هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

دو نقطه پرانتز باز! :(

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۰۸ ب.ظ
امروز وقتی با رفیق تمام چهارباغ و انقلاب و آمادگاه را وجب کردیم و از روی سی و سه پل به زاینده رود خشک زل زدیم و کنار بخاری ِ کافه، بستنی خوردیم و از مغازه ها و حراجی ها به وجد آمدیم و هوای باران زده را عمیق نفس کشیدیم و توی پارک کلی حرف و خاطره  گفتیم و خندیدیم و خندیدیم و توی خوشی مان غرق بودیم؛ پسر هشت ساله ی لواشک فروشی که از سرما توی خودش فرو رفته بود و فردا امتحان داشت و خاله خاله می کرد، زد زیر دل خوشمان و رفت.

  • ۹۱/۱۱/۰۷
  • هوالعشق

دیدگاه (۴۵)

سلام
خب چی کار کردین؟
خیلی خوبه وقتایی که آدم غافل میشه خدا یکی از اینا بفرسته!

تا توانی در جهان همراه اهل درد باش
یا مبر نامی ز مردی یا حقیقت مرد باش
پاسخ:
سلام
چندتا لواشک خریدیم.همین.

چه هوایی!!به به!

خوش گذشته حسابی! :))

پاسخ:
بله :)
دوست داشتم ادامه داشته باشد و ادامه اش را هم خودم برایت می نوشتم!
خدا کلن همه ش به ما می خنده!
پاسخ:
چی؟!

اوووف

پاسخ:
:|

به نظرم این پست بی ربط با این عکس نیست.

http://upload.tehran98.com/images/0mgdtwbpcpkcfv9pv6y.jpg

پاسخ:
خیلی ممنونم لطف کردین :)
و شاید این وسط حکمتی هست که ما نمیفهمیم..
پاسخ:
شاید!
دو نقطه و چندین پرانتز باز...
پاسخ:
:(((

تابیش از نیمی از پستتان 2نقطه پرانتز بسته بودیم.

خط آخر مارا نیز  2نقطه پرانتز باز کرد:(

پاسخ:
ببخشید دیگه :)
چقدر دل تنگ اصفهان شدم :$
پاسخ:
:)
من هم‌چه وضعیتی برام پیش بیاد تا یه هفته حال‌م خرابه. مخصوصن اگه دختربچه باشه.
پاسخ:
آره یکی هم بود داداشم رفته بود کفش بخره تعریف میکرد: یه پسره با دمپایی، تو این سرما اومد دم مغازه که به اندازه15هزارتومن یه کفش بخره :( بعد کفشش شده بود15هزار و پونصد تومن ، مغازه داره بهش نمیداد به خاطر اون پونصد تومن!!!
تا یه هفته اعصابم خورد بود
اگر اون پسر بچه رو هر روز ببیند براتون عادی میشه
که البته بده
پاسخ:
نمیبینمش دیگه
سلام علیکم
و چه دردها که این چشم ها نمی بینند!
عاقبت به خیر باشید.
یا علی
پاسخ:
علیکم سلام
ممنون
  • من و تنها و خدا باهم.
  • سلام
    عیدت مبارک.
    تمام هفتمو داغون میکنه.

    پاسخ:
    سلام
    عید شمام مبارک
    سلام ...
    چه قدر گشتم دنبال اینجا ...چه قدر ...

    خوشی ها همیشه زود میگذرند ....و درد ها همیشه ماندگارترند ...
    ما هم اصفهان میخواهیم ...
    پاسخ:
    سلام
    شرمنده من آدرس گذاشته بودم روی وبلاگ بلاگفام.اما بلاگفا وبلاگ رو حذف کرد ..
    تشریف بیارید :)
    خیلی بده که من نمی فهمم اینجا کی به روز میشه
    آخه این چه اسباب کشی ای بود که در و همسایه پیدات نکنن...

    عیدت مبارک رفیق

    *
    دل است دیگر....
    پاسخ:
    شرمنده دیگه:)
    عید شمام مبارک :*
    عادی نشه.. خوبه!
    تیترت هم خوب بود رفیق خوشم اومد ازش

    دعا برای من، یادت نره
    عیدتم مبارک
    پاسخ:
    بح بح رفیق کم پیدا.چطوری؟
    عید توهم مبارک :)
    سلام

    الان
    چه باید گفت؟
    پاسخ:
    سلام
    :|

    سلام .

    کاش یه نفر همه میوه هاش را میخرید ........

    .

     

    .

    .

    آن لحظه که بالِ زندگی می شکند

    در چشم پرنده آسمان هم قفس است....

