هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

دلخوشی های کوچک

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۰ ب.ظ
معلم قرآن سوم راهنمایی ام میگفت هر وقت با خدا کار داشتید قرآنش را باز کنید، همان خط اول جواب خداست به شما. حالا بین پریشانی ها و دل نگرانی هایم، وقتی قرآنش را باز میکنم آیه ای می آید پر از امید و دلخوشی و دلم آنقدر گرم میشود به خدایی که حواسش به همه چیز و همه کس و همه جا هست که ساعت ها لبخند میزنم یک لبخند پهن!
  • ۹۱/۱۰/۲۳
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۳)

چقد اینجا با کلاس شده !
پاسخ:
دونقطه عینک دودی
  • سید گمنام
  • و خدا بنده نواز است..
    پاسخ:
    :)
    حسبی الله ...
    پاسخ:
    و نعم الوکیل :)

    کسی بهم نگفت.الان که فکر میکنم نمیدونم چی شد که به دلم افتاد که  این روش و پیاده کنم اکثر اوقات هم جواب داده بهم

    پاسخ:
    اوهوم :)

    چــــــقد قشنگن این دلخوشی های کوچیک ...

     

    میبینم که ....

    بلاگفا وبلاگتونو حذف کرده و ... ها ها ها ...

    اینجا چرا شکلک نداره ؟ها ؟ خیلی مذخرفه !

    پاسخ:
    آره بدجوری سوخته ها ها ها
    برای اینکه خلاقیت خرج کنی و خودت شکلک رو بنویسی!!!
  • دشتْ‌بان
  • خوش‌ به حال‌تون. ما که هر وقت حال‌مون بد بود و باز می‌کردیم، آیه‌ی پسر نوح می‌اومد! اون‌م در جاهای مختلف!!!!
    پاسخ:
    البته من اون وقتایی که کلی بدوبیراه نصیبمون میکنه رو نادیده گرفتم :|
  • سیدمهدی ربیعی
  • دلخوشی های بزرگ
    پاسخ:
    اینم میشه!

    باید امتحان کنم!

    پاسخ:
    :)

    و دل ِ من یک دنیا امید میخواهد از سوی خدا

     

    پاسخ:
    نگاه خدا روی دلتان
    واقعا همینطوره!!
    پاسخ:
    باتشکر از تاییدتون :)
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • سلام سیده خانوم. رسم دوستی و رفاقت اقتضا میکرد که وقتی آدرستونو عوض کردین یه خبر به ما بدین.....
    پاسخ:
    سلام
    شرمنده. تو وبلاگم نوشته بودم که اومدم اینجا فکر کردم دیدید. بلاگفا چند روز بعدش وبم رو حذف کرد!
    ا لیس الله بکاف عبده؟!
    سلام:)
    پاسخ:
    نعم
    سلام :)
  • سید محمد موسوی
  • سلام!

    ألیس الله بکاف عبده...
    (مدتی است که به قلب وبلاگ ما پیوند زده شده اید؛ مایل بودید، ما را هم پیوند بزنید.)
    پاسخ:
    سلام.ممنون

    خانوم آدرس عوض میکنی یه خبر بده!!

    پاسخ:
    این بلاگفای فلان فلان شده وبلاگم رو حذف کرد وگرنه توی وبلاگم نوشته بودم که اومدم اینجا

    البته تفال به قرآن رد شده ها!!

    پاسخ:
    واقعا؟
    به قول دکتر جدیدی استاد ادبیات دانشگاه:
    خوب کسـی را خــــــــــــــــــــــــــــدا کرده اند !!!
    خوشحالم که خوشحالی رفیق :)
    تبریک میگم روزهای آزادی از درس ودانشگاه و....را :)
    پاسخ:
    ای جان چه قشنگ :)
    ممنون عزیزم. منم تبریک میگم به شدت :)
  • یه دوست...
  • راستش را بخواهی سید! هدر بلاگت خیلی چشمم را گرفته.....

    چقدر قشنگ نوشتی که...

    باب الجواد راه ورودی به قلب توست......!

    دلم می خواهد هی تکرارش کنم...........

