هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

هر چه پیش آید خوش آید!

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۱۵ ق.ظ
کاش میشد بعد از اینکه تمام ِ روز که هزارجور فکر مختلف را با خودت بردی و آوردی و چند اتفاق یکهویی هم، یک دلهره ی بزرگ را تالاپ انداخته توی دلت! دست میکردی و مغرِ‌آشفته ات را درمی آوردی و می گذاشتی توی لیوانِ آبِ بالای سرت و بعد با خیال راحت توی سکوت مطلق، بدون فکر کردن به هیچ چیز و هیچ کس می خوابیدی!


  • ۹۱/۱۱/۱۶
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۷)

بعضی شبا بدترین زمان اون وقتیه که میخوام بخوابم ... باید خودم را واسه کلی چیز به زور راضی کنم تا خوابم ببره ....

.

.

پرنده بودن و قفس نداشتن مهم نیست

چرا مرا گذاشت رویِ کوه و بال را برید؟....

پاسخ:
لایک به شعر :)

وووووویییییییی ( آیکون اونی که لباش مثل موجای الکتومغناطیسی فیزیک دبیرستان بودن و چشماش اینور و اونور میشد ‍ٍ بلاگفایی )

چه وحشتناک....

فکر کن صبح ش که پامیشی چون مغزت سر جاش نیست نمیدونی مغزت کجاس اصن اساسا همچی چیزی وجود داره یا نه!!!!

 

پاسخ:
مغز یه وسیله شخصیه مث دندون مصنوعی! کسی برش نمیداره نگران نباش! :)

 مدت هاست که طالب این خواب هایم

داداشم ازم میپرسه آدم اگه قرص خواب بخوره دیگه فیل هم نمیتونه بیدارش کنه؟

میگم چرا میتونه اگه خدا بخواد و نمی تونه اگه خدا نخواد که اون وقت

 انالِ الله و انا الیه راجعون

بهش گفتم این طرف باید بیدار بود بعد ها به اجبار خواهیم خفت...

تو پرانتز:(آخِی این نی نی چقد ناز خوابیده ...الهی)

پاسخ:
ماجراهای تو وداداشت:دی

خیال غرق شدن در نگاه ژرف تو بود
که دل زدیم ب دریای بی خیالی ها

.
.
.
عزیزم...باز خوبه مغز تو از آکبندیش در اومده مال ما هنوز تو پلاستیکه:دی
تازه بوی  نویی هم میده...
پاسخ:
:))
سلام علیکم
ماشاءالله چه خواب خوشی هم کرده:)
توضیح وبلاگ خیلی قشنگه خیلی...
تلاپ یا تالاپ:-؟

برادر "یه پسر" من از همین جا آمادگی خودم رو برای هر گونه خراب کاری اعلام میکنم:دی
یاعلی
پاسخ:
علیکم سلام
اشتباه تایپی بود :)
دست نویسنده ش درد نکنه :)
  • استار بانو
  • بعضی شبا به مغزم میگم: مغز عزیزم خفه شو بذار بخوابم ...

    اگه نگم تا خود صبح میخواد حرف بزنه :دی

    با این تشبیهاتت!خب مغزتو بذاری تو آب که بوش کل اتاقو بر میداره :اوق!

    مگه تو دبیرستان مغز تشریح نکردین؟من مغز انسان هم دیدم حتی!

    پاسخ:
    گوش هم میده؟:))
    فک کردم تا صبح خشک میشه بدون آب! مغر من بوی خوب میده :دی
  • استار بانو
  • مغز مغزه! اصن فکرشم نکن :دی
    پاسخ:
    یعنی راه نداره؟ :دی
    فک کنم من که شب بدون هیچ فکر و ذکری ! می خوابم مغز ندارم !
    پاسخ:
    خوش به حالتون! :)
    آدم میاد اینجا مطلب جدیدشو بخونه فقط شونصد دیقه قربون صدقه ی این نی نی نازه میره!
    منم ک دیوونه ی بچه ها...
    خیلی خوردنیه این شمبس گولی مامانی! :)
    پاسخ:
    این چی؟ شمبس؟شیب؟بام؟ :دی
    نمیشه
    عوضش دندون مصنوعیتون رو می تونید درارید بندازید تو پارچ!
    پاسخ:
    خیلی ممنون از راهنمایی تون :|
  • جابر رضاپور
  • سلام
    با گفتمان بروزم
    خوشحال میشم بخونی
    پاسخ:
    سلام

    نه که کسی برٍش داره!!خودت چون مغز نداری یادت نمیاد کجا گذاشتی ش اصن نمیدونی همچین چیزی وجود داره تازه ممکنه فکر کنی یه تیکه آشغاله و بندازیش دور :دی

    پاسخ:
    خب میشه قبلش رو یه کاغذ نوشت یادت باشه این مغزته و باید بذاریش تو سرت! و کاغذ رو بذاری جلو چشمت که صبح ببینیش! :))

    کاش می شد . . .

