هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

کبوترانه، هوای تو را به پر دارم ..

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۳۲ ب.ظ
کاش این فاصله ها نبود تا همین حالا که یک کوه جزوه ی نخوانده ریخته دور و برم، کتاب را میبستم و شال و کلاه میکردم و از باب الجوادت اذن میگرفتم و جامع رضوی را رد میکردم و بَست را دور میزدم و از در صحن جمهوری می آمدم روی همان پله های دوست داشتنی ِ روبه ضریحت و همینطور که صدایم لابه لای صدای زائرها گم میشود،‌ میگفتمت که چقدر برای من عزیزی و چقدر دوستت دارم و چقدر بیست و هشت صفر درد دارد و چقدر غربتت بغض دارد و چقدر تنهایی ات غصه دارد و چقدر امامی مثل تو داشتن همه چیز دارد! کاش این فاصله ها نبود و حالا که هست دلمان خوش است به قبورنا فی قلوب شیعتنا؛ سلام و عرض ارادتمان را از همین فاصله ی نزدیک ِ‌دور دریاب جان ِ‌دلم: السلام علیک یا سلطان یا اباالحسن یا علی بن موسی الرضا.السلام علیک یا غریب الغرباء.السلام عیلک یا معین الضعفاء و الفقراء. السلام علیک یا شمس الشموس یا انیس النفوس السلطان به ارض طوس ..


  • ۹۱/۱۰/۲۱
  • هوالعشق

دیدگاه (۱۳)

+

پاسخ:
:)

کااااااااااااااااش

پاسخ:
هوم.کاش.
چقدر قشنگ و احساسی... :)
پاسخ:
:)
واقعا ما الان اینجا چیکار میکنیم ؟
مشهد میخوام ..............
یعنی تو این صحن و بارگاه امام رضا(ع)اندازه دو تا کف پا واسه من جانبود؟
پاسخ:
بلیط ماندن است مانده روی دست های من
در این همه مسافر حرم نبود جای من؟

آقا!

خیال کن که غزالم،بیا و ضامن من شو...

 

دلم،حرم می خواهد ...فقط حرم...

 

دعایم کن بانو

پاسخ:
رضا مشو که بمیرد
اگر که مرغک زاری ز آشیانه بیفتد ..

محتاجیم
  • لینک‌زن
  • سلام
    این پست وبلاگ شما در "لینک‌زن" بازنشر داده شد
    باتشکر
    لینک‌زن
    http://linkzan.com/archives/5999
    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    امروز که سر بر حرمت می آیم

    انگار تمام عشق کامل شده است

    ای ضامن آهو ! به غریبی سوگند

    دل کندن از این ضریح مشکل شده است

    پاسخ:

    ای ضامن آهو ! به غریبی سوگند

    دل کندن از این ضریح مشکل شده است

    لایک!

    مبارک باشه
    اما خداییش قبول کنین استیل این وبلاگا خیلی سخت و نچسبه!
    منو تهنا گذاشتین رفتین
    پاسخ:
    ممنون. آره قبول! :اعتراف
    آقا من که گفتم بهت. دعوت نامه بدمت؟
  • سیدمهدی ربیعی
  • هه! ما مشهد بودیم. دل همه بسوزه
    پاسخ:
    ما که بخیل نیسیم ما هم به زودی میریم ایشالا :ضدحال
    زیارت قبول
    مزه ی عشق به این خوف و رجاهاست رفیق!
    عشق سرگرمی‌اش آزار و تسلاست رفیق!

    قیمت یک سحر آغوش چشیدن، صد شب
    گریه و بغض و تب و آه و تمناست رفیق!
    ...
    پاسخ:

    یک روز گوشه حرمت می کشی مرا

    این آرزو مگو که فراهم نمی شود

  • سید گمنام
  • مشهدت ضرب المثل های مرا تغییر داد
    هر که بامش بیش برف نه، کبوتر بیشتر !

    پاسخ:
    تمام حاجتم این است بال و پری بدهی
    شبی کنار تو تا اوج آسمان بپرم
    عزیزم.. ممنونم از توصیه ت..حتما عملیه که بهم گفتی..حتما از امشب انجامش میدم.
    مرسی :*
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • و این دل ماست که پر پر میشود
    السلام علیک یا امام رئوف
    پاسخ:
    زیارتشان روزی همه انشالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span