هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو
این روزها سرت شلوغ است،‌ خوب ها جمعشان جمع است؛ نخواستی ام،‌ حرفی نیست، خود کرده را تدبیر نیست جان ِ‌ دلم اما ای کاش یادت باشد کسی که سال هاست در خانه ات را می زند به امید اجابتی و سال هاست واسطه می فرستد و سال هاست کربلا یک بغض بزرگ نشانده بیخ ِ‌ گلویش و سال هاست پای روضه هایتان دم میگیرد و سال هاست حسرت ِ زیارت می خورد، با همه ی سیاهی ها و روسیاهی ها و بیچارگی هایش هنوزم که هنوز است چشم انتظار است ..


تکلیف من که معلوم است حضرت آقا، چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟ اما از کرم شما به دور است کسی دست خالی از در ِ‌خانه تان برگردد. دست من و دامن پُر مهر شما. بسم الله ..

http://upload.tehran98.com/img1/5wea5p6taxy53nf3gd6.jpg

کاش پای اسممان می نوشتی: خریدم امضا اربابش.

کاش های خوب!
  • ۹۱/۱۰/۱۶
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۷)

سلام
این پست وبلاگ شما در "لینک‌زن" بازنشر داده شد
باتشکر
لینک‌زن
http://linkzan.com/archives/5522
  • امیرحسین رعایی
  • ارباب!
    تقصیر من چیست؟
    مگر تو نبودی که از همان بچگی مرا راهی مجلس عزایت کردی؟
    حالا با این دلم چه کنم؟
    کربلا می خواهد...
    اصلا به من ربطی ندارد
    تو می دانی و این دل
    خودت دیوانه اش کردی، حالا خودت هم باید جوابش را بدهی
  • امیرحسین رعایی
  • خیلی خوب بود، اما اون قسمت دل شکستن گناه است به نظرم جمله مناسبی نباشه.

    ماجرای همان کشتی ایست که حضرت خضر سوراخش کرد تا آن پادشاه غاصب آن را غصب نکند...
    ارباب!
    دلم را بشکن
    تا هیچ کس دیگری جز تو آن را نبرد...

    اما ارباب
    می گویند دل شکسته را بهتر می خری
    دلم را بشکن
    ولی
    خریدن را یادت نرود...
    پاسخ:
    از چندجا شکسته پرم ای شکسته بند
    از غصه ی شکسته پری گریه می کنم ..
    برو پیشش بگو آقا گدایت بی قرار است
    ازآن روزی که رفته کربلا چشم انتظار است
    برو پیشش بگو آقا گدایت ....
    پاسخ:
    از آن روزی که رفته کربلا چشم انتظار است ..
  • میس طلبه
  • کاش روز محشر حسین بگوید حساب شد.....
    مابیشتر دختر خوب
    پاسخ:
    کاش های خوب!
    ما بیشترترتر :)
    اللهم الرزقنا
  • مستانه ...
  • و حسرت اربعین در کربلا ... داغی به دلم زده ... که جز به زیارتش تسکین نمیابد ...

    حضرت ارباب ...نگاهـــــــــــــــــی .....
    سلام
    سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند...

    http://ganjoor.net/attar/divana/ghazal-attar/sh164/
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    نگاه کن به دلت
    چقدر پر از حبیب ِ مان ، حسین است ...

    خوانده تو را و گرنه بی اجازه اش
    قلبت چنین هوای ِ زیارت
    نمی کند ...
    پاسخ:
    ای که مرا خوانده ای
    راه نشانم بده ..
    کاش مثلن یه جوری بشه سال بعد یه اکیپ از رفقای مجازی پیاده راه بیفتیم برای اریعین بریم کربلا! هوم... کلن امسال خیلی دلم خواست برم...
    ایشالا یه سال نشده بری و ما رو هم دعا کنی :)
    پاسخ:

    هوم خیلی خوب میشه ها اگه بشه! یه سال بچه های مجازی جمع شدن رفتن بازدید از مناطق جنگ!
    ایشالا یه سال نشده همه باهم بریم :)
    حسین جان!
    حالا که خرج کرببلایم به پای توست
    از سهم مادری خود حساب کن
    محشر وبال گردنتانم حلال کن
    دست مرا بگیر و دوباره ثواب کن
    رویم سیاه! روز قیامت به جای من
    بنشین و با خدا، تو حساب و کتاب کن

    زیارت حضرت عشق نصیبت..
    پاسخ:
    روزی همه انشالله
  • محمد رضا
  • سلام دوست گرامی
    من هم در زمینه دین فعالیت میکنم.در صورت تمایل به تبادل لینک بهم خبر بدین تا لینکتون کنم.
    یا علی.
    پاسخ:
    سلام.موفق باشید
  • پشت کوهها
  • این هدره رو هر دفه آدم می بینه بهش دقت میکنه!
    پاسخ:
    حالا چی کشف کردین؟ :)
    یک روز به انتقام هفتاد و دو شمس
    با سیصد و سیزده قمر می آید...
    چه زیبا!!!...
    انشالله...
    باز خوبه تو تا حالا کربلا رفتی !!!
    پاسخ:
    کربلا نرفتن یه درده کربلا رفتن هزار درد!
  • علیرضا محمدی
  • سالهاست خریدی ام
    مرا به کرم رها نکن ...
    پاسخ:
    بار مرا کسی نمیخرد
    بار مرا بخر،‌نخری گریه می کنم
  • - خط ِ تیره -
  • از من نیاز می رسد و از تو ناز
    دردسری شده است سفر کربلای ِ من ...
    پاسخ:
    هعی ..
  • آهسته عاشق می شوم
  • جرعه ای آسمان مهمان شوید...

    http://ziyafatname.blogfa.com/post/478
    .
    .
    .
    التماس نور
    ایشالله هر چه سریعتر این سفر اتفاق بیفته واست..
    پاسخ:
    ممنون.روزی همه انشالله
    کربـــلـ ـا........
    از من نیاز میرسد و از تو ناز ..
    درد سری شده سفر کربلای ما ......
    پاسخ:
    مرا درد و مرا درمان حسین(ع) اســت
    مـرا اول مـــــــرا پایان حسین(ع) است
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • عادت به روضه کرده دلم، نوحه خوان کجاست؟!!!
    پاسخ:
    صاحب عزای تشنه لب آن بی نشان کجاست؟
    بسم سید السادات
    خوشحالیم از حضورتان در این فضا
    {لبخند}

    پیروز باشید و سربلند
    حق نگهدارتان
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم :)
    آخ که داره تمام میشه محرم رفت صفرهم سفرکرد....
    دلم تنگ میشه برای محرم وصفرت حسین جان جاری باش درربیع اول وربیع دوم وهرماه وهرسالم جاری باش
    سلام

    و باز حج فقرا...
    آن هنگام که گره میزنم چشمانم را به آفتابِ طوس٬ و دستانم را دخیل ِ مشبکهای آسمانیش میکنم٬ بیاد می آورم تک تکِ آنهایی را که یادشان را در چمدان ِ دل با خود خواهم برد.
    قرارمان بوقت یاسهای استجابتِ دعا٬ لحظات ملکوتی ِ اذان بوقتِ بهشت!
    با ذکر صلواتِ خاصّه ی حضرت آفتاب...
    قرار ما: هر روز سه نوبت به وقت اذان مشهدالرضا٬ تک تکتان را به اسم در مقابلشان نام می برم٬ البته بشرط لیاقت و حیات. لذّتمان وافر میشود اگر همراهمان باشید!
    بیادتان هستم...
    بیادمان باشید...
    در پناهش...
  • آهسته عاشق می شوم
  • آخ دلم ...
    سلام
    انشاالله به حق همین شب ها که نزدیک می شیم به شهادت امام رضا ع خدا خودشون حاجت تون را بدن
    ما یک جمع دوستانه کوچیک داریم خوشحال می شیم شما هم کنارمون باشین اگر هم تمایل نداشتید که هیچی
    همیشه موفق و موید باشین
  • ارحم الرحماء
  • سلام
    چه عنوان ِ زیبایی ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span