    مدت هاست که ذهن ارامی نداشته ام حتی برای چند ث ا ن ی ه

    پاسخ:
    هعی ..
  • زهره سعادتمند
  • من شبای جغدی‌م از این خبرا نیس! :دی ولی وای به حال شبای خرسی.. جون به سر میشم تا بخوابم.
    پاسخ:
    تو روحت صلوات:دی حتما هوس شبای جغدی کردی :))

    عزیزم!اون واسه وقتیه که مغز داری ولی حافظه ت یاری نمیکنه!!

    بدون مغز چجوری میخوای تشخیص بدی اینی که اینجا هستو باید چیکار کنی!؟

    بخوری!!؟ببینی!!؟بخونی!!؟

    :))

    پاسخ:
    حالا انگار من امشب قراره همین کارو کنم تو استرس داری و منو از عواقب کار میخوای مطلع کنی! بیخیال بابا:دی
    اگه میشد که اصن حاضر بودم بمیرم حتی!

    :دی

    خداییش حدس میزدم الآن کفری شی از دستم!!!

    خودم هم موقع نوشتن ش خنده م گرفته بود!!! نمونه ی بارز ایراد بنی اسرائیلی بود!!

    :))

    پاسخ:
    نه بابا کفری که نشدم!خنده م گرفت که اینقدر جدی گرفتی :دی
    احساس مسئولیتت منو کشته :))

    البته اگر باوجود این همه فکر و دلهره واتفاق مغزی برای ادم بمونه.

    جالب بود مثل همیشه

    پاسخ:
    واقعاها!
    ممنون از لطف همیشگی تون :)
    عجبا للمحبِ کیف ینام
    کل نوم علی المحب حرام
    .
    آقا! ما حال‌مون خرابه، شماها می‌میرین یه پستِ حال‌خوب‌کن بنویسین؟ با همه‌تون‌م دوستانِ وب‌لاگ‌نویس. زهرمار کردین زنده‌گی‌مونو به قرآن.
    پاسخ:
    مجبوریم میفهمی؟مجبوووورررررر!
    اوا! چرا خودتون نمی نویسید خب؟
    گورخربالدار برگشت! برید اونو بخونید یکم بخندین!!!
    اینجا هم پست های خوب پیدا میشه:‌http://linkzan.com/
    و اینجا هم پست های دوست داشتنی البته برای ما خانم ها! :http://www.motherlydays.blogfa.com/
    آقا چه عکسی گذاشتید

    یک حرمش نزد خراسانی هاست/
    تمام کرمش برای ایرانـــی هاست/
    پاسخ:
    آقا عجب شعری گذاشتید :)
  • | خانم ِ ز. عین |

  • الان خواستی بگی مغز داری!
    ینی میخواستی اشاره کنی اینقد که دغدغه داری خوابت نمیبره ؟
    ینی این مغز و دغدغه مندیت نمیذاره بخوابی ؟
    به قول اون دوستتون ایییییییشششششششش
    و هرجور شکلک مناسب ک خودت دوست داری :دی


    پاسخ:
    دقیقا!خداروشکر که تو متوجه منظور من شدی!پس تونستم به هدفم برسم دونقطه فخرفروشی
    :)))
    الهی چه قدر این نی نی نازه...............

