هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

چشم هایش را بسته بود و اذان می گفت، به "حی علی خیر العمل" که  رسید فرشته از گردنش آویزان شد و بوسیدش. منوچهر "لا اله الا الله" گفت و مکث کرد. گردنش را کج کرد و به فرشته نگاه کرد " عزیز من، این چه کاری ست؟ می گوید بشتابید به سوی بهترین عمل،‌ آن وقت تو می آیی شیطان می شوی؟"

فرشته چند تار موی منوچهر را که روی پیشانی خیسش چسبیده بود کنار زد و گفت "به نظر ِ‌ خودم که بهترین کار را می کنم"

اینک شوکران.شهید منوچهر مدق به روایت همسرش

  • هوالعشق

دیدگاه (۳۶)

سلام
ممنون از دعای خیرتان.
عاقبت به خیر باشید.
و ما که ندای اذان می شنویم و نشسته ایم!
یا علی
پاسخ:
سلام. ممنون :)
  • | خانم ِ ز. عین |

  • بی نظیره این کتاب ..
    آدم پا به پای ِ فرشته آب میشه
    اشک میشه
    ..

    چقدر مدیونشونیم .............


    پاسخ:
    دوست داشتنی ترین کتابی که خوندم
    خیلی زیاد.خیلی خیلی زیاد!
    سلام
    خیلی نابه این کتاب!
    حتما ایوب بلندی رو هم بخون. پره از عاشقانه های ناب...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از پیشنهادت :)
  • افسر امروز
  • سلام وب قشنگی دارید/کتاب زیباییه/ به همه جوونا توصیه کنیم که بخونن/ سبک زندگی هم توش موج میزنه، میشه ازش آموخت... یاعلی علیه السلام
    پاسخ:
    سلام
    ممنون لطف دارید

    چه قــــــــــــــــ...ـدر زیبا!!

    چه عکس خوشگلی!

    کلی به دل نشست :)

    (از اون گل های بلاگفایی) :دی

    پاسخ:
    از اون آیکون های خجالت بلاگفایی :دی
    بلاگ خوبی دارید
    فقط وقتشو بیشتر کنید
    (شکلک هم براش بخرید)
    پاسخ:
    آ دیگه؟
  • سید یاسر
  • حسن قشنگی بود


    یا علی مدد...
    پاسخ:
    :)

    سلام.

    عنوانی بهتر از این نیافتم :"یک عاشقانه ی آرام"

    ترغیب شدم برای خواندنش.

    نام نویسنده رو لطف می فرمائید؟

    ممنونم

    پاسخ:
    سلام :)
    به روایت همسر شهیده اما خانم مریم برادران تنظیمش کردند.
  • سربازگمنام
  • . . .
    سلام عزیزم
    خیلی دوستش داشتم و دارم این کتاب را
    راستی اون مجموعه کتابهای نیمه پنهان ماه را که برای تولدم هدیه دادی دارم میخوانمشان....
    بی نظیرند ....بهترین کادوی تولد عمرم بود
    یه دنیا از محبتت ممنونم :)))))))
    پاسخ:
    سلام عزیزم.خوبی؟
    ناقابل :)
    خداروشکر.خواهش میکنم :*
  • بگو یا علی..
  • سلام!
    فضای وبتون خیلی دوست داشتنیه امکانش هست لینکتون کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    هر جور مایلید :)
  • بگو یا علی..
  • سلام
    فضای وبتون خیلی دوست داشتنیه!
    میشه لینکتون کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    هر جور مایلید :)
    لحظاتی را در این خانه، به دور از هیاهو، نفــــــس کشیـــدم...

    یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم...
    پاسخ:
    :)
    سلام
    خیلی دلنشین بود...
    باز هم از کتاب هایی که میخونید بنویسید و بیشتر کتاب معرفی کنید
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    چشم
    محتاج دعا

    از مواقعی که مغزم به شدت هنگ میکنه وقتیه که به اجر همسرای شهدا فکر میکنم(ایضا به زجری که کشیدن...)

