هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

یک سینه حرف هست، ولی نقطه چین بس است ...

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۵۴ ب.ظ


یا مَنْ لا مَفَرَّ اِلاَّ اِلَیْهِ

ای آن که غیر لطفت پناهی نیست ..


کلی نوشتم، دیدم این عکس به اندازه ی کافی گویا هست بر احوالمان!

  • ۹۱/۱۱/۰۳
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۲)

ای جااان ... عکسات منو کشتههههه
پاسخ:
می خواین از این به بعد فقط عکس بذارم دیگه هیچی ننویسم؟ :)))

عزیزم!!! :)

چه نگرانی ای تو چشماشه!

دستاش که تو هم گره خوردن و بازی بازی میکنن نشون دهنده ی بلاتکلیفی و یه ترس خاصیه!!

این جور لحظه ها خیلی بدن!!

:(

پاسخ:
هوم.من جای مامانش بودم چارتا ماچش میکردم که بچه خیالش راحت بشه!
کاش خدا هم همین کارو با من بکنه :دی

یا ملجا من لا منجا له...

پاسخ:
یا انیس من لا انیس له
ایشون از نیروهای ارتش آزاد سوربه هستن یا از نیروهای بشار اسد؟!
پاسخ:
لو رفت ینی؟
نقطه بذار...
محکمش کن با همین نقطه چین ها...
پاسخ:
...
  • استار بانو
  • عزیزم چقدر شکل بچگیای شادیمونه الهییییییی :-*
    پاسخ:
    :)

    یا ایها الناس انتم الفقرا الی الله و الله هو الغنی الحمید

    پاسخ:
    چشم :)
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • ..................................
    پاسخ:
    ...
    پاسخ:
    نه :)
    این عمرا نترسیده
    این نگاهشم همش مظلوم نماییه
    از اون 7 خطاس
    پاسخ:
    امان از تجربه.امان :))

    نه!آخه اونجوری بچه پررو میشه!!!

    ماهم گاهی نیاز داریم ادب شیم!!!

    :(

    پاسخ:
    حالا یه ایندفعه رو؟ :(

    باش :)

    آخی!!عزیزم!!

    چه معصومیتی!!دل م کباب شد مادر!!

    بیا بقلم یه ماچ بده :)

    پاسخ:
    آیکون خجالت و آب شدن :دی
    نه دیگه تا اون حد مث جناب پشت کوه ها!
    :)

    عکس به پست حس می بخشه ... خصوصن با انتخابای خوب شما
    پاسخ:
    پشت کوه ها رو خوب اومدی :دی
    خداروشکر.ممنون لطف داری :)
    راستی!!
    تازه فهمیدم !

    این بشهه خودشو و مبل روشو خط خطی کردهههههه :(...
    رسیدگی شود هر چه زودتر
    پاسخ:
    خسه نباشی:دی خو پس فک کردی براچی انقد استرس داره و مظلوم نیگا میکنه؟ :))

    مامانش کجاست من برم میانجی گری کنم.

    خیلی بده در سیستم جدید شمت متوجه اپ کردنتان نمی شویم

    پاسخ:
    پشت دوربین عکاسی :)
    دیگه کمبود امکانات و اینا ببخشید :)
    با دیدن این عکس یاد بچگی های خودم که نه ( آخه من خیلی آروم بودم بچگی هام و البته همین الان ) یاد بچگی داداشم افتادم که با تربـــــــــــــــــــــــچه قرمز رنگ تمام دیوار های خونه را نقاشی کرده بود ...مداد رنگی هم داشتا ولی دلش میخواسته تجربه جدید کسب کنه  از انواع ملزومات  رنگ دار
    بعد کلی هزینه کردیم دوباره دیوارها را رنگ روغن کردیم :((((
    {برگی از دفتر خاطرات بچگی هامان}

    پاسخ:
    گفتی خیلی آرومی یاده بخیه های پای داداشت افتادم که زحمت کشیدنش رو کشیده بودی و ... :))))
    [مگه اینکه ما اینجا شما رو ببینیم دانشگاه که معلوم نیس کی هسی دلم برات تنگ شده بابا]
    حالا خُبه تو ام
    میخای اینجام آبرو ماراببری ؟ :))
    خودمم از یاد آوری اون خاطره دلم گیز گیز میشه :((
    آره والا این یه هفته که تعطیل بودیم یه سری به ما میزدی !!! تعطیلات چقدر زود تموم شد :( از یک شنبه دوباره باید بریم دانشگاه
    تنها خوبیش اینه که همو میبینم :))))
    پاسخ:
    517321_LaieA_052.gif:))
    یکشنبه؟وای چه زود گذشت! اصن حواسم نبود یکشنبه انتخاب واحده!
    راستی! چه خبرررررررر؟ :دی
  • آهسته عاشق می شوم
  • خدایا این روزها همه گرفتارند...
    می‌ترسم از چشاش...
    پاسخ:
    :|
  • علیرضا محمدی
  • کاش می شد آنقدر به چشمانش نگاه کنم تا هم من تمام شوم و هم او از من بگذرد ...
    پاسخ:
    کاش ..
  • زهره سعادتمند
  • ما که انقد با خودکار سیاه خط خطی کردیم که دیگه ...
    پاسخ:
    :|
  • سیدمهدی ربیعی
  • من لایک زدما
    پاسخ:
    :)
    یک سینه حرف هست ولی نقطه چین بس است....
    آدم اینجا میاد گم میشه !
    نیس که ما هنو عادت نکردیم به محیطش ، از اون لحاظ !
    پاسخ:
    از همون ستون سمت چپ میتونید برید خونه تون :)

    به سوی من گذری کن، که سخت مشتاقم

    به حال من نظری کن که، سخت مسکینم

    ز بود من اثری در جهان نبودی، گر

    امید وصل ندادی همیشه تسکینم

    پاسخ:
    ناز پرورده ی وصالم از درت دورم مکن
    طاقت ندارد این دل شیدای من
    اون هوالعشق هم شمایی درسته؟؟؟
    از دیشب در کفشم فک کردم اینجا دگرگون شده بود! به آدرسش دقت نکرده بودم!
    پاسخ:
    آره اونم منم :) شوما از کجا به اون یکی رسیدین؟ [تعجب شدید]

    هجر تو ز درد و داغ دلگیرم کرد
    اندوه غم زمان زمینگیرم کرد
    گفتند که جمعه میرسی از کعبه
    این رفتن جمعه جمعه ها پیرم کرد

    پاسخ:
    دارد زمان آمدنت دیر می شود
    دارد جوان منتظرت پیر می شود ..
    اون بچه ست..
    گناهی نداره!
    باید اونی رو تنبیه کرد که ماژیکو داده دست بچه!! :-"
    پاسخ:
    ماژیک رو که احتمالا خودش برداشته باید باباش رو تنبیه کرد که براش ماژیک خریده! :دی
    مطهره جووووووونی !!!!!
    یه وخ اشتباه نکنی ها فردا انتخاب واحده
    از یک شنبه هم احتمالا با این هم کلاسی هایی که ماداریم کلاس ها تشکیل میشند
    بروساعت ثبت نامت را تو گلستان چک کن :))
    مو فق باشی عزیزم
    پاسخ:
    آره اون موقع اشتباه کردم
    ولی ما نمیریم از اون هفته میریم کلاس :)))
    ممنون عزیزم
    سلام علیکم
    شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت:
    فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم سلام
    ..
    ...
    سلام
    چه بسا جمله و عکسی که یه عالمه حرف توشه مثه همین.
    عالی بود
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام.ممنون لطف دارید:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span