    پاسخ:
    :)
    راستی لینک شدی....
    پاسخ:
    ممنون :)
    مرحبا بکم احسنت
    پاسخ:
    ممنون
     خوب آره دیگه یه دادش که بیشتر ندارم
    کل حرفهام به اون و با اون ختم میشه
    یه رفیقم که دارم که شما باشی حالا که دانشگاه هم باز شده نمی بینمش:((((
    پاسخ:
    عزیزم:)
    یکشنبه که یه نفس کلاس دارم از8تا4ونیم فقط بین ظهر میرم نماز.میای؟با سرویس برمیگردی؟یه عالمه حرف دارم بزنم! :)
    سیده جوون دلم واست یه ذره شده ها:(
    یک شنبه که تعطیله :) اگه منظورت شنبه است منم یک سره تا چهار ونیم کلاس دارم
    برای نمازهم میام انشاالله
    اگه بین التعطیلی نبود شنبه با سرویس نوربارون میام که ببینمت پس وعده مون چهار نیم تو سرویس نوربارون ؟:)))
    ببین من از شنبه تا سه شنبه و یه هفته درمین چهارشنبه ها هم کلاس دارم
    شنبه تا سه شنبه تا چهار و نیم هستم هر روز باسرویسا برمیگردم
    حالا خبرم کن شاید دوشنبه با سرویس شما برگشتم
    تورا خدا یادت نره ها ؟
    من گفتم نکنهتو اینترم یادت رفته بیای دانشگاه روز ترمیم کلی تو سایت دنبالت بودم ها
    اما نبودی:(
    پاسخ:
    من بیشتر:*
    عه راست میگی ها! شنبه فقط صبح رو میریم کلاس.نیستم عصر :(
    منم یکشنبه تا چهارونیمم.دوشنبه معلوم نیست.بازدید داریم همیشه، باخداست برگشتمون! شنبه هم تا3ونیم.سه شنبه هم تا 11.چهارشنبه هم تا ظهر!
    ترمیم خونه بودم :) اون هفته بهت زنگ میزنم یه جا همو ببینیم :)
    آیکون دو نفری که حوصله ندارن به هم اس ام اس بزنن :دی
  • ستار(خرابات)
  • یک چُرت خواب راحتم آرزوست!!
    پاسخ:
    :)
  • | خانم ِ ز. عین |

  • خب الان شاید ما برای اون بالایی نظر داشته باشیم باید چیکار کنیم :|


    پاسخ:
    باید بیاین پست پایین و اونجا نظرتون رو بفرمایید!‌ :)
    سلام سیده بانو...
    خوبین؟
    بی خبرگذاشتین اومدین اینجا...دلمان بس گرفت هی آدرس قبلی راواردکردیم گفت:وبلاگی بااین آدرس...

    مبارک باشه...دیوارهاش پرازالله...
    پاسخ:
    سلام  الحمدلله:)
    شرمنده. آدرس گذاشته بودم روی وبلاگ قبلی که اومدم اینجا، اما چند روز بعدش بلاگفا حذفم کرد! :|
    ممنونم.لطف کردین
    ما لایک کردیما!
    آغا من نمیخام :(
    شما مهاجر جانمو میبینی؟ :((
    پاسخ:
    دست شما مرسی
    چیو نمی خوای؟ مهاجرجان خودمو میگی؟ بعله :))

    بیان خوب است ها!اما یک ضررش برای ما بلاگفایی ها این است که هی جا می اندازدمان !

     

    پاسخ:
    شما هم بیاین بیان:) دعوت نامه بفرستم؟

    واااااااااااای!!سیده!این عکسا رو نذار رو سر در وبت!!

    دیوونه میشم از فراق!! :((

    سلام امام رئوف!سلام امام رضای خوبم!!

    آقا به حق جوادت ما رو بطلب .... :((

     

     

    پاسخ:
    شما که همسایه آقایید دیگه چرا؟
    ایشالا شامپو بره تو چشت :(
    پاسخ:
    چرا؟ من چه هیزم تری به تو فروختم مگه؟ :دی
  • خانم ف میم
  • سلام ...

    می شود کمک حال ِ دلم شوید ؟؟
    پاسخ:
    سلام
    بله؟
  • سیدمهدی ربیعی
  • پس دندون مصنوعیامونو کجا بذاریم!!
    پاسخ:
    ینی تو یه لیوان دوتاشون جا نمیشن؟ :))
    سلام سیده جووون
    ببخشید حواسم نبود خصوصی بفرستم
    حالا ملت کلی بهمون میخندن
    :))
    انشاالله همومیبینیم
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خواهش میکنم اشکالی نداره :)

  • فاطمه.جریان
  • چیز خوبی گفتین تو این پست.صحبتتون رو به خواهرم گفتم چند روز پیش.
    پاسخ:
    :)
  • افسرجنگ نرم
  • احسنت
    واقعا لذت بردم از نوشته هاتون
    خیلی زیبا یود
    اگر مایل به تبادل لینک هستی بسم الله
    خبرم کن
    یا علی
    پاسخ:
    نظر لطفتونه.ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span