متهم به فساد است، نمیشود به خاطر او انسان دیگران را متهم کند؛ حتّى اگر ثابت هم میشد، چه برسد به اینکه ثابت نشده است، دادگاهى نرفته، محاکمه‌اى نشده. به استناد متهم کردن یک نفر، انسان بیاید دیگران را، مجلس را، قوه‌ى قضائیه را متهم کند؛ این کار درست نیست، این کار غلط است. بنده فعلاً نصیحت میکنم. این کار، کار شایسته‌اى براى نظام جمهورى اسلامى نیست.
    دوستان و اساتید بزرگوار با عرض پوزش از اینکه حدود 40 روز توان بروز رسانی و استفاده بردن از مطالب گوهربار شما رو ندارم .عازم یادمان (فکه) هستم جهت خادمی بر شهدا البته اگر شهدا قبول بفرمایند. اگر قدوم جنتی خود را به روی فرش روضه گذاشتید حقیر رو هم دعا بفرمائید.

    با غزلی در این  رابطه  دعاگویتان هستم

    التماس دعا یاحق
    پاسخ:
    التماس دعا
  • آهسته عاشق می شوم
  •  «خداوند بزرگ صد باب رحمت دارد که یکى از آن را به زمین نازل کرده است، و در میان مخلوقاتش تقسیم نموده و تمام عواطف و محبتى که در میان مردم است از پرتو همان است، ولى نود و نه قسمت را براى خود نگاه داشته و در قیامت بندگانش را مشمول آن مى سازد».

    پیامبر اکرم (ص)

     

    چه سخت بود پیدا کردن جایی که بشه کامنت گذاشت!
    پاسخ:
    دیگه شرمنده و اینا:)

    سلام سیده ی عزیزم :)

    اومدم عرض ارادتی کنم و برم :)

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    بزرگوارین.ممنون :)

    سلام عزیز دلم...

    خوبی سید جان؟!

    ببخشید که کم میام....کلا کم پیدام...:)

     

    + هدرت هم که مثل همیشه معرکه ست.....عاشقشم.:)

    پاسخ:
    سلام یه دوست جان! :)
    خوبم.خوبی؟ خواهش میکنم :)

    + نظر لطفته
    agha in like kardane che faraiandi dare khob! :|
    پاسخ:
    گذاشتن برای آدم هایی که نظرشون نمیاد! :|
    البته فایده ای نداره چون معلوم نیست کی لایک کرده!
    آدرس ندارین ؟
  • آهسته عاشق می شوم
  • اینترنت انگشتی است
    که چشم تفکر را
    کور می کند!

    " علی لاری زاده"

    پاسخ:
    لایک!

    خیلی قشنگ نوشته بودی مطهره ...

    درباره کمی دیرتر هم اونطوری که شنیدم نثرش خیلی ضعیفه هرچند موضوعش خیلی خوبه ! واسه همین اصلا نرفتم دنبالش ...

    پاسخ:
    کلمه های یاری نمیکنند به قلم بیدمجنونه :)
    آره نثرش اصلا قابل مقایسه با کتاب های دیگه ی شجاعی نیست ولی داستانش خوبه.البته خیلی هم حال آدم رو میگیره و ناامید میکندمون! :|
    های
    پلیز آپ :)
    پاسخ:
    هِلو :)

  • مهمان همیشگی
  • مطالبتون خیلی قشنگه سیده خانم،
    انشاالله که امسال زائر مخصوص آقا باشید،
    با کارت دعوت ویژه...
    السلام و علیک یا غریب الغربا...
    پاسخ:
    سلام
    نظر لطفتونه.خیلی ممنون :)
    انشالله روزی همه

    ماه دوازدهم آمد ...

     

     

    ولی ماه دوازدهم نیامد...

     

    پاسخ:
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span