     

    پاسخ:
    سلام
    و همه  ی لواشک ها را!
    و  همه ی لواشک ها را ....
    پاسخ:
    :)
    اونجا چیکار میکردید ؟!
    پاسخ:
    اونجا پارک بود! نشسته بودیم از هوا لذت میبردیم!‌:|
  • سیدمهدی ربیعی
  • نشونه به این میگنا!
    پاسخ:
    نشونه که زیاد هس، گیرنده هامون ضعیفه

    تو اوج خوشی و کیفور بودن هم که باشیم همیشه باید یه چیزی بهمون یادآوری کنه که ما فقط واسه لذت بردن و کیف کردن نیومدیم و کلاً همه چیزو از دماغ و دماقمون بیرون بیاره

    دلتون شاد

    یاعلی

    پاسخ:
    بله :)
    ممنون

    با اجازه لینکتون کردم

    یاعلی

    پاسخ:
    لطف کردین ممنونم
  • کــــلــوخ کلوخ
  • آره...دیدن این صحنه ها حالم و بهم می ریزه..د رعین غمگینی امیدوار می شم، که اگر آدمی حواسش به این ها نیست خدا هست
    پاسخ:
    خدایی همین نزدیکی ست
    :عنوان!
    پاسخ:
    :چه عجب!
  • زهره سعادتمند
  • مطهره، گاهی میخوام بزنمت برای این هدر هات!
    پاسخ:
    زهره منو نخور! مامااااااااان :دی
    خوبه یا بد؟
    قربون خدایی که همه این اختلافارو می بینه و باز بارون به سرمون می بارونه ...
    کاش یکم مثل خودش بخشنده بودیم
    پاسخ:
    کسی چه می داند؛ شاید حکمت باران ندادنش هم همین بچه ها هستند!
  • وحید کوچولو
  • کلاغ در جواب کلاغ

    بعله البته راست و دروغش با راوی اصلی. من با تحقیقاتی که از پدر و روحانی مدرسه کردم دیدم بعله.
    .
    باشه دارم یه فکر‌هایی می‌کنم.
    .
    هر کاری کردم نیومد. سعی خودم رو می‌کنم.
    .
    عید شم هم مبارک.
    .
    آدرس وبلاگتون رو اشتیاه نوشتید یه نقطه اضافیه.

    پاسخ:
    سلام آقا وحید :)
    فکر نمیکنم درست باشه
    .
    :)
    .
    شاید حجمش رو کم کنی راحت تر بشه گذاشتش
    .
    ممنونم
    .
    ممنون که گفتی درستش کردم

    حتما لازم بوده..

    پاسخ:
    اینکه خوشی از دماغمون دراومد؟
    سکوت..
    پاسخ:
    ...
    جمعه بخیر . . .
    پاسخ:
    جمعه ی شما هم

    بله

    پاسخ:
    :)
    الان که اسمتون رو فهمیدم چه خوشحالم! :))
    پاسخ:
    :)
    الان که اسمتون رو فهمیدم چه خوشحالم! :))
    پاسخ:
    اگه میدونستم خوشحال میشی خودم زودتر میگفتم :))

    اگر تو دعوی معجز عیان بخواهی کرد
    یکی ز تربت من برگذر، چو درگذرم

    که سر زخاک بر آرم، چو شمع و دیگر بار
    به پیش روی تو، پروانه‌وار جان سپرم

    ادیب پیشاوری

    پاسخ:
    :)
    سلام علیکم
    اللهم عجل لولیک الفرج
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    آمین
  • زهره سعادتمند
  • حالمو منقلب میکنه. بد می کنه. دلمو تنگ میکنه. گلومو بغضی میکنه..
    پاسخ:
    حال منم.دل منم.گلوی منم!
    ینی عاشق جمعه نوشتاتما!
    پاسخ:
    مخلصم :)
  • صبح تابناک (مهدیه)
  • امان از این توی خوشی خوردن های زودگذر...
    پاسخ:
    امان!
    سلام 
    حسابی دلم گرفت
    خدای من منم زیاد میبینمشون....
    خدایا به دادشون برس
    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    پاسخ:
    سلام
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    چجوری ستون رو بردی اونور؟؟!! عاقا به منم یاد بدید! :دی
    پاسخ:
    به سختی! :))
    ایشون زحمتش رو کشیدن:

    http://etreyar.blog.ir/

    متاسفانه نمونه هاش دوروبرمون خیلی زیاده

    مثلا همین بچه هایی که تو مترو  مشغولن...

    جای تاسف داره

    پاسخ:
    :(
    سلام
    این کودکان خیلی مظلومند...خیلی خیلی
    بچه هایی که در کودکی به جای بازی های شاد کودکانه و بهرهمندی از نگاه های مهربان مادرانه و دست پر مهر پدر،تنها دست خشونت و بی رحمی روزگار را بر سر خود حس می کنند...
    خیلی وبلاگتان عالی است،خوشحال میشم تبادل لینک کنیم...
    با یاد خدا دل گیرد آرام
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
    بله متاسفانه :(
    نظر لطفتونه.ممنون
    علی یارتون
  • فاطمه.جریان
  • دیدن همشون ناراحت کننده هست اما بچه ها خیلی بیشتر.:(
    پاسخ:
    آره بچه ها خیلی تر :"(

    سلام بر وجدان های بیدار...

    پاسخ:
    ما از طرف وجدان ها بیدار سلام میکنیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span