هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

بدون شرح !

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۷ ق.ظ

  • ۹۱/۰۹/۲۳
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۷)

سلام
:)
یا علی
پاسخ:
سلام :)
سلام
پاسخ:
سلام :)
وای...

عزییییییییییییییییزم...

چه حرکت باحالی...

چه ایثاری...
پاسخ:
فک کنم از فک و فامیل پسرخاله ست :دی
براش یعنی! :))
پاسخ:
:)
یه همچین آدمای با معرفتی هستیم ما
پاسخ:
بله برادرها کلن خوبن. کاربردشون خیلی زیاده :))
ای جانمممممممممممممم
عزییییییییییییییییییییزم...
پترس :)
پاسخ:
حالا چرا پترس؟ :))
پست پایینی رو برا چی برداشتی ؟ باز کسی بهت گفته خوب نیس یا خودت حس کردی خزه؟

بعدم این عکسای دروغنی رو نذاز اینا همه تو عکسا و فیلماس ! والا !!
پاسخ:
من خودم یه داداش مهربون دارم البته نه تا این حد! :)
محبت تا این حد؟
چه بچه های باهوش و البته دوست داشتنی هستند اینا:)
مال چه مملکتی هستند اینا ؟
ایرانی ؟ کره ای؟ ژاپنی؟
ولی به هرحال تلاششون قابل تقدیره :))))
پاسخ:
نمیدونم هرجایی هست خدا حفظش کنه :))
کیه که قدر بدونه!!
پاسخ:
خواهرتون :)
منظورت از جک . جونور اردکه دیگه؟؟؟؟
آخه دلت میاد ؟ اردک به این نازی را ؟:((((((
پاسخ:
جک و جونور و خزنده و پرنده و دونده و کلن همه چیز به جز سوسک و مورچه :دی
  • دشتْ‌بان
  • الان من که نفهمیدم گاگول‌م ینی؟
    سلام
    سلام
    حکیم بن طفیل طائی
    جزء ده نفری بود که بر بدن مطهر سیدالشهدا علیه السلام اسب تاختند. ابوعمرو زاهد می گوید:به این ده نفر نگاه کردیم همه زنا زاده بودند.از نیروهای عمر سعد در کربلا بود. این ملعون، روز عاشورا در کمین حضرت اباالفضل علیه السلام ماند و سپس در فرصتی، دست چپ آن بزرگوار را از تن جدا نمود.مختار، این گروه را دستگیر کرده و دستور داد همه را به پشت بخوابانند و با میخهای آهنی دست و پایشان را به زمین کوبید و دستور داد اسبهایی با نعل آهنین، بر بدنهای پلید آنان تاختند و آن قدر ادامه دادند تا به هلاکت رسیدند. سپس جسدهای آنان را با آتش سوزانید.
    از طرف:
    دل شکسته2
    پاسخ:
    سلام
    سلام
    اللهم عجل لولیک الفرج
    یا علی
    پاسخ:
    آمین
    چه حس خوبی بهم دست داد با این جمعه نوشتت

    بی تو
    تمام اهل قیامت رفوزه اند؛
    ای نمره ی قبولی دنیا،
    دوازده !

    یادمان باشد اگر حال خوشی دست داد،جز برای فرج یار دعایی نکنیم.
    التماس دعا
    یاحق
    پاسخ:
    :)
    خب پترس نه.
    امممممممممممم...
    دهقان فداکار!
    خوبه؟
    ایرانی! قهرمان ایرانی مثال بزن :)
    پاسخ:
    حالا چرا دهقان فداکار؟ :))
    حالا دهقان فداکار نه.
    اصن فردین.
    خوبه؟
    :)
    پاسخ:
    نه همون داداش مهربون خوبه :)
    خیره انشاالله ؛

    نکنه شمام بله؟؟؟؟؟؟؟؟


    پ مشتااااااااااااااااق دیدارتونیم خانووووووووووووووووووووم
    میگما هوای این سیده ی ما رو داشته باش همشهری جان.
    اول خدا بعدم باز خدا :)
    شاید هم دانشکده ای باشین اصن!
    پاسخ:
    عه! ینی اینقد نزدیکیم و خبر نداریم؟!
    این حس بشر دوستی شازده !
    آره ینی اینقد!
    همون لحظه براش کامنت گذاشتم آن بود زنگیده میگه من امروز باید ببینمش.
    بچمونو دریاب :)
    آرشیو نظرات بالایی مشکل داره!
    علی هذا نظرمونو اینجا میذاریم:

    والااااااااا
    پاسخ:
    چون پست ثبت موقت بود اشتب شد :)
  • زهره سعادتمند
  • ای جـــــانم..
    اصن آدم میخواد جون بده واسه همچین حرکتایی
    پاسخ:
    :)
    وب خوبی داری
    مرحبا
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • وای وای
    اصن داریم هنوزم همچین چیزایی
    باید برم اینا رو پیدا کنم بیارم پیش خودم
    پاسخ:
    :-)
    ارشیو میخونی؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • بله بله

    به جبران گذشته ای که اینجاها رو نمیشناختم.
    پاسخ:
    وقتت تلف میشه پای نوشته های من، من جوابگو نیستما :-P
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ننه من غریبم بازی ...

    کلی صفا کردم باهاشون.
    پاسخ:
    :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span