    پاسخ:
    بله واقعا
    تو عاشقانه هاشون آدم نفسش تنگ میشه ... کتابی که پر از حس نابه توش ... می کشه آدمو...

    من عاشق اون لحظه شم که پشت چراغ قرمز از اون پیر مرد چرخی همه ی گل هاشو خرید و از بیرون شیشه دونه دونه انداخت رو پای فرشته ... اینو زیاد تو کتابش توضیح نداده از زبان خود فرشته شنیدنی تره...
    پاسخ:
    هوم. انشالله زندگی همه به قشنگی زندگی شهدا باشه! :)
  • کبوتر حرم زهرا
  • سلام به ما سر بزن سایتتو اگه خواستی ثبت کن
    www.fatemeye92.ir
    پاسخ:
    سلام

    Like

    پاسخ:
    :)
    لایک!
    پاسخ:
    :)
    چقد دوسشون داشتم....این سه تا کتاب اینک شوکرانو.....
    پاسخ:
    مجموعه ی "نیمه پنهان ماه" شم خیلی قشنگه
    یک پیشنهاد!
    هدر را کوچکتر کنید بهتر میشود!
    پاسخ:
    بهتر شد؟
    خب این‌جا شکلک نداره من مجبورم اینو بذارم:
    :

    در ضمن فیلم این کتاب با بازی "محمدرضا فروتن" و "میترا حجار" در حال ساخت است.
    پاسخ:
    چه شکلکه جالبی!
    بله شنیدم
    بهتر شد!
    پاسخ:
    :)
  • سیدمهدی ربیعی
  • چقد ما دیر میرسیم! اصن حس خوبی بهم دست نمیده برای یه پست دیر میرسم.

    کتاب نابیه انتخاب شمام همینطور
    پاسخ:
    دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است:دی
    ما هر وقت وارد بلاگ میشیم وب همه دوستان رو باز میکنیم...
    تشکر
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • زیبا بود....
    پاسخ:
    :)
    این‌ش جا موند: "|"
    پاسخ:
    آهان. حدس میزدم!
    وجودتان لبریز از معنویت نابشان
    پاسخ:
    ممنونم :)
  • مصطفی روحی
  • دلتنگ دلتنگ ها شدن زیباست ...
    ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
    آخرین اظهارات شگفت آور خاتمی :
    با " خاتم اصلاح طلبان " درباره همین موضوع بروزم ...
  • کــــلــوخ کلوخ
  • آخییییییییییییییییی
    پاسخ:
    :)
    واقعا قشنگ ترین کتابی بود که در عمرم خواندم..
    پیشنهاد می کنم که اگر کتاب "اشکانه" را نخوانده اید، حتما بخوانیدش. خیلی زیباست.
    پاسخ:
    ممنون از پیشنهادت.حتما :)
  • آهسته عاشق می شوم
  • صف میکشنددلتنگیهای من
    چو دانه های تسبیح به نخ کشیده شده
    چقدر بگردانم...دانه هارا
    تا تو بیایی؟

    اللهم عجل لولیک الفرج [گل]

    بازم ازین خاطرات بذارید، من عاشق زندگی نامه شهدام
    پاسخ:
    چشم انشالله بازم میذارم
    بار ها و بار ها خوندمش...هر موقع دلم برای یک عشق ناب تنگ می شه می خونمش...علاوه بر احساسات قشنگی که بهم دست می ده آخرش ختم می شه به حسادت !
    پاسخ:
    آره واقعا :)
    سلام این مطلبتون خیلی قشنگ بود برش دارم برای وبلاگ
    با اجازه


    پاسخ:
    سلام.خواهش می کنم.
  • فاطمه.جریان
  • این جور کتاب ها رو زیاد خوندم.شهیدان به روایت همسرانشان.اما این رو نخوندم.تکه ی خوبی انتخاب کردین.ممنون.
    پاسخ:
    به نظرم توی این جور کتاب ها،‌این بهترین کتاب بود.
    خواهش میکنم :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آخ آخ ...

    ان شاءالله زندگی شهید گونه نصیب همه
    پاسخ:
    انشالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span