هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو
می دانی امام رضاجان؟ دلم می خواهد این بار بیایم رو به روی ضریحت روی آن پله های همیشه شلوغ به جای گِله های همیشگی، فقط و فقط و فقط بودنت را شکر کنم.

اکسیژن به چه کار می آید؟ من هوای حریم تو را کم دارم ..

http://up1.ir/?di=UVEO

عکس از سری آرزوهای لاممکن :|

  • ۹۱/۰۹/۲۰
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۷)

سلام
آنقدر هوای مشهدش را کرده ام که دارم می میرم! ولی حیف که دوستان هم خیلی دلشان می خواهد! وگرنه شده با پای پیاده همین الآن راهی مشهد بودم!
یا علی
پاسخ:
سلام
دلنشین و رویایی است سرایش درست مثل یک رویای صادقه
پاسخ:
وبتون؟
  • دشتْ‌بان
  • الان آرزوتون چیه؟ این که لابه‌لای اون فرشا خوابیده باشین؟!
  • علیرضا محمدی
  • آنقدرها هم لاممکن نیست ...
  • ترنم بانو
  • اکسیژن به چه کار می آید؟ من هوای حریم تو را کم دارم ..

    +لایک
    برای اولین بار با خوندن این متن پشت مانیتور دلم شکست و فقط قطره های جمع شده ی اشک در چشمام شدن مرهم دل شکستم
    ایول ی باری کار خوب کردی سیده خانووم
    البته خط خطی کردن جزوه ی امروزم توسط شما یادم میمون تا ابد
    ولی خب بچه ایی دیگه نمیفمی
    ای کاش تمام راه های زمینی و هوایی و دریایی و آسمانی این سرزمین به بارگاه شما ختم میشد
    ایکاش ایکاش
    ما عاشق و عهد جان ما مشتاقیست
    ماییم به درد عشق تا جان باقیست
    غم نقل و ندیم درد و مطرب ناله
    می خون جگر، مردم چشمم ساقیست
    خوشا به سعادتتون؛
    اکسیر ناب رضوی عجیب مست میکند!...
    ریه هایت پر شود از هوای پاک بهشت...
    آمین...
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • قسمت نبود ضامن آهو شوی مرا
    شاید خدا بخواهد و دوباره زائر شوم تو را....
  • قاصدک(موحدی)
  • التماس دعا.....یاعلی.....
    من هم هموای حرم او را کم دارم...

    تنفس در حرم آقای مهربانی ها،به زودی نصیبتان اشالله
    سلام
    خوشا به سعادتتون... ما این جا همسایه ایم ، میریم و میایم اما دلمان این چنین اسیر نیست و این چنین معرفتی نداریم
    قرب مسافت به کار ما نمیاد اما قرب قلبی به کار شما میاد
    ما روهم دعا کنید
    سلام
    چه غمی به دوش کشیده است حضرت سجاد علیه السلام
    یا اباعبدالله یا فاطمة الزهرا
    میدانی امام رضا جان؟ ... :حرفای یواشکی!
    خدا ب دل شما رحم کند حضرت آقا...
    سلام همشهری جان :)
    پاسخ:
    سلام :)
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    برای پست بالایی!
    قتل الحسین بکربلا عطشانا
    لا "یـ"ـمکن بنویسی بهتر نی؟
    سلام
    خیر است ان شاء الله
    یا علی
  • پشت کوهها
  • چیز دیگم دلتون خواس بگید
    تعارف نکنیداا !
    ایمیل زدم براتون
  • دشتْ‌بان
  • از اثرات امتحانه!
    دلت رو ببر پیشش، درست میشه!...
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • تمام اینها که دلت میخواد از اثرات دوران امتحاناته! ایشالا بعد از تموم شدن امتحانا همه رو از یاد میبری!
    سلام موفق باشی
    درسته .... درسته کاملا درسته...
    پاسخ:
    بله بله!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span