    پاسخ:
    قابل نداره :)
    البته من ننوشتم نمیدونم شاعرش کیه

    و هو معکم این ما کنتم

     

    پاسخ:
    :)
    چقد این عکس وبت حس داره :)
    پاسخ:
    خوش به حال شما که حوالی حرمی :)
  • قاسمی فر
  • سلام
    ایییییییییییییییییییییییییییییییییی جووووووووووووووووووونم!
    که همه دارن سایت میشن چه مکتبی بنا نُهادیم ما! :p 
    چه خبر دوستم خوبی؟
    امتحانات خوب بوده ان شاءا...؟
    التماس دعا داریم ما
    یاعلی

    پاسخ:
    به به خانم قاسمی فر عزیز احوال شما؟
    الحمدلله. آره پاس شدن :))
    ما بیشتر
    علی یارت
  • قاسمی فر
  • منم ه وقت دلم میگیره اینکار می کنم ولی بنظرم این با تفال فرق داره!
    پاسخ:
    به نظره منم با تفال فرق داره!
  • زهره سعادتمند
  • می دونی؟
    من اون موقع ها که بلاگفا بودم از همون اولش دوس داشتم کامنتا مث پرشین بلاگ از آخر به اول باشه. که دیگه لازم نباشه خواننده این یارو رو سه ساعت بکشه پایین تا برسه به ته کامنتا.
    بعد حالا که این امکان وجود دارهٰ چرا شماها استفاده نمی کنید واقعا؟!
    پاسخ:
    به قصد خواننده آزاری :دی
    خو آخرش وقتی خواننده بخواد نظر بذاره باید این یارو رو سه ساعت بکشه پایین! مگه اینکه فقط بخواد کامنت چک کنه!
    سلام علیکم
    و کاش باور داشتیم که هر چه هست از اوست.
    یا علی
    پاسخ:
    علیک سلام
    کاش ..
  • ترنم بانو
  • اتفاقا دیشب به همین شیوه حالم گرفته شد.

    از اون حال گرفتنایی که با هیچ چیزی عوضش نمیکنم.

    بدانم به از آنکه ندانم...

    شماو باب الجوادش.ما وباب الرضایش

    پاسخ:
    به همین اندازه که می تونه آدمو خوشحال کنه قابلیت اینو هم داره که بدجور حال آدم رو بگیره ! :|
    باوشه :)

    سلام

    مبارکه مبارکه...

    چرخش بچرخه :)

    این اولین باریه ک از حذف ی بلاگ آدم ذوق میکنه و بقول ما همشهری جان قنج میزنه :)

    این ینی آخرش!

    ایول :)

    منم میخام :(

    (آیکون مویه کردن)

    پاسخ:
    سلام
    ممنون عتیدجان
    البته من وبلاگم رو حذف نکردم!بلاگفا خودش حذف کرد :|
    چی شد پس چرا نیومدی تو؟
    حاشا که دل از خاک درت دور شود
    یا جان ز سر کوی تو مهجور شود
    این دیده تاریک من آخر روزی
    از خاک قدم های تو پر نور شود

    شیخ فخرالدین عراقی
    پاسخ:
    خیلی قشنگ بود.ممنون :)
    سلام
    ای آنکه طلب کنی خدا را به خودآ
    وز خود بطلب کز تو جدا نیست خدا
    اول به خودآ گر به خودآیی به خدا
    اقرار نمایی به خدایی خدا
    یا علی

    پاسخ:
    سلام
  • | خانم ِ ز. عین |
  • سلام
    منم اومدم :دی
    ینی ممکنه حالا تو بلاگفا حذف شم ؟ :تشویش
    پاسخ:
    سلام
    به به خوش اومدین
    نه اونایی که تو کمپین سایت آقای رضی زاده اسم نوشته بودن حذف شدن :)
  • فاطمه جعفری
  • یک لبخند پـــــــــــــــــــــهــــــــــــــــــــــــن
    :)
    پاسخ:
    :)
  • زهره سعادتمند
  • واقعا فک کردی که من همچین آدمی ام که بشینم کامنتای ملتو چک کنم؟
    تو چی فکر میکنی درمورد من واقعا؟!

    پاسخ:
    نیستی؟من این خصلتم رو اصن از تو یاد گرفتم:دی
    لذتی که در خوندن کامنت ها هست در خوندن خوده پست نیست :))
  • سید گمنام
  • همیشه حرف از رفتن هاست
    کاش کسی با آمدنش غافلگیرمان کند..
    پاسخ:
    کاش ..
  • فاطمه.جریان
  • خیلی وقت ها امتحان کردم.واقعا حقیقت داره.خدا بات حرف می زنه.جواب سوالات رو می ده.
    پاسخ:
    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عالیه ... اصن حرف نداره ... آرامش بعدش میچسبه
    حتی وقتایی که خدا هشدار و انذار میده

    :)
    پاسخ:
    اوهوم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span